-
λάδι μέχρι σήμερα, δεν καίει καθόλου.
next time ... λέω να βάλω AmsoilSS0 ή Mobil1_0w40 -
Πολυ καλα αποτελεσματα αν σκεφτεις οτι εκανες 4.000χλμ επιπλεον που περιλαμβανουν 20+ γυρους σε πιστα και ακομα το TBN ειναι στο 5.6 !
Δεν σου καιει καθολου λαδι, σου κανει οικονομια γιατι ειναι Α5, δεν εγινε 20αρι απο την καταπονηση, το FP ειναι πολυ καλο αμα το βρισκεις και σε καλη τιμη γιατι να το αλλαξεις αφου δουλευει μια χαρα στον κινητηρα σου ?
Υ.Γ.: Ο χαλκος και ο σιδηρος μπορει να οφειλονται στο γεγονος οτι μολις που ξεπερασες τα 30.000χλμ και εχουν μεινει υπολοιματα απο το στρωσιμο του κινητηρα. Αν και ειναι ελαχιστα αυξημενα αυτη τη φορα μπορει δεν νομιζω να εμπνεουν καμια ανησυχια.
-
@nippon, μόνο εγώ ανησυχώ ?? δεν ξέρω ....
ο κατασκευαστής λέει αλλαγή κάθε 20.000χλμ ή έναν χρόνο, αλλά αν φανταστείς ότι το 80%, το περνά μέσα στην κίνηση 1η-δευτέρα .... το TBN είναι πράγματι εξαιρετικό, αλλά δεν ξέρω από τον αυξημένο χαλκό, μήπως και δεν είναι κατάλληλο το λαδάκι .... 30.000xlm και είναι άστρωτο .
η 1η αλλάγη στα 8κ είναι με 0w30A3
η 2η αλλαγή στα 12κ είναι με 0w30A5Ps: τα λαδάκια μου τα αλλάζει δωρεάν η αντιπροσωπία στο πλαίσιο 10χρόνια free service
Από το μυαλό μου περνάνε τα κάτωθι ....
- Να βάλω amsoil SSO , για καλύτερο
- Να βάλω κάποιο σκληρό 30ρι mobil1 ESP ή motulXMAX
- Να πάω σε κάποιο 0/5-40ρι, όπως το αγαπημένο μου Mobil1 0w40
-
Το Β4 τι ειναι?
-
κι άλλο ένα δείγμα από ένα C30, Μοτέρ ford zetec 1.6 , service κάθε χρόνο ή 20Κχλμ όπως λέει η αντιπροσωπία.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Από το μυαλό μου περνάνε τα κάτωθι ....- Να βάλω amsoil SSO , για καλύτερο
- Να βάλω κάποιο σκληρό 30ρι mobil1 ESP ή motulXMAX
- Να πάω σε κάποιο 0/5-40ρι, όπως το αγαπημένο μου Mobil1 0w40
Για μενα ειναι κριμα να χασεις την δωρεαν αλλαγη λαδιων οταν προκειται για ενα τοσο καλο λαδι με πολυ καλα αποτελεσματα.
Καπου ειχα διαβασει στο bitog οτι πρεπει να εχεις πανω απο 100ppm σε καποιο στοιχειο για να υπαρχει λογος ανησυχιας. Διαφορες του τυπου +-10ppm ειναι για να σφαζονται οι Αμερικανοι για το ποια εταιρια εχει το καλυτερο λαδι
1)Το Amsoil μπορει να ειναι καλυτερο αλλα ποσο (εκτος και αν θες να κανεις αλλαγες λαδιων καθε 20.000χλμ +), ωστε να αξιζει να πληρωσεις για αυτο ?
2)Εγω μετα απο τα ASL οταν ειχα βαλει τα ESP ειχα παθει σοκ. Ηταν λες και το μοτερ ειχε χασει 20 αλογα. Δεν βρισκω το λογο για ατμοσφαιρικο μοτερ εμμεσου ψεκασμου σχετικα λιγων κυβικων να βαλεις Α3/Β3/Β4 απο τη στιγμη που εχεις καλα αποτελεσματα με Α5/Β5.
3)Το ιδιο με το 2) + του οτι θα χασεις σε οικονομια καυσιμου.
Και να αλλαξεις μαρκα λαδιου για να μπορεσεις να συγκρινεις τα τωρινα αποτελεσματα με τα μελλοντικα θα πρεπει να υπαρξουν οι ιδιες συνθηκες ( 20 γυροι στη πιστα, ιδια εποχη κτλ..) πραγμα δυσκολο.
Για μενα ξαναβλαε τα ιδια 0w30 Α5 και αλλαξε τα μετα απο 12.000χλμ χωρις να κανεις αν μπορεις γυρους στη πιστα. Αν τα αποτελεσματα ειναι καλυτερα τοτε σημαινει πως το λαδι ειναι μια χαρα. Οχι πως τωρα δεν ειναι...
κι άλλο ένα δείγμα από ένα C30, Μοτέρ ford zetec 1.6 , service κάθε χρόνο ή 20Κχλμ όπως λέει η αντιπροσωπία.
Εδω εχει χρησιμοποιηθει 10w40 το οποιο στις πιο πολλες περιπτωσεις ειναι ημισυνθετικο γιατι ειναι ελαχιστα τα 100% συνθετικα 10w40 (οχι πως δεν εκανα καλη δουλεια και το συγκεκριμενο λαδι : ΤΒΝ 4,3 μετα απο 20.000χλμ, μια χαρα FP και μεσα στο ιξωδες του!).
Επισης δεν ξερουμε τι χρηση εχει γινει, ποσο καιρο ειχαν μεινει τα λαδια στον κινητηρα και ποσες αλλαγες λαδιων ειχαν γινει πιο πριν. Δεν ειναι και πολυ καλη η συγκριση -
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το Β4 τι ειναι?Προδιαγραφη λαδιου κατα ACEA.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
..Δεν βρισκω το λογο για ατμοσφαιρικο μοτερ εμμεσου ψεκασμου σχετικα λιγων κυβικων να βαλεις Α3/Β3/Β4 απο τη στιγμη που εχεις καλα αποτελεσματα με Α5/Β5.
...+1
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
με ένα trackday, 20+ γύροι στα μέγαρα
με κάποια ταξίδια ... με 200χαω με 40+ στις ευθείες της Λάρισας.Μάλλον θα δοκιμάσω, next time κάποιο άλλο λάδι από το μαμά Volvo 0w30 AceaA5
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost2113930
Το λάδι της Volvo μάλλον είναι αυτό: http://datasheets.bp.com/bpglis/FusionP ... KPLY_0.pdf που όσον αφορά το κινηματικό ιξώδες στους 100C, παρέμεινε σταθερό παρόλο το 'σκίσιμο' στην πίστα. Αριστα!!!
-
τι να πω ρε παιδιά ... με προβληματίζει το +στο copper, που αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι από τα κουζινέτα του στροφάλου (μιας και το δικό μου, δεν έχει ψυγείο λαδιού, που ίσως να ήταν κι απ αυτό). Αφού και η αντιπροσωπία αλλάζει free τα λάδια κάθε χρόνο, κι εγώ τα αλλάζω άλλη μια φορά το χρόνο, το άλλο εξάμηνο, θα δοκιμάσω M1_0w40 ή SSO 0w30, να δω αν θα υπάρξουν διαφορές. Το κακόμοιρο το αυτοκινητάκι τρώει κάθε μέρα άπειρη κίνηση 1η-2ρα, μέσα στην Αθήνα.
@nippon, το τεστ από το C30 1.6, δεν το ανέβασα για να το συγκρίνω με το δικό μου. Απλά μου έκανε εντύπωση το καλό TBN μετά από 20.000χλμ. To λάδι είναι ημισυνθετικό όντως.
@mariost, το λαδάκι είναι μάλλον Bp, γιατί έχει αναφορά, πάνω στο κουτί της Volvo.
@mesastou, το αυξημένο copper δεν σας ενοχλεί πχ, μετά από 2 αλλαγές ??? στην αρχή πίστευα ότι ακόμα είναι άστρωτο.
επίσης, η μέτρηση στα 20.500χλμ είναι με λάδι 0w30 A3, ενώ η μέτρηση στα 32.500 με 0w30 A5. Το Α3 είναι πιο παχύ από το Α5, λογικό...
-
Η Castrol ανήκει στην BP, οπότε μιλάμε για το ίδιο λάδι. To + στο copper μην σε ανησυχεί τόσο είναι φυσιολογικό νούμερο.
-
Τι να σου πω;
Εμένα και οι 2 αναλύσεις μου φαίνονται άψογες. Ο χαλκός είναι λίγο ανεβασμένος αλλά μέσα σε normal πλαίσια. Όπως λέει και στην ανάλυση αν ψυχολογικά δε σε πειράζει μπορείς να ανέβεις και στα 15,000 χιλ.
Καθαρά ψυχολογικό θέμα και όχι ουσίας πιστεύω.
Για να κατέβει ο χαλκός μάλλον χρειάζεται παχύτερο λάδι.Σύμφωνα με τη Motul αυτές είναι οι δεκτές τιμές αλλά δε μας λέει σε ποσα χιλιόμετρα.
http://translate.google.com/translate?j ... _usado.pdf
http://www.motul-lubricantes.com/eftm/a ... _usado.pdf
-
κι εγώ αυτό σκέφτομαι, δηλαδή ίσως να του βάλω κάτι πιο χοντρό ....
αλλά
μετά από** 12Κχλμ** το δικό μου volvo 1.8 έχει 14ppm Cu με 0w30 A5
και το ;allo volvo 1.6, με παρόμοιο μοτέρ μετά από 19Κχλμ έχει 24ppm, αλλά με λάδι 10w40 A3έχει δοκιμάσει κανείς Motorkote ?
@mousatos, thanks για το λινκ της Motul.
Αλήθεια αυτό που παρουσιάζει η blackstone στην δεξιά στήλη Universal average, σε τι ακριβώς αναφέρεται ....?
Σε όλες τις μετρήσεις που έχει κάνει έως τώρα, ανεξαρτήτως μοτέρ χλμ κτλ ?
Σε όλα τα 'ίδια μοτέρ' ανεξάρτητα τα χλμ
Σε όλα τα 'ίδια' μοτέρ, αλλά οι τιμές είναι ισοσταθμισμένες με τα χλμ του τρέχοντος τεστ ? -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
...έχει δοκιμάσει κανείς Motorkote ?
δεν θα πρότεινα, ειδικά σε τόσο νέο κινητήρα.
Αλήθεια αυτό που παρουσιάζει η blackstone στην δεξιά στήλη Universal average, σε τι ακριβώς αναφέρεται ....?
Σε όλες τις μετρήσεις που έχει κάνει έως τώρα, ανεξαρτήτως μοτέρ χλμ κτλ ?
Σε όλα τα 'ίδια μοτέρ' ανεξάρτητα τα χλμ
Σε όλα τα 'ίδια' μοτέρ, αλλά οι τιμές είναι ισοσταθμισμένες με τα χλμ του τρέχοντος τεστ ?το 2ο νομίζω.
-
Αυτοκινητο Suzuki Ignis Sport
Αλλαξα βαλβολινες (Φορουσα τις Amsoil MTG κ ημουν ευχαριστημενος) κ εβαλα GL5 ENEOS 75-90. Στο ιξωδες αυτο προτεινει η Suzuki αλλα σε GL4 οποτε φοβαμαι μην κανει καμια ιστορια η GL5...
Τι λετε?
-
Να βάλεις ό,τι προτείνει ο κατασκευαστής.
-
H GL-5 περιεχει προσθετα που μπορουν να σου διαβρωσουν-καταστρεψουν τα συνχρονιζε του κιβωτιου.
Δεν ξερω αμα η βαλβολινη καλυπτει και την GL-4 και την GL-5 τοτε τι ισχυει.
Γενικα αμα ο κατασκευαστης προτεινει μονο GL-4 και οχι GL-4/GL-5 τοτε καλυτερα βαζε μονο GL-4. -
ξερει κανεις να μου πει τι λαδι ειναι αυτο που βαζουμε σε ελευθερα φιλτρα π.χ simota,kn.?κανει να βαλουμε αλλο λαδι γιατι τα πουλανε ακριβα?
-
εχω ενα μοτεράκι 2λιτρο, το οποιο λόγο κακού στρωσίματος, το έχουν 'σκίσει', και καταναλώνει 1 λίτρο λαδι σε 2000χλμ. Μέχρι στιγμής χρησιμοποιώ τα Τοταλ 9000 5w-40, τα οποια κάθε λίγο κ λιγάκι προσθέτω λάδι. Ενας φίλος μου είπε να χρησιμοποιήσω YACCO VX 300 15w-50 (το οποιο περιέχει μαγνήσιο και στην περιγραφη πίσω γράφει 'grade SAE 15W50 allows a reduction of oil consumption), μαζί με ενα αλλο προιόν της YACCO το Antiusure Moteur. Το τελευταίο, απ ότι διαβάζω στην περιγραφή του, δημιουργεί λέει ενα προστατευτικό στρώμα στη μηχανή, και είναι ειδικό για τα μοτέρ που καίνε λάδια. Μάλλον είναι ενισχυτικό μετάλλων.
Το μέν Τοταλ 9000 έχει specifications
ACEA A3/B4
API SM/CF
VW 502.00 / 505.00To δε ΥΑCOO
ACEA A3/B3
API SL/CF
DC 229.1
VW 505.00Εχω αρκετές ερωτήσεις... με κυριότερες τις εξής :
α) Σε ενα μοτέρ που η μαμα του προτείνει 5-40, είναι επικίνδυνο εν μέσω χειμώνα (ή και επικίνδυνο γενικότερα) να το αλλάξω σε 15-50 ? Δεν είναι πολύ πιο χοντρό το λάδι?
β) Απο τα specifications, πιο απο τα 2 είναι ανώτερο ή καλύτερο τεχνολογικά ?
γ) Αν τελικά την κάνω την αλλαγή λιπαντικών... τι να περιμένω να δω απο τον κινητήρα σε θέμα απόδοσης ? Και ήχου ?
δ) Τελικά όταν ενα μοτερ καιει λάδια, είναι σωστό να εμμένουμε στο λιπαντικό της μαμας, ή να πηγαίνουμε σε ενα πιο παχύ... μιας κ οι ανοχές στη μηχανη έχουν μεγαλώσει ? -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
α) Σε ενα μοτέρ που η μαμα του προτείνει 5-40, είναι επικίνδυνο εν μέσω χειμώνα (ή και επικίνδυνο γενικότερα) να το αλλάξω σε 15-50 ? Δεν είναι πολύ πιο χοντρό το λάδι?
β) Απο τα specifications, πιο απο τα 2 είναι ανώτερο ή καλύτερο τεχνολογικά ?
γ) Αν τελικά την κάνω την αλλαγή λιπαντικών... τι να περιμένω να δω απο τον κινητήρα σε θέμα απόδοσης ? Και ήχου ?
δ) Τελικά όταν ενα μοτερ καιει λάδια, είναι σωστό να εμμένουμε στο λιπαντικό της μαμας, ή να πηγαίνουμε σε ενα πιο παχύ... μιας κ οι ανοχές στη μηχανη έχουν μεγαλώσει ?α) Το 15w50 ειναι πολυ πιο χοντρο απο το 5w40 και μαλλον ακαταλληλο αμα προκειται να χρησιμοποιηθει στο C4 της υπογραφης σου. Εν μεσω χειμωνα και απο τη στιγμη που ο κατασκευαστης προτεινει μονο 5w40 καλυτερα να μη βαλεις το 50αρι. Μπορει η αυξημενη καταναλωση λαδιου να οφειλεται σε προβλημα του οποιου η λυση να μην ειναι ακριβη.
β) Ανωτερο τεχνολογικα ειναι το Total. Αλλα αντι να πας σε ενα 50αρι για δεν δοκιμαζεις ενα χοντρο 40αρι οπως το Red Line 5w40 ?
γ) Λογικα η αποδοση του με ενα τοσο χοντρο λαδι θα πεσει. Καλυτερα να σου απαντησει καποιος πιο εμπειρος απο εμενα.
δ) Αν ο κατασκευαστης σου προτεινει διαφορα ιξωδη για τον κινητηρα σου με το να πας στο παχυτερο λογικα δεν θα δημιουργηθει προβλημα. Αλλα και παλι καλυτερα ειναι να σου απαντησει καποιος με μεγαλυτερη εμπειρια απο εμενα.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]