-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
ρε παιδιά δεν είναι αλλαγή από τις '18000 στροφές/λ' στις '12000 στροφές/λ'.
Είναι αλλαγή από τις '18000 στροφές/λ με ατμοσφαιρικό κινητήρα' στις '12000 στροφές/λ με turbo'.
Είναι σημαντική λεπτομέρεια αυτή.
Τα μονοθέσια δε θα χάσουν δηλαδή το 33% της απόδοσης του κινητήρα επειδή μειώθηκαν κατά 33% οι στροφές/λ. Θα είναι turbo πλέον οι κινητήρες.
Αν ήταν και turbo και 18000 στροφές/λ θα ήταν υπερβολή κατά τη γνώμη μου.Τούρμπο με 18.000 ΣΑΛ; Καλή τύχη στο να το φτιάξεις...
Επίσης δεν θα είναι 2.4 V8 αλλά τετρακύλινδοι εν σειρά 1600άρηδες... ίδιας αρχιτεκτονικής και κυβισμού με το Focus μου.
Η ιπποδύναμή τους θα είναι 150 άλογα μικρότερη από τους τωρινούς και ο ήχος ασ' τα να παν...ΥΓ: Το τούρμπο φιμώνει τον ήχο εισαγωγής ενός μοτέρ εξ'ορισμού. Έτσι μια ατμοσφαιρική Πόρσε στις 6000 ΣΑΛ, ακούγεται πολύ πιο δυνατά και μελωδικά από μια Πόρσσε Τούρμπο στις ίδιες στροφές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ρε παιδιά δεν είναι αλλαγή από τις '18000 στροφές/λ' στις '12000 στροφές/λ'.
Είναι αλλαγή από τις '18000 στροφές/λ με ατμοσφαιρικό κινητήρα' στις '12000 στροφές/λ με turbo'.
Είναι σημαντική λεπτομέρεια αυτή.
Τα μονοθέσια δε θα χάσουν δηλαδή το 33% της απόδοσης του κινητήρα επειδή μειώθηκαν κατά 33% οι στροφές/λ. Θα είναι turbo πλέον οι κινητήρες.
Αν ήταν και turbo και 18000 στροφές/λ θα ήταν υπερβολή κατά τη γνώμη μου.Τούρμπο με 18.000 ΣΑΛ; Καλή τύχη στο να το φτιάξεις...
...Δε μπορώ. Με φρενάρουν το budget cap και το ΔΝΤ
-
To καλύτερο θα ήταν να χρησιμοποιούσε η κάθε ομάδα όποια υλοποίηση την βόλευε. Οπως πχ το 1982 που έτρεχαν με :
Ford Cosworth DFV 3.0 V8
Renault-Gordini EF1 1.5 V6T
Ferrari 021 1.5 V6T
Hart 415T 1.5 L4T
Matra MS81 3.0 V12
Alfa Romeo 1260 3.0 V12
Alfa Romeo 890T 1.5 V8T
BMW M12/13 1.5 L4Tκυριολεκτικά ο χαμός! Ποικιλία σε όλα!
-
Σύμφωνα με τον @f1enigma και τον Γερμανικο τυπο η ferrari κοιταει vettel για αντικαταστατη του massa με πιθανο, ετοιμο pre-contract.
Λετε;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
για ποτε λεει Νικ?
Μεχρι ποτε εχει κοντρακτ ο Σεμπ με τους ταυρους?
Κατ τα αλλα ο Πετροφ ανανεωσε για 2 χρονια!!!
-
Αυτο ειναι το αρθρο που λεει ο Νικος.
http://en.espnf1.com/ferrari/motorsport ... 36984.html
Κοιταξτε επισης τι λεει στην τελευταια παραγραφο...
Αν γινει κατι παντως δεν νομιζω να γινει αμεσα γιατι δυσκολα θα τον αφησει η RBR να φυγει. Παντως απο αποψη συμβολαιου, για το '11 εχει με επιλογη ανανεωσης το '12.
-
Αυτή θα ήταν καλή κίνηση.
Να φέρει Seb & Newey στη Scuderia.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτή θα ήταν καλή κίνηση.Να φέρει Seb & Newey στη Scuderia.
Καλύτερα o Di Resta.
-
Βρε ας φέρει τον Νιούι και δεν χρειάζεται καν οδηγός...
-
http://www.youtube.com/watch?v=QW-aQqDZ ... r_embedded
ειναι καλο αξιζει να το ακους
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
Μόνο τον κωδικό βάζεις που είναι γράμματα.
(κάνε quote το ποστ μου για να δεις)
-
Σαν τον V12 τίποτα!
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Αυτή θα ήταν καλή κίνηση.
Να φέρει Seb & Newey στη Scuderia.
Καλύτερα o Di Resta.
Με ποια λογικη ο Di Resta? Εχει παρα πολλα ν αποδειξει ακομα αυτος!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σαν τον V12 τίποτα!οντως σαν τι v12 τιποτα αλλα και τα παλια ειχαν πορωτικο ηχο
για να δουμε τι θα λενε η τουρμποκινητηρες -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μόνο τον κωδικό βάζεις που είναι γράμματα.
(κάνε quote το ποστ μου για να δεις)
επιτηδες το βαλα ετσι γιατι ηξερα οτι θα φαινεται η φερραρι πρωτη μουρη
-


-
Ο ήχος των V12 είναι αξεπέραστος αλλά ο ήχος του V10 στις 19000+ στροφές είναι απλά εξωγήινος. Φυσικά άλλο το τι ακούς μέσα από τα ηχεία του υπολογιστή ή από την TV και άλλο από κοντά. Είναι πραγματικό εξωπραγματικός ο ήχος των μονοθέσιων της F1.
-
Χρήστο και οι V12 έφθαναν τις 18.000. Φαντάσου τι ήχο θα είχαμε σήμερα με V12 στις 25.000 που θα έφταναν άνετα χωρίς κόφτη.
Δεν έχει σημασία όμως... σε δυο χρόνια θα χάσουμε τον ήχο...
-
Έχω ακούσει από κοντά V10 και V8 και ήταν και οι δύο... . Μιλάμε για ηχητική ηδονή. Μόνο όσοι έχουν ακούσει από κοντά καταλαβαίνουν. Ξάδερφός μου που μένει στην Μελβούρνη έχει ακούσει από κοντά πολλους κινητήρες και μου λέει ότι οι V12 απλά δεν παιζόντουσαν σε ήχο.
δυστυχώς τέτοιος ήχος θα είναι παρελθόν με τα turbo.
-
next top president
Although it has a home-bred champion such as Fernando Alonso, Luca Cordero di Montezemolo does not hide his appreciation too for the man who has broken the dreams of Ferrari's world championship this season, that Sebastian Vettel
President of the dream would be to form a dream pair in 2012, with the arrival of German ace to support Fernando in place of Felipe Massa.
Of course, even if the same Vettel has admitted that one day he would like to drive for the Scuderia in Maranello, for now are just speculations. But some can not dream of hurting: 'Sebastian is young, smart and fast. Sooner or later, will lead a Red, 'said Montezemolo
Διάφορα νέα - Δεκεμβρης 2010