-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
πλασιο (η g εχει αποσπασει την ανωτατη διακριση, αλλα και το megane σημειωνει επισης κορυφαια αποτελεσματα),μιλας για crash test? τι σχεση εχουν αυτα με το αν ειναι καλο ή οχι το πλαισιο?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
αυτο παντως με το 50/50 μου θυμιζει τα ψαλιδια της 147 που εξόρισμου ειναι καλυτερα απο τα παντα (μεχρι να σκασει η giulietta) hifi κανεις κι εσυ το ιδιο
κάπου είχα διαβάσει οτι όταν δοκιμάζαν την ιουλιέτα είχαν 2 εκδόσεις , μια με ψαλίδια και μια με κλασσικο μκ...
είπαν στους δημοσιογράφους οτι οι μκ ήταν με ψαλίδια και τούμπαλιν... και οι πανμέγιστοι βρήκαν αυτή με τα μκ (που νόμιζαν οτι φοράρι ψαλίδια ) σαφώς καλύτερη...Το έχει εξιστορήσει ο Αlba...
To ανέκδοτο περιστατικό αφορά την 147 (όχι την Giulietta),στην οποία κατά τη διάρκεια παρουσίασης της στο Balocco σε στενό κύκλο αντιπροσώπων είχαν τοποθετήσει τρεις διαφορετικές μπροστινές αναρτήσεις (McP,ψηλό διπλό ψαλίδι,ισομεγέθεις συνδέσμους)....'μπερδεύοντας' τα αυτοκίνητα.
Στην Giulietta δεν έγινε ποτέ κάτι αντίστοιχο.Εκείνο που έγινε στην πραγματικότητα, είναι ότι ο Wester ζήτησε και παρουσιάστηκαν τρεις διαφορετικές εκδοχές της 147 (μια με την ανάρτηση της Giulietta,μια με την ανάρτηση του Bravo και μια με την standard ανάρτηση) για να τις δοκιμάσουν οι δοκιμαστές.
For the record στις πρώιμες φάσεις του progetto 940 (κάπου στο 2008) είχαν τοποθετήσει στην Giulietta διπλά ψαλίδια μπρος πίσω και έτσι σκόπευαν να παρουσιάσουν το αυτοκίνητο (ζητήματα κόστους και η αδυναμία τοποθέτησης διπλών ψαλιδιών στις εγκαταστάσεις του Cassino που θα γινόταν η παραγωγή...έθαψαν αυτή την λύση,όπως έθαψαν και την υιοθέτηση της λύσης των διπλών ψαλιδιών της 159 αντί της McP που τελικά προτιμήθηκε).
-
ως γνωστο η ακαμψια συμβαλλει περα απο τα καλα αποτελεσματα στην παθητικη ασφαλεια, στην επιτευξη καλης οδικης συμπεριφορας, συνδιαζομενης, οπως ειπα παραπανω και με τις εξυπνες λυσεις που χρησιμοποιηθηκαν στην αναρτηση.
-
Λοιπόν φίλε που ενδιαφέρεσαι.Έφυγες για την έκθεση Megane και Giulietta απέχουν μερικά μέτρα μόνο και μάλιστα στις φουλ εκδόσεις και τα δύο.Πας και κάνεις άμεση σύγκριση μεταξύ των 2 σε όλους τους τομείς (εκτός του οδηγικού που πας για test drive)
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
ως γνωστο η ακαμψια συμβαλλει περα απο τα καλα αποτελεσματα στην παθητικη ασφαλεια, στην επιτευξη καλης οδικης συμπεριφορας, συνδιαζομενης, οπως ειπα παραπανω και με τις εξυπνες λυσεις που χρησιμοποιηθηκαν στην αναρτηση.ναι αλλα αυτο δε σημαινει οτι ενα αυτοκινητο με καλο πλαισιο δε μπορει να ειναι σκοτωστρα (βλεπε χωροδικτυωμα) , ουτε οτι ενα μαλακο πλαισιο δε μπορει να εχει καλες ζωνες παραμορφωσης και να μην παθουν τιποτα οι επιβατες..
εχοντας καταστρεψει ολοσχερως 2 αυτοκινητα (1 με κακο και ενα με μετριο πλαισιο) και εχοντας δει αντιστοιχες στουκες με πολυ πιο γ@ματα πλαισια (σε συμπεριφορα, επιδοσεις , στριψιμο κτλ) , εχω καταληξει στο οτι η παθητικη ασφαλεια δεν ειναι αμεση συνεπεια ενος πλαισιου 'βραχου'
η παθητικη ασφαλεια εχει να κανει με το κατα ποσο ο κατασκευαστης εχει προνοησει για τετοιες καταστασεις
και μεχρι σχετικα προσφατα, οι φιλοι μας ιταλοι και γερμανοι ειχαν τη παθητικη ασφαλεια γραμμενη στα ουμπαλα τους αυτο ομως δε σημαινε οτι τα πλαισια τους σε σχεση με τον ανταγωνισμο δεν ηταν καλα, αφου η συμπεριφορα αρκετων εξ' αυτων των αυτοκινητων αλλα ελεγε
εγω παντως ακομα και σημερα θα προτιμουσα να τρακαρω ακομα και με το πιο μικρο γαλλικο, παρα με γερμανικη λιμουζινα
-
δε στο ευχομαι ποτε, αλλα αμα σου τυχει καμια στραβη με το γαλλο θα με θυμηθεις (για το τι σημαινει παθητικη ασφαλεια )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε στο ευχομαι ποτε, αλλα αμα σου τυχει καμια στραβη με το γαλλο θα με θυμηθεις (για το τι σημαινει παθητικη ασφαλεια )Άσε μου έχει τύχει με Γερμανό (VW Lupo) φίλου μου(οδηγούσε αυτός)και επίσης στην μάνα μου με την Γαλλίδα που προηγήθηκε του Fluence(Laguna 2).Άρα μάλλον γνωρίζω αρκετά καλά.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
To ανέκδοτο περιστατικό αφορά την 147 (όχι την Giulietta),στην οποία κατά τη διάρκεια παρουσίασης της στο Balocco σε στενό κύκλο αντιπροσώπων είχαν τοποθετήσει τρεις διαφορετικές μπροστινές αναρτήσεις (McP,ψηλό διπλό ψαλίδι,ισομεγέθεις συνδέσμους)....'μπερδεύοντας' τα αυτοκίνητα.Στην Giulietta δεν έγινε ποτέ κάτι αντίστοιχο.Εκείνο που έγινε στην πραγματικότητα, είναι ότι ο Wester ζήτησε και παρουσιάστηκαν τρεις διαφορετικές εκδοχές της 147 (μια με την ανάρτηση της Giulietta,μια με την ανάρτηση του Bravo και μια με την standard ανάρτηση) για να τις δοκιμάσουν οι δοκιμαστές.
For the record στις πρώιμες φάσεις του progetto 940 (κάπου στο 2008) είχαν τοποθετήσει στην Giulietta διπλά ψαλίδια μπρος πίσω και έτσι σκόπευαν να παρουσιάσουν το αυτοκίνητο (ζητήματα κόστους και η αδυναμία τοποθέτησης διπλών ψαλιδιών στις εγκαταστάσεις του Cassino που θα γινόταν η παραγωγή...έθαψαν αυτή την λύση,όπως έθαψαν και την υιοθέτηση της λύσης των διπλών ψαλιδιών της 159 αντί της McP που τελικά προτιμήθηκε).
Να υποθέσω ότι αυτό το άφησε να διαρρεύσει ο Paolo Masai αγαπητή Alba? Σε ένα forum που γράφει ο ίδιος το είχα διαβάσει και εγώ αλλά δεν είμαι σίγουρος 100%.
Βέβαια μπορεί να μας πληροφορήσει καλύτερα ο Milanezos που ήταν παρών στα τελευταία (των τελευταίων) στάδια της εξέλιξης.Το δικό μου σχόλιο πάνω στο επιτηδευμένο μπέρδεμα που έγινε, είναι ότι οι αντιπρόσωποι που τις δοκίμασαν επηρεάστηκαν περισσότερο από τον ψυχολογικό παράγοντα παρά από την αίσθηση που αποκόμισαν, άσε που αμφιβάλλω αρκετά για το ταλέντο του καθενός από αυτούς να αφουγκραστούν ένα αυτοκίνητο....με ότι αυτό συνεπάγεται. Προσωπικά και για όσους με ξέρουν, εγώ πίεση αλλάζω στα ελαστικά και καταλαβαίνω πόσα bar έχω βάλει επιπλέον, μια διαφορετική τυπολογία λες να μην αντιλαμβανόμουνα? Αλλά το όλο θέμα μου ακούγεται σαν ένα έξυπνο τρικ για να πειστούμε ότι μια McPherson τα καταφέρνει εξίσου αν όχι καλύτερα. Bullshits, τα διπλά ψαλίδια είτε κανονικά χαμηλά, είτε υπερυψωμένου τετραπλεύρου είναι ανώτερα σαν διάταξη και ας διαρρέουν ότι θέλουν. Οικονομικός και μόνο ήταν ο λόγος,
Οδηγείστε μια 147 που ακόμα και με comfort ανάρτηση και υψηλοπρόφιλα ελαστικά, έχει ένα εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης παρόμοιο με αυτό ενός scanner που διαβάζει τα πάντα, ενώ ακούει πιστά στις εντολές του τιμονιέρη της. Και αυτό οφείλεται στην ανάρτηση της σε συνδυασμό με την ημιαγωνιστική κρεμαγιέρα της.
Το progetto940 αν είχε εκπονηθεί ως Alfa Romeo, θα έγραφα τώρα σεντόνια για πάρτη της ενώ θα την είχα τώρα παρκαρισμένη μπροστά στο σπίτι μου, αλλά εκπονήθηκε σαν Fiat που είναι το καλύτερο Fiat μετά το Coupe αλλά με άλλα σήματα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Να υποθέσω ότι αυτό το άφησε να διαρρεύσει ο Paolo Masai αγαπητή Alba? Σε ένα forum που γράφει ο ίδιος το είχα διαβάσει και εγώ αλλά δεν είμαι σίγουρος 100%.
Βέβαια μπορεί να μας πληροφορήσει καλύτερα ο Milanezos που ήταν παρών στα τελευταία (των τελευταίων) στάδια της εξέλιξης.Το δικό μου σχόλιο πάνω στο επιτηδευμένο μπέρδεμα που έγινε, είναι ότι οι αντιπρόσωποι που τις δοκίμασαν επηρεάστηκαν περισσότερο από τον ψυχολογικό παράγοντα παρά από την αίσθηση που αποκόμισαν, άσε που αμφιβάλλω αρκετά για το ταλέντο του καθενός από αυτούς να αφουγκραστούν ένα αυτοκίνητο....με ότι αυτό συνεπάγεται. Προσωπικά και για όσους με ξέρουν, εγώ πίεση αλλάζω στα ελαστικά και καταλαβαίνω πόσα bar έχω βάλει επιπλέον, μια διαφορετική τυπολογία λες να μην αντιλαμβανόμουνα? Αλλά το όλο θέμα μου ακούγεται σαν ένα έξυπνο τρικ για να πειστούμε ότι μια McPherson τα καταφέρνει εξίσου αν όχι καλύτερα. Bullshits, τα διπλά ψαλίδια είτε κανονικά χαμηλά, είτε υπερυψωμένου τετραπλεύρου είναι ανώτερα σαν διάταξη και ας διαρρέουν ότι θέλουν. Οικονομικός και μόνο ήταν ο λόγος,
Οδηγείστε μια 147 που ακόμα και με comfort ανάρτηση και υψηλοπρόφιλα ελαστικά, έχει ένα εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης παρόμοιο με αυτό ενός scanner που διαβάζει τα πάντα, ενώ ακούει πιστά στις εντολές του τιμονιέρη της. Και αυτό οφείλεται στην ανάρτηση της σε συνδυασμό με την ημιαγωνιστική κρεμαγιέρα της.Όχι δεν το είπε ο Massai, ο οποίος δεν συμμετείχε σε κανένα στάδιο εξέλιξης της 940 (είχε ήδη αποχωρήσει από τον όμιλο).
Εκείνο που είπε o Μassai,είναι ότι δοθέντος του γεγονότος ότι ο μέσος οδηγός προκρίνει την άνεση στην ανάρτηση έναντι του handling, μια McPherson με ικανοποιητικό στατικό camber είναι ιδανικότερη λύση και πολύ πιο αποδοτική,από μια ανάρτηση με ψηλά ψαλίδια και μικρότερη διαδρομή των αμορτισέρ.Η φθορά που θα προκληθεί στο ελαστικό από το στατικό camber της McPherson,είναι περισσότερο θέμα του τρόπου οδήγησης και όχι της τεχνικής λύσης καθαυτής.Φυσικά η οπίσθια ανάρτηση της Giulietta είναι πολύ πιο αποδοτική από την αντίστοιχη εξελιγμένη McPherson της 147....και εκεί παίρνει πόντους το πακέτο της πρώτης,αλλά σε ζητήματα feeling τα πράγματα σαφώς αντιστρέφονται. -
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βέβαια μπορεί να μας πληροφορήσει καλύτερα ο Milanezos που ήταν παρών στα τελευταία (των τελευταίων) στάδια της εξέλιξης.Συστηνουν οι διαχειριστες να συμμετεχουμε σε διαλογους, χωρις επιθεσεις και ειρωνικα σχολια...μαλλον πρεπει να δουμε πως ξεκιναει το κακο!
Νομιζω οτι δεν χρειαζεται να συμμετεχω σε κατι live,για να εκφερω την γνωμη μου.
Παρεπιπτοντως, καλη ειναι η αντικειμενικοτητα, αλλα οταν την αποκτας ετεροχρονισμενα, και ποσο μαλιστα ξαφνικα 'γενναει' υποψιες! -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
μπλα μπλα μπλαΚύριος.. Υποκλίνομαι..
-
Στο Auto-Internet διαβάζουν το φόρουμ των 4 τροχών.
-
Καλησπέρα, καλησπέρα
Οδήγησα σήμερα την G 170 σε μια σύντομη βόλτα οπότε ιδού κάποιες εντυπώσεις:
Η θέση οδήγησης μου φάνηκε πολύ καλή, με άριστη ορατότητα εμπρός και πλάι (όχι όμως και πίσω) ωστόσο όχι 'πολεμική', ενώ τα καθίσματα είναι άνετα χωρίς κανένα πρόβλημα πλευρικής στήριξης. Το αυτοκίνητο πάει 'αέρα' αλλά η αλήθεια είναι οτι περίμενα κάτι παραπάνω στις επιταχύνσεις εν κινήσει σε σχέση με την ιπποδύναμή του. Αυτό που με εντυπωσίασε όμως είναι η στιβαρότητα του πλαισίου και η αίσθηση ασφάλειας που σου προσφέρει. Γενικά την οδική του συμπεριφορά με βάση τις εμπειρίες μου την κρίνω άριστη ενώ και η ανάρτηση είναι όσο σφιχτή την ήθελα χωρίς να 'κοπανάει' σε καμμία περίπτωση. Στην καμπίνα, αντίθετα από ότι περίμενα, δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός, και η ποιότητα κύλισης είναι αντίστοιχη του άσσου της ΒΜW. Αυτό που με μπέρδεψε κάπως είναι το τιμόνι. Είναι άμεσο αλλά η αίσθηση του μου φάνηκε κάπως fake. Τέλος, τα φρένα δεν τα πίεσα, οπότε δεν μπορώ να τα κρίνω. Σε αίσθηση πάντως είναι μια χαρά.
Σε σχέση με τον άσσο τώρα:
Κερδίζει σε επιδόσεις, αισθητική μέσα-έξω, θα έλεγα χωρίς να είμαι απόλυτος, οτι υπερτερεί ελαφρώς σε οδική συμπεριφορά και χάνει ξεκάθαρα σε αίσθηση τιμονιού.
Όσον αφορά την τελική επιλογή, αυτή μάλλον θα γίνει με το νέο έτος για να δω τι θα γίνει και με το φόρο τελών ταξινόμησης μήπως μπορέσω και χτυπήσω την G 170 -
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Καλησπέρα, καλησπέραΟδήγησα σήμερα την G 170 σε μια σύντομη βόλτα οπότε ιδού κάποιες εντυπώσεις:
Η θέση οδήγησης μου φάνηκε πολύ καλή, με άριστη ορατότητα εμπρός και πλάι (όχι όμως και πίσω) ωστόσο όχι 'πολεμική', ενώ τα καθίσματα είναι άνετα χωρίς κανένα πρόβλημα πλευρικής στήριξης. Το αυτοκίνητο πάει 'αέρα' αλλά η αλήθεια είναι οτι περίμενα κάτι παραπάνω στις επιταχύνσεις εν κινήσει σε σχέση με την ιπποδύναμή του. Αυτό που με εντυπωσίασε όμως είναι η στιβαρότητα του πλαισίου και η αίσθηση ασφάλειας που σου προσφέρει. Γενικά την οδική του συμπεριφορά με βάση τις εμπειρίες μου την κρίνω άριστη ενώ και η ανάρτηση είναι όσο σφιχτή την ήθελα χωρίς να 'κοπανάει' σε καμμία περίπτωση. Στην καμπίνα, αντίθετα από ότι περίμενα, δεν ακούγεται ο παραμικρός τριγμός, και η ποιότητα κύλισης είναι αντίστοιχη του άσσου της ΒΜW. Αυτό που με μπέρδεψε κάπως είναι το τιμόνι. Είναι άμεσο αλλά η αίσθηση του μου φάνηκε κάπως fake. Τέλος, τα φρένα δεν τα πίεσα, οπότε δεν μπορώ να τα κρίνω. Σε αίσθηση πάντως είναι μια χαρά.
Σε σχέση με τον άσσο τώρα:
Κερδίζει σε επιδόσεις, αισθητική μέσα-έξω, θα έλεγα χωρίς να είμαι απόλυτος, οτι υπερτερεί ελαφρώς σε οδική συμπεριφορά και χάνει ξεκάθαρα σε αίσθηση τιμονιού.
Όσον αφορά την τελική επιλογή, αυτή μάλλον θα γίνει με το νέο έτος για να δω τι θα γίνει και με το φόρο τελών ταξινόμησης μήπως μπορέσω και χτυπήσω την G 170Το D.N.A σε ποια θεση το ειχες?
-
Ασφαλώς αναφέρομαι στο dynamic. Μου έδωσε την ίδια αίσθηση με το σιρόκο 160 που είχα οδηγήσει παλιότερα: δυνατό αλλά περιμένεις κάτι παραπάνω ακούγοντας τέτοια νούμερα.
-
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Ασφαλώς αναφέρομαι στο dynamic. Μου έδωσε την ίδια αίσθηση με το σιρόκο 160 που είχα οδηγήσει παλιότερα: δυνατό αλλά περιμένεις κάτι παραπάνω ακούγοντας τέτοια νούμερα.Είναι και θέμα ήχου.Τα τουρμπίσια τέτοιου μεγέθους είναι πιο αθόρυβα και νιώθεις ότι δεν πάνε. Αλλά όταν κοιτάς τον κεντρικό καθρέπτη βλέπεις πόσο μπροστά έχεις φύγει....
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως οι βενζίνες των test drive αυτοκινήτων, με 100στάρα βρίσκεις κάποια άλογα, άλλοι παράγοντες όπως ότι οι εγκέφαλοι στα αυτοκίνητα δίνουν σταδιακά την μέγιστη απόδοση, αλλά και το άδειο ντεπόζιτο!!!Αν ανάβει λαμπάκι για παράδειγμα κάνει adaptation ο εγκέφαλος και δεν αποδίδει τα μέγιστα...Τις περισσότερες φορές που έχω κάνει test drive οδήγησα αμάξι με αναμμένο λαμπάκι -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ασφαλώς αναφέρομαι στο dynamic. Μου έδωσε την ίδια αίσθηση με το σιρόκο 160 που είχα οδηγήσει παλιότερα: δυνατό αλλά περιμένεις κάτι παραπάνω ακούγοντας τέτοια νούμερα.
Είναι και θέμα ήχου.Τα τουρμπίσια τέτοιου μεγέθους είναι πιο αθόρυβα και νιώθεις ότι δεν πάνε. Αλλά όταν κοιτάς τον κεντρικό καθρέπτη βλέπεις πόσο μπροστά έχεις φύγει....
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως οι βενζίνες των test drive αυτοκινήτων, με 100στάρα βρίσκεις κάποια άλογα, άλλοι παράγοντες όπως ότι οι εγκέφαλοι στα αυτοκίνητα δίνουν σταδιακά την μέγιστη απόδοση, αλλά και το άδειο ντεπόζιτο!!!Αν ανάβει λαμπάκι για παράδειγμα κάνει adaptation ο εγκέφαλος και δεν αποδίδει τα μέγιστα...Τις περισσότερες φορές που έχω κάνει test drive οδήγησα αμάξι με αναμμένο λαμπάκι+1 σε ολα
-
Ο χρήστης acrobat έγραψε:
Ω ναι.. Άναβε το λαμπάκι (στην G τουλάχιστον, στο σιρόκο δεν θυμάμαι)Αντικειμενικά τώρα η Giulietta αξίζει με τον 170άρη κινητήρα. Περίμενε να μειωθεί ο ΦΤΤ κατά 50%.
Σαν κινητήρας είναι εξαιρετικός και με πολύ ωραία χροιά, έχει δοθεί ιδιαίτερο βάρος σε αυτόν τον τομέα, παράδοση για μια Alfa Romeo ο σπορ ήχος.
Σήμερα είδα και το Megane που γράφεις στον τίτλο. Εντάξει το αμάξι δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί κάπου με την ιταλίδα, αντικειμενικά τώρα. Για μένα εφόσον αποφάσισες να φύγεις από ένα συντηρητικό VW και εκ των τριών που αναφέρεις νομίζω ότι η Giulietta είναι ραμμένη στα μέτρα σου. Είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο εξωτερικά στην κατηγορία, έχει μοτερούκλα και φρενάρες για την γρήγορη οδήγηση που θες και βέβαια κράτημα(το διαπίστωσα στην πίστα των Μεγάρων ) και η ποιότητα της μέσα μπορεί να υπολείπεται σε κάποιους τομείς έναντι του Golf αλλά είναι νούμερο 2 στην κατηγορία, δεν υπάρχει και κάτι καλύτερο έτσι...Αυτή είναι η άποψη μου. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ασφαλώς αναφέρομαι στο dynamic. Μου έδωσε την ίδια αίσθηση με το σιρόκο 160 που είχα οδηγήσει παλιότερα: δυνατό αλλά περιμένεις κάτι παραπάνω ακούγοντας τέτοια νούμερα.
Είναι και θέμα ήχου.Τα τουρμπίσια τέτοιου μεγέθους είναι πιο αθόρυβα και νιώθεις ότι δεν πάνε. Αλλά όταν κοιτάς τον κεντρικό καθρέπτη βλέπεις πόσο μπροστά έχεις φύγει....
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι, όπως οι βενζίνες των test drive αυτοκινήτων, με 100στάρα βρίσκεις κάποια άλογα, άλλοι παράγοντες όπως ότι οι εγκέφαλοι στα αυτοκίνητα δίνουν σταδιακά την μέγιστη απόδοση, αλλά και το άδειο ντεπόζιτο!!!Αν ανάβει λαμπάκι για παράδειγμα κάνει adaptation ο εγκέφαλος και δεν αποδίδει τα μέγιστα...Τις περισσότερες φορές που έχω κάνει test drive οδήγησα αμάξι με αναμμένο λαμπάκιΕπίσης η διαφορά λόγω πτώσης της θερμοκρασίας είναι πολύ σημαντική. Το ίδιο αμάξι σε 25oC μοιάζει να έχει 10 άλογα παραπάνω στους 16oC.
Giulietta120, 116i ή Megane Tce;