-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
*Εύκολα καταλαβαίνει κανείς το ρυθμό, αν απλώς συγκρίνει την μέγιστη που δίνει το σάιτ για το κάθε αυτοκίνητο, με αυτή που δημοσιεύεται στο περιοδικό.
Ρυθμός μαμηδόν.Αααακριβώς! Πόσοι μέσοι (ή ακόμα και σχετικά σβέλτοι) χρήστες θα ταξιδεύουν συνεχώς με 160άρες και θα κάνουν αγώνες αντοχής στα Μέγαρα?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα? Μπορεί να καινε πολύ λίγο σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά (όπως συμβαινει σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα) η απόσταση μεταξύ ελάχιστης και μέγιστης κατανάλωσης είναι πολύ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη των ατμοσφαιρικών ή/και υβριδικών.αυτο που λες ειναι ατοπο..
τι σημαινει οτι μπορει να καψουν? σε υποχρεωνει καποιος να πηγαινεις ταπα? σου βαζει το πιστολι στο κροταφο?
στο χερι σου ειναι να πας οικονομικα και να τα τουρμπομοτερ του vag ειναι παααρα πολυ οικονομικα αν οδηγουνται με αυτο το σκοπο
αν θες να το λιωσεις σιγουρα το τελευταιο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι τα μερικα λιτρα βενζινης..
οι φθορες ειναι πολυ πιο σημαντικες και ακριβες -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα?
Συναδελφος με Tiguan 1.4 tsi με συζηγο και 2 παιδακια στο πισω καθισμα παιζει στα 15 λ/100km !!! το πιο μικρο νουμερο που εχει δει ειναι 11 λιτρα μονος του και πηγαινε σαν Σκοτσέζος συνταξιουχος
ο συναδελφος σου μαλλον εχει καποιο θεμα με το να προσαρμοζεται σε καποια πραγματα..
το s3 εχει μικροτερη μεση (κατω απο 14 ειμαι τωρα) , αρα κατι δεν παει καλα
και το λιγοτερο που χω δει ειναι 8.2
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα?
Συναδελφος με Tiguan 1.4 tsi με συζηγο και 2 παιδακια στο πισω καθισμα παιζει στα 15 λ/100km !!! το πιο μικρο νουμερο που εχει δει ειναι 11 λιτρα μονος του και πηγαινε σαν Σκοτσέζος συνταξιουχος
Έχει πρόβλημα πάντως αν καίει τόσο.
Εμένα στην χρήση του πατέρα μου παίζει στα 10 λίτρα/100χλμ χοντρικά. Στα δικά μου χέρια βλέπω εύκολα τα 14.
Βάρος που ρώτησε κάποιος, το manual γράφει 1546κιλά kerb weight αλλά έχει μετρηθεί στα 1650 περίπου με βενζίνες μέσα κλπ.
Δεν είναι καθόλου ελαφρύ και πάει πολύ καλά για το βάρος και τα άλογα του. Το 2λιτρο Rav το κάνει σουρωτήρι για παράδειγμα σε ρεπρίζ. Τα αξίζει αυτά που καίει πάντως.
Αυτά, αν έχει ιδιαίτερη σημασία η γνώμη ενός κατόχου -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μισό δηλαδή... Το οτι τα τουρμπομοτέρ του vag είναι οικονομικά και καθαρά στις τυποποιημένες μετρήσεις και στην πολυυυυ χαλαρή οδήγηση, σημαίνει οτι είναι οικονομικά και στην αληθινή ζωή? Έχετε δοκιμάσει να τα πιέσετε να δείτε για πότε ανεβαίνει η κατανάλωση κατακόρυφα όταν φουσκώσει η τουρμπίνα? Μπορεί να καινε πολύ λίγο σε χαλαρούς ρυθμούς αλλά (όπως συμβαινει σε όλα τα υπερτροφοδοτούμενα) η απόσταση μεταξύ ελάχιστης και μέγιστης κατανάλωσης είναι πολύ μεγαλύτερη από την αντίστοιχη των ατμοσφαιρικών ή/και υβριδικών.
αυτο που λες ειναι ατοπο..
τι σημαινει οτι μπορει να καψουν? σε υποχρεωνει καποιος να πηγαινεις ταπα? σου βαζει το πιστολι στο κροταφο?
στο χερι σου ειναι να πας οικονομικα και να τα τουρμπομοτερ του vag ειναι παααρα πολυ οικονομικα αν οδηγουνται με αυτο το σκοπο
αν θες να το λιωσεις σιγουρα το τελευταιο που πρεπει να σε νοιαζει ειναι τα μερικα λιτρα βενζινης..
οι φθορες ειναι πολυ πιο σημαντικες και ακριβεςΔεν είπα τάπα, μίλησα για την καθημερινή ζωή. Ξέρεις τώρα, ανηφόρες φορτωμένος με a/c, προσπεράσεις στην Πατρών-Κορίνθου κτλ. Αν ειναι να πας σαν ταρίφας για να πετύχεις την εργοστασιακή κατανάλωση (ή κοντά σ' αυτή)... 'βάστα Τούρκο να γεμίσω'.
-
Εφόσον φοριέται πολύ το spritmonitor και μερικοί θεωρούν δεδομένα τα 15 λίτρα του Tiguan
ιδού λεπόν:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
min 6,60 max 12,25
μ.ο. 9,60oι περισσότεροι έχουν 8 με 9 λίτρα μ.ο. fair enough θα λεγα.
και δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ suvλάκι και ειδικά της vw
απλά το δούρμπο είναι η καλύτερη λύση αυτή την εποχή.
επιδόσεις σε τροφαντά αμαξώματα, χαμηλοί σχετικά ρύποι, καλή κατανάλωση.
σκεφτείτε το Tiguan να ήταν με 1.5 ατμο και hybrid 12 hp αλα CRZ
-
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν είπα τάπα, μίλησα για την καθημερινή ζωή. Ξέρεις τώρα, ανηφόρες φορτωμένος με a/c, προσπεράσεις στην Πατρών-Κορίνθου κτλ. Αν ειναι να πας σαν ταρίφας για να πετύχεις την εργοστασιακή κατανάλωση (ή κοντά σ' αυτή)... 'βάστα Τούρκο να γεμίσω'.
μα δε λεω να πας σαν παπια.. ετσι παω κι εγω καμια φορα για να πετυχω το 10-
μες στη πολη κινουμαι και στη κινηση κολλαω και , τρεχω και κανω απο ολα και η καταναλωση μου ειναι 13.5 περιπου
αμα το σκισω βλεπω και κοντα στα 30 και αμα βγω χαλαρα εθνικη βλεπω κατω απο 10..
εγω τι απο ολα αυτα να κρατησω? το 30??? αυτο μου λες εσυ τωρα..
κραταω τη μεση λοιπον που ειναι δειγμα χιλιαδων χλμ
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
*Εύκολα καταλαβαίνει κανείς το ρυθμό, αν απλώς συγκρίνει την μέγιστη που δίνει το σάιτ για το κάθε αυτοκίνητο, με αυτή που δημοσιεύεται στο περιοδικό.
Ρυθμός μαμηδόν.Αααακριβώς! Πόσοι μέσοι (ή ακόμα και σχετικά σβέλτοι) χρήστες θα ταξιδεύουν συνεχώς με 160άρες και θα κάνουν αγώνες αντοχής στα Μέγαρα?
Η συγκριτικη δοκιμη δεν ειναι ουτε στα Μεγαρα, και ουτε σε Εθνικη με '160αρες'. Ειναι σε μια απο τις
ευχαριστες διαδρομες που υπαρχουν εντος και εκτος Αττικης σε καποιο βουνο, τοπια που ταιριαζουν σε σπορτιφ
κατασκευες, οπως χαρακτηριστικα τις δηλωνουν και οι δυο εταιριες.
Αυτο που περναει απαρατηρητο, αλλα εχει μεγαλη σημασια, και θα το ξαναπω, ειναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ
του CRZ, μετα απο δυο τρια 'κατεβασματα' και 'γεμισματα' σχεσεων.
Παραθετω επισης αλλη μια μεση συγκριτικη καταναλωση του περιοδικου Drive (165 Iουλιος 2010)
με το CRZ να εχει 7,2L/100km, εναντι 9,6L/100km του Scirocco 122, και μια ακομα αναφορα του συντακτη, οπου, 'μετα απο δυο ανεβα-κατεβα στο βουνο, ειχε μετα βιας φτασει τα 8,2lt/100km την ωρα που το Scirocco εκαιγε με ρυθμους 10,9lt/100km.
Εχουμε μεν μια διαφορα της ταξης του 20% περιπου, αλλα επισημαινει παραλληλα για την αποφορτιση της μπαταριας, τα εξης:
'Aυτο που με προβληματισε με το CRZ ειναι ο χρονος επαναφορτισης της μπαταριας, ειδικα σε συνθηκες επαναλαμβανομενης προσπερασης. Σε φούλ γκαζι, οι μπαταριες αναποφευκτα αποφορτιζονται γρηγορα, με αποτελεσμα να μην λειτουργει το ηλεκτρικο μοτερ. Η αποδοση ετσι πεφτει σημαντικα'.
Βαστα Τουρκο, να γεμισω δηλαδη...
Μετα σου λεει 'το πρωτο σπορτιφ υβριδικο' , αλλα μονο για δυο απανωτες προσπερασεις! Μετα πρεπει να περιμενεις σαν καλο παιδι με οικονομια στο γκαζι να εμφανιστουν τα πρασινα δεντρακια στο ταμπλω για να ξαναπροσπερασεις... -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Συναδελφος με Tiguan 1.4 tsi με συζηγο και 2 παιδακια στο πισω καθισμα παιζει στα 15 λ/100km !!! το πιο μικρο νουμερο που εχει δει ειναι **11 λιτρα **μονος του και πηγαινε σαν Σκοτσέζος συνταξιουχοςΈχει πρόβλημα πάντως αν καίει τόσο.
Εμένα στην χρήση του πατέρα μου παίζει στα 10 λίτρα/100χλμ χοντρικά. Στα δικά μου χέρια βλέπω εύκολα τα 14.
Βάρος που ρώτησε κάποιος, το manual γράφει 1546κιλά kerb weight αλλά έχει μετρηθεί στα 1650 περίπου με βενζίνες μέσα κλπ.
Δεν είναι καθόλου ελαφρύ και πάει πολύ καλά για το βάρος και τα άλογα τουΒρε Τζουζεπε τα ιδια νουμερα λεμε ! 15 λιτρα αυτος με την οικογενεια μεσα (εξτρα βαρος επιβατων - αντε και κανα μπαγκαζι κ.λ.π ) 14 λιτρα στα χερια σου .
11 λιτρα μονος του με οικονομικη οδηγηση , 10 λιτρα ο πατερας σου που σαφως παει πιο οικονομικα απο εσενα .ο συναδελφος σου μαλλον εχει καποιο θεμα με το να προσαρμοζεται σε καποια πραγματα..
το s3 εχει μικροτερη μεση (κατω απο 14 ειμαι τωρα) , αρα κατι δεν παει καλαv και το λιγοτερο που χω δει ειναι 8.2Εισαι κατω απο τα 14 ? Δηλαδη 12-13 ? ε περιπου στα ιδια και εσυ , οταν ο αλλος λεει περιπου στο 14-15 λιτρα.
Δεν ειναι απιθανο που εχει ιδια ή μικροτερη καταναλωση το S3 , το Tiguan ειναι αρκετα πιο βαρυ (αν οντως ειναι 1650 κιλα με επιβατες και μπαγκαζια μεσα θα φτανει τα 1850-1900 κιλα κοντα 2 τονοι ) και ειναι πιο μεγαλο οχημα αρα εχει και χειροτερη αεροδυναμικη απο το δικο σου , οποτε οι καταναλωσεις ξεφευγουν . -
-
'Aυτο που με προβληματισε με το CRZ ειναι ο χρονος επαναφορτισης της μπαταριας, ειδικα σε συνθηκες επαναλαμβανομενης προσπερασης. Σε φούλ γκαζι, οι μπαταριες αναποφευκτα αποφορτιζονται γρηγορα, με αποτελεσμα να μην λειτουργει το ηλεκτρικο μοτερ. Η αποδοση ετσι πεφτει σημαντικα'.
Έχει πράγματι ένα θέμα με τις μπαταρίες του οι οποίες έχουν συνολική ενεργειακή χωρητικότητα 0,6Kwh, ενώ π.χ. του Πρίους είναι 1,3 Kwh, με αποτέλεσμα να 'στεγνώνουν' κάποια στιγμή.
-
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=942184
αυτο θα ειναι ενδιαφερον αν κ τουρμπο ...για να δουμε...
-
Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?Eίναι γεμάτη ηλιακούς συλλέκτες για τις μπαταρίες.
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?Μου αρέσει που σε ενοχλεί η 'απλώστρα' η οποία είναι αεροδυναμικά ωφέλιμη ενώ πχ δεν σε ενοχλεί το 'diffuser' που έχει αποκλειστικά διακοσμητικό χαρακτήρα. Η καγκουριά είναι τελικά 'state of mind'
-
Για να μην μπερδευομαστε , ΔΕΝ θα ειναι υβριδικο το λεει κ το αρθρο... Κ με 160 κ 200 αλογα κ το αναμφησβητιτα χαμηλο βαρος νομιζω οτι θα δουμε αλλα εργα ... Το diffuser το χουν βαλει αλλα κ αλλα εδω σας πειραξε ?
-
CR-Z Hybrid R Concept
Δε νομιίζω να μην ειναι υβριδικο -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Πολύ ωραίο, αλλά την απλώστρα τι την ήθελαν?
Μου αρέσει που σε ενοχλεί η 'απλώστρα' η οποία είναι αεροδυναμικά ωφέλιμη ενώ πχ δεν σε ενοχλεί το 'diffuser' που έχει αποκλειστικά διακοσμητικό χαρακτήρα. Η καγκουριά είναι τελικά 'state of mind'
Για τα μάτια του κόσμου είναι και τα 2. Η απλώστρα είναι το λιγότερο αντιαισθητική.
-
Θα ειναι ΜΗ υβριδικο ....http://www.autoblog.com/2010/12/06/rumo ... brid-cr-z/
NEO HONDA CR-Z