Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 310
    • Best 2
    • Groups 0

    mariost

    @mariost

    1
    Reputation
    6
    Profile views
    310
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mariost Unfollow Follow

    Best posts made by mariost

    • RE: προβλημα κατα την εκκίνηση (ανατριχιαστικος θορυβος)

      Και τί είναι τα DRL ρε παιδιά;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mariost
    • RE: OPEL FORUM

      @ilias-a said in OPEL FORUM:

      @mariost said in OPEL FORUM:

      Και κάτι ακόμα: ανάβει το λαμπάκι engine check μηχανής και όταν το βάζουμε διαγνωστικό βγάζει το μήνυμα χαμηλή ροή καυσαερίων στη βαλβίδα egr. Εχει κάποια σχέση αυτό με την θερμοκρασία νερών;

      Σαν πρωτη αναγνωση οχι, συνηθως κολλαει η πεταλουδα απο γλιτσα ή καρβουνιλα καυσαεριων-λαδιων-πετρελαιου.

      Ευχαριστώ. Θα το πάω στην αντιπροσωπεία και θα ενημερώσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost

    Latest posts made by mariost

    • RE: OPEL FORUM

      @mariost said in OPEL FORUM:

      Ένας κάτοχος (όχι εγώ) opel astra k 1.6 diesel 110ps παραπονιέται ότι δεν του ανεβάζει θερμοκρασία νερών.
      Ο δείκτης θερμοκρασίας αργεί πάρα πολύ να ανέβει στους 90 C και όταν ανοίξει το καλοριφέρ (οχι το a/c) ξαναπέφτει εμφανώς στους 60 με 70.
      Σήμερα πρωί στις 06.30 (με χαμηλή δηλαδή εξωτερική θερμοκρασία 8 C) και ενώ ο δείκτης ανέβαινε στους 70 C (όχι 90 C) σε μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων κατέβηκε στους 50 C δηλαδή τέρμα κάτω και χωρίς να ανοίξει καλοριφέρ.
      Υπόψη οτι αλλαγή θερμοστάτη έκανε πρόσφατα σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Τι λέτε μπορεί να φταίει;

      Update: Το πήγε στην αντιπροσωπεία και το έβαλαν στο διαγνωστικό. Επί μία ώρα με αναμμένη την μηχανή το αυτοκίνητο εδειξε νορμάλ συμπεριφορά. Τα νερά ανέβαζαν κανονικά θερμοκρασία και ο θερμοστάτης λειτουργούσε κανονικά. Όμως την επόμενη μέρα και μέχρι ο δείκτης θερμοκρασίας φτάσει τους 90 βαθμούς κάνει διακυμάνσεις. Δηλαδή ο δείκτης δεν έχει συνεχή ανοδική πορεία αλλά ανεβοκατεβαίνει και όταν πιάσει τους 90 τότε σταθεροποιείται. Είναι αυτή φυσιολογική η συμπεριφορά του δείκτη θερμοκρασίας;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost
    • RE: OPEL FORUM

      @ilias-a said in OPEL FORUM:

      @mariost said in OPEL FORUM:

      Και κάτι ακόμα: ανάβει το λαμπάκι engine check μηχανής και όταν το βάζουμε διαγνωστικό βγάζει το μήνυμα χαμηλή ροή καυσαερίων στη βαλβίδα egr. Εχει κάποια σχέση αυτό με την θερμοκρασία νερών;

      Σαν πρωτη αναγνωση οχι, συνηθως κολλαει η πεταλουδα απο γλιτσα ή καρβουνιλα καυσαεριων-λαδιων-πετρελαιου.

      Ευχαριστώ. Θα το πάω στην αντιπροσωπεία και θα ενημερώσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost
    • RE: OPEL FORUM

      Και κάτι ακόμα: ανάβει το λαμπάκι engine check μηχανής και όταν το βάζουμε διαγνωστικό βγάζει το μήνυμα χαμηλή ροή καυσαερίων στη βαλβίδα egr. Εχει κάποια σχέση αυτό με την θερμοκρασία νερών;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost
    • RE: OPEL FORUM

      Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
      Σήμερα το βραδάκι κατα τις 20.00 ο δείκτης θερμοκρασίας ανεβοκατέβαινε στην αρχή και μόλις έπιασε τους 90 C σταθεροποιήθηκε.
      Ο μηχανικός ο οποίος άλλαξε τον θερμοστάτη με aftermarket λέει μήπως είναι τρύπιο το ψυγείο της egr γιατί όταν ανοίγουμε την τάπα του δοχείου ψυκτικού βγαίνει αέρας υπό πίεση(σαν το καπάκι από αναψυκτικό κάνει φσσσ). Είναι φυσιολογικό αυτό;
      Πάντως η στάθμη του ψυκτικού είναι σταθερή . Δεν φαίνεται να χάνει παραφλού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost
    • RE: OPEL FORUM

      Ένας κάτοχος (όχι εγώ) opel astra k 1.6 diesel 110ps παραπονιέται ότι δεν του ανεβάζει θερμοκρασία νερών.
      Ο δείκτης θερμοκρασίας αργεί πάρα πολύ να ανέβει στους 90 C και όταν ανοίξει το καλοριφέρ (οχι το a/c) ξαναπέφτει εμφανώς στους 60 με 70.
      Σήμερα πρωί στις 06.30 (με χαμηλή δηλαδή εξωτερική θερμοκρασία 8 C) και ενώ ο δείκτης ανέβαινε στους 70 C (όχι 90 C) σε μια διαδρομή 5 χιλιομέτρων κατέβηκε στους 50 C δηλαδή τέρμα κάτω και χωρίς να ανοίξει καλοριφέρ.
      Υπόψη οτι αλλαγή θερμοστάτη έκανε πρόσφατα σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Τι λέτε μπορεί να φταίει;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @dimclio said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @mariost said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @hountalas said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εδώ μάλλον ρωτάμε γνώμες για λάστιχα σωστά;
      Από Michelin Primacy 4 215/60 R17 που μπορώ να πάω; Δεν έχω ιδιαίτερη γνώση και "αίσθηση" για τα ελαστικά οπότε ξεκίνησα να διαβάζω και σε site με tyre review

      Προσωπικά οι εντυπώσεις μου από τα Primacy 4+ είναι πολύ κακές. Απόφυγε τα.

      για πες.

      Σε Fiat Bravo και διάσταση 225/45 R17 είναι πάρα πολύ μαλακά και γλιστράνε με το παραμικρό. Λίγο παραπάνω γκάζι και ενεργοποιείται το antispin. Στο φρενάρισμα όμως είναι σχετικά καλό. Σε σχέση με τα προηγούμενα Bridgestone Potenza και Goodyear Eagle F1 είναι σαφώς κατώτερα. Μάλλον έπρεπε να πήγαινα στα Pilot Sport και οχι την touring σειρά της.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mariost
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      @hountalas said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Εδώ μάλλον ρωτάμε γνώμες για λάστιχα σωστά;
      Από Michelin Primacy 4 215/60 R17 που μπορώ να πάω; Δεν έχω ιδιαίτερη γνώση και "αίσθηση" για τα ελαστικά οπότε ξεκίνησα να διαβάζω και σε site με tyre review

      Προσωπικά οι εντυπώσεις μου από τα Primacy 4+ είναι πολύ κακές. Απόφυγε τα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mariost
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      @dimitrioskosmas said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

      @mariost said in Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις:

      Γεια σας,
      Κάτοχος Fiat Bravo 1.4 t-jet με τα 150 άλογα. Ηρθε ο καιρός μετά από 100.000 χλμ να αλλάξω μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια. Η αντιπροσωπεία χρεώνει 220 τους δίσκους και 110 τα τακάκια. Μαγαζί που πουλάει original parts της Fiat 190 τους δίσκους και 90 τα τακάκια.
      Αν αγοράσω αυτούς τους δίσκους της Brembo https://www.autodoc.gr/brembo/14358844 που κάνουν 160 και τακάκια της ΑΤΕ https://www.autodoc.gr/ate/955698 43 ευρώ θα αξίζει ή υπάρχει το "ρίσκο" αποτυχημένου συνδυασμού;
      Τι θα προτείνατε;

      Πήγαινε στον μοραρη ,αν είσαι Αθήνα, να σε διαφωτίσει

      Ευχαριστώ αλλά είμαι Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσά. Τα κεραμικά τακάκια της ΑΤΕ (που δεν είναι κεραμικά, κεραμικά) είναι όντως καλύτερα από την απλή σειρά της;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mariost
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Γεια σας,
      Κάτοχος Fiat Bravo 1.4 t-jet με τα 150 άλογα. Ηρθε ο καιρός μετά από 100.000 χλμ να αλλάξω μπροστινά δισκόφρενα και τακάκια. Η αντιπροσωπεία χρεώνει 220 τους δίσκους και 110 τα τακάκια. Μαγαζί που πουλάει original parts της Fiat 190 τους δίσκους και 90 τα τακάκια.
      Αν αγοράσω αυτούς τους δίσκους της Brembo https://www.autodoc.gr/brembo/14358844 που κάνουν 160 και τακάκια της ΑΤΕ https://www.autodoc.gr/ate/955698 43 ευρώ θα αξίζει ή υπάρχει το "ρίσκο" αποτυχημένου συνδυασμού;
      Τι θα προτείνατε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      M
      mariost
    • RE: FIAT 5oo 2007

      Τι εννοείς 'Οταν σκότωσα την δική μου μονάδα στο Bravo';

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mariost
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr