Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χρησιμοποιήτε το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς;
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 38 / 43
    Περί αυτοκίνησης
    155
    850
    2538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostakis last edited by

      Ο χρήστης kostakis έγραψε:

      Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...

      Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)

      C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
      Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός?

      http://profile.imageshack.us/user/kostinos/

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rx8_drifter last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Αυτό θα είχε κλαπεί στην Ελλάδα από Πάκι ή Αφγαν εν ρυπή οφθαλμού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • R
            rx8_drifter last edited by

            μόνο αν σκάσει μύτη με τροχό

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
              μόνο αν σκάσει μύτη με τροχό

              Ετσι ελεγα και εγω που το εδενα σε δεντρο στο γυμνασιο και τελικα μια μερα εκοψαν το δεντρο ανθρωποι του Δημου Τριπολης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                Γι αυτό λέω κι έγω για τροχό

                Η συγκεκριμένη αλυσίδα είναι certified για να κάνεις ασφάλεια κλοπής και κάνει 50€

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Δεν κόβεται ούτε με μεγάλο ψαλίδι ;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mjacob last edited by

                    είναι από κρυπτονίτη ούτε ο superman δεν το κόβει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Z
                      zastava last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Αυτό θα είχε κλαπεί στην Ελλάδα από Πάκι ή Αφγαν εν ρυπή οφθαλμού.

                      ισα ισα σε αυτες τις χωρες που χρησιμοποιουν οι πολιτες πολυ το ποδηλατο ειναι που εχουν μεγαλο προβλημα με τις κλοπες ποδηλατων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dodger last edited by

                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                        Γι αυτό λέω κι έγω για τροχό

                        Η συγκεκριμένη αλυσίδα είναι certified για να κάνεις ασφάλεια κλοπής και κάνει 50€

                        Το ίδιο και στην Αγγλία, το δικό μου ποδήλατο έχε αλυσίδα-λουκέτο κόστους 60 λίρες και μία D-lock (κάπου 50 λίρες), η οποία D-lock την έδωσε free το πανεπιστήμιο που δουλέυω, σε φοιτητές και προσωπικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          passatakias2010 last edited by

                          Ο χρήστης kostakis έγραψε:

                          Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...

                          Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)

                          C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
                          Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός?

                          http://profile.imageshack.us/user/kostinos/

                          Με μια ματιά αυτός ο δισκοβραχίωνας είναι πολύ βαρήηης

                          Γενικά το ποδήλατο έτσι όπως είδα της κολλήσεις στον σκελετό είναι ψηλοπαλιό,συνηθως αυτά είχαν μεγαλους δισκους

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostakis last edited by

                            Ο χρήστης Passatakias2010 έγραψε:

                            Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...

                            Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)

                            C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
                            Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός?

                            http://profile.imageshack.us/user/kostinos/

                            Με μια ματιά αυτός ο δισκοβραχίωνας είναι πολύ βαρήηης

                            Γενικά το ποδήλατο έτσι όπως είδα της κολλήσεις στον σκελετό είναι ψηλοπαλιό,συνηθως αυτά είχαν μεγαλους δισκους

                            το ποδήλατο είναι raleigh εικοσαετίας, αλλά παραδόξως ελαφρύ, δεν ξέρω αν είναι απο αλουμίνιο, σίγουρα όχι απο σίδερο.
                            Έχεις κάτι να προτείνεις για τον δισκοβραχίονα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Ο χρήστης kostakis έγραψε:

                              Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...

                              Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)

                              C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
                              Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός?

                              http://profile.imageshack.us/user/kostinos/

                              Με μια ματιά αυτός ο δισκοβραχίωνας είναι πολύ βαρήηης

                              Γενικά το ποδήλατο έτσι όπως είδα της κολλήσεις στον σκελετό είναι ψηλοπαλιό,συνηθως αυτά είχαν μεγαλους δισκους

                              το ποδήλατο είναι **raleigh **εικοσαετίας, αλλά παραδόξως ελαφρύ, δεν ξέρω αν είναι απο αλουμίνιο, σίγουρα όχι απο σίδερο.
                              Έχεις κάτι να προτείνεις για τον δισκοβραχίονα?

                              καλώς τον
                              Χτές το βράδυ καβάλαγα ένα τέτοιο, 30ετίας, μες στο χιόνι.
                              Και γαμώ τα ποδηλατάκια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • P
                                passatakias2010 last edited by

                                Ο χρήστης kostakis έγραψε:

                                Εάν η κούρσα σου έχει 2 δίσκους κοίτα τι πατήματα έχει ο δισκοβραχίωνας...

                                Εάν είναι κανονικός,άλλαξε τον και βάλε compact(οτι πρέπει για ανηφόρες)

                                C:\Documents and Settings\user\Τα έγγραφά μου\Οι εικόνες μου\diskovrahionas
                                Καταλαβαίνεις αν είναι κανονικός?

                                http://profile.imageshack.us/user/kostinos/

                                Με μια ματιά αυτός ο δισκοβραχίωνας είναι πολύ βαρήηης

                                Γενικά το ποδήλατο έτσι όπως είδα της κολλήσεις στον σκελετό είναι ψηλοπαλιό,συνηθως αυτά είχαν μεγαλους δισκους

                                το ποδήλατο είναι raleigh εικοσαετίας, αλλά παραδόξως ελαφρύ, δεν ξέρω αν είναι απο αλουμίνιο, σίγουρα όχι απο σίδερο.
                                Έχεις κάτι να προτείνεις για τον δισκοβραχίονα?

                                20 αετίας λογικά θα είναι ατσάλι

                                Αυτό που έχεις να κάνεις είναι να πας το ποδήλατο σε ένα ποδηλατάδικο(κατα προτίμηση κλασικό για να βρεις ανταλλακτικά)

                                Να σου λύσει τον δισκοσκοβραχίωνα για να δει αν το σπείρωμα είναι εγγλέζικο(παίνρει οτι θες) ή γαλλικό(πάιρνει πολύ περιοσμενους δισκοβραχίωνες)

                                Εκεί ανάλογα τα παραπάνω θα ζητήσεις πολύ ελαφρύ δισκοβραχίωνα,ή αλλιως compact;)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Γι αυτό εδώ το κιτ μετατροπής ποδηλάτου σε ηλεκτρικό (250W, 36V) τι λέτε? Πεταμένα λεφτά ή αξίζει μια δοκιμή?

                                  http://www.greenenergyparts.com/index.p ... cycle.html

                                  Το κόστος το βρίσκω πολύ λογικό, αλλά σκέφτομαι μήπως είναι ψιλομούφα. Αναφέρει αυτονομία >50km που μου φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξο για 3 μπαταρίες των 12V, 12Αh... Το ζητούμενο είναι να μετατρέψω ένα που έχω για να πάω (και κυρίως να έρχομαι) χωρίς πολύ κόπο στη δουλειά (Αθήνα) τις ημέρες που είμαι κάπως χαλαρός και δεν έχω εξωτερικά ραντεβού κλπ), αντί να πάω με συγκοινωνία (όταν δεν απεργούν τα ΜΜΜ...) που είναι κάπου 2.5 ώρες τη μέρα για λίγο πάνω από 32 χλμ σύνολο (o γυρισμός είναι λίγο ανηφορικός, όχι τρελά πράγματα όμως).

                                  Υπάρχει με μοτέρ 250W στον εμπρός τροχό ή 500W στόν πίσω - το περίεργο είναι ότι αναφέρει ίδια μέγιστη ταχύτητα και αυτονομία και στις δύο περιπτώσεις....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Αντιγράφω από το site τους: *Καθαρό βάρος: 19.5kg με τη θήκη μπαταριών *

                                    Αν λοιπόν το ποδήλατό σου έχει ένα λογικό βάρος (π.χ. 12-14 κιλά), εκτοξεύεσαι αρκετά πάνω από τα 30. Αυτό σημαίνει ότι πρακτικά δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις πλέον χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, άσε που θα οδηγείς ένα θεόβαρο ποδήλατο, με ό,τι αρνητικά έχει αυτό σε αίσθηση, φρενάρισμα, ελιγμούς. Το θέμα είναι πως δεν είναι τραγικό ακριβό, μπορείς να δοκιμάσεις και αν δε σου κάνει, να το πουλήσεις όχι πολύ φθηνότερα. Πόσο θα χάσεις; Ένα 100άρικο το πολύ;

                                    https://cartalk.gr/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • N
                                      nidosan last edited by

                                      Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ, το τωρινό μου ποδήλατο, το οποίο σκέφτομαι ή να πειραματιστώ επάνω του ή να το πουλήσω (θέλω κάτι λίγο πιο πωρωμένο) είναι ελάχιστα πιο βαρύ απ' όσο έγραψες (με full suspension) και θα ξεπεράσει τα 30, βάλε κι εμένα θα πάει κοντά στα 100, οπότε αναρωτιέμαι αφενώς τι αυτονομία θα έχει μόνο με μπαταρία 12Αh, αφετέρου πόσο 'μαλθακό' θα είναι με μοτέρ 250W στον μπροστινό τροχό και πόσο ευέλικτο (ΟΚ, το κυρίως βάρος θα το έχουν οι μπαταρίες, που θα μπουν πίσω, οπότε το τιμόνι δεν περιμένω να βαρύνει και τραγικά, αλλά σίγουρα ανηφόρα χωρίς 'ζουμί' στην μπαταρία δε θα είναι κι ευχάριστη!).

                                      Δεν είναι πολλά λεφτά, όπως λες, για να το δοκιμάσω κι αν βγει βγήκε, θα ήθελα πάντως τις απόψεις κάποιου που έχει εμπειρία από τέτοιες λύσεις...

                                      Πάντως το πιο gamato από design (δυστυχώς όχι κι από αυτονομία, δύναμη & αρχικό κόστος) που έχω βρει είναι αυτό, σχεδιασμένο από πρώην μηχανικό της McLaren στην Αγγλία:

                                      http://www.gocycle.com/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ξεκίνα προπονησούλα να βελτιωθείς και θα δεις ότι σε λίγο καιρό θα κάνεις αποστάσεις που ούτε να φανταστείς δεν μπορούσες. Μετά, θα σκέπτεσαι τα περί ηλεκτρικού ποδηλάτου και θα γελάς...

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Τις αποστάσεις τις κάνω, την Δευτέρα έκανα 13 χλμ (από Πανόρμου ως Ν.Ερυθραία, που μένω) ποδαράτος.
                                          Το θέμα είναι ότι δε γίνεται κάθε φορά να έχω όρεξη (και χρόνο) μετά τη δουλειά, γι αυτό το ψάχνω....

                                          ..και βέβαια επειδή ίσως είχε πλάκα ένα ηλεκτρικό ποδηλατάκι με καλή αυτονομία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wannabe last edited by

                                            2+ ώρες πρέπει να σου πήρε αυτό!
                                            θα το είχες κάνει σε 1/2 ώρα περίπου με ποδήλατο και θα ήσουν και χαλαρός.
                                            προσωπικά δεν θα κοιτούσα σε ηλεκτρικό.
                                            δώσε τα χρήματα και βάλε καλύτερη σέλα, ένα καλύτερο πηρούνι, ρουχαλάκια άνετα, καμιά σχάρα, δυνατά φώτα κλπ κάτι που θα διευκολύνει και θα διευρύνει τη χρήση του ποδηλάτου με λίγα λόγια
                                            ο ηλεκτροκινητήρας θα την μειώσει ΙΜΗΟ. βάρος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 38 / 43
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr