-
Καλημέρα σε όλους. Παρόλο που έχω το αυτοκίνητο εδώ και 20 μήνες σήμερα είπα να γράψω ένα μήνυμα. Παρόλαυτά παρακολουθώ το forum εδώ και πολύ καιρό. Έχω βάλει χειμερινά ελαστικά (Michelin) και νοιώθω ότι έχει μειωθεί κατά πολύ ο θόρυβος. Θα μου πείτε ότι αυτά που φορούσα (τα εργοστασιακά) δεν ήταν και ότι καλύτερο, είχαν ξεραθεί μετά από δύο καλοκαίρια κτλ. Ωστόσο μέχρι τώρα όσον αφορά την κύλιση και τα κρατήματα πιστεύω ότι είναι σαφώς καλύτερα. Η τιμή που τα πλήρωσα είναι 750 ευρώ. Φυσικά έχω και από περσι κουβέρτες autosock αλλά δεν χρειάστηεκε να τις φορέσω. Στις γιορτές που θα πατήσω χιόνι θα σας πώ τις εντυπώσεις μου.
-
Ο χρήστης PORF έγραψε:
Μπορεί κάποιος που έχει βάλει χειμερινά να μας πει τύπο, διάσταση, τιμές και προμηθευτή για ζαντολάστιχα
Αγορά από το EBAY: ΖΑΝΤΕΣ ORIGINAL AUDI 7J X 17 ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 235/65/17 H, DUNLOP SP WINTERSPORT 3D, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ( Φορέθηκαν 1 χειμώνα, ζάντες σαν καινούριες αγρατζούνιστες, ελαστικά με πέλμα 8mm) TIMH € 600 + € 50 παράδοση σε διεύθυνση Γερμανίας). Νομίζω ότι ήταν η καλύτερη αγορά που έκανα στην ζωή μου. Δεν θα ήταν καλύτερες αν τις αγόραζα καινούριες.
Να σημειωθεί ότι πέρυσι τέτοιο καιρό που το έψαχνα βρήκα και καλύτερες τιμές (από € 480) αλλά με πέλμα 4mm (δηλαδή στο όριο για αλλαγή) και σημάδια στις ζάντες.Συγγνωμη Γιατι λετε ζαντολαστιχα ?
Δεν αρκει να αλλαξω ελαστικα στις ηδη υπαρχουσες ζαντες ??
Μηπως πρεπει να βαλω και πιο λεπτη ζαντα ??
Για πειτε μην βιαστω και κανω καμμια μ.....α -
Στις ίδιες ζάντες βάζεις ότι θέλεις (εννοώ από μάρκα ελαστικών). Εγώ κράτησα τις εργαστασιακές ζάντες και έβαλα πάνω τα χειμερινά. Οπότε σκέφτομαι κατά το Μάρτιο να βάλω 19άρες ζάντες με τα καλοκαιρινά ελαστικά και στη ζυνέχεια να αλλάζω και να βάζω τον χειμώνα τα χειμερινά ελαστικά με τις 17άρες εργοστασιακές και την άνοιξη τα καλοκαιρινά με τις 19άρες. οι λαστιχάδες κράτανε το ένα set ζαντολάστιχα στην αποθήκης τους οποτε δεν σκοτίζεσαι που να τα αποθηκεύεις. Έχω υπολογίσει ένα πρόχειρο κόστος κοντά στα 2500 με 3000 (ανάλογα τι θα επιλέξω). Αυτό το κόστος καλύπτει τα χειμερινά που ήδη έβαλα (750) συν τα καλοκαιρινά που θα βάλω τέλος Μάρτη(περίπου 800-900) και τις καινούριες 19άρες ζάντες (περίπου 900-1000 replica audi πεντάκτινες).
-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Μπορεί κάποιος που έχει βάλει χειμερινά να μας πει τύπο, διάσταση, τιμές και προμηθευτή για ζαντολάστιχα
Αγορά από το EBAY: ΖΑΝΤΕΣ ORIGINAL AUDI 7J X 17 ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ 235/65/17 H, DUNLOP SP WINTERSPORT 3D, ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ( Φορέθηκαν 1 χειμώνα, ζάντες σαν καινούριες αγρατζούνιστες, ελαστικά με πέλμα 8mm) TIMH € 600 + € 50 παράδοση σε διεύθυνση Γερμανίας). Νομίζω ότι ήταν η καλύτερη αγορά που έκανα στην ζωή μου. Δεν θα ήταν καλύτερες αν τις αγόραζα καινούριες.
Να σημειωθεί ότι πέρυσι τέτοιο καιρό που το έψαχνα βρήκα και καλύτερες τιμές (από € 480) αλλά με πέλμα 4mm (δηλαδή στο όριο για αλλαγή) και σημάδια στις ζάντες.Συγγνωμη Γιατι λετε ζαντολαστιχα ?
Δεν αρκει να αλλαξω ελαστικα στις ηδη υπαρχουσες ζαντες ??
Μηπως πρεπει να βαλω και πιο λεπτη ζαντα ??
Για πειτε μην βιαστω και κανω καμμια μ.....αΛευτέρη, οι λόγοι για τους οποίους μιλάμε για ζαντολάστιχα και όχι για λάστιχα είναι αρκετοί.
Δες μερικούς πιο κάτω:- Δεν είναι ότι καλύτερο να βάζεις και να βγάζεις δυο φορές το χρόνο τα λάστιχα στις ζάντες
α) Γιατί είναι αρκετά επίπονη η διαδικασία ειδικά για τα λάστιχα (ταλαιπωρούνται αρκετά)
β) Οι λαστιχάδες θα σου παίρνουν χρήματα για αυτή τη διαδικασία (περίπου 50 ευρώ)x2 φορές το χρόνο, οπότε ακούγεται
οικονομικά ασύμφορο. Σε τρεις - τέσσερεις χρονιές θα έχεις βγάλει τις ζάντες και τα λάστιχά σου θα είναι σε πολύ
καλύτερη κατάσταση.
γ) Είναι πολύ πιο γρήγορο να αλλάξεις 4 ζαντολάστιχα και να φύγεις, από το να περιμένεις Ζαντάρισμα- Ξεζαντάρισμα - Επειδή πολλοί από μας θέλουν μεγαλύτερες ζάντες (εγώ θα το πάρω με 20άρες), αν πας να πάρεις χειμερινά σε αυτή τη
διάσταση θα σου πάρουν το scalp!! - Ο στεγνός καλοκαιρινός δρόμος θέλει πιο φαρδιά λάστιχα(ζάντα) ενώ το χιόνι θέλει πιο στενά λάστιχα(ζάντα)
για να έχεις μικρότερη επιφάνεια επαφής με το χιόνι και να γλιστράς λιγότερο. Φυσικά δεν ξεφεύγουμε από τα νούμερα
που δίνει ο κατασκευαστής. - Πουλάω ζάντες!!
Πλάκα κάνω, μην αρχίσετε να μου ζητάτε ζάντες!!
- Δεν είναι ότι καλύτερο να βάζεις και να βγάζεις δυο φορές το χρόνο τα λάστιχα στις ζάντες
-
Συμφωνώ απόλυτα με τον george 39. Πρόσθεσε και το κόστος της ζυγοστάθμησης. Πάντως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η ταχύτητα αντικατάστασης (μόνο μπουλόνια) και η μηδενική καταπόνηση του ελαστικού.
Και μία λεπτομέρεια. ΟΙ μανίσιες 17αρες ζάντες που φορούν τα αυτοκίνητα (όσοι τα αγόρασαν με 17αρες ζάντες) είναι 8J X 17. Αυτές που προτείνει η AUDI για χειμερινά ελαστικά είναι πανομοιότυπες σε σχέδιο αλλά 7J X 17 (δες prospectus) τις οποίες όμως δεν εισάγει. Αντι αυτών σου προτείνει ένα σετ ζαντών προηγούμενης σχεδίασης προφανώς επειδή από αυτές έχει stock. Και στις δύο διαστάσεις (7J Ή 8J) μπορείς να φορέσεις τα χειμερινά ελαστικά της αρεσκείας σου. Προφανώς το 7J δίνει λίγο παραπάνω αέρα για την περίπτωση που θα βάλεις χιονοαλυσίδες.Ενδεικτικά μόνο ( και όχι προτροπή αγοράς) παραθέτω αυτό που προτείνει η AUDI στην Γερμανία όσον αφορά χειμερινά ελαστικά και ζάντες.
http://cgi.ebay.de/Winterrader-Audi-Q5- ... 3363307204 -
Καλημέρα ,μπορείτε να με βοηθήσετε με τα ελαστικά 235 65R 17 τι να βαλω,κυριος άσφαλτο , για τα χιονιά προτιμώ αλυσίδες και τιμές αν είναι εύκολο .ευχαριστώ
-
Ο χρήστης pakoko έγραψε:
Καλημέρα ,μπορείτε να με βοηθήσετε με τα ελαστικά 235 65R 17 τι να βαλω,κυριος άσφαλτο , για τα χιονιά προτιμώ αλυσίδες και τιμές αν είναι εύκολο .ευχαριστώπαίρνει αλυσίδες αυτή η διάσταση?
-
[quote='Yaso']Παίρνει αλυσίδες αλλά μόνο πίσω.
Και μέχρι 13mm...., αλλά δεν αρκούν για το μέγεθος του ελαστικού και το βάρος του αυτοκινήτου. Εαν το λαστιχό σου δεν βοηθάει σκέψου και για κάλτσες μπροστά... -
ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΝΟΚΙΑΝ V ΔΕΙΚΤΗ- WR G2 700 ΕΥΡΩ .. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.ΟΜΩΣ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΛΑΣΤΙΧΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ 8Α ΤΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΑΡΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ 4 ΕΠΟΧΩΝ ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΝΙΦΑΔΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ.ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΘΟΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΓΩ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ 24000ΚΜ(ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΑ KM ? ) ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΩ (ΛΕΕΙ ΤΟ DUNLOP 3D ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΟΥΤΕ ΒΓΑΖΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΜ. )ΑΦΟΥ ΤΑ ΝΟΚΙΑΝ ΦΟΡΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....???
-
Audi Q5 και Χιονοαλυσιδες?
Γιατι ο κατασκευαστης προτεινει τη χρηση χιονοαλυσιδων μονο στον πισω αξονα??
Εχω διαβασει σε διαφορα forum και εδω οτι εχοντας αλυσιδες μονο στον πισω αξονα δεν ειναι και οτι το πιο ασφαλες, ειδικα σε κατηφορες και στροφες. Γιαυτο το λογο πολλοι προτεινουν εκτος απο τις αλυσιδες στον πισω αξονα να βαζουμε και χιονοκουβερτες στα μπροστα λαστιχα. Αυτο σιγουρα ειναι η ιδανικη και ασφαλεστερη λυση.
Η ερωτηση μου ειναι γιατι να μην φοραμε τις αλυσιδες μονο μπροστα?
Εννοειται οτι για μπροστα λογω περιορισμενου χωρου (αναρτηση) μιλαμε για χρηση μονο αλυσιδων τυπου Spikes, Centrax, Farad etc. και οχι κλασικων αλυσιδων. -
Παιδιά μια ερώτηση σαν ποιο παλιοί στο Q5 και στα χιόνια γιατι εγώ το εχω απο το Μάρτιο και δεν τα πρόλαβα.
Στα χιονιά το ESP το απενεργοποιούμε; -
Το ESP δεν απενεργοποιείται( ). Απλά έχει 2 default ρυθμίσεις: την κανονική και την Off road. Νομίζω στην off road είναι λίγο πιο ελαστικό το anti-spin πράγμα που ίσως βοηθάει λίγο παραπάνω στο χιόνι ειδικά αν φοράς καλοκαιρινά ελαστικά.
-
Δηλαδή κατά την γνώμη σου είναι καλό να το βάζουμε στην off road ρύθμιση
για να σπινάρει περισσότερο και να ξεκολλήσει
ή
εγώ νομίζω πως στην off road ρύθμιση μπλοκάρει το πίσω διαφορικό και
είναι πιο παιχνιδιάρικα το πίσω μέρος -
Σε συνέχεια των παραπάνω, όσον αφορά το S-tronic πρέπει να επιλέξουμε το manual ή να το αφήσουμε στο αυτόματο?
-
Ο χρήστης Yaso έγραψε:
Σε συνέχεια των παραπάνω, όσον αφορά το S-tronic πρέπει να επιλέξουμε το manual ή να το αφήσουμε στο αυτόματο?Γνώμη μου σε ανάβαση, κατάβαση. Ξεκινάμε με αυτόματο για μαλακό ξεκίνημα (γιατί τα άλογα δεν κρατούντο ) και γυρνάμε σε μηχανικό για να έχουμε το κράτημα του κινητήρα και τις αλλαγές όποτε κρίνουμε εμείς σκόπιμο.
Ως εδώ καλά με το ESP τη κάνουμε:
Για λίγο τα παιδιά των χιονοδρομικών ας μας πουν πως το χειρίστηκαν -
Σε περιπτωση μειωμενης προσφυσης,ESP στο off road,stronic στο Manual,γραφει στις οδηγιες του αυτοκινητου...
-
στα Q5 προσοχή στη διαχείριση του βάρους του αυτοκίνητου.
Αν δεν έχετε τα σωστά ελαστικά και σταματήσετε ή μπουκώσετε σε ανηφόρα θα φύγετε πίσω....
Σε κατηφόρα με λάθος ελαστικά μπορεί να σας πάρει το βάρος κάτω.
Με τα μαμα λάστιχα μη ρισκάρετε γιατι κατά 80% ή θα κολλήσετε στην καλύτερη ή θα χρειαστείτε φαναρτζή στην χειρότερη. -
Και επειδή ο χειμώνας μόλις άρχισε, ας ετοιμάζετε και τη διαθήκη σας σιγά σιγά.
-
Έχει κάποιο εμπειρία στα χιόνια με χιονολάστιχα? Μπορούμε να πάμε άνετα ή θα χρειαστεί και πάλι βοήθεια με αλυσίδες, κουβέρτες κλπ? Λογικά σε χιόνι θα είναι εντάξει. Το θέμα είναι τι γίνεται σε πάγο σε ανήλιες στροφές. Όποιος έχει εμπειρία επί του θέματος ας μας ενημερώσει.
-
Ο χρήστης Yaso έγραψε:
Έχει κάποιο εμπειρία στα χιόνια με χιονολάστιχα? Μπορούμε να πάμε άνετα ή θα χρειαστεί και πάλι βοήθεια με αλυσίδες, κουβέρτες κλπ? Λογικά σε χιόνι θα είναι εντάξει. Το θέμα είναι τι γίνεται σε πάγο σε ανήλιες στροφές. Όποιος έχει εμπειρία επί του θέματος ας μας ενημερώσει.Με χιονολάστιχα πρέπει να είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες για να χρειαστείς επιπλέον και αλυσιδες.
Σπάνιο αλλα συμβαίνει κυρίως σε περίεργες μέρες με πολύ παγωμές κατηφόρες.
Τέτοιες μέρες καλύτερα να είσαι στο τζακι
AUDI Q5