Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ, το τωρινό μου ποδήλατο, το οποίο σκέφτομαι ή να πειραματιστώ επάνω του ή να το πουλήσω (θέλω κάτι λίγο πιο πωρωμένο) είναι ελάχιστα πιο βαρύ απ' όσο έγραψες (με full suspension) και θα ξεπεράσει τα 30, βάλε κι εμένα θα πάει κοντά στα 100, οπότε αναρωτιέμαι αφενώς τι αυτονομία θα έχει μόνο με μπαταρία 12Αh, αφετέρου πόσο 'μαλθακό' θα είναι με μοτέρ 250W στον μπροστινό τροχό και πόσο ευέλικτο (ΟΚ, το κυρίως βάρος θα το έχουν οι μπαταρίες, που θα μπουν πίσω, οπότε το τιμόνι δεν περιμένω να βαρύνει και τραγικά, αλλά σίγουρα ανηφόρα χωρίς 'ζουμί' στην μπαταρία δε θα είναι κι ευχάριστη!).
Δεν είναι πολλά λεφτά, όπως λες, για να το δοκιμάσω κι αν βγει βγήκε, θα ήθελα πάντως τις απόψεις κάποιου που έχει εμπειρία από τέτοιες λύσεις...
Πάντως το πιο gamato από design (δυστυχώς όχι κι από αυτονομία, δύναμη & αρχικό κόστος) που έχω βρει είναι αυτό, σχεδιασμένο από πρώην μηχανικό της McLaren στην Αγγλία:
http://www.gocycle.com/