-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα και δεν προκύπτει από τα λινκ που παρέθεσες.Οταν λεει 'It simulates one car having a frontal impact with another car of similar mass' τι σημαινει, οτι ειναι το ιδιο για ενα Aygo και για ενα Range?
-
Ναι.
-
Ρίξτε μια ματιά στη σύγκρουση με στύλο από την πάνω κάμερα. Το αμάξι διπλώνει γύρω από την κολώνα . Εκεί χάνει πόντους αφού και οπτικά να το δείς η κολώνα έχει βρεθεί μέσα!! Σε άλλα αυτοκίνητα δεν το χω δει τόσο έντονα αυτό!
-
Χθές το οδήγησα για καμιά 40αριά χιλιόμετρα και σαν πρώτη άποψη μπορώ να αναφέρω τα εξής: 1) έχει πολύ καλή ποιότητα κύλησης και καταφέρνει πολύ καλά να κρύψει τον όγκο του...στρίβεις και το πίσω μέρος απλά ακολουθεί...2) μου έκανε εντύπωση το ηχοσύστημα του...δεν ξέρω τι είναι αυτό που μου κάνει τόσο καλή εντύπωση αλλά ρε παιδιά είναι ότι καλύτερο έχω ακούσει σε αυτοκίνητο (έχει το extra ηχοσύστημα - ούτε που το είχα ξανακούσει στη ζωή μου - 440W της Bowers & Wilkins που περιλαμβάνει έναν ενισχυτή surround Dolby
Pro-Logic
II 7.1, και 14 ηχεία)...δε με πολύ ενδιαφέρει η μουσική στο αυτοκίνητο αλλά αυτή η ακουστική του πραγματικά μου έκανε εντύπωση...3) έχει πολύ αποδωτικό και ήσυχο κλιματισμό...είδικα σε σχέση με το polo μου...4) δεν έχει ιδιαίτερη έκρηξη στα πρώτα μέτρα και επιταχύνει σβέλτα αλλά χωρίς υστερίες (δεν έχω βάλει καθόλου το S σπορ)...μετά τις 3.500-4.000 στροφές κάνει πράγματα και βγάζει έναν πιο άγριο ήχο...Δεν ανέβασα πολύ τις στροφές γιατί είναι στο στρώσιμο...5) τα καθήσματα είναι άνετα και με πολλές ρυθμίσεις από το standar εξοπλισμό...καλή ποιότητα δέρματα... -
Το 1 πολύ σημαντικό, γιατί εμένα το πίσω μέρος δεν ακολουθεί και το ψάχνω στη γειτονιά.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το 1 πολύ σημαντικό, γιατί εμένα το πίσω μέρος δεν ακολουθεί και το ψάχνω στη γειτονιά.Σοβαρα τωρα μαλλον δεν διατυπωσε σωστα αυτο που ηθελε ο panosk8
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Το 1 πολύ σημαντικό, γιατί εμένα το πίσω μέρος δεν ακολουθεί και το ψάχνω στη γειτονιά.Στη γειτονιά καλά είναι, φαντάσου να το αφήσεις κάπου στην Εθνική
-
Καλησπέρα σε όλους,
Θα σας περιγράψω σύντομα τι αντιμετώπισα χθες το βράδυ με τη Jag..Επέστρεψα από ταξίδι (210 χλμ. περίπου) και όταν έφτασα στο σπίτι άφισα για λίγο τον κινητήρα να δουλέψει (3-4 λεπτά) μέχρι να κατεβάσω τα πράγματα...στη συνέχεια έβαλα στο κιβώτιο τη D για να το βάλω στο γκαράζ..και αμέσως μετά την R για να πάω πίσω...η R δεν μπήκε εύκολα και όταν στη συνέχεια όταν προσπάθησα να βάλω πάλι την D δεν έστριβε ο περιστροφικός μοχλός ούτε δεξιά ούτε αριστερά...έκανα το λάθος να σβίσω το αυτοκίνητο στη θέση R μήπως και στην επανεκίνηση το κιβώτιο θα έμπαινε στη θέση P στην οποία πρέπει να βρίσκεται πάντα κατά την εκκίνηση και γενικότερα να δουλέψει κανονικά...μάταια...το αυτοκίνητο δεν έπαιρνε μπροστά (για να πάρει μπροστά πρέπει να είναι μόνο στη θέση P)...προσπάθησα τα πάντα αλλά τζιφος...σήμερα το πρωί ήρθαν και το πήραν και αργότερα το μεσημέρι με ενημέρωσαν ότι είχε καεί ο εγκαίφαλος του κιβωτίου και ότι θέλει αλλαγή (580 E με 10% έκπτωση)...
Αυτά τα γράφω σε περίπτωση που συμβεί σε κάποιον για να ξέρει περι τίνος πρόκειται...Διαβάζοντας σε ένα αγγλικό site φίλων της jaguar είδα ότι αυτό είναι κάτι που έχει συμβεί σε πολλούς κατόχους της Xf που είναι παραγωγής μέχρι και τα μέσα του 2010...Αν σας συμβεί κάτι αντίστοιχο προσπαθήστε να κάνετε κάτι χωρίς να σβίσεται το αυτοκίνητο...αν το σβίσετε μετά τέλος...θα θέλει μεταφορά στο συνεργείο... -
Δεν είσαι στην εγγύηση;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είσαι στην εγγύηση;Είμαι στην εγγύηση...αλλά ρώτησα την κοπέλα πόσο κοστίζει γιατί αυτοί που έχουν μοντέλο του 2008 μπορεί να είναι έξω από την εγγύηση..
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
θα πάω να το δω...γιατί κάτι δε μου πάει...να φανταστείτε μπήκα στο τίμιο πολάκι μου μετά και μου φαινόταν ότι έβλεπα καλύτερα το δρόμο...και δεν έχει και xenon...
anyway thanks...Αυτο το επαθα κι εγω με το Q5 το θεμα λυνεται απλα :
Υπαρχει μια ρυθμιση στο μενου που αλλαζει το φωτισμο των xenon οταν οδηγεις το αυτοκινητο σε χωρες οπου οδηγανε ΑΝΑΠΟΔΑ (απο εμας ) Προσεξε λοιπον μην το εχεις πειραξει στις ρυθμισεις και σου βγαζει αυτο το αποτελεσμα .
Με τα xenon πρεπει να βλεπεις ΤΕΛΕΙΑ οτιδηποτε αλλο δεν ειναι φυσιολογικο.
Προσεξε επισης οταν κανεις αυτη τη ρυθμιση να μην εισαι εν κινησει . -
Αν θέλεις γράψε μας μερικές οδηγικές και πρακτικές εντυπώσεις από το αμάξι μετά από τόσο καιρό συμβίωσης μαζί του.
Αλλο παρατράγουδο έκανε;
Γενικά έχετε μείνει ευχαριστημένοι από την επιλογή ή το έχετε μετανιώσει;
Jaguar XF 3.0 V6 238 hp