-
τα τελευταια κομματια αυτου του αρθρου, εχουν ξανα δημοσιευτει.
-
Ψαχνει κανεις για 156?
Μοιαζει ευκαιρια..Αν και σιγουρα πρεπει να ελεγχθει για να αποδειχθει οτι ειναι κιολας..Μεχρι χθες ηταν στα 7500e..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1070775/ -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ψαχνει κανεις για 156?Προσπαθώ να θυμηθώ αλλά δεν μπορώ
Πολύ καλή αυτή πάντως -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ψαχνει κανεις για 156?
Προσπαθώ να θυμηθά αλλά δεν μπορώ
Πολύ καλή αυτή πάντωςΔε πιστευω να πωλειται και τοτε που θα ψαχνω επι της ουσιας γι αυτο και την προτεινω..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ψαχνει κανεις για 156?
Προσπαθώ να θυμηθά αλλά δεν μπορώ
Πολύ καλή αυτή πάντωςΔε πιστευω να πωλειται και τοτε που θα ψαχνω επι της ουσιας γι αυτο και την προτεινω..
Καλά μην ορκίζεσαι κιόλας.Δεν φεύγουν και πολύ εύκολα οι συγκεκριμένες
-
Για να λεει 'μεχρι την παρασκευη' λογικα μετα θα παει σε μαντρα η ανταλλαγη με καινουριο... Παιζει βεβαια να ειναι κ μτχ εισαγωγης...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ψαχνει κανεις για 156?
Μοιαζει ευκαιρια..Αν και σιγουρα πρεπει να ελεγχθει για να αποδειχθει οτι ειναι κιολας..Μεχρι χθες ηταν στα 7500e..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1070775/Γιατι ομως εχει πινακιδες 2010 (νομιζω ΙΟΖ)?? Μπορει βεβαια απλα να δηλωσε απωλεια των παλιων....
-
Ε ρε τι παιρνει κανεις σημερα με 7000 ευρω!!! Εκτος της εμφανισης, του κρατηματος, των φρενων και των επιδοσεων εχει την ψυχοπαθεια να ειναι 2λιτρο μεν, V6 δε!!!
-
Ωραία μπροστινή πινακίδα...
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
εχει την ψυχοπαθεια να ειναι 2λιτρο μεν, V6 δε!!!Που ακριβώς έγκειται η ψυχοπάθεια στον δίλιτρο V6?
-
Θεωρησαι οτι απλα δεν καταλαβες τι θελω να πω. Θεωρω λοιπον οτι μιας που ενα τεραστιο ποσοστο των διλιτρων τουρμπο ειναι τετρακυλινδροι εν σειρα με μετριο ηχο ενα μοτερ που σε αυτα τα σχετικα λιγα κυβικα εβγαινε σε V6 εχει μια καλως εννοουμενη ψυχοπαθεια που του δινει χαρακτηρα και φανταστικο ηχο!!! Διακρινεις κατι το παραξενο ακομα;
-
Τότε υπήρχαν δίλιτρα εξακύλινδρα. Alfa Romeo, BMW, Mazda... Τώρα δυστυχώς κόπηκαν αυτά...
-
Βαλε και Maserati, απλα ειναι κατι που δεν βλεπεις συχνα ενω οι BMW ηταν εν σειρα και οχι V!!!
-
Ναι, ξέχασα τις Μαζεράτι. Αλλά είπα εξακύλινδρα, όχι V6.
-
Το λεω επειδη οι V εχουν ακομα πιο ιδιαιτερο ηχο!!!
Να και ενα τεστ!!!
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6774 -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
56.000 χλμ με τα αμορτισέρ να έχουν ψωμί για κανά χρόνο ακόμα βάσει κτεο (γύρω στο 50-60% ήταν σε γενικές γραμμές)Πεθαμένα είναι βρε Eddie , δεν κάνουν για οριακή οδήγηση με 50-60% απόσβεση. Και μένα στην ίδια κατάσταση, με περάσανε στο ΚΤΕΟ αλλά όταν πήγα αργότερα για service ο μηχανικός μου ήταν κατηγορηματικός οτι με το 60% της απόσβεσης είναι ουσιαστικά άχρηστα. Και τον ξέρω χρόνια δεν το έλεγε για να μου πουλήσει καινούργια , το βλέπει ότι είμαι μπατίρης .
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ωραία μπροστινή πινακίδα...Σκέφτομαι αυτό που σκέφτεσαι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ωραία μπροστινή πινακίδα...Καλλιτεχνικη ειναι βρε.Αποψη..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ωραία μπροστινή πινακίδα...+1
.Δεν το αναφέρει στα στοιχεία πάντως.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Συγνώμη για το off topic......αλλά σήμερα βρήκα ευκαιρία μετά από καιρό να πεταχτώ μια γρήγορη βόλτα στο Πεντέλη-Διόνυσος-Νέα Μάκρηring ( ).
Παραλίγο να γίνει εντελώς αργή γιατί πέτυχα στην αρχή της διαδρομής μπατσικό το οποίο για κάποιο παράξενο λόγο έκανε στην άκρη και με άφησε να περάσω, οπότε σε δυο στροφές που βγήκα από το οπτικό του πεδίο σανίδωσα και εξαφανίστηκα (αλληλεγγύη...; ).
Καιρό είχα να ακούσω τα pzero να στριγγλίζουν...
Και σε ότι αφορά την κουβέντα που είχαμε χτες. Αυτή την αίσθηση (ηχητική κλπ) που παίρνεις από το αμάξι όταν κινείσαι 5.500 με 7.000 στροφές δεν νομίζω να την παίρνεις από τον tbi...
Μια μόνο παρατήρηση. Σε πολύ απότομο φρενάρισμα και κατέβασμα σε 2α πριν από στροφή ένιωσα κανά δυο φορές το πίσω μέρος να παρουσιάζει τάσεις so u think u can dance που δεν το είχε κάνει ούτε στα Μέγαρα σε αντίστοιχα κλειστά κομμάτια. Θέλει αμορτισέρ επειγόντως ή δεν είχαν πιάσει θερμοκρασία τα πίσω λάστιχα;Ο τρόπος που το περιγράφεις εμένα δεν μου μοιάζει σαν κάτι να έχει πρόβλημα.
Αυτό μπορεί να έγινε για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Αρχικά είπες ότι είχες καιρό να κάνεις γρήγορη βόλτα οπότε θέλεις λίγο χρόνο για να την συνηθίσεις πάλι. Αυτό που έκανες επίσης, δηλαδή κατέβασμα και γιούργια μέσα είναι κλασσική αντίδραση για 147, το πίσω μέρος της ελαφρώνει εξαιτίας και των πιο μαλακών ελατηρίων σε σχέση με τα μπροστά πάντα. Αλλά αυτό είναι θέμα οδηγικού στυλ.
Αν πάλι ούτε σε αυτό έκανες κάτι λάθος, τότε δεν είχες ζεστάνει τα λάστιχα ή το οδόστρωμα ήταν κάπως και σου έκανε κόλπα ο κατανεμητής πέδησης. Το επόμενο που κοιτάς είναι η ευθυγράμμιση, αλήθεια έχεις κάνει ποτέ? Πρέπει να κάνεις οπωσδήποτε. Και τέλος τα αμορτισέρ.
Αλλά λύσεις εκ του πληκτρολογίου σπάνια δίνονται και να είναι σωστές. Αν την οδηγούσα θα καταλάβαινα περισσότερα.
Πάντως η δική μου που τώρα είναι στοκ μορφής πάλι, είναι πολύ πιο φιλική όπως για παράδειγμα στους άθλιους δρόμους μας με την coilover μου έμπαινε πιο συχνά το ABS κάτι που δεν συμβαίνει τώρα. Αλλά είναι και λιγότερο πορωτική ενώ έχει χάσει σημαντικό μέρος της ταχύτητας του ακούσματος των εντολών μου με συνέπεια να μου έχει μειώσει σε μεγάλο βαθμό την αυτοπεποίθηση που είχα πριν στην οδήγηση. Βέβαια έχει την άνεση μιας Mercedes και το στρίψιμο είναι Alfa Romeo, γέρνει αλλά πουλάει το τομάρι της πολύ ακριβά...Καλά για πριν ας μην μιλήσω γιατί θα νομίζουν όσοι μας διαβάζουν ότι είμαι φιδέμπορας....
ΑLFA ROMEO FORUM