Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO HONDA CR-Z
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO HONDA CR-Z
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 50 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    15
    1060
    3762
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      Ο χρήστης dstou έγραψε:

      *Εύκολα καταλαβαίνει κανείς το ρυθμό, αν απλώς συγκρίνει την μέγιστη που δίνει το σάιτ για το κάθε αυτοκίνητο, με αυτή που δημοσιεύεται στο περιοδικό.
      Ρυθμός μαμηδόν.

      Αααακριβώς! Πόσοι μέσοι (ή ακόμα και σχετικά σβέλτοι) χρήστες θα ταξιδεύουν συνεχώς με 160άρες και θα κάνουν αγώνες αντοχής στα Μέγαρα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης taurus έγραψε:
        Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα? Μπορεί να καινε πολύ λίγο σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά (όπως συμβαινει σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα) η απόσταση μεταξύ ελάχιστης και μέγιστης κατανάλωσης είναι πολύ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη των ατμοσφαιρικών ή/και υβριδικών.

        αυτο που λες ειναι ατοπο..

        τι σημαινει οτι μπορει να καψουν? σε υποχρεωνει καποιος να πηγαινεις ταπα? σου βαζει το πιστολι στο κροταφο?

        στο χερι σου ειναι να πας οικονομικα και να τα τουρμπομοτερ του vag ειναι παααρα πολυ οικονομικα αν οδηγουνται με αυτο το σκοπο

        αν θες να το λιωσεις σιγουρα το τελευταιο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι τα μερικα λιτρα βενζινης..
        οι φθορες ειναι πολυ πιο σημαντικες και ακριβες

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

          Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα?

          Συναδελφος με Tiguan 1.4 tsi με συζηγο και 2 παιδακια στο πισω καθισμα παιζει στα 15 λ/100km !!! το πιο μικρο νουμερο που εχει δει ειναι 11 λιτρα μονος του και πηγαινε σαν Σκοτσέζος συνταξιουχος

          ο συναδελφος σου μαλλον εχει καποιο θεμα με το να προσαρμοζεται σε καποια πραγματα..

          το s3 εχει μικροτερη μεση (κατω απο 14 ειμαι τωρα) , αρα κατι δεν παει καλα

          και το λιγοτερο που χω δει ειναι 8.2

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • giuseppe-busso
            giuseppe-busso last edited by

            Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

            Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα?

            Συναδελφος με Tiguan 1.4 tsi με συζηγο και 2 παιδακια στο πισω καθισμα παιζει στα 15 λ/100km !!! το πιο μικρο νουμερο που εχει δει ειναι 11 λιτρα μονος του και πηγαινε σαν Σκοτσέζος συνταξιουχος

            Έχει πρόβλημα πάντως αν καίει τόσο.
            Εμένα στην χρήση του πατέρα μου παίζει στα 10 λίτρα/100χλμ χοντρικά. Στα δικά μου χέρια βλέπω εύκολα τα 14.
            Βάρος που ρώτησε κάποιος, το manual γράφει 1546κιλά kerb weight αλλά έχει μετρηθεί στα 1650 περίπου με βενζίνες μέσα κλπ.
            Δεν είναι καθόλου ελαφρύ και πάει πολύ καλά για το βάρος και τα άλογα του. Το 2λιτρο Rav το κάνει σουρωτήρι για παράδειγμα σε ρεπρίζ. Τα αξίζει αυτά που καίει πάντως.
            Αυτά, αν έχει ιδιαίτερη σημασία η γνώμη ενός κατόχου

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα? Μπορεί να καινε πολύ λίγο σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά (όπως συμβαινει σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα) η απόσταση μεταξύ ελάχιστης και μέγιστης κατανάλωσης είναι πολύ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη των ατμοσφαιρικών ή/και υβριδικών.

              αυτο που λες ειναι ατοπο..

              τι σημαινει οτι μπορει να καψουν? σε υποχρεωνει καποιος να πηγαινεις ταπα? σου βαζει το πιστολι στο κροταφο?

              στο χερι σου ειναι να πας οικονομικα και να τα τουρμπομοτερ του vag ειναι παααρα πολυ οικονομικα αν οδηγουνται με αυτο το σκοπο

              αν θες να το λιωσεις σιγουρα το τελευταιο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι τα μερικα λιτρα βενζινης..
              οι φθορες ειναι πολυ πιο σημαντικες και ακριβες

              Δεν είπα τάπα, μίλησα για την καθημερινή ζωή. Ξέρεις τώρα, ανηφόρες φορτωμένος με a/c, προσπεράσεις στην Πατρών-Κορίνθου κτλ. Αν ειναι να πας σαν ταρίφας για να πετύχεις την εργοστασιακή κατανάλωση (ή κοντά σ' αυτή)... 'βάστα Τούρκο να γεμίσω'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Εφόσον φοριέται πολύ το spritmonitor και μερικοί θεωρούν δεδομένα τα 15 λίτρα του Tiguan

                ιδού λεπόν:

                http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                min 6,60 max 12,25
                μ.ο. 9,60

                oι περισσότεροι έχουν 8 με 9 λίτρα μ.ο. fair enough θα λεγα.

                και δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ suvλάκι και ειδικά της vw

                απλά το δούρμπο είναι η καλύτερη λύση αυτή την εποχή.

                επιδόσεις σε τροφαντά αμαξώματα, χαμηλοί σχετικά ρύποι, καλή κατανάλωση.

                σκεφτείτε το Tiguan να ήταν με 1.5 ατμο και hybrid 12 hp αλα CRZ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:

                    Δεν είπα τάπα, μίλησα για την καθημερινή ζωή. Ξέρεις τώρα, ανηφόρες φορτωμένος με a/c, προσπεράσεις στην Πατρών-Κορίνθου κτλ. Αν ειναι να πας σαν ταρίφας για να πετύχεις την εργοστασιακή κατανάλωση (ή κοντά σ' αυτή)... 'βάστα Τούρκο να γεμίσω'.

                    μα δε λεω να πας σαν παπια.. ετσι παω κι εγω καμια φορα για να πετυχω το 10-

                    μες στη πολη κινουμαι και στη κινηση κολλαω και , τρεχω και κανω απο ολα και η καταναλωση μου ειναι 13.5 περιπου

                    αμα το σκισω βλεπω και κοντα στα 30 και αμα βγω χαλαρα εθνικη βλεπω κατω απο 10..

                    εγω τι απο ολα αυτα να κρατησω? το 30??? αυτο μου λες εσυ τωρα..

                    κραταω τη μεση λοιπον που ειναι δειγμα χιλιαδων χλμ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης taurus έγραψε:

                      *Εύκολα καταλαβαίνει κανείς το ρυθμό, αν απλώς συγκρίνει την μέγιστη που δίνει το σάιτ για το κάθε αυτοκίνητο, με αυτή που δημοσιεύεται στο περιοδικό.
                      Ρυθμός μαμηδόν.

                      Αααακριβώς! Πόσοι μέσοι (ή ακόμα και σχετικά σβέλτοι) χρήστες θα ταξιδεύουν συνεχώς με 160άρες και θα κάνουν αγώνες αντοχής στα Μέγαρα?

                      Η συγκριτικη δοκιμη δεν ειναι ουτε στα Μεγαρα, και ουτε σε Εθνικη με '160αρες'. Ειναι σε μια απο τις
                      ευχαριστες διαδρομες που υπαρχουν εντος και εκτος Αττικης σε καποιο βουνο, τοπια που ταιριαζουν σε σπορτιφ
                      κατασκευες, οπως χαρακτηριστικα τις δηλωνουν και οι δυο εταιριες.
                      Αυτο που περναει απαρατηρητο, αλλα εχει μεγαλη σημασια, και θα το ξαναπω, ειναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ
                      του CRZ, μετα απο δυο τρια 'κατεβασματα' και 'γεμισματα' σχεσεων.
                      Παραθετω επισης αλλη μια μεση συγκριτικη καταναλωση του περιοδικου Drive (165 Iουλιος 2010)
                      με το CRZ να εχει 7,2L/100km, εναντι 9,6L/100km του Scirocco 122, και μια ακομα αναφορα του συντακτη, οπου, 'μετα απο δυο ανεβα-κατεβα στο βουνο, ειχε μετα βιας φτασει τα 8,2lt/100km την ωρα που το Scirocco εκαιγε με ρυθμους 10,9lt/100km.
                      Εχουμε μεν μια διαφορα της ταξης του 20% περιπου, αλλα επισημαινει παραλληλα για την αποφορτιση της μπαταριας, τα εξης:
                      'Aυτο που με προβληματισε με το CRZ ειναι ο χρονος επαναφορτισης της μπαταριας, ειδικα σε συνθηκες επαναλαμβανομενης προσπερασης. Σε φούλ γκαζι, οι μπαταριες αναποφευκτα αποφορτιζονται γρηγορα, με αποτελεσμα να μην λειτουργει το ηλεκτρικο μοτερ. Η αποδοση ετσι πεφτει σημαντικα'.
                      Βαστα Τουρκο, να γεμισω δηλαδη...
                      Μετα σου λεει 'το πρωτο σπορτιφ υβριδικο' , αλλα μονο για δυο απανωτες προσπερασεις! Μετα πρεπει να περιμενεις σαν καλο παιδι με οικονομια στο γκαζι να εμφανιστουν τα πρασινα δεντρακια στο ταμπλω για να ξαναπροσπερασεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drunkard last edited by

                        Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                        Συναδελφος με Tiguan 1.4 tsi με συζηγο και 2 παιδακια στο πισω καθισμα παιζει στα 15 λ/100km !!! το πιο μικρο νουμερο που εχει δει ειναι **11 λιτρα **μονος του και πηγαινε σαν Σκοτσέζος συνταξιουχος

                        Έχει πρόβλημα πάντως αν καίει τόσο.
                        Εμένα στην χρήση του πατέρα μου παίζει στα 10 λίτρα/100χλμ χοντρικά. Στα δικά μου χέρια βλέπω εύκολα τα 14.
                        Βάρος που ρώτησε κάποιος, το manual γράφει 1546κιλά kerb weight αλλά έχει μετρηθεί στα 1650 περίπου με βενζίνες μέσα κλπ.
                        Δεν είναι καθόλου ελαφρύ και πάει πολύ καλά για το βάρος και τα άλογα του

                        Βρε Τζουζεπε τα ιδια νουμερα λεμε ! 15 λιτρα αυτος με την οικογενεια μεσα (εξτρα βαρος επιβατων - αντε και κανα μπαγκαζι κ.λ.π ) 14 λιτρα στα χερια σου .
                        11 λιτρα μονος του με οικονομικη οδηγηση , 10 λιτρα ο πατερας σου που σαφως παει πιο οικονομικα απο εσενα .

                        ο συναδελφος σου μαλλον εχει καποιο θεμα με το να προσαρμοζεται σε καποια πραγματα..
                        το s3 εχει μικροτερη μεση (κατω απο 14 ειμαι τωρα) , αρα κατι δεν παει καλαv και το λιγοτερο που χω δει ειναι 8.2

                        Εισαι κατω απο τα 14 ? Δηλαδη 12-13 ? ε περιπου στα ιδια και εσυ , οταν ο αλλος λεει περιπου στο 14-15 λιτρα.
                        Δεν ειναι απιθανο που εχει ιδια ή μικροτερη καταναλωση το S3 , το Tiguan ειναι αρκετα πιο βαρυ (αν οντως ειναι 1650 κιλα με επιβατες και μπαγκαζια μεσα θα φτανει τα 1850-1900 κιλα κοντα 2 τονοι ) και ειναι πιο μεγαλο οχημα αρα εχει και χειροτερη αεροδυναμικη απο το δικο σου , οποτε οι καταναλωσεις ξεφευγουν .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            'Aυτο που με προβληματισε με το CRZ ειναι ο χρονος επαναφορτισης της μπαταριας, ειδικα σε συνθηκες επαναλαμβανομενης προσπερασης. Σε φούλ γκαζι, οι μπαταριες αναποφευκτα αποφορτιζονται γρηγορα, με αποτελεσμα να μην λειτουργει το ηλεκτρικο μοτερ. Η αποδοση ετσι πεφτει σημαντικα'.

                            Έχει πράγματι ένα θέμα με τις μπαταρίες του οι οποίες έχουν συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 0,6Kwh, ενώ π.χ. του Πρίους είναι 1,3 Kwh, με αποτέλεσμα να 'στεγνώνουν' κάποια στιγμή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vargas last edited by

                              http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=942184

                              αυτο θα ειναι ενδιαφερον αν κ τουρμπο ...για να δουμε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aggelooos2000 last edited by

                                Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  taurus last edited by

                                  Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                                  Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?

                                  Eίναι γεμάτη ηλιακούς συλλέκτες για τις μπαταρίες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                                    Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?

                                    Μου αρέσει που σε ενοχλεί η 'απλώστρα' η οποία είναι αεροδυναμικά ωφέλιμη ενώ πχ δεν σε ενοχλεί το 'diffuser' που έχει αποκλειστικά διακοσμητικό χαρακτήρα. Η καγκουριά είναι τελικά 'state of mind'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vargas last edited by

                                      Για να μην μπερδευομαστε , ΔΕΝ θα ειναι υβριδικο το λεει κ το αρθρο... Κ με 160 κ 200 αλογα κ το αναμφησβητιτα χαμηλο βαρος νομιζω οτι θα δουμε αλλα εργα ... Το diffuser το χουν βαλει αλλα κ αλλα εδω σας πειραξε ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aggelooos2000 last edited by

                                        CR-Z Hybrid R Concept
                                        Δε νομιίζω να μην ειναι υβριδικο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aggelooos2000 last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                          Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?

                                          Μου αρέσει που σε ενοχλεί η 'απλώστρα' η οποία είναι αεροδυναμικά ωφέλιμη ενώ πχ δεν σε ενοχλεί το 'diffuser' που έχει αποκλειστικά διακοσμητικό χαρακτήρα. Η καγκουριά είναι τελικά 'state of mind'

                                          Για τα μάτια του κόσμου είναι και τα 2. Η απλώστρα είναι το λιγότερο αντιαισθητική.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vargas last edited by

                                            Θα ειναι ΜΗ υβριδικο ....http://www.autoblog.com/2010/12/06/rumo ... brid-cr-z/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 50 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr