Και τί είναι τα DRL ρε παιδιά;
Best posts made by mariost
-
RE: προβλημα κατα την εκκίνηση (ανατριχιαστικος θορυβος)
Latest posts made by mariost
-
RE: OPEL FORUM
Και κάτι ακόμα: ανάβει το λαμπάκι engine check μηχανής και όταν το βάζουμε διαγνωστικό βγάζει το μήνυμα χαμηλή ροή καυσαερίων στη βαλβίδα egr. Εχει κάποια σχέση αυτό με την θερμοκρασία νερών;
-
RE: OPEL FORUM
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Σήμερα το βραδάκι κατα τις 20.00 ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβοκατέβαινε στην αρχή και μόλις έπιασε τους 90 C σταθεροποιήθηκε.
Ο μηχανικός ο οποίος άλλαξε τον θερμοστάτη με aftermarket λέει μήπως είναι τρύπιο το ψυγείο της egr γιατί όταν ανοίγουμε την τάπα του δοχείου ψυκτικού βγαίνει αέρας υπό πίεση(σαν το καπάκι από αναψυκτικό κάνει φσσσ). Είναι φυσιολογικό αυτό;
Πάντως η στάθμη του ψυκτικού είναι σταθερή . Δεν φαίνεται να χάνει παραφλού. -
RE: OPEL FORUM
Ένας κάτοχος (όχι εγώ) opel astra k 1.6 diesel 110ps παραπονιέται ότι δεν του ανεβάζει θερμοκρασία νερών.
Ο δείκτης θερμοκρασίας αργεί πάρα πολύ να ανέβει στους 90 C και όταν ανοίξει το καλοριφέρ (οχι το a/c) ξαναπέφτει εμφανώς στους 60 με 70.
Σήμερα πρωί στις 06.30 (με χαμηλή δηλαδή εξωτερική θερμοκρασία 8 C) και ενώ ο δείκτης ανέβαινε στους 70 C (όχι 90 C) σε μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων κατέβηκε στους 50 C δηλαδή τέρμα κάτω και χωρίς να ανοίξει καλοριφέρ.
Υπόψη οτι αλλαγή θερμοστάτη έκανε πρόσφατα σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Τι λέτε μπορεί να φταίει; -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@dimclio said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@mariost said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@hountalas said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εδώ μάλλον ρωτάμε γνώμες για λάστιχα σωστά;
Από Michelin Primacy 4 215/60 R17 που μπορώ να πάω; Δεν έχω ιδιαίτερη γνώση και "αίσθηση" για τα ελαστικά οπότε ξεκίνησα να διαβάζω και σε site με tyre reviewΠροσωπικά οι εντυπώσεις μου από τα Primacy 4+ είναι πολύ κακές. Απόφυγε τα.
για πες.
Σε Fiat Bravo και διάσταση 225/45 R17 είναι πάρα πολύ μαλακά και γλιστράνε με το παραμικρό. Λίγο παραπάνω γκάζι και ενεργοποιείται το antispin. Στο φρενάρισμα όμως είναι σχετικά καλό. Σε σχέση με τα προηγούμενα Bridgestone Potenza και Goodyear Eagle F1 είναι σαφώς κατώτερα. Μάλλον έπρεπε να πήγαινα στα Pilot Sport και οχι την touring σειρά της.
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@hountalas said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εδώ μάλλον ρωτάμε γνώμες για λάστιχα σωστά;
Από Michelin Primacy 4 215/60 R17 που μπορώ να πάω; Δεν έχω ιδιαίτερη γνώση και "αίσθηση" για τα ελαστικά οπότε ξεκίνησα να διαβάζω και σε site με tyre reviewΠροσωπικά οι εντυπώσεις μου από τα Primacy 4+ είναι πολύ κακές. Απόφυγε τα.
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
@dimitrioskosmas said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
@mariost said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:
Γεια σας,
Κάτοχος Fiat Bravo 1.4 t-jet με τα 150 άλογα. Ηρθε ο καιρός μετά από 100.000 χλμ να αλλάξω μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια. Η αντιπροσωπεία χρεώνει 220 τους δίσκους και 110 τα τακάκια. Μαγαζί που πουλάει original parts της Fiat 190 τους δίσκους και 90 τα τακάκια.
Αν αγοράσω αυτούς τους δίσκους της Brembo https://www.autodoc.gr/brembo/14358844 που κάνουν 160 και τακάκια της ΑΤΕ https://www.autodoc.gr/ate/955698 43 ευρώ θα αξίζει ή υπάρχει το "ρίσκο" αποτυχημένου συνδυασμού;
Τι θα προτείνατε;Πήγαινε στον μοραρη ,αν είσαι Αθήνα, να σε διαφωτίσει
Ευχαριστώ αλλά είμαι Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσά. Τα κεραμικά τακάκια της ΑΤΕ (που δεν είναι κεραμικά, κεραμικά) είναι όντως καλύτερα από την απλή σειρά της;
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Γεια σας,
Κάτοχος Fiat Bravo 1.4 t-jet με τα 150 άλογα. Ηρθε ο καιρός μετά από 100.000 χλμ να αλλάξω μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια. Η αντιπροσωπεία χρεώνει 220 τους δίσκους και 110 τα τακάκια. Μαγαζί που πουλάει original parts της Fiat 190 τους δίσκους και 90 τα τακάκια.
Αν αγοράσω αυτούς τους δίσκους της Brembo https://www.autodoc.gr/brembo/14358844 που κάνουν 160 και τακάκια της ΑΤΕ https://www.autodoc.gr/ate/955698 43 ευρώ θα αξίζει ή υπάρχει το "ρίσκο" αποτυχημένου συνδυασμού;
Τι θα προτείνατε; -
RE: FIAT 5oo 2007
Τι εννοείς 'Οταν σκότωσα την δική μου μονάδα στο Bravo';
-
RE: FIAT 5oo 2007
Ο χρήστης mitsos587 έγραψε:
Τελικα το αμαξι πηγε αντιπροσωπεια και μου ειπαν οτι θελει αλλαγη η μοναδα blue me με κοστος ανταλλακτικου 500€...Τα ίδια ακριβώς και σε Fiat Bravo
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επιμενετε να κρινετε με βαση τις εξωτερικες θερμοκρασιες.Λογικά επιμένουν, διότι οι μεγαλύτερες φθορές συμβαίνουν με κρύο κινητήρα και εκεί η εξωτερική θερμοκρασία παίζει ΤΟΝ ρόλο της στην επιλογή του κατάλληλου ιξώδους.