-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω ηξερα για ηλεκτρικη αντλια νερου που δουλευει και ψυχει ακομα και οταν το μοτερ ειναι σβηστο, δεν ειμαι βεβαιος ομως οτι υπαρχει και στα μικρα tsi
δεν ξέρω για τα πολύ μικρότερα (λες κι εγώ έχω κανα 5lt κινητήρα ). Πάντως ο 1.8TFSI BZB έχει και ηλεκτρική αντλία λαδιού και νερού. Τις ακούς που δουλεύουν αν φτάσεις 'πυρωμένος' κάπου και σβήσεις αμέσως ( ).Υποθέτω το ίδιο ισχύει και για τον CDAA (1.8TFSI με τους 2 αισθητήρες λ, wideband+narrowband)
Ηλεκτρική αντλία νερού (και όχι λαδιού) είχε και ο 20VT (δεν ξέρω αν την είχαν όλες οι εκδόσεις από την αρχή ή στο τέλος μπήκε σε όλες τις εκδόσεις του 150-180-225ps), οπότε δεν είναι κάτι νέο Βέβαια με αυτόν τον τρόπο (μόνο ηλ.αντλία νερού) ψύχεται μόνο το μπλοκ και όχι η τουρμπίνα (που τηγανίζει στην κυριολεξία τα λάδια που μένουν στάσιμα μέσα της όσο αυτή είναι πυρωμένη )θα ηθελα παντως να ειμαι διπλα σου την ωρα που αφου το χεις λιωσει , σου σβησει με το σταματησεις στο φαναρι μονο και μονο για να δω να σε λουζει κρυος ιδρωτας
όταν μου σπάσει η τουρμπίνα, ξέρω ποιόν να καταραστώ.
Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να δουλεύει και κάτι σαν turbo-timer.Δηλαδή αν βλέπει ότι είναι πυρωμένο το αμάξι να μην σβήνει.
Όπως στις bmw πχ που αν σβήσει και ξανα-ανάψει και σε λιγότερο από πχ 2 λεπτά ξανασταματήσεις (πότε θεωρητικά έπρεπε να ξανασβήσει το μοτέρ) , το μοτέρ δεν ξανασβήνει.
ΜΠΟΡΕΙ να το έχουν προβλέψει.ΜΠΟΡΕΙ και όχι. -
Δε νομιζω οτι υπαρχει τετοιο θεμα.Οι παραμετροι που λαμβανει υπόψιν του το start stop πρεπει να ειναι παρα πολλοι.Μερικες φορες δεν ενεργοποιειται χωρις να υπαρχει προφανης λογος.Εμενα μου αρεσει παντως.Ειδικα σε κατι φαναρια που κρατανε αρκετο χρονο σχεδον το ευχαριστιέμαι που ειναι σβηστή η μηχανη...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάντως ο 1.8TFSI BZB έχει και ηλεκτρική αντλία λαδιού και νερού. Τις ακούς που δουλεύουν αν φτάσεις 'πυρωμένος' κάπου και σβήσεις αμέσως ( ).Ενδιαφέρον! Εγώ ήξερα για νερού μόνο. Εχει κ λαδιού;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάντως ο 1.8TFSI BZB έχει και ηλεκτρική αντλία λαδιού και νερού. Τις ακούς που δουλεύουν αν φτάσεις 'πυρωμένος' κάπου και σβήσεις αμέσως ( ).
Ενδιαφέρον! Εγώ ήξερα για νερού μόνο. Εχει κ λαδιού;
νερου ναι λαδιου οχι.
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
Πάντως ο 1.8TFSI BZB έχει και ηλεκτρική αντλία λαδιού και νερού. Τις ακούς που δουλεύουν αν φτάσεις 'πυρωμένος' κάπου και σβήσεις αμέσως ( ).
Ενδιαφέρον! Εγώ ήξερα για νερού μόνο. Εχει κ λαδιού;
νερου ναι λαδιου οχι.
στο συνεργείο μου είπαν ΚΑΙ για λαδιού.
συμφωνώ ότι κακώς δεν το διασταύρωσα αλλά μου το ανέφεραν ως μία 'ωραία προσθήκη' σε σχέση με τον αντίστοιχο 20V που 'ψιλοαντικατέστησε' (στα ελληνικά δεδομένα), μιας και η τουρμπίνα δεν ψύχεται με το νερό (σε περίπτωση που το σβήσεις πυρωμένο) παρά μόνο το μπλοκ της μηχανής και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αναγνώρισαν το 'λάθος' στο να βάλουν στον 20VT μόνο ηλεκτρική αντλία νερού. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πάντως ο 1.8TFSI BZB έχει και ηλεκτρική αντλία λαδιού και νερού. Τις ακούς που δουλεύουν αν φτάσεις 'πυρωμένος' κάπου και σβήσεις αμέσως ( ).
Ενδιαφέρον! Εγώ ήξερα για νερού μόνο. Εχει κ λαδιού;
νερου ναι λαδιου οχι.
στο συνεργείο μου είπαν ΚΑΙ για λαδιού.
συμφωνώ ότι κακώς δεν το διασταύρωσα αλλά μου το ανέφεραν ως μία 'ωραία προσθήκη' σε σχέση με τον αντίστοιχο 20V που 'ψιλοαντικατέστησε' (στα ελληνικά δεδομένα), μιας και η τουρμπίνα δεν ψύχεται με το νερό (σε περίπτωση που το σβήσεις πυρωμένο) παρά μόνο το μπλοκ της μηχανής και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αναγνώρισαν το 'λάθος' στο να βάλουν στον 20VT μόνο ηλεκτρική αντλία νερού.Αν βοηθάει την κουβέντα ο δικός μου (GTI mk6) έχει και νερού και λαδιού.
-
Αν δεν κάνω λάθος και ο μικρός TSi 1.4 122/125 έχει ηλεκτρική αντλία λαδιού για την τουρμπίνα , ο δικός μου twincharger 1.4/160 (με την K03) δεν έχει και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί
Ας βοηθήσει κάποιος ! -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Πάντως ο 1.8TFSI BZB έχει και ηλεκτρική αντλία λαδιού και νερού. Τις ακούς που δουλεύουν αν φτάσεις 'πυρωμένος' κάπου και σβήσεις αμέσως ( ).
Ενδιαφέρον! Εγώ ήξερα για νερού μόνο. Εχει κ λαδιού;
νερου ναι λαδιου οχι.
στο συνεργείο μου είπαν ΚΑΙ για λαδιού.
συμφωνώ ότι κακώς δεν το διασταύρωσα αλλά μου το ανέφεραν ως μία 'ωραία προσθήκη' σε σχέση με τον αντίστοιχο 20V που 'ψιλοαντικατέστησε' (στα ελληνικά δεδομένα), μιας και η τουρμπίνα δεν ψύχεται με το νερό (σε περίπτωση που το σβήσεις πυρωμένο) παρά μόνο το μπλοκ της μηχανής και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ότι αναγνώρισαν το 'λάθος' στο να βάλουν στον 20VT μόνο ηλεκτρική αντλία νερού.Αν βοηθάει την κουβέντα ο δικός μου (GTI mk6) έχει και νερού και λαδιού.
βοηθάει.
-
Μου αρέσουν πολύ τα διπλά άλματα τόλουπ, με ή χωρίς περιστροφή, γνωστά και ως κωλοτούμπες στην καθομιλουμένη.
Πέρισυ μας έλεγε ότι 'ψάχνουν για ταλάκες στη Τζιέμ για να πουλήσουν το Βολτ', αυτό που γίνεται πλέον χαμός με τις προπαραγγελίες,και ότι 'το ντίζελ είναι ο βασιλιάς'.
Φέτος άλλαξαν κασσέτα, (ουυυυυυυυ μακρόσυρτο, ντενεκέδες ξεγάνωτοι, αδερφές, κ.α. ), μπρος χώστε τα!By the year 2020, Audi hopes to be the 'leading premium seller of electric vehicles
και
In addition to launching a number of hybrid vehicles (including the A8 and Q5) over the next few years, Audi plans to debut a plug-in hybrid in 2014.
και επίσης
parent company Volkswagen AG aiming to be the number one producer of hybrid and electric cars before the end of the next decade
Είναι αυτό που λένε 'κατόπιν ωρίμου σκέψεως'?
http://green.autoblog.com/2010/11/25/report-audi-bringing-plug-in-hybrid-in-2014/
-
-
ουστ απο δω παλιοτρολα
καλα ο συγκεκριμενος μας εχει δειξει ξεκαθαρα οτι ειναι παλταρι, αμα δε μπορει να οδηγησει και ενα απο τα πιο φιλικα supercars...
-
Φιλικό αλλά άστριφτο...αφού φαίνεται ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ!!
-
διαβασε και κανα comment, δες καλυτερα το βιντεο.. πρωτα απο δικη του μ@λακια καταστρεφει τη πισω αναρτηση στο τοιχο και μολις φτανει στη στροφη το αυτοκινητο δε στριβει , πού ειναι το παραξενο?
η εγκαθετη προσπαθεια σου, δε θα μειωσει την αξια ενος πραγματικου supercar που παραγεται κανονικα
(oxι σαν τη φανταστικη 8c ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
διαβασε και κανα comment, δες καλυτερα το βιντεο.. πρωτα απο δικη του μ@λακια καταστρεφει τη πισω αναρτηση στο τοιχο και μολις φτανει στη στροφη το αυτοκινητο δε στριβει , πού ειναι το παραξενο?η εγκαθετη προσπαθεια σου, δε θα μειωσει την αξια ενος πραγματικου supercar που παραγεται κανονικα
(oxι σαν τη φανταστικη 8c )πραγματικό σούπερ καρ το πατημένο ΤΤ???
φαντάστική η 8c...
κάτω οι πατημένες γερμανικές κ@υράδες...
-
-
Ποιό ΤΤ; Scirocco με ουρά!
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ποιό ΤΤ; Scirocco με ουρά!Ποιο Scirocco με ουρά; Fox με φούσκωμα!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Ποιό ΤΤ; Scirocco με ουρά!
Ποιο Scirocco με ουρά; Fox με φούσκωμα!
Και leds!
-
ας τους πυροβολήσει κάποιος...
-
AUDI FORUM