-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
:offtopicviii:
τώρα αυτή η ζέβρα είναι άσπρη με μαύρες ρίγες ή Μάυρη με άσπρες ρίγες???Θα ξοδεψω παρα πολλες ωρες σκεπτομενος αυτο το ερωτημα
-
- topic:timeago_later,12 days
-
Για να μην λεμε μονο τα στραβά τις αστυνομίας, μπράβο στον νεαρο αστυνομικό χθες στην Κ.Καραμανλη πριν το φανάρι της Βουλγαρης που περνούσε δίπλα απο τα αυτοκίνητά κ τους έλεγε π.χ να βάλουν ζώνη κ να κλείσουν το κινητό!
(ξερω ξερω κανονικά επρεπε να τους γράψει αλλα κατι είναι κ αυτο)
Απο στατιστικής άποψης σε σχεδον όλους πριν κ μετα απο μενα βρήκε κάποια παρανομία
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Για να μην λεμε μονο τα στραβά τις αστυνομίας, μπράβο στον νεαρο αστυνομικό χθες στην Κ.Καραμανλη πριν το φανάρι της Βουλγαρης που περνούσε δίπλα απο τα αυτοκίνητά κ τους έλεγε π.χ να βάλουν ζώνη κ να κλείσουν το κινητό!Κλασσικα!
Σε αλλους κανει νοημα να πανε πιο γρηγορα, αλλους τους πιανει τη συζητηση, την πεφτει και σε κανα γκομενακι... -
Μη με κάνεις τωρα να αλλάξω γνώμη για το παλικάρι!
Δε ξαναπερναώ απο εκει με το αυτοκίνητο για μην χαλάσει η καλη εικόνα (ειναι κ το eshop εκει κοντα) που μου δημιουργήθηκε!
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Μη με κάνεις τωρα να αλλάξω γνώμη για το παλικάρι!Δε ξαναπερναώ απο εκει με το αυτοκίνητο για μην χαλάσει η καλη εικόνα (ειναι κ το eshop εκει κοντα) που μου δημιουργήθηκε!
Απλα μην πας απο εκει με την κοπελα σου,αλλο προβλημα δεν βλεπω!!
χιουμορακι
- topic:timeago_later,23 days
-
Είχα καιρό να συναντήσω συμπεριφορά που ταιριάζει στο παρόν θέμα. Και σήμερα το πλήρωμα ενός περιπολικού μού έδωσε κάθε δικαίωμα. Περπατούσα στον παράδρομο της Συγγρού (στο πεζοδρόμιο) όταν άκουσα τη σειρήνα περιπολικού. Γύρισα και είδα το περιπολικό να πηγαίνα με 'χίλια' ανάμεσα στα παρκαρισμένα. Πρέπει να πήγαινε με περισσότερα από 50-60χαώ. Όμως, το χειρότερο είναι ότι βγήκε από τον παράδρομο στο δρόμο αφρενάριστο και πέρασε με τη μία στη 2η λωρίδα (διέσχισε λωρίδα επιτάχυνσης και 1η λωρίδα) περνώντας οριακά ανάμεσα σε ένα τουριστικό λεωφορείο και το κόκκινο διώροφο λεωφορείο που κάνει το γύρο της Αθήνας , τα οποία κινούνταν στην 1η λωρίδα Λόγω της φύσης του παραδρόμου (υπερυψωμένος με δέντρα στα αριστερά, δείτε φωτογραφία), δεν μπορούσε ο οδηγός να έχει άποψη για το τι γίνεται στη Συγγρού μέχρι που ξεκίνησε να μπαίνει. Ευτυχώς, επίσης, δεν προσπάθησε την ίδια στιγμή κάποιος άμοιρος να βγει από τη Συγγρού στον παράδρομο.
-
Επρεπε να τον ξαναστειλει μεσα στον παραδρομο το ενα απο τα δυο λεωφορεια, να γινει κ ενα τζερτζελο του στυλ 'κινδυνεψαν τουριστες', κ ας προσπαθουσε μετα να πει οτι 'πηγαινε σε εκτακτο περιστατικο'...
-
Το ενδεχομενο όντως να πήγαινε σε περιστατικό το σκεφτήκαμε καθόλου...;
-
Kανένα περιστατικό δεν του επιτρέπει να γίνεται χάρος.
-
Κανα κοψιμο θα τους επιασε ειτε απο φραπε, ειτε απο κανα χαλσμενο σουβλακι , μην ξεχνατε οτι παραπανω εχει και ταχυφαγειο Γρηγορη οποτε μπορει να πηγαιναν και εκει για εναν κολατσισιο καφεδακο
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Kανένα περιστατικό δεν του επιτρέπει να γίνεται χάρος.Αυτό είναι σωστό και η εκπαίδευση προβλέπει ότι η ασφάλεια των πολιτών προέχει. Όμως το αν ήταν ή όχι Χάρος είναι άλλη ιστορία.
-
Δηλαδή το να πεταχτεί κάποιος αφρενάριστος στη 2η λωριδα της Συγγρού δεν τον καθιστά χάρο? Το γνωρίζεις το σημείο?
-
Το γνωρίζω το σημείο, αλλά να μιλάμε, δικάζουμε και καταδικάζουμε χωρίς να είμαστε αυτόπτες μάρτυρες το θεωρείς σωστό;
-
Βασιζόμαστε σε αυτό που έγραψε ο lokatzis, όπως βασιζόμαστε σε αυτό που γράφει ο καθένας στο 'ζωα-ζωα-ζωα', για παράδειγμα. Εκεί δεν καταδικάζουμε χωρίς να είμαστε αυτόπτες? Αν έλεγε δηλαδή...
Ο χρήστης lokatzis στα ''ζωα-ζωα-ζωα έγραψε:
Ζώο η κυράτσα που πετάχτηκε στη 2η λωρίδα της Συγγρού αφρενάριστη και μιλώντας στο κινητό... θα ήταν σωστός και αληθινός και θα αρχίζαμε το κράξιμο στην κυράτσα, ενώ τώρα έχει διαφορά που μιλάμε για περιπολικό? Με αυτή τη λογική, topics όπως το 'ζώα' ή τα 'απίθανα' η το 'carspotting', ακόμα και το παρόν θέμα ή αυτο των ταξιτζήδων θα έπρεπε να περιέχουν posts ΜΟΝΟ με φωτογραφίες ή βίντεο για να γίνουν πιστευτά και όλα τα άλλα να σβηνόντουσαν.
Και στην τελική, γιατί το αποκλείεις να το έκαναν? Λίγα καφρηλίκια έχουμε δει να κάνουν οι αστυνομικοί?
-
Εγώ, λοιπόν, που ήμουν αυτόπτης μάρτυρας και ζω σε απόσταση 2 τετραγώνων τα τελευταία 30 χρόνια (άρα έχω πλήρη αντίληψη του σημείου/χώρου) μπορώ να πω ότι ήταν ΧΑΡΟΣ με κεφαλαίο/bold/υπογράμμιση;
Αφρενάριστος μπήκε από τον παράδρομο με σχεδόν μηδενική ορατότητα και 50-60+χαώ στη Συγγρού διασχίζοντας με τη μία δύο λωρίδες (επιτάχυνσης + 1η) περνώντας από κενό 7-8μ μεταξύ των δύο λεωφορείων. Σφάλματα;;; Μερικά:
- Δεν έβλεπε αν κάποιος θέλει να βγει από τη Συγγρού στον παράδρομο λόγω υψομετρικής διαφοράς και δέντρων μέχρι 5-10μ πριν τη διασταύρωση. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ περιθώριο φρεναρίσματος (πέραν των άλλων, το σημείο είναι κατηφορικό) αν κάποιος εκείνη τη στιγμή έστριβε για να βγει. ΤΕΛΕΙΑ & ΠΑΥΛΑ. Με θεωρώ αρκετά νοήμων ώστε να μπορώ να το καταλάβω.
- Δεν έβλεπε τι ακολουθεί στη 2η λωρίδα αφού πέρασε εκεί χωρίς έλεγχο μεταξύ των 2 λεωφορείων από άνοιγμα ΤΟ ΠΟΛΥ 7-8μ (άρα χωρίς οπτικό πεδίο προς τα πίσω).
- κτλ
ΑΠΛΑ ΧΑΡΟΣ . & -
-
Προσωπικά θεωρώ, πως οι 2-3 φορές που έχω αναγκαστεί, στο παρελθόν, να κοιτάζω 'αστυνομικά κατσαβίδια' να μου στερούν τις πινακίδες, ενώ ταυτόχρονα τα πόδια μου κόβονταν και το στήθος μου καιγόταν, όντως με έχουν συμμορφώσει..κυρίως λόγω ψυχολογικού τραύματος των πρώτων μου χρόνων στο τιμόνι, που οτιδήποτε κι αν έκανα στο δρόμο, μου φαινόταν εντελώς ακίνδυνο.
Από τότε, έχουν αλλάξει πολλά μέσα στο κεφάλι μου και πλέον μπορώ να πω ότι είναι ελάχιστες οι φορές που σκέφτομαι 'θεούλη μου τη γλιτώσαμε!'.
Όλα πήγαιναν τέλεια και ήμουν πολύ ευτυχισμένος που και η αστυνομία τόσο καιρό επιβράβευε τη στάση μου, χωρίς να με πιάνει για διάφορους λόγους..μέχρι χθες όμως..Κατευθυνόμουν κατά τις 12 τα μεσάνυχτα, από τον Αγ.Στέφανο, που είχα πάει να δω τους γονείς μου, προς τα νότια, πιστεύοντας πως η Εθνική Οδός, είναι η πιο καλή λύση..'χωρίς φανάρια και πολλή κίνηση, τέτοια ώρα' σκέφτομαι, βγάζοντας την ιδέα της Κηφισίας από το μυαλό μου.
Περνώντας την έξοδο για Ολυμπιακό Χωριό-Κηφισιά, βρίσκομαι στην αριστερή λωρίδα, και το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο είναι 120 χλμ. Βλέπετε, σήμερα το πρωί, την ώρα αυτή που γράφω, έπρεπε να έχω αναχωρήσει με το αυτοκίνητό μου για επαρχία, μιας και τα νέα οικονομικά δεδομένα, μας έχουν κάνει να θεωρούμε πολύτιμες, δουλειές που παλαιότερα θα 'σνομπάραμε' λόγω μικρού περιθώριου κέρδους και μεγάλης απόστασης..Επομένως, ήθελα να επιστρέψω όσο πιο γρήγορα γινόταν, χωρίς να αποτελώ στόχο για τις περιπολίες της τροχαίας και χωρίς φυσικά να πάρω ρίσκο για τη σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου.
Έτσι λοιπόν θεωρούσα πως στην ευθεία από την Κηφισιά μέχρι και τη γέφυρα Μεταμόρφωσης, τα 140-150 χλμ/ώρα, δεν ήταν δα και τόσο εξωφρενικό πράγμα, μιας και η αριστερή λωρίδα ήταν εντελώς άδεια, πράγμα πολύ σπουδαίο για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς συνηθίζεται όλοι να 'αράζουν' με 60 χλμ/ώρα..! Στη μεσαία λωρίδα και στη δεξιά, υπήρχε αραιή κίνηση που όλοι είχαν την ίδια ταχύτητα (περίπου 110-120) κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα..
Πριν περάσω κάτω από τη γέφυρα, αντιλαμβάνομαι πως σε μεγάλη απόσταση από πίσω μου, στη δική μου λωρίδα, έρχεται αυτοκίνητο με ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη από τη δική μου.Για να μη του δημιουργήσω λοιπόν πρόβλημα, αρχίζω να ψάχνω τρόπους να μετακινηθώ στη μεσαία.Ο πιο ασφαλής τρόπος όμως,(κατά τη δική μου μόνο,όπως φάνηκε στο τέλος, κρίση) ήταν να προσπεράσω 4 αυτοκίνητα που ταξίδευαν όπως αναφέρω παραπάνω, δηλαδή με αποστάσεις ασφαλείας, διότι αν περνούσα αμέσως στη μεσαία, θα ανάγκαζα τον πίσω μου να φρενάρει και γενικά θα έμπλεκα σε μία κατάσταση, που δε θα υπήρχε λόγος να μπλέξω, αφού είχα ορατότητα για τα επόμενα 500 μέτρα (καθώς μετά αρχίζει η αριστερή καμπή που περνάει κάτω από την Αττική Οδό) και μπορούσα απλά να διατηρήσω την ταχύτητά μου για 200 μέτρα ακόμη, μέχρι να 'καθαρίσει' η μεσαία και να μπορώ να μετακινηθώ εκεί. Έλα όμως που το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο είναι** 90 χλμ/ώρα..**
Επομένως, για να είμαι νομοταγής, θα έπρεπε να φρενάρω στην αριστερή, αδιαφορώντας για τον πίσω που, που ερχόταν 'μαλλιοκούβαρα', μέχρι να βρω ευκαιρία, να πάω στη μεσαία!
Αυτό το επιβεβαίωσε το αστυνομικό όχημα που με έγραψε για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας για 60 χλμ, ενώ το όριο ήταν 90 ..και μιλάμε για το κομμάτι της εθνικής μέχρι τη γέφυρα της Μεταμόρφωσης με τις ευθειάρες και τις 3 λωρίδες !!!!!!!!!!!!! μετά το σημείο αυτό, πήγα στη μεσαία για να αφήσω να περάσει το αυτοκίνητο το οποίο ερχόταν πίσω μου 'αεροπορία', που δεν είχα αντιληφθεί πως πρόκειται για περιπολικό..το κατάλαβα, βέβαια για τα καλά βέβαια όταν κόλλησε πίσω μου και μου άναψε το φάρο, λέγοντάς μου να σταματήσω δεξιά..Του είπα όλα τα παραπάνω και άκρη δεν έβγαλα με τους λεβέντες..
Μου λέει 'το όριο είναι 90 και ναι, έχετε κάνει παράβαση γιατί οδηγούσατε με 150! Να.. το έχω και στη συσκευή ραντάρ!'
Εγώ άκουγα' δε μ'ενδιαφέρει ρε φίλε που τα όρια ταχύτητας θέτονται πρόχειρα και εμπειρικά και δεν είναι θεσμοθετημένα αφού δεν έχουν γίνει μελέτες γι αυτά, όπως προβλέπει ο νέος ΚΟΚ, παρά μόνον στην Αθηνών-Πατρών! ..δε μ'ενδιαφέρει που δεν έχουν αλλάξει από το 85', την εποχή που best seller ήταν τα φύλλα σούστας οι γονείς μου κυκλοφορούσαν με yugo και το Niva ήταν η Cayenne της εποχής!! ..δε μ'ενδιαφέρει που έχεις Honda S2000 με KW Variant 3 και bridgestone RE070 και πήγαινες με 150 σε δρόμο με 3 λωρίδες+ΛΕΑ χωρίς την παραμικρή κίνηση..σου αξίζει να χάσεις το δίπλωμα 2 μήνες!! Δε μ'ενδιαφερει που σκεφτόσουν πώς δε θα δημιουργήσεις πρόβλημα στους οδηγούς της μεσαίας λωρίδας .. *
Τί κι αν ήμουν ευγενικός, τί κι αν τους είπα πως χρειάζομαι το δίπλωμα για τη δουλειά μου και πως σήμερα έφευγα ταξίδι και τουλάχιστον να μ'εγραφαν για κάτι λιγότερο ώστε να μη χάσω το δίπλωμα..
350 ευρώ, σε 10 μέρες τα μισά ( τούτη η τρομερή worldwide καινοτομία ) και 60 μέρες παρακράτηση το δίπλωμα..!
Μου απαντάει 'εντάξει..επειδή δεν είναι σοβαρή παράβαση, έλα στο τμήμα σε 3 εργάσιμες, να μιλήσεις με το διοικητή και μπορεί να σου το δώσει νωρίτερα..'
Και του λέω με τη σειρά μου 'αφού δεν είναι σοβαρή, γιατί με γράφατε? Έκανα ελιγμούς ?..κόντρες ? Δεν τηρούσα αποστάσεις ? Δημιούργησα πρόβλημα στους υπόλοιπους οδηγούς ? .. και για 100 μέτρα στην εθνική, που εδώ το όριο είναι 120 και εκεί 90, με 3 λωρίδες και ορατότητα λες και έχεις ανέβει στο βράχο της ακρόπολης εκεί που κάθονται τα ζευγαράκια και βλέπεις μέχρι Αίγινα, με γράφεις επειδή δεν έχω προσαρμόσει την ταχύτητά μου, ενώ έρχεσαι από πίσω μου 'σίφουνας' και στην ουσία, ψάχνω τρόπο να φύγω από μπροστά σου για να μη σ'ενοχλήσω!2 λεπτά πριν συμβεί αυτό, είχα προσπεράσει ένα αυτοκίνητο χωρίς πίσω φώτα, αλλά προφανώς, αυτός ήταν πιο ακίνδυνος από εμένα..
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω..
συγχαρητήρια στην ελληνική τροχαία !
Με πιάσατε.. τώρα που δε θα έχω δίπλωμα, οι δρόμοι θα είναι πιο ασφαλείς.. -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Κανα κοψιμο θα τους επιασε ειτε απο φραπε, ειτε απο κανα χαλσμενο σουβλακι ,Μην το γελάς. Μια φορά είχα κάνει το Μικρολίμανο - Κυψέλη σε χρόνο dt γι' αυτόν τον λόγο. Κόντεψα να σκοτωθώ για ένα χέσιμο.
-
Ο χρήστης iliaS2000 έγραψε:
Προσωπικά θεωρώ, πως οι 2-3 φορές που έχω αναγκαστεί, στο παρελθόν, να κοιτάζω 'αστυνομικά κατσαβίδια' να μου στερούν τις πινακίδες, ενώ ταυτόχρονα τα πόδια μου κόβονταν και το στήθος μου καιγόταν, όντως με έχουν συμμορφώσει..κυρίως λόγω ψυχολογικού τραύματος των πρώτων μου χρόνων στο τιμόνι, που οτιδήποτε κι αν έκανα στο δρόμο, μου φαινόταν εντελώς ακίνδυνο.
Από τότε, έχουν αλλάξει πολλά μέσα στο κεφάλι μου και πλέον μπορώ να πω ότι είναι ελάχιστες οι φορές που σκέφτομαι 'θεούλη μου τη γλιτώσαμε!'.
Όλα πήγαιναν τέλεια και ήμουν πολύ ευτυχισμένος που και η αστυνομία τόσο καιρό επιβράβευε τη στάση μου, χωρίς να με πιάνει για διάφορους λόγους..μέχρι χθες όμως..Κατευθυνόμουν κατά τις 12 τα μεσάνυχτα, από τον Αγ.Στέφανο, που είχα πάει να δω τους γονείς μου, προς τα νότια, πιστεύοντας πως η Εθνική Οδός, είναι η πιο καλή λύση..'χωρίς φανάρια και πολλή κίνηση, τέτοια ώρα' σκέφτομαι, βγάζοντας την ιδέα της Κηφισίας από το μυαλό μου.
Περνώντας την έξοδο για Ολυμπιακό Χωριό-Κηφισιά, βρίσκομαι στην αριστερή λωρίδα, και το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο είναι 120 χλμ. Βλέπετε, σήμερα το πρωί, την ώρα αυτή που γράφω, έπρεπε να έχω αναχωρήσει με το αυτοκίνητό μου για επαρχία, μιας και τα νέα οικονομικά δεδομένα, μας έχουν κάνει να θεωρούμε πολύτιμες, δουλειές που παλαιότερα θα 'σνομπάραμε' λόγω μικρού περιθώριου κέρδους και μεγάλης απόστασης..Επομένως, ήθελα να επιστρέψω όσο πιο γρήγορα γινόταν, χωρίς να αποτελώ στόχο για τις περιπολίες της τροχαίας και χωρίς φυσικά να πάρω ρίσκο για τη σωματική μου ακεραιότητα και την ακεραιότητα του αυτοκινήτου μου.
[b]Έτσι λοιπόν θεωρούσα πως στην ευθεία από την Κηφισιά μέχρι και τη γέφυρα Μεταμόρφωσης, τα 140-150 χλμ/ώρα, δεν ήταν δα και τόσο εξωφρενικό πράγμα[/b], μιας και η αριστερή λωρίδα ήταν εντελώς άδεια, πράγμα πολύ σπουδαίο για τα ελληνικά δεδομένα, καθώς συνηθίζεται όλοι να 'αράζουν' με 60 χλμ/ώρα..! Στη μεσαία λωρίδα και στη δεξιά, υπήρχε αραιή κίνηση που όλοι είχαν την ίδια ταχύτητα (περίπου 110-120) κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα..
Πριν περάσω κάτω από τη γέφυρα, αντιλαμβάνομαι πως σε μεγάλη απόσταση από πίσω μου, στη δική μου λωρίδα, έρχεται αυτοκίνητο με ταχύτητα πολύ μεγαλύτερη από τη δική μου.Για να μη του δημιουργήσω λοιπόν πρόβλημα, αρχίζω να ψάχνω τρόπους να μετακινηθώ στη μεσαία.Ο πιο ασφαλής τρόπος όμως,(κατά τη δική μου μόνο,όπως φάνηκε στο τέλος, κρίση) ήταν να προσπεράσω 4 αυτοκίνητα που ταξίδευαν όπως αναφέρω παραπάνω, δηλαδή με αποστάσεις ασφαλείας, διότι αν περνούσα αμέσως στη μεσαία, θα ανάγκαζα τον πίσω μου να φρενάρει και γενικά θα έμπλεκα σε μία κατάσταση, που δε θα υπήρχε λόγος να μπλέξω, αφού είχα ορατότητα για τα επόμενα 500 μέτρα (καθώς μετά αρχίζει η αριστερή καμπή που περνάει κάτω από την Αττική Οδό) και μπορούσα απλά να διατηρήσω την ταχύτητά μου για 200 μέτρα ακόμη, μέχρι να 'καθαρίσει' η μεσαία και να μπορώ να μετακινηθώ εκεί. Έλα όμως που το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο σημείο είναι** 90 χλμ/ώρα..**
Επομένως, για να είμαι νομοταγής, θα έπρεπε να φρενάρω στην αριστερή, αδιαφορώντας για τον πίσω που, που ερχόταν 'μαλλιοκούβαρα', μέχρι να βρω ευκαιρία, να πάω στη μεσαία!
Αυτό το επιβεβαίωσε το αστυνομικό όχημα που με έγραψε για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας για 60 χλμ, ενώ το όριο ήταν 90 ..και μιλάμε για το κομμάτι της εθνικής μέχρι τη γέφυρα της Μεταμόρφωσης με τις ευθειάρες και τις 3 λωρίδες !!!!!!!!!!!!! μετά το σημείο αυτό, πήγα στη μεσαία για να αφήσω να περάσει το αυτοκίνητο το οποίο ερχόταν πίσω μου 'αεροπορία', που δεν είχα αντιληφθεί πως πρόκειται για περιπολικό..το κατάλαβα, βέβαια για τα καλά βέβαια όταν κόλλησε πίσω μου και μου άναψε το φάρο, λέγοντάς μου να σταματήσω δεξιά..Του είπα όλα τα παραπάνω και άκρη δεν έβγαλα με τους λεβέντες..
Μου λέει 'το όριο είναι 90 και ναι, έχετε κάνει παράβαση γιατί οδηγούσατε με 150! Να.. το έχω και στη συσκευή ραντάρ!'
Εγώ άκουγα' δε μ'ενδιαφέρει ρε φίλε που τα όρια ταχύτητας θέτονται πρόχειρα και εμπειρικά και δεν είναι θεσμοθετημένα αφού δεν έχουν γίνει μελέτες γι αυτά, όπως προβλέπει ο νέος ΚΟΚ, παρά μόνον στην Αθηνών-Πατρών! ..δε μ'ενδιαφέρει που δεν έχουν αλλάξει από το 85', την εποχή που best seller ήταν τα φύλλα σούστας οι γονείς μου κυκλοφορούσαν με yugo και το Niva ήταν η Cayenne της εποχής!! ..δε μ'ενδιαφέρει που έχεις Honda S2000 με KW Variant 3 και bridgestone RE070 και πήγαινες με 150 σε δρόμο με 3 λωρίδες+ΛΕΑ χωρίς την παραμικρή κίνηση..σου αξίζει να χάσεις το δίπλωμα 2 μήνες!! Δε μ'ενδιαφερει που σκεφτόσουν πώς δε θα δημιουργήσεις πρόβλημα στους οδηγούς της μεσαίας λωρίδας .. *
Τί κι αν ήμουν ευγενικός, τί κι αν τους είπα πως χρειάζομαι το δίπλωμα για τη δουλειά μου και πως σήμερα έφευγα ταξίδι και τουλάχιστον να μ'εγραφαν για κάτι λιγότερο ώστε να μη χάσω το δίπλωμα..
350 ευρώ, σε 10 μέρες τα μισά ( τούτη η τρομερή worldwide καινοτομία ) και 60 μέρες παρακράτηση το δίπλωμα..!
Μου απαντάει 'εντάξει..επειδή δεν είναι σοβαρή παράβαση, έλα στο τμήμα σε 3 εργάσιμες, να μιλήσεις με το διοικητή και μπορεί να σου το δώσει νωρίτερα..'
Και του λέω με τη σειρά μου 'αφού δεν είναι σοβαρή, γιατί με γράφατε? Έκανα ελιγμούς ?..κόντρες ? Δεν τηρούσα αποστάσεις ? Δημιούργησα πρόβλημα στους υπόλοιπους οδηγούς ? .. και για 100 μέτρα στην εθνική, που εδώ το όριο είναι 120 και εκεί 90, με 3 λωρίδες και ορατότητα λες και έχεις ανέβει στο βράχο της ακρόπολης εκεί που κάθονται τα ζευγαράκια και βλέπεις μέχρι Αίγινα, με γράφεις επειδή δεν έχω προσαρμόσει την ταχύτητά μου, ενώ έρχεσαι από πίσω μου 'σίφουνας' και στην ουσία, ψάχνω τρόπο να φύγω από μπροστά σου για να μη σ'ενοχλήσω!2 λεπτά πριν συμβεί αυτό, είχα προσπεράσει ένα αυτοκίνητο χωρίς πίσω φώτα, αλλά προφανώς, αυτός ήταν πιο ακίνδυνος από εμένα..
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω..
[b]συγχαρητήρια στην ελληνική τροχαία ![/b]
Με πιάσατε.. τώρα που δε θα έχω δίπλωμα, οι δρόμοι θα είναι πιο ασφαλείς..Συγγνώμη φίλε και αν μου επιτρέπεις, αλλά όλο αυτό το κατεβατό για ποιόν λόγο; Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του 'κρίνω εγώ' τί μπορεί να επιτραπεί και τί όχι. Η νομοθεσία είναι σαφέστατη. Το να παρανομήσεις είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου και φυσικά είναι υποχρέωση των κρατικών αρχών (εν προκειμένω του πληρώματος του περιπολικού) να σου βεβαιώσει την παράβαση. Ρίσκαρες και παρανόμησες και τώρα αντιμετωπίζεις τις συνέπειες της πράξης σου. Κι αντί να κάνεις (να κάνω-να κάνουμε) την αυτοκριτική σου, κλείνεις το κείμενό σου με κλασσικές νεοελληνικές ατάκες ('τώρα που δε θα έχω δίπλωμα, οι δρόμοι θα είναι πιο ασφαλείς..')...
-
Δεν υπαρχει νομοθεσια. Τις μεγαλυτερες παραβασεις τις κανουν τα μπατσικα και χωρις φαρο μαλιστα. Απλα τα τσουτσεκακια που εχουν τωρα στολη και το παιζουν μαγκες πριν μερικα χρονια ετρωγαν φαπες.
Συμπεριφορές Αστυνομικών Λάθη και Σωστά! #4