-
Φιλοι χριστιανοι, βοηθεια!!!
Ειμαι ενας απο αυτους που εχουν λιγα χρηματα και γι'αυτο προσπαθουν να τα παρουν ολα απο ενα αυτοκινητο στην τιμη ενος ποδηλατου . Αυτο που θελω να πω ειναι οτι:
Οικονομικα
13,000 ευρω μετρητα και δυνατοτητα για δοσεις μεχρι 3 χρονια. Αν η δοση ειναι 300 ευρω θα ειμαι σχετικα χαλαρος, αν ειναι 600 ευρω θα ειμαι με τη ψυχη στο στομα (αν μου μεινει ψυχη).Θα ηθελα
Μ'αρεσει το αμαξι να ειναι πολυ ογκωδες και ψηλο οπως τα SUV, μ'αρεσει να ειναι ευρυχωρο, ανετο, ησυχο (απο αποψη εσωτερικου θορυβου). Μ'αρεσουν τα πολλα φωτακια και τα κολπακια (οθονες και λοιπα). Δε μ'αρεσει η skoda.Τι λετε; υπαρχει καμμια ελπιδα ή να παρω αποφαση για Avensis, Mondeo, 6 ή ακομη και Α4 1.6 (ωραιο ειδικα αυτο που ερχεται, αλλα το 1.6 ειναι πολυ αργο και το 1.8 πανακριβο).
-
Φιλοι χριστιανοι, βοηθεια!!!
Ειμαι ενας απο αυτους που εχουν λιγα χρηματα και γι'αυτο προσπαθουν να τα παρουν ολα απο ενα αυτοκινητο στην τιμη ενος ποδηλατου . Αυτο που θελω να πω ειναι οτι:
Οικονομικα
13,000 ευρω μετρητα και δυνατοτητα για δοσεις μεχρι 3 χρονια. Αν η δοση ειναι 300 ευρω θα ειμαι σχετικα χαλαρος, αν ειναι 600 ευρω θα ειμαι με τη ψυχη στο στομα (αν μου μεινει ψυχη).Θα ηθελα
Μ'αρεσει το αμαξι να ειναι πολυ ογκωδες και ψηλο οπως τα SUV, μ'αρεσει να ειναι ευρυχωρο, ανετο, ησυχο (απο αποψη εσωτερικου θορυβου). Μ'αρεσουν τα πολλα φωτακια και τα κολπακια (οθονες και λοιπα). Δε μ'αρεσει η skoda.Τι λετε; υπαρχει καμμια ελπιδα ή να παρω αποφαση για Avensis, Mondeo, 6 ή ακομη και Α4 1.6 (ωραιο ειδικα αυτο που ερχεται, αλλα το 1.6 ειναι πολυ αργο και το 1.8 πανακριβο).
-
Φιλοι χριστιανοι, βοηθεια!!!
Ειμαι ενας απο αυτους που εχουν λιγα χρηματα και γι'αυτο προσπαθουν να τα παρουν ολα απο ενα αυτοκινητο στην τιμη ενος ποδηλατου . Αυτο που θελω να πω ειναι οτι:
Οικονομικα
13,000 ευρω μετρητα και δυνατοτητα για δοσεις μεχρι 3 χρονια. Αν η δοση ειναι 300 ευρω θα ειμαι σχετικα χαλαρος, αν ειναι 600 ευρω θα ειμαι με τη ψυχη στο στομα (αν μου μεινει ψυχη).Θα ηθελα
Μ'αρεσει το αμαξι να ειναι πολυ ογκωδες και ψηλο οπως τα SUV, μ'αρεσει να ειναι ευρυχωρο, ανετο, ησυχο (απο αποψη εσωτερικου θορυβου). Μ'αρεσουν τα πολλα φωτακια και τα κολπακια (οθονες και λοιπα). Δε μ'αρεσει η skoda.Τι λετε; υπαρχει καμμια ελπιδα ή να παρω αποφαση για Avensis, Mondeo, 6 ή ακομη και Α4 1.6 (ωραιο ειδικα αυτο που ερχεται, αλλα το 1.6 ειναι πολυ αργο και το 1.8 πανακριβο).
-
Φιλε προσεχε. Αλλο Suv αλλο επιβατικό.
ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ειναι το ζητημα. Να σου δωσω να καταλαβεις εχω ενα sportage ΚΑΙ ενα IBIZA και τα δυο του'96. Ενα παιρνω εγω και ενα η γυναικα μου. Σε ταξιδι αυτοκινητοδρομο παμε με το ibiza - καταναλωση, ταχυτητα-κρατημα κ.λ.π. Ομως ζουμε στην ανατολικη αττικη και χωματοδρομους εχουμε μπολικους + εκδρομες οποτε καταλαβαινεις. ΠΟυ θελω να καταληξω. Ενα τζιπ σε σχεση με ενα επιβατικό είναι πολυ πιο 'ακριβο' γενικα στη χρηση και την συντηρηση και αν δεν εχεισ συγκεκριμενο λογο ισως και να το μετανιωσεις.Απο την αλλη μερια ακολουθώντας και τη συμβουλή ενός πολύ ψαγμενου ανθρωπου εδω στο foroum, σου μεταφερω την δικη του αποψη. Παρε φτυνα ενα τζιπ ( που με 13 χιλιαρικα θα βρεις) και τα υπολοιπα θα τα δωσεις ετσι κι αλλιώς να το φτιάξεις. Αυτο εκανα και εγω στο sportage. Πηρα ενα περιπου ριμαδι σε καλη τιμη, και σιγα σιγα διαθετω λεφτα και ή επισκευαζω παλιά κουσουρια ή και το βελτιώνω
Ξερω βεβαια οτι δεν θα το πουλησω ποτε. Οταν λιωσει θα τω κανω κοτετσι....
-
αξιζει να χωνεις χρηματα στο sportage???
παρε ενα επιβατικο / με τους χωρους του/ με την ανεση του / με τους χωρους αποσκευων/ με τις επιδοσεις του / με την χαμηλη του καταναλωση με με με με με .........
ρε πεδες θερμη παρακληση : ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ.........ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙ -
Και πως θα πας με ενα επιβατικό τις εκδρομές σου σε δασικούς δρόμους, σε χωματόδρομους με νεροφαγώματα, λακούβες και πέτρες ? Πως θα κατέβεις σε παραλίες ερημικές και όμορφες όπου το μονο πράγμα που μπορεί να παει πλήν ενος τζίπ είναι τα κατσίκια ?
Αν εχεις επιβατικό πολύ απλά δεν πας.
Κοίταξε τις ανάγκες σου.Σου αρέσουν τέτοιες διαδρομές ? Είναι τα χόμπι σου σχετικά (π.χ. κυνήγι, ψάρεμα, κλπ).Σου αρέσουν οι εκδρομές στη φύση ?
Αν ναι τότε παίρνεις τζιπ.Αλλιώς αν είναι να το πάρεις για να κυκλοφορείς μονο στο κολωνάκι και στα λοιπά περίχωρα, καλύτερα πάρε κάποιο άλλο πολυτελές επιβατικό.
Υ.Γ. Επιβατικό εχω γι'αυτό τα λέω.Κατέληξα να ψάχνω για μεγάλο τζιπ εσχάτως.Και οχι γιατί είμαι....'αμερικανάκι'.
-
Όντως νομίζω το θέμα αρχίζει και αποκτά κοινωνικές διαστάσεις....... πλέον
ολοένα και περισσότερες οικογένειες αντιμετωπίζουν αυτό το ερώτημα.
Και εγώ είμαι μπερδεμένος δεν το κρύβω.
Με την εξέλιξη των διεθνών τιμών στα καύσιμα ότι καταναλώνει πάνω από 15lt/ 100km θα δημιουργεί (κατά την δική μου πάντα γνώμη) προβλήματα στο κόστος συντήρησης.
Εκτιμώ ότι τα SUV/τζιπ έχουν σοβαρό και πρόσθετο κίνδυνο ατυχήματος στα χέρια της πλειοψηφίας των οδηγών (στους Έλληνες ακόμα πιο πολύ) αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω επιστημονικά
Τα SUV/τζιπ απευθύνονται σε αποκλεστικούς χρήστες και σίγουρα όχι στους κατοίκους των πόλεων...............Δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε από τις ΗΠΑ και καύσιμα φθηνά έχουν και μέγαλες πόλεις έχουν και μυαλό δεν έχουν γι αυτό παίρνουν τις μαούνες για αυτοκίνητα.
Ο έλληνας θέλει αυτοκίνητο που δεν θα καίει στην πόλη και θα παρκάρει στο χιλιοστό... που το βράδυ θα τον πάει στο club και θα είναι πουλ μουρ... όταν πάει εκδρομή θέλει να χτυπάει 200αρες στην αθηνών Θεσσαονίκης και ότα φθάσει στην Ξάνθη θα πρέπει να οργώνει τα ποτάμια...
ΌΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ......όπως και στις γυναίκες έτσι και στα αυτοκίνητα πρέπει να ιεραρχείς τις υποχωρήσεις που πρέπει να κάνεις....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αξιζει να χωνεις χρηματα στο sportage???
παρε ενα επιβατικο / με τους χωρους του/ με την ανεση του / με τους χωρους αποσκευων/ με τις επιδοσεις του / με την χαμηλη του καταναλωση με με με με με .........
ρε πεδες θερμη παρακληση : ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ.........ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΝΑΙΑν αξιζει???? Για μενα ναι που δουλευω σε εργοταξια και στα κατσάβραχα εκει που ΚΑΠΟΤΕ θα φτασεις εσυ με το επιβατικο σου ( γιατι αν πας/παω θα το παρουμε κομματια) Αν μιλας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, ναι ειναι η απαντηση γιατι ειναι τιμιο. αυτο που πληρωνεις/πληρωσες αυτο σου δινει. Φυσικα και ενα Range rover ειναι καλυτερο
Στο κατω κατω ανετο είναι, χωρους εχει A/C εχει ηλιοροφη εχει, δερματινα καθισματα (θα) εχει?? Καταναλωση??? μεγαλη ( για εμενα) αλλα όπως ξερεις υπαρχουν και -πολυ- χειροτερα.
Συμφωνω παντως και λεω οτι ενα τζιπ πρεπει να το ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ για δουλεια ή/και διασκέδαση, αλλιώς οντως το πληρωνεις τζαμπα γιατι με ενα ΙΧ θα ησουν καλυτερα.Για το 'αμερικανακια δεν καταλαβα τι εννοεις οποτε δεν μπορω να πω κατι...
-
Φιλε μου με δεδομενο το ποσο και τις απαιτησεις ψαχνεις για value for money και οχι για audi,vw κτλ όπου πληρώνεις 30-50% μάρκα και μετά αυτοκίνητο.
Η γνώμη μου ειναι να παρεις ενα accent ολοκαίνουριο με λιγότερα απο αυτα που διαθετεις,και δεν θα το μετανοιώσεις.
Τωρα αν ψάχνεις για αβυσσαλέους χώρους σε καλή τιμή,νομίζω μόνο η skoda μπορεί να καλύψει.Καλό θα ήταν να αρχίσει να σου αρέσει το octavia
Εναλλακτικά για SUV,καποιο παλιό toyota RAV ίσως θα μπορούσε να παίξει στα 13.000,αλλα θα εχει χρονάκια και πολλά χλμ στην πλάτη του,και οι χώροι δεν ειναι το δυνατό του σημείο. -
φιλε μου δες και το Kia Cerato.
εδω πιο αναλυτικα :
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=8781βγαινει σε 1600 full extra 15.300 euro kai φυσικα υπαρχει και σε διλιτρο.
Παντως δεν νομιζω οτι υπαρχει καθημερινο αυτοκινητο που να μην σε παει σε χωματοδρομους και μαλιστα να μην μπορει να περασει και 1-2 απλες νεροφαγιες. Αυτο το λεω αν εισαι καπως εκδρομικος τυπος. Ειδικα αν παρεις και μια 4αδα λαστιχα για χωμα/λασπη θα πηγαινεις ακομα πιο μακρυα.Αμα παλι θες να παρεις 1 και καλο, με την ψυχη στο στωμα , πανε για το καινουριο legacy 2.0. Εκτος απο την τετρακινηση εχει και οτι φωτακια/κουμπακια/οθονουλες σε εξιταρουν Α, και διαβασα σε ενα περιοδικο (το overdrive νομιζω) οτι με το legacy λογω μακρυτερου μεταξονιου μπαινεις στισ στροφες πιο γρηγορα και με μεγαλυτερη ασφαλεια απο impreza
Καλο ψαξιμο!
-
Φιλε nikoska. Μας λες οτι εχεις 13000+36*300(10800)=23800€ με τους τοκους.Οι τοκοι ειναι περιπου 1400€ Αρα 23800-1400=22400€. Δεν ξερω τι χρηση το θελεις αλλα αν θελεις να πουλας μουρη καινουργιο SUV δεν παιρνεις.Αν θελεις χωρους κοιτα κανενα ΜPV. Αποψη μου κοιτα κανενα στεισον μεσαιας κατηγοριας με πολυ γκαζι και θα τα εχεις ολα. Τωρα εαν πηγαινεις και εκτος δρομου παιρνεις μεταχειρισμενο SUV(υπαρχουν σε αυτες τις τιμες αυτοκινητα τριετιας-τετραετιας) και καθαρισες. Ελπιζω να σε κατατοπισα.
-
Μαλιστα...
Για street αμαξι να δωσω μεχρι 24-25.000. Για παραπανω (με τη ψυχη στο στομα που λεμε) θα εδινα για το RAV ή το MAVERICK, αλλα με αυτα που διαβαζω για θορυβο, τριξιματα, καταναλωση βενζινης, κλπ. δεν ξερω αν πρεπει να το ρισκαρω.
Ναι, θελω να ανεβω το χειμωνα στο βουνο (στα χιονια) και μ'αρεσει τρομερα η αισθηση που σου δινει η ψηλη θεση οδηγησης και ο ογκος του αμαξιου (σας το ξαναλεω, μη μου προτεινεται να γινω νταλικερης). Φοβαμαι ομως αυτα που ακουω για το θορυβο και τα τριξιματα και για το υψηλο κοστος συντηρησης. Ποσο ειναι τελικα; Ποσο παραπανω καιει; Τι αλλα κοστη υπαρχουν σε σχεση με το επιβατικο; -
Φίλε, αν θες άκου και μια συμβουλή. Μη στριμωχτείς οικονομικά για να αγοράσεις αυτοκίνητο, πόσο μάλλον με δόσεις. Και αυτο γιατί συνέχεια θα τρέμεις μη συμβεί κάτι και έχεις απρόβλεπτα έξοδα.Άσε που δε λέει να το σκέφτεσαι αν θα κάνεις ένα ταξίδι ή μια βόλτα λόγω των εξόδων κίνησης ενός σχετικά ακριβού για την τσέπη σου αυτοκινήτου.
Η γνώμη μου είναι είτε καινούριο Octavia Combi 4x4 είτε κάποιο μεταχειρισμένο SUV 3-5ετίας (RAV4, Grand Vitara, CRV,Santa Fe,...)Φιλικά
-
Α εχουμε αρχισει να χανουμε την μπαλα απο τοτε που βγηκε αυτη η νεα μοδα με τα suv. Κατι ξεραν οι Ελληνικες εταιριες. Απο την μια σου λεει η Αμερικανικες ταινιες, απο την αλλη το Ελληνικο ψωνιο. ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ. Εχω βαρεθει να τραβαω απο λακους, χιονια, γρεμους, παραλιες, ποταμια, χαντακια, της Μακεδονιας ασχετους οδηγους suv που νομιζουν οτι το αυτοκινητο τους θα τους παει παντου χωρις αυτοι να κουνισουν το δαχτυλακι τους. Αυτο περι ευχαριστησης και γουστου που σου δινει η ψηλη θεση οδηγησης ειναι πολυ λαθος φιλε μου. Αν δεν ξερεις τι κανεις μπορει πολυ ανετα να σε σκοτωσει. Και εδω που τα λεμε σιγα το υψος του vitara, sportage, rav 4, maverick, tribute, forester. Σταματιστε να βαζετε σε κινδυνο εσας και τις οικογενειες σας, εαν σας αρεσει τοσο πολυ το off road φροντιστε πρωτα να μαθετε κατι απο καποιον ποιο εμπειρο, μπητε σε ενα club 4Χ4, η βρητε καποιον φιλο γνωστη. Δεν θελω να προσβαλω κανεναν ουτε να βγω μαγκας. Απλως οδηγω εδω και 16 χρονια Nissan king cab και οn road αλλα και off road, και εδω στην Βορεια Ελλαδα εχω βαρεθει να βλεπω βλακες με αυτοκινητα 40 και 50 χιλιαδων ευρω να παιζουν με τις ζωες τους και τα λεφτα τους, ακριβως επιδη ηθελαν και εκδρομες στο βουνο, και απλετους χωρους και 250χλμ στην Εθνικη και sport οδηγηση. Για σοβαρευτητε λιγο γιατι οπως ειπε και ενας φιλος παρα πανω Αμερικανακια θελουμε να γινουμε.
-
Συμφωνω και με τον vitarinο και με τον stefanos147. Περιμενε για το octavia. Σε ερυνε που εγινε στο group vag η scoda ηταν πρωτη ! σε ποιοτητα κατασκευης (οχι υλικων αλλα κατασκευης).
-
Συμφωνω και με τον vitarinο και με τον stefanos147. Περιμενε για το octavia. Σε ερευνα που εγινε στο group vag η scoda ηταν πρωτη ! σε ποιοτητα κατασκευης (οχι υλικων αλλα κατασκευης).
-
υπαρχουν δυο επιλογες.
Ή κανονικο ( συμφωνα με τις προφανεις αναγκες σου)
Ή ΤΖΙΠ ( επειδη σ' αρεσει)
Δες απο μονος σου τι καιρδιζεις και τι χανεις απο τα δυο αυτα ζυγησε τα καλά γιατι αν κανεις λαθος επιλογή θα το μετανοιωσεις πικρα. Μην κρινεις 'εν θερμω' δες το ψυχρα και αντικοιμενικά όπως θα το βλέπεις μετα απο ενα χρονο π.χ. -
Αν μπορείς να το δείς λίγο πιό πρακτικά το θέμα (δεκτό και να μην σου 'αρέσει' κάποια εταιρία), μήπως σε βολεύει ένα Οκτάβια? Αν δεν είσαι για πολύ off-road κοίταξέ το. Εγώ επίσης προτιμούσα κάτι πιό ψηλό αλλά δεν μπορούσα να ανέβω στα 30Κ (σκεφτόμουν το RAV). Επίσης θα προτιμούσα κάτι ιαπωνικό (από θέμα αξιοπιστίας).
Τελικά κατέληξα Οκτάβια 4Χ4 με 50% μετρητά (12700Ε) + 265Ε Χ48 μήνες δόση.
Σε σύγκριση με τα φθηνά SUV (γύρω στις 30Κ Ε) κερδίζεις σε άνεση στο ταξίδι και επιδόσεις. Χάνεις σε off-road κίνηση λόγω μικρότερου ύψους. ΔΕΝ χάνεις σε αποτελεσματικότητα τετρακίνησης σε χιόνια ή λάσπες.
Στα 70.000χλμ είμαι χωρίς κανένα πρόβλημα.
-
Με λίγα απλά λόγια....
Μέχρι το '98 είμουνα λάτρης των επιβατικών. Και μάλιστα των 'ψιλογρήγορων'. Μετά απο μία δραματική εμπειρία με την αξιοπιστία γερμανικού GTi, έγινα ο περιχαρής ιδιοκτήτης ενός Hyundai Galloper, εξαντλώντας όλες μου τις οικονομικές δυνατότητες.
Αποτέλεσμα; Άλλαξα τρόπο ζωής. Πλέον δεν έχει σημασία το πότε θα φτάσω, αλλά το που θα φτάσω. Και μπορώ να σας εγγυηθώ ότι ακόμη και με ένα SUV φτάνεις σε σημεία που δεν έχουν ονειρευτεί οι κάτοχοι επιβατικών. Τα SUV έχουν, πλέον, αντίστοιχες δυνατότητες με τα καθαρόαιμα 4Χ4, όσο υπάρχει χαραγμένος δρόμος, ιδίως με ένα σετ καλά ελαστικά.
Τώρα όσον αφορά την επικινδυνότητα... Όλα είναι θέμα φιλοσοφίας, οπτικής γωνίας. Με 110-120, νόμιμη ταχύτητα κίνησης, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το LR 110 μου - νέο απόκτημα - είναι πιό επικίνδυνο απο ένα Polo πχ. Πάνω απο τα 150 - δεν μπορώ να τα πιάσω πλέον - ποιό είναι πραγματικά ασφαλές; Όλα σηκώνουν πολύ συζήτηση...
Ένα έχω να πω, συμπερασματικά: για έναν τετρακίνητο οι ελπίδες φυγής είναι πολύ περισσότερες και πολύ πιό κοντά. Πεντέλη, Πάρνηθα, Μεσόγεια έχουν απίστευτες διαδρομές, όπου μπορεί να απολαύσει τη φύση και να ξεσκάσει.
-
Εχοντας και απο τις δυο κατηγορίες μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι με το Kia δεν αγχονωμαι ποτε θα φτασω ουτε με πιανει κατι στο στιλ της ψιλοκοντρας. Ασε που το φχαριστιεμαι κιολας με τα οσα παει ( με ασφαλεια παντα ) να προσπερναω διαφορους 'γρηγορους' Απο την αλλη το χαμηλωμενο (και μονο) Ibizaκι το παιρνω όποτε εχω 'αλλες' διαθεσεις.
Αγορά SUV ή επιβατικού;