-
Δεν προλαβα να φωτογραφήσω την ανακοινωση στα matrix της Αττικης οδου με κατευθυνση προς αεροδρόμιο, 'Προσοχή στον δρόμο κινείται ζώο' !!!!!!!!!!!!
-
-
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ'αυτό. Φτύνεις κατάμουτρα ανθρώπους που η μοίρα τους έφερε αντιμέτωπους με δύσκολες συνθήκες. Με εκνευρίζει όσο τπτ άλλο όταν το συναντώ και είναι ίσως η μόνη (πλέον) περίπτωση μαζί με το κόκκινο που γίνομαι ταύρος και τα χώνω.
-
Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
Δεν προλαβα να φωτογραφήσω την ανακοινωση στα matrix της Αττικης οδου με κατευθυνση προς αεροδρόμιο, 'Προσοχή στον δρόμο κινείται ζώο' !!!!!!!!!!!!Θυμήζει το γνωστό ανέκδοτο με τον πόντιο: Tι ένα? εδώ μιλάμε για εκατοντάδες!
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ'αυτό. [b]Φτύνεις κατάμουτρα ανθρώπους που η μοίρα τους έφερε αντιμέτωπους με δύσκολες συνθήκες. Με εκνευρίζει όσο τπτ άλλο όταν το συναντώ και είναι ίσως η μόνη (πλέον) περίπτωση μαζί με το κόκκινο που γίνομαι ταύρος και τα χώνω.+100000000
-
ΖΩΑΡΑ όποιος παραβιάζει σήμα αναπήρων!!!
ΥΓ: Να 'σαι καλά SV2.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απ'αυτό. Φτύνεις κατάμουτρα ανθρώπους που η μοίρα τους έφερε αντιμέτωπους με δύσκολες συνθήκες. Με εκνευρίζει όσο τπτ άλλο όταν το συναντώ και είναι ίσως η μόνη (πλέον) περίπτωση μαζί με το κόκκινο που γίνομαι ταύρος και τα χώνω.Μπορει να ειναι αναπηρικο (σαν την corvette )
περα απο την πλακα και εμενα με εκνευριζει αφαντα αυτο το πραγμα!
Δεν εχω λογια ..............μακαρι να μπορουσανε εστω για 1 ημερα στην ζωη τους και να νιωσουν τις δυσκολιες που αντιμετωπίζει ενας αναπηρος ανθρωπος , οποιος δεν μπορει να κανει πραγματα που εμεις τα θεωρουμε δεδομενα και δεν υπαρχει κανενας σεβασμος , ουτε για μια απλη θεση σταθμεσης( τι κωλ@ρα εχει η 430)
-
Καλά κάνεις και δεν πας σε τέτοια μέρη με την Κόκκινη Γιώργο. Δε λέει...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
H θεση ειναι απέναντι διαγώνια και αφήνει αρκετό χώρο στην άλλη διαγώνιο για μπες βγες, επειδή υπάρχει και απο κει είσοδος πάρκιν. Απλά ο τύπος βαριέται να κάνει μανούβρες. Γενικά μιλάμε για μια γειτονιά όπου οι 'τσιφλικάδες' ευδοκιμούν.α)Όσο για το αν επιτρέπεται ή όχι απέναντι, το συζητάμε, αν ήταν έτσι στα περισσότερα στενά της Αθηνας δε θα έπρεπε να παρκάρουμε πουθενά επειδή δε χωράει να μπει στα πάρκιν ένα -πχ- 5μετρο αυτοκίνητο.
Βασικά στ'@@ μου και αν απαγορεύεται δλδ, β)θα υπολογίσω το νόμο όταν αναρτήσει -ως οφειλει- τον αριθμό αδείας στο γκαράζ του και όταν κλείσουν μια και καλή μερικές εισόδους γκαράζ στην πολυκατοικία αυτή, οι οποίες καταλαμβάνουν πάνω από το 50% της πρόσοψης.
α) Δεν συζηταμε τιποτα, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΑΝ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ-ΕΞΟΔΟ. Τι να συζητησουμε? Πιο ρητα δεν μπορει να στο πει ο ΚΟΚ.
β) Δεν υποχρεουται να αναρτησει τιποτα απο αριθμο αδειας, σημανση πρεπει να εχει. Εχεις δει πολλα (νομιμα) παρκινγκ που να εχουν αριθμο αδειας πανω?
Ειμαι σιγουρος οτι προκειται περι βαρεμενου γαμηκουλα τσιφλικα που την εχει δει οτι του ανηκει ολο το πεζοδρομιο, αλλα αυτα που γραφεις πιο πανω ειναι λαθος.
-
είναι θέμα κοινής λογικής: βλέπεις στενό δρόμο=δεν παρκάρεις απέναντι από πάρκινγκ. είναι φαρδύς?=no problemo
άδεια με τη σχετική σήμανση θυμάμαι είχε στο πάρκινγκ των παλιών γραφείων των Τ.Ε. στον Υμηττό
-
Θα κάνω τώρα το δικηγόρο του διαβόλου, για το την φωτογραφία με τη Ferrari. Ναι, είναι παράνομος, ανήθικος και ό,τι άλλο θέλετε. Αν προσέξετε όμως καλά, είναι νύχτα και υπάρχουν 3 θέσεις άδειες τριγύρω, πράγμα που σημαίνει πως δεν υπάρχουν και πολλά ΑΜΕΑ να παρκάρουν εκεί. Προφανώς, δεν υπάρχουν και πολλοί άλλοι να παρκάρουν στις κανονικές θέσεις. Πέρα, λοιπόν, από το παράνομο της πράξεως, στην πραγματικότητα, δεν ενοχλείται κανείς, πέραν από το κοινό περί δικαίου αίσθημα που λέει: πήγαινε να το βάλεις 20 m πιο κάτω που έχει χώρο. Και να διευκρινίσω πως κι εμένα μου κάθεται άσχημα αυτό που έκανε ο τύπος, αλλά αν με ρωτούσε κανείς για κλήση θα έλεγα πως είναι ξεφτίλα να φάει κλήση όταν δεν υπάρχει λόγος (όπως ξεφτίλα είναι να φας κλήση στην άδεια ευθεία για 160 σε όριο 120).
Στο θέμα με τις θέσεις στάθμευσης, μιας και είμαι παθών. Έχουμε φτιάξει νέο σπίτι που είναι σε γωνία. Από τη μία πλευρά έχουμε 1 κοινή είσοδο για 2 θέσεις και από την άλλη 2 εισόδους για 3 θέσεις (η μία όχι νόμιμη, αλλά εξυπηρετείται από την είσοδο της νόμιμης = δεν επηρεάζει κανέναν). Από την πλευρά που έχουμε τις 3 θέσεις δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα, εκτός της δυσκολίας λόγω της στενότητας του δρόμου και των απέναντι παρκαρισμένων. Βγαίνουμε όμως με 2 μανούβρες, οπότε δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα. Από την πλευρά των 2 θέσεων (η μία κλειστό γκαράζ) όμως, έχουμε πάθει ΤΑ άπειρα. Παρκαρίσματα με τον προφυλακτήρα να βρίσκεται στην ευθεία του άκρου της πόρτας = δεν μπορείς να βγεις, αφού δεν μπορείς να κάνεις ελιγμό. Παρκαρίσματα ακριβώς μπροστά στο κλειστό γκαράζ. Παρκαρίσματα που κλείνουν και το ανοιχτό και το κλειστό. Παρκαρίσματα και στην απέναντι πλευρά έτσι, ώστε να βγαίνουμε μεν σήμερα, που δεν έχουμε βάλει ακόμα τα περιμετρικά κάγκελα, αλλά σε σύντομο χρονικό διάστημα απλά να μην μπορούμε να βγούμε. Το ακόμα πιο ωραίο όμως είναι το εξής: Μέσα στην pilotis βλέπουμε ένα πρωί παρκαρισμένο ένα Astra I/J ενός γείτονα, που δεν ξέραμε ότι ήταν δικό του. Όταν ήρθε να το πάρει μας εξήγησε ότι ήταν καινούργιο και επειδή θα έβρεχε το έβαλε μέσα για να μην λερωθεί...!!!
Γενικά, πιστεύω ότι στα προβλήματα αυτά, η συνεννόηση με τους γείτονες είναι το καλύτερο που μπορεί να γίνει. Δυστυχώς όμως, τις περισσότερες φορές, ο καθένας κάνει ό,τι θέλει και βλέπει και το ζήτημα διαφορετικά. Άλλος δεν ενδιαφέρεται για το αυτοκίνητο και το αφήνει όπου να 'ναι. Άλλος φοβάται και θέλει σίγουρη θέση. Άλλος βιάζεται, άλλος βαριέται, άλλος νυστάζει, άλλος έχει νεύρα. Ψάξε να βρεις άκρη και σημείο προσέγγισης μετά.
Και τώρα μερικά ζώα των τελευταίων ημερών κατά το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη:
-
Ο Βούλγαρος με το Astra F που στο καινούργιο κομμάτι μετά την Στυλίδα προς νότο, βρισκόταν αριστερά 1 h προσπερνώντας φορτηγό. Δεν κορνάρω και δεν ενοχλώ κανέναν, ίσα ίσα αφήνω γκάζι αν έρχομαι με φόρα για να βγουν με ασφάλεια, έστω και αν δεν έχουν το δικαίωμα νομικά. Σε αυτόν όμως, δεν άντεξα. 80 το φορτηγό, 85 ο τύπος, και αριστερά, 300+ m πριν το φορτηγό. Έρχομαι με φόρα (170++), αφήνω λίγο γκάζι, παίζω τα φώτα, δεν κάνει δεξιά. Βγαίνω στη δεξιά, τον προσπερνάω και τελειώνει το πανηγύρι. Ο τύπος με την Ε46 που ήρθε από πίσω είχε λυσσάξει. Τι κόρνες, τι φώτα, τίποτε ο Βούλγαρος. Άρχοντας της ασφάλτου.
-
Οι κύριοι της ΕΛΑΣ, αν και σε ταξίδι 1200 Km δεν είδα ούτε ΕΝΑ περιπολικό (πλην ενός της ΟΠΚΕ που έστριψε προς Εγνατία). Δε χρειάζεται να κόψουν κλήσεις 1-2 ημέρες την εβδομάδα. Ένας έλεγχος στα ΣΕΑ και στα parking θα ανακαλύψει ΙΧ και φορτηγάκια με πινακίδες RO και δεκάδες αθίγγανους (τουρκόγυφτους) που ετοιμάζονται για επιδρομές. Στον Κορινό, είχα δίπλα μου φορτηγάκι με 7-8 άτομα. Ο ένας, όσο καθάριζα τα τζάμια, κοιτούσε μέσα στο Astra που είχα το PDA, το Ν97 και το Ν82 σε 3 διαφορετικές θέσεις. Όταν άκουσαν ότι εγώ θα περιμένω εκεί και είδε και έναν ξάδελφο να έρχεται με τον καφέ και να καθόμαστε δίπλα στο αυτοκίνητο, σηκώθηκαν και έφυγαν ξαφνικά. Στα ΣΕΑ στο Σχηματάρι, πάλι τα ίδια. 2 station με ίδιας φυλετικής καταγωγής άτομα, ίδιας χώρας πινακίδες και ίδια ακριβώς δουλειά.
-
Η χαζογκόμενα που έσφαξε το φανάρι της Εγνατίας (στο κέντρο της Θεσσαλονίκης αυτό) και κόντεψε να πάρει κάτω από το 206 10 άτομα που περνούσαμε το δρόμο εκείνη τη στιγμή.
-
Ο 'τα ζώα μου αργά' οδηγός τους Golf TSi που ήταν μονίμως στο αριστερό της λωρίδας και δεν μας άφηνε να προσπεράσουμε, στο στενό κομμάτι του Μαλιακού. Τι διαγράμμιση, τι ευθείες, τι άδειος δρόμος, αυτός εκεί. Και δεν περνούσε και τα φορτηγά όταν έπρεπε. Ευτυχώς 2-3 τον περάσαμε από δεξιά στο φανάρι της Στυλίδας που έπιασε την αριστερή (σαν να ήθελε να στρίψει), αλλά ήθελε να πάει ευθεία.
-
Ο βλάκας με το Astra G που μου άναβε τα φώτα στην επιστροφή και δεν έβλεπε ότι μπροστά μου είχε εκατοντάδες ΙΧ που προσπερνούσαν δεκάδες φορτηγά από δεξιά (ο λόγος που οι 2 λωρίδες στην Κορίνθου - Πατρών ΔΕ θα είναι αρκετές και το έχω γράψει εδώ και 2-3-4 χρόνια στο bloka). Ο βλάκας με το 307 που πάλι άναβε τα φώτα και όταν πέρασε είδε την κίνηση και έκοψε δεξιά πηγαίνοντας με 100 αντί για 140 που ήταν αρχικά. Μα καλά, στις ανηφόρες / κατηφόρες, δε βλέπουν μπροστά από το προπορευόμενο ΙΧ; Δε βλέπουν ότι υπάρχει τρομερή κίνηση και όλοι κινούμαστε με την ίδια ταχύτητα στην ίδια λωρίδα;
-
Ο οδηγός του Astra G που τράβηξε χειρόφρενο στη βρεγμένη Αγ. Δημητρίου και έφερε το Astra με το πλάι την ώρα της κίνησης, απλά και μόνο γιατί ο συνοδηγός του έσπασε τα νεύρα. Αυτός ήμουν εγώ, για να μη γράφω μόνο για τους άλλους.
Περιέργως, αυτό το ταξίδι δεν είχε πολλά προβλήματα ή πολλά ευτράπελα στο δρόμο. Ίσως επειδή πήγαινα πιο γρήγορα από το μέσο όρο (140-170), οπότε δεν είχα το φόβο του από πίσω στα προσπεράσματα. Και από βενζίνη δεν έκαψα και πολλά 43+9+43 = 95 L ανέβασμα, κατέβασμα και κίνηση εντός της πόλης (~60-70 Km). Είχα δηλαδή κατανάλωση ~8 L / 100 Km με 3 άτομα και κίνηση στην Ε.Ο. με >140 συνεχώς και κίνηση εντός πόλης στην Αγ. Δημητρίου, Εγνατία κτλ = κίνηση αρκετή.
Ευχαριστώ.
-
-
Πολλά τα ζώα με άστρα τελικά ....
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Πολλά τα ζώα με άστρα τελικά ....
Δεν μπορούν να φτάσουν τα ζώα με Ε36 όμως...
+OO δεν λέω ...
-
Δύσκολη η επιβίωση στην Κίνα!
http://www.autoblog.gr/2010/12/07/video-this-is-why-we-have-stop-lights/ -
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
-
[παλιο ανέκδοτο mode]Άλα κουστουμιά ο σακάτης![/παλιο ανέκδοτο mode]
-
Φοβερό το βίντεο με τους Κινέζους... νομίζω δεν έχω ξαναδεί τόσες συγκρούσεις μεταξύ δικύκλων!
Αλλά το πιο φοβερό είναι η.. εξοικείωσή τους με το θέμα ατύχημα! Ιδίως αυτοί με τα δίκυκλα αντιδρούν σαν να είναι μια καθημερινή ρουτίνα! Και μάλλον είναι, απ` ότι φαίνεται..
-
Μπα, απλά το έχουν φιλοσοφήσει το θέμα: 'τόσοι είμαστε, ένας λιγότερος δεν πειράζει'
-
true story
-
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#4]