-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παρεμπιμπτόντως τι έγινε με το Βέρσο και δεν το ξανάδαμε, θα ήθελα να ξέρω.Δόξα τον θεό δεν ξαναείδαμε αυτό το σιχαμένο και εμετικό βδέλυγμα !
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παρεμπιμπτόντως τι έγινε με το Βέρσο και δεν το ξανάδαμε, θα ήθελα να ξέρω.Αντικαταστάθηκε το 2005 από το Ractis αλλά δεν ήρθε στην Ευρώπη. Τώρα θα υπάρξει το Verso S που είναι το facelifted μοντέλο του ιαπωνικού Ractis.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το καντραν στη μεση οντως ηταν κατι καινουργιο.Εκτός από την εμφάνιση το Yaris δεν είχε καμία απολύτως καινοτομία. Τα κεντρικά τοποθετημένα όργανα πχ υπήρχαν και στο twingo, όμοίως το συρόμενο κάθισμα κλπ.
Το καινούριο mk3 όμως πιθανότατα θα έχει την διάταξη του iQ με τον κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα με μεγάλο όφελος στους χώρους.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Διαφωνω αλλα γι αυτο ειμαστε και διαφορετικοι.
Μπορεις να ξεχωριζεις χωρις να εισαι ασχημος.. Το καντραν στη μεση οντως ηταν κατι καινουργιο.Εντυπωσιακή η 3D απεικόνιση στο καντράν και πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων σε θήκες. Γενικά το εσωτερικό του πρώτου ήταν ότι καλύτερο υπήρξε.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Διαφωνω αλλα γι αυτο ειμαστε και διαφορετικοι.
Μπορεις να ξεχωριζεις χωρις να εισαι ασχημος.. Το καντραν στη μεση οντως ηταν κατι καινουργιο.Εντυπωσιακή η 3D απεικόνιση στο καντράν και πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων σε θήκες. Γενικά το εσωτερικό του πρώτου ήταν ότι καλύτερο υπήρξε.
Κι ομως ποτε δε βολευτηκα πισω και κοπαναει-φωναζει για αμαξι πολης.
-
Ξέρω πως πολλοί θα διαφωνήσουν, αλλά για μένα το καλύτερο και πρακτικότερο ταμπλό, παραμένει αυτό:
όπως έχω ποστάρει μερικές σελίδες παραπίσω...Φυσικά, του έλειπαν οι πολλές θήκες (και δει οι ποτηροθήκες! ), αλλά η τεράστια ραφιέρα που έπιανε όλο το ταμπλό και τα όργανα στο κέντρο που τα βλέπεις εύκολα όπως και να έχεις πιάσει το τιμόνι, ήταν απίστευτα πρακτικά. Επίσης, η γενικότερη ποιότητα του εσωτερικού, από το 96 ήδη που είχε παρουσιαστεί ήταν αρκετά κλικ ανώτερη από το Yaris που ήρθε αρκετά αργότερα...
Θα ήταν το τέλειο αυτοκινητάκι αν είχαν βάλει στο καταπληκτικό μοτέρ 1.2 16V το ίδιο αυτόματο CVT Speedgear που έβαλαν αργότερα στο Punto.
-
Aπό την οικογένειά μου πέρασαν ένα Στάρλετ 1.200 του 1980 το οποίο έκανε 1.200.000+ χλμ. πριν ακινητοποιηθεί, ένα Στάρλετ του 1996 το οποίο εδόθη για ανταλαγή πέρισυ, ένα του 1998 το οποίο και το χρησιμοποιούμε καθημερινά, και ένα Γιάρις 1.000 του 1999. Το Γιάρις ΜΚ1 ήταν πολύ μπροστά από τα Σταρλετάκια που αντικατέστησε μηχανικά, σχεδιαστικά και λειτουργικά, στο τομέα υλικά καμπίνας όμως ήταν ένα ολόκληρο κλικ πίσω.
Το Γιάρις ΜΚ2 το θεώρησα σε μεγάλο βαθμό σαν ένα τροποποιημένο ΜΚ1, ένα αυτοκίνητο που βάδιζε στα αχνάρια του προκατόχου του σε απόλυτο βαθμό.
Το ΜΚ3 δείχνει στυλιστικά διαφορετικό, δεν με συγκινεί ιδιαίτερα ούτε μέσα ούτε έξω, αλλά θέλω να το δω από κοντά για να εκφέρω τελική άποψη.ΙΜΟ, μιας που τα Γιάρις είναι συνήθως εργαλεία, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα να μην έχουν αποκλίνει σε θέματα πρακτικότητας και οικονομίας από την παρακαταθήκη του ΜΚ1. Αν υπάρχουν κάποια πράγματα που φχαριστήθηκα ήταν η ευκολία στο μπες-βγες, οι χώροι, η ορατότητα, τα αραιά σέρβις, η ύπαρξη κινητήρα 1.000 κυβικών με ικανοποιητική απόδοση (είχε μακρύ σαζμάν).
Αν πάλι κάτι πρέπει να προσεχθεί, αυτά είναι η υφή των υλικών φινιρίσματος, η αίσθηση του τιμονιού και η απόσβεση των αμορτισέρ, διότι ακόμη και τα Χιουντάι ή τα Σουίφτ έχουν κάνει άλματα σε αυτούς τους τομείς, και ελπίζω επιτέλους σε καλή τιμή γιατί το αμαξάκι ποτέ δεν ήταν φθηνό. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Aπό την οικογένειά μου πέρασαν ένα Στάρλετ 1.200 του 1980 το οποίο έκανε 1.200.000+ χλμ. πριν ακινητοποιηθεί, ένα Στάρλετ του 1996 το οποίο εδόθη για ανταλαγή πέρισυ, ένα του 1998 το οποίο και το χρησιμοποιούμε καθημερινά, και ένα Γιάρις 1.000 του 1999. Τ**ο Γιάρις ΜΚ1 ήταν πολύ μπροστά από τα Σταρλετάκια που αντικατέστησε μηχανικά, σχεδιαστικά και λειτουργικά, στο τομέα υλικά καμπίνας όμως ήταν ένα ολόκληρο κλικ πίσω. **
Το Γιάρις ΜΚ2 το θεώρησα σε μεγάλο βαθμό σαν ένα τροποποιημένο ΜΚ1, ένα αυτοκίνητο που βάδιζε στα αχνάρια του προκατόχου του σε απόλυτο βαθμό.
Το ΜΚ3 δείχνει στυλιστικά διαφορετικό, δεν με συγκινεί ιδιαίτερα ούτε μέσα ούτε έξω, αλλά θέλω να το δω από κοντά για να εκφέρω τελική άποψη.ΙΜΟ, μιας που τα Γιάρις είναι συνήθως εργαλεία, θα εκτιμούσα ιδιαίτερα να μην έχουν αποκλίνει σε θέματα πρακτικότητας και οικονομίας από την παρακαταθήκη του ΜΚ1. Αν υπάρχουν κάποια πράγματα που φχαριστήθηκα ήταν η ευκολία στο μπες-βγες, οι χώροι, η ορατότητα, τα αραιά σέρβις, η ύπαρξη κινητήρα 1.000 κυβικών με ικανοποιητική απόδοση (είχε μακρύ σαζμάν).
Αν πάλι κάτι πρέπει να προσεχθεί, αυτά είναι η υφή των υλικών φινιρίσματος, η αίσθηση του τιμονιού και η απόσβεση των αμορτισέρ, διότι ακόμη και τα Χιουντάι ή τα Σουίφτ έχουν κάνει άλματα σε αυτούς τους τομείς, και ελπίζω επιτέλους σε καλή τιμή γιατί το αμαξάκι ποτέ δεν ήταν φθηνό.έχω που το λέω αυτό τόσο καιρό, κι έχω φάει κράξιμο πανταχόθεν
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Διαφωνω αλλα γι αυτο ειμαστε και διαφορετικοι.
Μπορεις να ξεχωριζεις χωρις να εισαι ασχημος.. Το καντραν στη μεση οντως ηταν κατι καινουργιο.Εντυπωσιακή η 3D απεικόνιση στο καντράν και πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων σε θήκες. Γενικά το εσωτερικό του πρώτου ήταν ότι καλύτερο υπήρξε.
Κι ομως ποτε δε βολευτηκα πισω και κοπαναει-φωναζει για αμαξι πολης.
Mα καλά, τι ύψος έχεις?
Όσο για το κοπάνημα, τι να πω... 2 mk1 έχουμε στην ευρύτερη οικογένεια, ένα 1300άρι με 120Κ χλμ και ένα χιλιάρι με λιγότερα, αλλά πιο κακοσυντηρημένο, κανένα από τα δύο δεν κάνει κιχ.
-
πραγματικά όμως, αν δεν κατάφερες να βολευτείς στο γιάρις
ο κολλητός μου, δύο μέτρα ζωή να χει, στο μόνο μίνι που κατάφερε να χωρέσει ήταν στο γιάρις, και από πίσω του κάθεται κάποιος σχετικά άνετα -
Από την 1η γενιά που έχω μια μικρή εμπειρία, τα καθίσματα 'αναγκάζουν' το σώμα να βρίσκεται σε αρκετά όρθια στάση σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα αφήνοντας όμως χώρους και αποστάσεις.
Στην θέση του οδηγου/συνοδηγού δε είχα την αίσθηση ότι είμαι ... σε κατηφόρα ... κάπως.
Σε οδική συμπεριφορά πάντως δεν ήταν απο τα σταθερότερα ιδίως πίσω.Σε εξωτερική εμφάνιση νομίζω (τουλάχιστον απο τις φωτογραφίες) πως αυτό που βγήκε τώρα είναι το καλύτερο.
Η πρώτη γενιά μου 'άρεσε' μόνο επειδή το σχεδίασε Έλληνας, στη δεύτερη άργησα να καταλάβω και να ξεχωρίσω πως πρόκειται για άλλη γενιά, στη τρίτη φαίνεται να διαφέρει και να δείχνει πιο ενδιαφέρον.Γενικά στα Yaris ... κάτι (δεν ξέρω τι ακριβώς) με ενοχλεί και δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα. Μου έδιναν καλή εντύπωση ως αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας αλλά δεν ήταν ποτέ στις προσωπικές μου προτάσεις. (Γι' αυτό και λίγα χρόνια πριν προτίμησα το Aygo).
-
Στο Γιάρις ΜΚ1 πράγματι οι θέσεις είναι σχετικά όρθιες, και τα καθίσματα αρκετά επίπεδα στο έδρανο και στην πλάτη για να διευκολύνεται το μπες-βγες. Οι χώροι που είχε το ΜΚ1, και μπροστά και πίσω, ήταν ένα από τα ατού του.
Ένα από τα τρυκ προώθησης που είχε κάνει τότε η Τουότα και που στόχο είχε να δείξει πόσους χώρους είχε, ήταν να το δώσει για πιστοποίηση σε κάποια Ευρωπαική ομοσπονδία ψηλών, , υπάρχει και τέτοια, η οποία αφού το δοκίμασε, το ενέκρινε για τα μέλη της. Θυμάμαι ακόμη τις φωτό με κάτι ντερέκια να φωτογραφίζονται μαζί του και τον πρόεδρο του συλλόγου να κάνει τις σχετικές δηλώσεις αποδοχής.
Το αμαξάκι ήταν από τα πιο σημαντικά της εταιρείας τουλάχιστον για τα τελευταία χρόνια, σε κάθε περίπτωση μιλάμε για άλμα σε σχέση με το Στάρλετ. Μάλιστα ήταν το πρώτο μικρό Τουότα που πήγε στις ΗΠΑ, μέχρι τότε πήγαινε μόνο το Κορόλλα, πρακτικά κυκλοφορεί παντού. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στο Γιάρις ΜΚ1 πράγματι οι θέσεις είναι σχετικά όρθιες, και τα καθίσματα αρκετά επίπεδα στο έδρανο και στην πλάτη για να διευκολύνεται το μπες-βγες. Οι χώροι που είχε το ΜΚ1, και μπροστά και πίσω, ήταν ένα από τα ατού του.
Ένα από τα τρυκ προώθησης που είχε κάνει τότε η Τουότα και που στόχο είχε να δείξει πόσους χώρους είχε, ήταν να το δώσει για πιστοποίηση σε κάποια Ευρωπαική ομοσπονδία ψηλών, , υπάρχει και τέτοια, η οποία αφού το δοκίμασε, το ενέκρινε για τα μέλη της. Θυμάμαι ακόμη τις φωτό με κάτι ντερέκια να φωτογραφίζονται μαζί του και τον πρόεδρο του συλλόγου να κάνει τις σχετικές δηλώσεις αποδοχής.
Το αμαξάκι ήταν από τα πιο σημαντικά της εταιρείας τουλάχιστον για τα τελευταία χρόνια, σε κάθε περίπτωση μιλάμε για άλμα σε σχέση με το Στάρλετ. Μάλιστα ήταν το πρώτο μικρό Τουότα που πήγε στις ΗΠΑ, μέχρι τότε πήγαινε μόνο το Κορόλλα, πρακτικά κυκλοφορεί παντού.Καλημέρα, εύχομαι να είστε όλοι καλά και να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες με όσους αγαπάτε.
Φίλτατε, στα υπογραμμισμένα συμφωνώ αλλά θα πω πως ότι έχτισαν τα Σταρλετάκια στους αγώνες, στον καθημερινό μαραθώνιο της πόλης και στους κύκλους των Τoyotafan με τα swap στα μοτέρ και με το καταπληκτικό GT, δεν θα τα δει το Γιαράκι ούτε σε τρεις γενιές από τώρα.
Τρανή απόδειξη; Το πόσο γρήγορα πουλιέται ακόμα και σήμερα οποιοδήποτε Στάρλετ και κυρίως, σε τι τιμή σε σχέση όχι μόνο με ένα Γιάρις αλλά και με οποιοδήποτε αντίστοιχο μοντέλο του ανταγωνισμού...αν τα τελευταία έχουν γλυτώσει την πρέσσα -
Βεαμς χρόνια πολλά. Και το Yaris κρατά καλή μεταπώληση. Ελέω badge μάλλον.
To Yaris για εμένα που έχω (και) ένα Μκ2 1300 εκεί που πάσχει ΠΟΛΥ είναι στην ποιότητα της καμπίνας του. Τα πλαστικά ξεθωριάζουν, γρατζουνιούνται με το παραμικρό και σου δίνει την εντύπωση ότι θα σκορπίσει. Δεν τρίζει όμως και αυτό είναι καλό.
Θα συμφωνήσω για την περίεργη θέση οδήγησης και το ότι για ταξίδι είναι λίγο κουραστικό. Στα + του ο απίστευτα μικρής διαδρομής συμπλέκτης του. Στο τσακ μπαμ οι αλλαγές.
Sent from my San Francisco using the hard work of Chinese people
-
Tο άλμα που καταλογίζω υπέρ του Γιάρις σε σχέση με το Στάρλετ, αφορά θέματα πρωτοτυπίας, σχεδιασμού και χώρων καμπίνας, ύπαρξη μικρού και οικονομικού κινητήρα (ο 1300 που έχω στο Σταρλετάκι του '98 δεν είναι ότι πιο οικονομικό για χρήση πόλης, παρόλο που θα συμφωνήσω ότι μπορεί να κινήσει αρκετά ζωηρά το πανάλαφρο αμάξωμα), και φυσικά παθητικής ασφάλειας λόγω της διαφοράς στη ηλικία τους, αλλά και του σχεδιαστικού προσανατολισμού τους.
Σαφώς και το Στάρλετ είχε και αυτό τις επιτυχίες του. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
.....................
Σε εξωτερική εμφάνιση νομίζω (τουλάχιστον απο τις φωτογραφίες) πως αυτό που βγήκε τώρα είναι το καλύτερο.
Η πρώτη γενιά μου 'άρεσε' μόνο επειδή το σχεδίασε Έλληνας, στη δεύτερη άργησα(και αυτή σχεδιάστηκε από τον ίδιο) να καταλάβω και να ξεχωρίσω πως πρόκειται για άλλη γενιά, στη τρίτη φαίνεται να διαφέρει και να δείχνει πιο ενδιαφέρον.
....................... -
Πείτε μου τώρα οτι το Στάρλετ είχε και καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο από το Γιάρις.
-
To hot αυτοκίνητο του φόρουμ είναι το Starlet αυτή τη στιγμή.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πείτε μου τώρα οτι το Στάρλετ είχε και καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο από το Γιάρις.Βρες μου Γιάρις να πηγαίνει έτσι
Youtube Video -
Θα ανέβασα ενα δυο βιντεάκια, αλλα απο την μία είναι σαν να κλέβω εκκλησία και απο την άλλη αγαπάω τον Beams και δεν θα το κάνω...
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)