Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ψεύτικες εξατμίσεις, ψεύτικοι αεραγωγοί, ψεύτικοι διαχύτες κλπ!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ψεύτικες εξατμίσεις, ψεύτικοι αεραγωγοί, ψεύτικοι διαχύτες κλπ!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    31
    68
    462
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      **Τα περί εξατμίσεων τα έστειλα εδώ. **

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanix last edited by

        Eιναι λογικο να ειναι μουφοτελικα εξατμισεων ειδικα οταν εχει σχεδια η εξατμιση περαν της νορμαλ μπουκας!
        Τι θα επρεπε να κανουν δλδ να ανοιγουν το μπουκακι σε τορνους κτλ για να πετυχουν 8γωνη αποληξη?
        Ειναι μεν καπως αστειο αλλα ειναι απολυτα λογικο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skous last edited by

          Μήπως είναι και θέμα προστασίας των πλαστικών από την στενή επαφή με μία πολύ ζεστή απόλυξη;;;

          Διότι όπως είναι, το τελικό που είναι κοντά στο πλαστικό, δεν φέρει την ίδια θερμότητα με την αληθινή απόληξη της εξάτμισης και άρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            komis1 last edited by

            Ο χρήστης skous έγραψε:
            Μήπως είναι και θέμα προστασίας των πλαστικών από την στενή επαφή με μία πολύ ζεστή απόλυξη;;;

            Διότι όπως είναι, το τελικό που είναι κοντά στο πλαστικό, δεν φέρει την ίδια θερμότητα με την αληθινή απόληξη της εξάτμισης και άρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα...

            Lol γειά σου αρχηγέ νο.2, εδώ νο.1! Ο 3 λες να είναι κι αυτός στο φόρουμ;

            Για το υπόλοιπο φόρουμ που δεν κατάλαβε τίποτα να προσθέσω στο τοπικό τα βράγχια της Ζ3, τα οποία αλήθεια δεν έχω καταλάβει γιατί να μην είναι αληθινά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cosco last edited by

              Ο χρήστης skous έγραψε:
              Μήπως είναι και θέμα προστασίας των πλαστικών από την στενή επαφή με μία πολύ ζεστή απόλυξη;;;

              Διότι όπως είναι, το τελικό που είναι κοντά στο πλαστικό, δεν φέρει την ίδια θερμότητα με την αληθινή απόληξη της εξάτμισης και άρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα...

              Ίσως και για λόγους προστασίας από τυχόν κατά λάθους αγγίγματα στην απόληξη , αν προσέξεις η μούφα απόληξη δεν εφάπτεται πουθενά με την κανονική εξάτμιση και έτσι δεν μεταφέρετε η θερμότητα στην απόληξη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                O ψεύτικος αεραγωγός στο καπώ του mini cooper s (kmii)
                [img]http://www.webxtremes.com/images/mini/MINI_Hood_Stripes.jpg[]
                [img]http://i132.photobucket.com/albums/q37/richs10/MINI Clubman/IMG_0881.jpg[]

                Nαι αλλά στoν συγκεκριμένο ανοίγουν τρύπες και voila!

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  travelman last edited by

                  Lexus ISF

                  Πάντως

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Πεταλούδες ώστε να ελευθερώνονται οι εξατμίσεις όταν πρέπει.

                    αυτο ποτε δεν το καταλαβα γιατι να γινεται? για ρυπους ή θορυβο?

                    παντως κανει ενα τσουκου τσουκου ολη την ωρα που ακουγεται με ανοικτο παραθυρο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      μια απο τα ιδια και το clio rs

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                        Πεταλούδες ώστε να ελευθερώνονται οι εξατμίσεις όταν πρέπει.

                        αυτο ποτε δεν το καταλαβα γιατι να γινεται? για ρυπους ή θορυβο?

                        παντως κανει ενα τσουκου τσουκου ολη την ωρα που ακουγεται με ανοικτο παραθυρο

                        Για να καλυπτονται οι νορμες θορυβου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης xenos έγραψε:

                          O ψεύτικος αεραγωγός στο καπώ του mini cooper s (kmii)
                          [img]http://www.webxtremes.com/images/mini/MINI_Hood_Stripes.jpg[]
                          [img]http://i132.photobucket.com/albums/q37/richs10/MINI Clubman/IMG_0881.jpg[]

                          Nαι αλλά στoν συγκεκριμένο ανοίγουν τρύπες και voila!

                          Μόνο που -αν θυμάμαι καλά- το mk2 δεν έχει top mount ιντερκούλερ, οπότε άχρηστη είναι η μπούκα, ακόμα και ανοιχτή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            evolander last edited by

                            Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
                            O ψεύτικος αεραγωγός στο καπώ του mini cooper s (kmii)

                            Εϊσαι λάθος! δεν είναι όλα έτσι, το R52 μου (όπως και τα R53) έχουν το intercooler εκεί .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thanos last edited by

                              Δεν είμαι καθόλου λάθος...
                              Αλλο το R και άλλο το S. Έγραψα για S

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Kαι οι δύο για S μιλάτε, απλά ο Θάνος αναφέρεται στο R56 (=το δεύτερο κουπερ ς).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thymios last edited by

                                  Προσωπικά δε βρίσκω τίποτα κακό, εφόσον στο βάθος της απόληξης που βλέπουμε, υπάρχει κανονική μπούκα. Αν παρατηρήσουμε, σε όλες τις περιπτώσεις η κανονική εξάτμιση δεν εφάπτεται με το τελικό. Εγώ το αποδίδω σε θέματα μεταφοράς θερμότητας.

                                  Γελοίο το βρίσκω σε περιπτώσεις τύπου IS-F, που έχει δύο οβάλ σε κάθε μεριά και το κάτω είναι άδειο εντελώς και Mazda 6MPS με δυο μπούκες για...εν σειρά κινητήρα!

                                  Αλλά στις υπόλοιπες περιπτώσεις δεν το βρίσκω ούτε αντιαισθητικό, ούτε 'κοροϊδία'. Και σίγουρα το βρίσκω καλύτερο από μια άλλη τάση, του να κρύβουν εντελώς την εξάτμιση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης thymios έγραψε:

                                    Γελοίο το βρίσκω σε περιπτώσεις τύπου IS-F, που έχει δύο οβάλ σε κάθε μεριά και το κάτω είναι άδειο εντελώς και Mazda 6MPS με δυο μπούκες για...εν σειρά κινητήρα!

                                    Lexus ISF

                                    Πάντως

                                    και το κατω οβαλ δεν εχει απόληξη;Μη με κανεις να παω στο θερμαινόμενο γκαραζ μου να κοιταξω!!Το εχω χωσει πισω απο τις φερραρι τωρα και βαριεμαι να τις μετακινω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Αμαν ρε μοντ! Γράψαμε ένα λάθος, αμέσως να το κοουτάρεις για να μείνει στα πρακτικά!

                                      Νόμιζα οτι δεν έχει κάτω μπούκα, γράψε λάθος.

                                      Καλά έχεις βάλει μαζί Φερράρι με Τουότα;; Τι μιζέρια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης thymios έγραψε:
                                        Αμαν ρε μοντ! Γράψαμε ένα λάθος, αμέσως να το κοουτάρεις για να μείνει στα πρακτικά!

                                        Νόμιζα οτι δεν έχει κάτω μπούκα, γράψε λάθος.

                                        Καλά έχεις βάλει μαζί Φερράρι με Τουότα;; Τι μιζέρια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Oι ψευτοεξατμίσεις του Λέξους και της Φεράρι εχουν ένα κοινό και μια διαφορά.
                                          Το κοινό είναι ότι και στις δύο περιπτώσεις λειτουργούν και ως οπτικό εφέ.
                                          Η διαφορά είναι ότι στη Φερράρι υπάρχουν δύο μπούκες αλλά μόνο η μία λειτουργεί σαν έξοδος καυσαερίων.Η άλλη είναι συνδεδεμένη στο καζανάκι για να αποβάλλει θερμότητα και μόνο, ενώ στο Λέξους υπάρχει μόνο το δακτυλίδι εξόδου χωρίς μπούκα διότι :

                                          Toyota says they aren't tailpipe finishers but there to direct exhaust gases to improve downforce

                                          έδιτ
                                          Είδα προχτές στην Πάτρα μια κινέζικη τζιπούρα CEO με 4 εξατμίσεις, από μία δυάδα σε κάθε πλευρά και μου έκανε εντύπωση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Στις Ferrari και οι 4 εξατμίσεις είναι έξοδοι καυσαερίων, αλλά όχι ταυτόχρονα. Στις χαμηλές στροφές λειτουργούν οι 2 πιο σιγασμένες απολήξεις, ενώ στις υψηλές οι 2 λιγότερο σιγασμένες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr