Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 815
    • 816
    • 817
    • 818
    • 819
    • 1081
    • 1082
    • 817 / 1082
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21639
    202155
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Πάντως η exclusive ,ήδη χωρίς τον φόρο πολυτελείας , έπεσε από 33000 στα 30800 . Περιμένουμε να μάθουμε γιά τις υπόλοιπες εκπτώσεις .
      Αν κάποιος έχει κέφι μπορεί να πάει να μάθει και να μας πεί .
      Εν τω μεταξύ η εδώ exclusive έχει επιπλέον πράγματα από την γαλλική που έτσι φτάνει τα 33000 .
      Ετσι συνέβαινε και με την δίλιτρη που έχω .
      Βέβαια νομίζω ότι και στην Γαλλία παίζουν εκπτώσεις , αλλά μην ξεχνάμε ότι εδώ είχαμε ΕΤΤ 40 % γιά το δίλιτρο και 20 % γιά τον ΤΗΡ .
      Αρα μεταπουλάμε Γαλλία , γιατί εδώ έχουμε τους βαγγέληδες .
      Παρεπιπτόντως επειδή κοιτάω τα μικρότερα , μήπως αλλάξω το C4 , διαπίστωσα ότι οι βαγγέληδες μείωσαν αρκετά τις τιμές τους σε σχέση με τις προ 5ετίας .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billaras_xantiaii last edited by

        Αλλαξα ψυγειο μηχανης στο Xantia, μετα απο 12 χρονια και 212500 χιλιομετρα με Valeo. Με παραξενεψε οτι το ψυγειο αυτο ενω ειχε κανονικα την θεση για την βιδα εκκενωσης κατω χαμηλα, ηταν κλειστη, ενω το δικο μου ψυγειο ειχε κανονικα. Το καινουριο ηταν Made in Spain ValeoOrigin και παρηχθη Μα'ι'ος 2010. Ειδα οτι εχει ραγισει και η πλαστικη γωνια στον θερμοστατη στην μια απο τις 3 βιδες της, και θα παω να το παρω σημερα να το αλλαξω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          blanc-ange last edited by

          Το ψυγειο σου ειχε κατι ή το αλλαξες ετσι προλητικα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            @deep purple
            Μα αν καταργηθεί θα καταργηθεί για όλους .
            Άρα πάλι ακριβή θα είναι .

            Η Prestige plus ( πάντα Hydractive 3 ) έχει καλό εξοπλισμό και με την έκπτωση των 4000 ή την προσφορά των 5780 με το Nav μέχρι 31/1/2011 (προσφορά) βγαίνει σε καλή τιμή .
            Αλλά έχει πολλούς περιορισμούς .
            π.χ. -
            Καθίσματα μόνο Μαύρα ,Ταμπλό μόνο Μαύρο . ( αν θες μπεζ πρέπει να δώσει 34000 άντε 29000 με την έκπτωση )
            Φώτα Xenon στην prestige ούτε σαν extra .
            Κινητήρας βενζίνης 2.0t ?
            κλπ.

            Δεν καταλαβαίνω την τακτική αυτή του εισαγωγέα , κρίμα γιατί με τον 1.6t είναι αξιολογότατο αυτοκίνητο.
            Θα έπρεπε να έχει περισσότερες επιλογές .deep purple

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              billaras_xantiaii last edited by

              Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
              Το ψυγειο σου ειχε κατι ή το αλλαξες ετσι προλητικα?

              Την μπλε φλατζοκολλα στην τυφλη ταπα στα δεξια την θυμασαι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                deep-purple last edited by

                @ sprsk
                Μα εφόσον οι ίδιοι οι Γάλλοι καταργούν τις οικονομικές εκδόσεις στον ΤΗΡ τι μπορεί να κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία;
                Πιστεύω ότι αυτό γίνεται για να σπρώξουν τον 1.6 120 άλογα, ο οποίος αν είδες στην σύνδεση που παραθέτω, βγαίνει με τις απλές-φτηνές εκδόσεις και εδώ στην Ελλάδα με όλες τις εκπτώσεις, θα κυμαίνεται πολύ κάτω από τα 20 χιλ (γνώμη μου)
                Ως προς την Prestige+ και την απλή Prsetige, το έχω ξαναγράψει αυτές είναι ευρεσιτεχνίες της Citroen Ελλάς, η έκδοση είναι η γαλλική Confort (με ζάντες και πίσω αισθητήρες παρακαλώ), φαίνεται πως εδώ βγάζουν τα δύο αυτά αξεσουάρ και 'δημιουργούν' την Prestige. Πόσο βγαίνει δεν ξέρω, ούτε ποιό από τα δύο ΝαVi των Γάλλων βάζουν (μάλλον το απλό φαντάζομαι, εκτός αν βάζουν κανένα εγχώριο πράγμα απαράδεκτο).
                Για το ταμπλό και τις επενδύσεις συμφωνώ απόλυτα, έπρεπε να υπάρχει επιλογή.
                Για τον κινητήρα δεν κατάλαβα τι εννοείς. Τούρμπο βενζίνης στα 2.0 δεν υπάρχει, αν εννοείς τον ατμοσφαιρικό έχει αποσυρθεί απ΄τους Γάλλους εδώ και ένα εξάμηνο.
                Για τις τιμές, έχει σηκωθεί πολύς κουρνιαχτός, ας περιμένουμε λίγο να καθήσει, νομίζω θα είναι προς όφελός μας. Εξάλλου η παρουσία απ΄του χρόνου των 508, Passat, νέου Mondeo, αλλά ακόμη και του S60, θα πιέσουν πιστεύω τις τιμές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • sprsk
                  sprsk last edited by

                  Συμφωνούμε , και για την τιμολόγηση και για την 'ειδική' 'Ελληνική' έκδοση.
                  O ΕΛΛΗΝΑΣ που με τον καιρό έγινε vagakias και παίρνει Passat τσι-τσι με 0,9 λίτρα turbo με 122 άλογα ή που παίρνει έχει αφήσει στην άκρη το Mondeo και αγοράζει Insignia 1.6t δεν έχει περάσει φαίνεται απο τα μαγαζιά τους.
                  Δεν κυκλοφορούν στους δρόμους να δούνε τι παίζει ? Δεν βλέπουν τις πολλαπλές επιλογές που υπάρχουν στους άλλους παραδοσιακά δύστροπους κατασκευαστές ?
                  Είναι κρίμα γιατί είναι καλοσχεδιασμένο αυτοκίνητο μέσα έξω .
                  Όσο αφορά το 2.0Τ βενζίνη απλά επισημαίνω ότι είναι τραγικό να μην υπάρχει στην γκάμα.
                  Είτε στο C5 είτε στο C-Crosser . To ίδιο και ο 1,6Τ
                  π.χ.
                  Ένα δείγμα ευφυίας ' C-Crosser 2,2HDi EXCLUSIVE 47,500.00 € '

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Θυμιζει citrovag αλλα δεν ειναι..
                    http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1040224/

                    Που εισαι βρε Βαγγελη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanos last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        billaras_xantiaii last edited by

                        Μολις εμεινα ξανα απο μπαταρια μετα απο 1,5 χρονο περιπου... Κριμα τα 90 ευρω που εδωσα το 2009 και πηρα και μαρκα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Μήπως φταίει κάτι άλλο; Είναι πολύ μικρό το διάστημα για να 'πεθάνει' ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            billaras_xantiaii last edited by

                            Και ομως.... Του πατερα μου η απλη Silver που φοραει απο το 2005 τωρα ξεκινησε να κανει κολπα αλλα οχι παντα. Το εβαλα μπρος με το Polo του nikzhk και πηρε με την πρωτη, δουλεψε κανα τεταρτο και μολις το εσβυσα δεν πηρε ποτε. Μου τιναξε και τις βελονες του καντραν και το στροφομετρο εμεινε κατω δεξια και θελει reset ο πινακας. Επισης μου μηδενισε τα παντα, απο ρυθμισεις παραθυρου, ρολο'ι', ημερομηνια και ραδιοφωνο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Τι μάρκα είναι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                billaras_xantiaii last edited by

                                Κοιταξε, και ο πατερας μου το 2005 εβαλε Bosch Silver 45Ah στο Megane και ηταν μια χαρα και ακομα και τωρα.
                                Εγω το 2009 εβαλα μια Bosch Silver S3 56Ah 480A, και ητνα καλη, δλδ αριστη μεχρι....χτες που εμεινα ξαφνικα. Εχει ρευμα να αναψει τα φωτα κτλ αλλα δεν εχει δυναμη να υποστηριξει τις καταναλωσεις μιζας και εγλεφαλου ταυτοχρονα οταν κανεις εκκινηση. Δενε χω κατι με την Bosch, αλλα με τσαντησε το γεγονος οτι του πατερα μου κρατησε τοσα χρονια χωρις να το κινει και καθημερινα (εχει τυχει να κανει και μηνα το Megane να το κινησει και να παρει με την πρωτη) και εγω που το κινω καθε 2-3 μερες το πολυ τα επαιξε τοσο νωρις ενω ειναι και δυνατοτερη και πιο συγχρονη. Και εδωσα και 90 ερω τοτε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takisb last edited by

                                  Η μπαταρία (αν φταίει η μπαταρία) δεν έχει εγγύηση 2 χρόνια;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tzakos last edited by

                                    Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
                                    Κοιταξε, και ο πατερας μου το 2005 εβαλε Bosch Silver 45Ah στο Megane και ηταν μια χαρα και ακομα και τωρα.
                                    Εγω το 2009 εβαλα μια Bosch Silver S3 56Ah 480A, και ητνα καλη, δλδ αριστη μεχρι....χτες που εμεινα ξαφνικα. Εχει ρευμα να αναψει τα φωτα κτλ αλλα δεν εχει δυναμη να υποστηριξει τις καταναλωσεις μιζας και εγλεφαλου ταυτοχρονα οταν κανεις εκκινηση. Δενε χω κατι με την Bosch, αλλα με τσαντησε το γεγονος οτι του πατερα μου κρατησε τοσα χρονια χωρις να το κινει και καθημερινα (εχει τυχει να κανει και μηνα το Megane να το κινησει και να παρει με την πρωτη) και εγω που το κινω καθε 2-3 μερες το πολυ τα επαιξε τοσο νωρις ενω ειναι και δυνατοτερη και πιο συγχρονη. Και εδωσα και 90 ερω τοτε...

                                    Φταίει το γεγονός,ότι το δικό σου είναι citroen και του πατέρα σου renault.......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      rx8_drifter last edited by

                                      Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
                                      Κοιταξε, και ο πατερας μου το 2005 εβαλε Bosch Silver 45Ah στο Megane και ηταν μια χαρα και ακομα και τωρα.
                                      Εγω το 2009 εβαλα μια Bosch Silver S3 56Ah 480A, και ητνα καλη, δλδ αριστη μεχρι....χτες που εμεινα ξαφνικα. Εχει ρευμα να αναψει τα φωτα κτλ αλλα δεν εχει δυναμη να υποστηριξει τις καταναλωσεις μιζας και εγλεφαλου ταυτοχρονα οταν κανεις εκκινηση. Δενε χω κατι με την Bosch, αλλα με τσαντησε το γεγονος οτι του πατερα μου κρατησε τοσα χρονια χωρις να το κινει και καθημερινα (εχει τυχει να κανει και μηνα το Megane να το κινησει και να παρει με την πρωτη) και εγω που το κινω καθε 2-3 μερες το πολυ τα επαιξε τοσο νωρις ενω ειναι και δυνατοτερη και πιο συγχρονη. Και εδωσα και 90 ερω τοτε...

                                      πήγαινε πάρε μια μιτσούμπα
                                      άσπρη σάπια με υγρά

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        billaras_xantiaii last edited by

                                        Και εγω τις ανοιχτες τις σεβομαι παρα πολυ, γιατι πραγματικα κραταν για χρονια, οσο μαπα και να ειναι η μαρκα. Ακομα και οτνα το δυναμο υπολειτουργει σχετικα με πεσμενο αυτοματο. Τελικα μετα απο ψαξιμο στην Φρατζη κσι σε αλλα μαγαζια το μεσιμερι, πηρα VARTA σαν την παλια Bosch σε χαρακτηριστικα 56Ah 480A(EN) στα 63 ευρω. Κια οσο κρατησει. Εμαθα και οτι φετος η Bosch αυυξησε την εγγυηση στα 2 χρονια. Τωρα επρεπε να την κανει;

                                        Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
                                        Φταίει το γεγονός,ότι το δικό σου είναι citroen και του πατέρα σου renault.......

                                        Καλα δεν ειναι αυτο... Το Megane στα πρωτα του χρονια κατεστρεψε την εργοστασιακη μπαταρια σε 8 μηνες (ηταν οι γνωστες ελαττωματικες παρτιδες Γαλλιας που τρεχαν ολοι και δεν εφταναν, και τα γνωστα προβληματα με τους συναγερμους αντιπροσωπειας της GT Auto Alarm που κολλουσαν) και μια Ιταλικη για 7 χρονια. Εκτοτε φορα την Bosch και φετος αρχισε να εχει αδυναμια τα κρυα πρωινα. Η παλαιοτερη του Xantia ειχε αλλη μια 5-6ετια+. Στο ΒΧ με πεσμενο αυτοματο, κρατησε 3 χρονια στην προηγουμενη ιδιοκτητρια, και μου την εδωσε με μισα υγρα, τα οποια συμπληρωσα και εβγαλε αλλα 3 χρονια κανονικης κυκλοφοριας και 1 χρονο ακινησιας. Μετα ψοφισε για παντα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Z
                                          zisis1992 last edited by

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            billaras_xantiaii last edited by

                                            Γαματη ε; Μακαρι να υπηρχε καμια και εδω.... Δεν ξερω αν ηρθαν Ελλαδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 815
                                            • 816
                                            • 817
                                            • 818
                                            • 819
                                            • 1081
                                            • 1082
                                            • 817 / 1082
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr