-
αντε καλα...δεν πληρωνουμε διοδια,ειδικα σε ευτοιμους δρομους που τους εχουμε χρυσοπληρωσει πολακις στο παρελθον.δεχομαι να πληρωνω διοδια Μονο για την συντηρηση του δρομου σε εναν ετοιμο δρομο και οχι για την κατασκευη αλλου δρομου οταν περναω εναν ετοιμο δρομο.
απο την στιγμη που δεν εχει προβλεφτει αυτο και νιωθω οτι με κοροιδευουν ,τους γραφω και εγω μεχρι νεωτερας! -
Αν είναι κάτι που πρέπει σε μαζική κλίμακα να αρχίσουμε να μην πληρώνουμε, είναι τα τέλη κυκλοφορίας που είναι εντελώς παρανοϊκά, τρόπος τιμωρίας για κάποιες κατηγορίες καινούργιων αυτοκινήτων. Για το δικό μου BMW πληρώνω πλέον €1000/χρόνο παρόλο που ρυπαίνει λιγότερο από του γείτονα. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που επιβαρύνω το περιβάλλον λιγότερο από τον γείτονα που κάνει 5πλάσια χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα για να πάει στην δουλειά του και όλα σε ώρες αιχμής. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που το αμάξι μου δεν είναι μακρύτερο, ή βαρύτερο από το avensis 1,6 του γείτονα. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που δεν καταλαμβάνω παρά σπάνια δημόσια θέση παρκαρίσματος, ενώ ο γείτονας το αφήνει έξω σε μόνιμη βάση γιατί βαριέται την μανούβρα, ενώ έχει και γκαράζ. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που πλήρωσα ήδη πάνω από €20.000 σε φόρους για να το αγοράσω ενώ ο γείτονας μόνο €5.000 για το δικό του. Και το κερασάκι στην τούρτα; Πρέπει να πληρώνω €1000/χρόνο σε τέλη παρόλο που ο γείτονας (αδελφικός φίλος) έχει σχεδόν το διπλάσιο εισόδημα από εμένα (το συζητούσαμε τις προάλλες και γελούσαμε με τον παραλογισμό).
Αν είναι κάτι που πρέπει ΠΡΩΤΑ από όλα να εξορθολογιστεί, είναι τα τέλη κυκλοφορίας που θα έπρεπε να καταργηθούν εντελώς και τα χαμένα έσοδα του κράτους να προέλθουν από επιπλέον φόρο στην βενζίνη. Τώρα, όπως έχει το πράγμα, ουσιαστικά κάποιοι έχουν βρει τους μαλ@κες που έκαναν σε κάποια στιγμή το λάθος και πήραν ακριβό αυτοκίνητο στην Ελλάδα και περιμένουν από αυτούς να τους πληρώνουν όλα τα έξοδα:
'ΟΧΙ στην αύξηση της βενζίνης, ΟΧΙ στα διόδια, ΟΧΙ στην πληρωμή ανάλογα με την χρήση και τις επιβαρύνσεις στις υποδομές, στο περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής, γιατί πληρώνω ήδη τέλη' (=€250, και άσε τον Λάππα και τους αντίστοιχους ηλίθιους να πληρώνουν χιλιάρικα ώστε να βρεθούν τελικά τα λεφτά που μας λείπουν).Πολύ ωραία το έχετε σκεφτεί, τα συγχαρητήρια μου.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι
- ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
- το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?
Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ειναι πιο δικαιο και συμφερων για το κοινονικο συνολο...??. Με λιγα λογια αν σου βαλουν ενα κοστος στις φορολογικες δηλωσεις ας πουμε 50 - 100 ευρω για ολους που θα αντιπροσωπευει τους τοκους χρηματοδωτησης, το θεωρεις πιο δικαιο... Τα νουμερα φυσικα ειναι τυχαια...οπως αγνωστο ειναι και το ποσα θα πανε στις τσεπες... αρμοδιων και μη...
Έκανα 2 απλές και ξεκάθαρες ερωτήσεις για να καταλάβω τι πιστεύουν ορισμένοι (ανάμεσα στους οποίους δε γνωρίζω αν είσαι κι εσύ - δεν έχω παρακολουθήσει όλη τη συζήτηση).
Θέλεις να απαντήσεις σε αυτά που ρωτάω? Καλώς. Κάντο. Δε θέλεις? Κανένα πρόβλημα, άστο σε κάποιον άλλο. Μήπως θέλεις να σου απαντήσω πρώτος εγώ σε αυτό που ρωτάς (αντί απάντησης...) για να δεις εγώ τι πιστεύω, και ανάλογα θα απαντήσεις εσύ?!....
Ρε τι πάθαμε!!
Επειδη δε ο pipinos1976, ρωτησε να του δειξουμε εναν Μπλα ...μπλα... εγω του δειχνω τον εαυτο μου.... ναι ισως ειμαι μια εξαιρεση... αλλα ναι δεν εχω περασει ουτε εξω απο πολαιοδομια... εκτος απο υπογραφη που εβαλα για ανακαινιση σπιτιου της γυναικας στο νησι, και για την ποια δεν πληρωθηκα... της εκανα δωρεα την αμοιβη.... οπως λεει ο νομος... για να μην πληρωσουμε κερατιατικα και φορο απο πανω...
Έχει καμιά σχέση αυτό με τις ερωτήσεις που έθεσα εγώ??...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Απαντήσεις1.Ορθά έχουν μπεί και κάκιστα δεν έχουν μπεί ακόμα και στην Εγνατία και όπου αλλού έχουμε αυτοκινητόδρομους .
Στην Κορίνθου - Πατρών θα μπορούσαν να είναι τα μισά , όπου έχει 1+1 λωρίδα και κανονικά όπου έχει 2+2 .
Είναι όμως λάθος τα μετωπικά διόδια και πρέπει να αντικατασταθούν με πλευρικά .Καταρχάς σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις, φίλε cruiser.
Αν κατάλαβα καλά, δεν πιστεύεις ότι τίθεται θέμα τήρησης προδιαγραφών στους δρόμους όπου έχουν μπει διόδια - σωστά? Όπου, δηλαδή, έχουν μπει, ο δρόμος είναι 'μια χαρά'. Ή δεν είναι έτσι?..
Μου αρέσει το 'θα μπορούσαν να είναι τα μισά' (που δε γράφεις, δηλαδή, 'πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι τα μισά')...
Το αντίτιμο θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο , θα έπρεπε όμως να υπήρχαν σοβαρά εκπτωτικά προγράμματα με εκπτώσεις μέχρι και 70 % στους συχνούς χρήστες .
Θα μπορούσε ή θα έπρεπε?... Στο δεύτερο σκέλος συμφωνούμε πάντως - αν και εγώ θα έλεγα και πάνω από 70% (γι αυτόν π.χ. που έτυχε να μένει από τη μια πλευρά των διοδίων και να εργάζεται από την άλλη).
Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι πολύ ψηλότερα .
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επιδοτούμε τους τουρίστες η τους περιστασιακούς χρήστες .Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι ψηλότερα, ενώ οι μισθοί και η ποιότητα του οδικού δικτύου είναι όπως εδώ?!... Και γιατί να πάρουμε τις χώρες που έχουν διόδια και είναι ψηλότερα από τα δικά μας ως παράδειγμα προς μίμηση και όχι αυτές που δεν έχουν?
Κατανοητός, πάντως, ο προβληματισμός σου σχετικά με την 'επιδότηση' των τουριστών...
Γίνεται συζήτηση γιά την τιμή του εισιτηρίου των λεωφορείων , αν θα πάει από 1 € σε 1,20 η 1,50 . Το εισιτήριο πρέπει να πάει 2 € τουλάχιστον και να φτηνήνουν οι κάρτες η μηνιαίες και οι ετήσιες , ώστε να επιδοτείται ο εργαζόμενος και όχι ο τουρίστας . Αυτά είναι πράγματα προφαν΄΄η στον πολιτισμένο κόσμο , καινοφανή όμως στην χώρα των κορμοράνων .
Εγώ λέω να το πάμε 3 ευρώ το λεωφορείο, να παίρνουν ταξί όλοι όσοι έχουν να κάνουν μέχρι 2 χλμ (τι 3 ευρώ, τι 3.10), να βοηθήσουμε και λίγο τους ταξιτζήδες.
Σοβαρά τώρα. Πρώτα απ' όλα είναι ηλίθιο να βάλεις αυτόν που πάει από την Κηφισιά στο Φάληρο να πληρώνει το ίδιο με αυτόν που πάει από την Κηφισιά στο Μαρούσι. Δεύτερον, δεν είναι τόσο η τιμή του εισιτηρίου όσο το πόσοι τσαμπατζήδες χρησιμοποιούν λεωφορείο, τρένο και μετρό με το υπάρχον σύστημα, πόσο σπάνια γίνονται έλεγχοι (αν και τώρα τελευταία γίνονται λίγο πιο εντατικά, αφού κατάλαβαν ότι δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση) και πόσο μικρό είναι το πρόστιμο. Το να βάλεις το εισιτήριο 2 ευρώ αντί 1 θα κανει αρκετούς να στραφούν πάλι πίσω στο ΙΧ (~2.4 ευρώ είναι το δικό μου κόστος σε βενζίνη για να πάω στο γραφείο μου με τις σημερινές τιμές, οπότε τι 4, τι 4.8 για το πήγαινε-έλα, χώρια το χρόνο που γλιτώνω, την άνεσή μου, το Α/C το καλοκαίρι, κλπ) και δε νομίζω ότι το θέλουμε κάτι τέτοιο. Για εμένα π.χ. αυτή τη στιγμή δεν αξίζει να βγάλω μηνιαία κάρτα, διότι κάποιες φορές παίρνω αμάξι επειδή έχω εξωτερικά ραντεβού, κάποιες άλλες που δεν έχω μπορεί να γυρίσω παρέα με κανένα συνάδελφο, οπότε το παίρνω όποτε μπορώ. Αν δε συμφέρει ούτε και τότε, τι να το κάνω? Γενικά, δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα όσο ίσως πιστεύεις (αν και σίγουρα έχουν κάποια βάση αυτά που προτείνεις).
- Τα τέλη κυκλοφορίας , είναι όντως υπερβολικά για τα δίλιτρα και πάνω αυτοκίνητα , αλλά δεν αφορούν τους αυτοκινητόδρομους , αφού πηγαίνουν στους δήμους .
Αρα δεν είναι συγκρίσιμο . Και το 23 % ΦΠΑ είναι υπερβολικό , αλλά και αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε .
Μήπως κάτι θα έπρεπε να αλλάξει όσον αφορά το που πηγαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας?....
(καλά, όχι ότι το βλέπω να γίνεται, αλλά τουλάχιστον να δούμε αν συμφωνούμε σε φιλοσοφικό επίπεδο)Μια ακόμα γενική ερώτηση:
Μπήκε μερικές σελίδες πιο πίσω άρθρο που έλεγε ότι το κόστος του Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με αυτοκίνητο, εκεί που έχουν φτάσει τα διόδια και η βενζίνη, συγκρίνεται πλέον με το κόστος που έχει το ίδιο ταξίδι αν το κάνεις με αεροπλάνο. Το θεωρείτε λογικό? Έτσι θα έπρεπε να είναι? Θεωρείτε λογικό το 1 ευρώ που βγάζει το κράτος από το κάθε λίτρο βενζίνης που βάζουμε να πάει για 'άλλα', τα τέλη κυκλοφορίας να πάνε για 'άλλα', και τους νέους δρόμους να τους πληρώνουν όσοι περνούν από διόδια? Έτσι, για να δούμε τι θεωρούμε λογικό και τι όχι, οι περισσότεροι... - Τα τέλη κυκλοφορίας , είναι όντως υπερβολικά για τα δίλιτρα και πάνω αυτοκίνητα , αλλά δεν αφορούν τους αυτοκινητόδρομους , αφού πηγαίνουν στους δήμους .
-
@Nidosan
Σε ερωτησεις που δεν επιδεχονται απαντησεις ασπρο- μαυρο, οπως θελει ο ερωτων δεν απαντω με εκβιασμο των απαντησεων.. -
ρε χρηστο με συνχωρεις δηλαδη οκ τα τελη που λες ειναι οντως υπερβολικα αλλα ειναι στο χερι σου να παρεις ενα μεχρι1900 ωστε να εχεις χαμηλοτερα τελη.υπαρχουν δηλαδη εναλακτικες λυσεις.
με τους δρομους ομως δεν υπαρχει εναλακτικη λυση ,και η αυξηση των διοδιων τοσο απο πλευρας κοστους οσο και απο πλευρας σταθμων εναι εκθετικη και εχουν την ιδια επιβαρυνση ολοι ανεξρατητως μαρκας /αξιας αυτοκινητου...αρα ειναι ατοπη η συγκριση αυξηση τελλων κυκλοφοριας με την ευξηση των διοδιων. -
Δεν είναι καθόλου στο χέρι μου. Όταν το αγόρασα, τα τέλη ήταν 400++. Τώρα που τα πήγαν στο χιλιάρικο, αυτό το αυτοκίνητο απλά δεν πουλιέται. Δεν υπάρχουν πια κορόιδα που θα μπλέξουν στο τριπάκι των πολλών κυβικών στην χώρα μας. Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να σε θλίβει γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσει σε περισσότερα βάρη για εσένα στο μέλλον. Ακόμα και η φορολόγηση βλέπεις πρέπει να είναι sustainable.
Παρόλα αυτά, δεν έχω πρόβλημα να πληρώνω ακόμα και αυτό το άδικο νταβατζιλίκι. Αρκεί να ξέρω ότι ο καθένας μας πληρώνει το μερίδιο που του αναλογεί στον κρατικό κορβανά. Αλλά εδώ έχουμε μια κατάσταση στην οποία κάποιοι απαιτούν να πληρώνω μόνο εγώ. Αυτή η απαίτηση να βρεθούν τα χρήματα για την βελτίωση και συντήρηση των δρόμων από οποιαδήποτε τσέπη εκτός από αυτή του χρήστη του δρόμου είναι όχι απλά ανεδαφική, αλλά 100% εκ του πονηρού.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
@Nidosan
Σε ερωτησεις που δεν επιδεχονται απαντησεις ασπρο- μαυρο, οπως θελει ο ερωτων δεν απαντω με εκβιασμο των απαντησεων..Φίλε 224.ν, απλές και ξεκάθαρες ερωτήσεις είναι.
Αν πιστεύεις ότι δεν επιδέχονται απαντήσεις άσπρο-μαύρο ('ναι' ή 'όχι'), μπορείς να απαντήσεις διαφορετικά: 'Ναι, μεν, αλλά....' ή 'όχι, αλλά...' -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά, δεν πιστεύεις ότι τίθεται θέμα τήρησης προδιαγραφών στους δρόμους όπου έχουν μπει διόδια - σωστά? Όπου, δηλαδή, έχουν μπει, ο δρόμος είναι 'μια χαρά'. Ή δεν είναι έτσι?..
Μου αρέσει το 'θα μπορούσαν να είναι τα μισά' (που δε γράφεις, δηλαδή, 'πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι τα μισά')...Ο δρόμος Μεγαλόπολη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη εξαιρουμένων των Τεμπών - Πλαταμώνα και Λαμίας - Καραβόμυλου , δεν τηρεί τις προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου ? Δεν πρέπει να έχει διόδια ? Η Εγνατία ?
Στο εξωτερικό όταν κάνουν έργα και οι 2 λωρίδες γίνονται μία , η όταν έχει και έχει πολύ συχνά , μποτιλιαρίσματα τα διόδια δεν ισχύουν ? Εχω τύχει σε μποτιλιάρισμα 100 χλμ στην Βόρεια Ιταλία και τα διόδια εκεί . Ετσι γιά τον Κόρινθο-Πάτρα που είναι πολύ δύσκολο τεχνικό έργο , αν η ύπαρξη διοδίων συντομεύσει τον χρόνο κατασκευής του , αφού απαιτείται μικρότερη τραπεζική χρηματοδότηση , τότε είμαι υπέρ των διοδίων . Γιά αυτό λέω θα μπορούσαν , είναι θέμα παραδοχών .Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι ψηλότερα, ενώ οι μισθοί και η ποιότητα του οδικού δικτύου είναι όπως εδώ?!... Και γιατί να πάρουμε τις χώρες που έχουν διόδια και είναι ψηλότερα από τα δικά μας ως παράδειγμα προς μίμηση και όχι αυτές που δεν έχουν?
Η μόνη χώρα που δεν έχει διόδια είναι η Γερμανία που τα έχει ως φόρους και αυτό μαζί με την ανυπαρξία ορίων είναι ιδεολογική στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας .
Οι άλλες χώρες έχουν , είτε διόδια , είτε βινιέτες σε συνδυασμό με φόρους .Εγώ λέω να το πάμε 3 ευρώ το λεωφορείο, να παίρνουν ταξί όλοι όσοι έχουν να κάνουν μέχρι 2 χλμ ...
Οσοι κάνουν λίγα χλμ , χρησιμοποιούν και σήμερα ταξί , ποδήλατο η πόδια . Γιά το αμάξι στη δουλειά όμως , το θέμα είναι όχι το κόστος μετακίνησης , αλλά η στάθμευση και ο χρόνος . Μπορεί να σου κοστίζει 4,8 € το αμάξι , αλλά το πάρκινγκ κοστίζει 8-12-20 € ανάλογα με το πόσο συχνός πελάτης είσαι . Και ο χρόνος σου , δεν έχει κόστος ? Πάντως με 20 € μηνιαία κάρτα , δεν θα το σκεφτόσουν να το πάρεις , αν δεν είχες εξωτερικές δουλειές .
Γιά τα τέλη είναι πονεμένη ιστορία . Εχω και δίλιτρο βλέπεις , αλλά εκεί δεν πουλάει ο λαικισμός , οπότε δεν τον παίζουν τα κανάλια .
Μπήκε μερικές σελίδες πιο πίσω άρθρο που έλεγε ότι το κόστος του Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με αυτοκίνητο, εκεί που έχουν φτάσει τα διόδια και η βενζίνη, συγκρίνεται πλέον με το κόστος που έχει το ίδιο ταξίδι αν το κάνεις με αεροπλάνο. Το θεωρείτε λογικό?
Σε όλο τον κόσμο ελάχιστοι κάνουν μόνοι τους τόσο μεγάλα ταξίδια με αυτοκίνητο .
Πάντα το αμάξι πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 γιά να συμφέρει . Ετσι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σήμερα είναι περίπου 150-170 € και θα πλησιάσει τα 200 € . Στο ένα άτομο είναι όσο το αεροπλάνο η το εξπρές τρένο πρώτης θέσης . Στα 2 άτομα είναι όσο το φτηνό τρένο στην δεύτερη θέση , στα τρία άτομα και πάνω , το αυτοκίνητο είναι το φτηνότερο . Αυτή είναι και η διεθνής λογική . -
Θα δανειστώ τη δημοσίευση συνφορουμίτη σε άλλο νήμα:
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ταξίδι προς Ναύπλιο μέσω Αττικής Οδού.
...
Κόστος για περίπου 100 km Ε.Ο. (με την Αττική) 2.50 (Pass) + 2.9 + 2.3 = 7.7 € ακριβό μεν αλλά η ευχαρίστηση να έχεις τους συνεπιβάτες να κοιμούνται και να ξυπνούν λίγο πριν την άφιξη ήταν χωρίς αμφιβολία μοναδική.Βγάζοντας εξω το κόστος Α.Ο. ειναι 5,2€ για 100Χιλ. δηλαδή 5,2 λεπτα το χιλιόμετρο.
πολλα δεν είναι;
Όταν έδωσαν τους δρόμους για κατασκευή συντήρηση και εκμετάλλευση δεν έλεγαν για 3 λεπτά το χιλιόμετρο και 4 στα 'δύσκολα' σημεία;Η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός και υπολογίζεται ότι η τιμή θα είναι από 0,03 έως 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Αυτο βέβαια καταστρατηγείται και σε άλλους δρόμους, αλλα δεν είναι ήδη μια απάντηση σε ερωτήματα που τέθηκαν παραπάνω;
ΕDIT: βρήκα πολλά απ'αυτα που συζητάμε εδω:
δημοσιεύτηκε πριν απο 1,5 χρόνο περίπου και δε νομίζω να φανταζόταν τοτε τι θα ισχύει σήμερα
http://www.safedriver.gr/index.php?productID=140 -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά, δεν πιστεύεις ότι τίθεται θέμα τήρησης προδιαγραφών στους δρόμους όπου έχουν μπει διόδια - σωστά? Όπου, δηλαδή, έχουν μπει, ο δρόμος είναι 'μια χαρά'. Ή δεν είναι έτσι?..
Μου αρέσει το 'θα μπορούσαν να είναι τα μισά' (που δε γράφεις, δηλαδή, 'πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι τα μισά')...Ο δρόμος Μεγαλόπολη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη εξαιρουμένων των Τεμπών - Πλαταμώνα και Λαμίας - Καραβόμυλου , δεν τηρεί τις προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου ? Δεν πρέπει να έχει διόδια ? Η Εγνατία ?
Για να καταλάβω.... Φέρνεις παραδείγματα μερικών δρόμων όπου κατά τη γνώμη σου καλώς έχουν μπει διόδια για να απαντήσεις στο εάν ΓΕΝΙΚΑ όπου κι αν έχουν μπει διόδια ο δρόμος είναι 'μια χαρά' και δεν υπάρχει κανένα θέμα προδιαγραφών?...
Στο εξωτερικό όταν κάνουν έργα και οι 2 λωρίδες γίνονται μία , η όταν έχει και έχει πολύ συχνά , μποτιλιαρίσματα τα διόδια δεν ισχύουν ? Εχω τύχει σε μποτιλιάρισμα 100 χλμ στην Βόρεια Ιταλία και τα διόδια εκεί .
100 χλμ γεμάτα σταματημένα αυτοκίνητα? Και να μην ανοίγουν τα διόδια?! Πού αυτό?
Και δεν κατάλαβα... Θεωρείς ότι οι ξένοι που δεν τα ανοίγουν σε τέτοιες φάσεις είναι σωστοί ενώ οι δικοί μας είναι ανόητοι που κάποιες φορές που υπάρχει τρελό μποτιλιάρισμα τα ανοίγουν?...Ετσι γιά τον Κόρινθο-Πάτρα που είναι πολύ δύσκολο τεχνικό έργο , αν η ύπαρξη διοδίων συντομεύσει τον χρόνο κατασκευής του , αφού απαιτείται μικρότερη τραπεζική χρηματοδότηση , τότε είμαι υπέρ των διοδίων . Γιά αυτό λέω θα μπορούσαν , είναι θέμα παραδοχών .
Για πες κανένα έργο για το οποίο η ύπαρξη διοδίων ΔΕΝ θα σήμαινε μικρότερη ανάγκη για τραπεζική χρηματοδότηση....
Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι ψηλότερα, ενώ οι μισθοί και η ποιότητα του οδικού δικτύου είναι όπως εδώ?!... Και γιατί να πάρουμε τις χώρες που έχουν διόδια και είναι ψηλότερα από τα δικά μας ως παράδειγμα προς μίμηση και όχι αυτές που δεν έχουν?
Η μόνη χώρα που δεν έχει διόδια είναι η Γερμανία που τα έχει ως φόρους και αυτό μαζί με την ανυπαρξία ορίων είναι ιδεολογική στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας . Οι άλλες χώρες έχουν , είτε διόδια , είτε βινιέτες σε συνδυασμό με φόρους .
Η μόνη χώρα που δεν έχει διόδια είναι η Γερμανία?... Όχι δα! Δεν έχω ταξιδέψει όλη την Ευρώπη για να ξέρω, αλλά σίγουρα αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Το Βέλγιο έχει? Η Ολλανδία? H Φινλανδία?... Ρωτάω, μήπως δε θυμάμαι καλά... Και εκεί που έχουν, τι μισθούς έχουν και τι δρόμους έχουν? Τι ποσοστό του μισθού τους αποτελούν τα έξοδα μετακίνησης με ΙΧ?...
Επίσης θα ήθελα να ξέρω και αν σε κάποια άλλη χώρα οι κάτοχοι ΙΧ πληρώνουν ΚΑΙ διόδια ΚΑΙ έχουν τόσο υψηλά τέλη 'κυκλοφορίας' σε σχέση με το μέσο μισθό όσο εδώ στην Ελλάδα...Εγώ λέω να το πάμε 3 ευρώ το λεωφορείο, να παίρνουν ταξί όλοι όσοι έχουν να κάνουν μέχρι 2 χλμ ...
Οσοι κάνουν λίγα χλμ , χρησιμοποιούν και σήμερα ταξί , ποδήλατο η πόδια . Γιά το αμάξι στη δουλειά όμως , το θέμα είναι όχι το κόστος μετακίνησης , αλλά η στάθμευση και ο χρόνος . Μπορεί να σου κοστίζει 4,8 € το αμάξι , αλλά το πάρκινγκ κοστίζει 8-12-20 € ανάλογα με το πόσο συχνός πελάτης είσαι . Και ο χρόνος σου , δεν έχει κόστος ? Πάντως με 20 € μηνιαία κάρτα , δεν θα το σκεφτόσουν να το πάρεις , αν δεν είχες εξωτερικές δουλειές .
(Μ' αρέσει απ΄όλο αυτό που έγραψα τι διάλεξες να κρατήσεις ως 'quote' προτού απαντήσεις με τα παραπάνω σχόλια...)
Το πρόβλημα είναι ότι αν δεν ξέρω τι δουλειές θα έχω δεν θα την πάρω τη μηνιαία κάρτα, ρε συ!
Αν πάω με αμάξι κερδίζω μίνιμουμ μισή ώρα σε σχέση με λεωφορείο. Να το βάζω σε πάρκινγκ δεν το συζητάω. Για ποδήλατο και πόδια, για διαδρομές 2 χλμ, ειδικά αν πρέπει να πας κουστουμαρισμένος στη δουλειά, πολύ απλά δεν παίζει. Τα ταξί κοντεύουν να φτάσουν επίπεδα Λονδίνου, κι αν βάλεις ότι εκεί ξεκινάει κάποιος με 20-30.000 λίρες το χρόνο κι εδώ με λιγότερα από 1000 ευρώ το μήνα, χέσε μέσα. Η ταλαιπωρία επίσης δε συγκρίνεται, ειδικά αν πρέπει να αλλάξεις και λεωφορείο, αν βρέχει, αν δεν το παίρνεις από την αφετηρία και δε βρίσκεις να καθίσεις, κλπ. Μην το συζητάς, αν τα ακριβύνουν αισθητά τα ΜΜΜ πολλοί θα είναι αυτοί που θα γυρίσουν στο ΙΧ. Πληρώνουν που πληρώνουν τόσα τέλη 'κυκλοφορίας'. Εκτός κι αν πάνε και τη βενζίνη 2+ €/λίτρο!...
Γιά τα τέλη είναι πονεμένη ιστορία . Εχω και δίλιτρο βλέπεις , αλλά εκεί δεν πουλάει ο λαικισμός , οπότε δεν τον παίζουν τα κανάλια
Μια από τα ίδια... Και μιλάμε για ένα από τα μικρότερα σε διαστάσεις και τα πλέον οικονομικά 2λιτρα που έχουν βγει...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Θα δανειστώ τη δημοσίευση συνφορουμίτη σε άλλο νήμα:Ταξίδι προς Ναύπλιο μέσω Αττικής Οδού.
...
Κόστος για περίπου 100 km Ε.Ο. (με την Αττική) 2.50 (Pass) + 2.9 + 2.3 = 7.7 € ακριβό μεν αλλά η ευχαρίστηση να έχεις τους συνεπιβάτες να κοιμούνται και να ξυπνούν λίγο πριν την άφιξη ήταν χωρίς αμφιβολία μοναδική.Βγάζοντας εξω το κόστος Α.Ο. ειναι 5,2€ για 100Χιλ. δηλαδή 5,2 λεπτα το χιλιόμετρο.
πολλα δεν είναι;
Όταν έδωσαν τους δρόμους για κατασκευή συντήρηση και εκμετάλλευση δεν έλεγαν για 3 λεπτά το χιλιόμετρο και 4 στα 'δύσκολα' σημεία;Η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός και υπολογίζεται ότι η τιμή θα είναι από 0,03 έως 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Αυτο βέβαια καταστρατηγείται και σε άλλους δρόμους, αλλα δεν είναι ήδη μια απάντηση σε ερωτήματα που τέθηκαν παραπάνω;
ΕDIT: βρήκα πολλά απ'αυτα που συζητάμε εδω:
δημοσιεύτηκε πριν απο 1,5 χρόνο περίπου και δε νομίζω να φανταζόταν τοτε τι θα ισχύει σήμερα
http://www.safedriver.gr/index.php?productID=140Περί κόστους.
Αν είχα πάρει την Α.Ο. από τον Υμηττό και είχα κινηθεί ως και τα επόμενα διόδια της Μορέας τότε το κόστος θα ήταν περί τα 4 λεπτά σε τιμές 2003.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν είναι κάτι που πρέπει σε μαζική κλίμακα να αρχίσουμε να μην πληρώνουμε, είναι τα τέλη κυκλοφορίας που είναι εντελώς παρανοϊκά, τρόπος τιμωρίας για κάποιες κατηγορίες καινούργιων αυτοκινήτων.αυτο που πρεπει ολοι να κανουμε ειναι να καταλαβουμε οτι το κρατος αδιαφορει για την δικαιη κατανομη των βαρων. Απλα θελει εσοδα, δεν τους νοιαζει απο που.
παραλογο αυτο με τα ΤΚ, παραλογο και το πανηγυρι που γινεται με τα διοδια. Δεν τους ενδιαφερει ενα δικαιο συστημα, τους αρκει να τους αποφερει εσοδα.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Αγαπητέ
(...)- Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμαβασης απο την εταιρία και βαζει διόδια ? κτλ κτλ.)
(...)
Απαντήσεις
1.Ορθά έχουν μπεί και κάκιστα δεν έχουν μπεί ακόμα και στην Εγνατία και όπου αλλού έχουμε αυτοκινητόδρομους .
Στην Κορίνθου - Πατρών θα μπορούσαν να είναι τα μισά , όπου έχει 1+1 λωρίδα και κανονικά όπου έχει 2+2 .
Είναι όμως λάθος τα μετωπικά διόδια και πρέπει να αντικατασταθούν με πλευρικά .Στην Πατρών-Κορίνθου θα έπρεπε ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ για να μπούμε.
- Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμαβασης απο την εταιρία και βαζει διόδια ? κτλ κτλ.)
-
Νομίζω ότι τελικά επαναλαμβανόμαστε .
Οι περισσότεροι απο εδώ , λέμε ναι σε λογικά διόδια και καταλαβαίνουμε ότι οι υποδομές είναι αναγκαίες γιά την χώρα .Τώρα αν σε κάποιες πλούσιες χώρες μικρής έκτασης όπως το Βέλγιο και η Ολλανδία δεν έχουν διόδια , εκεί έχουν άλλα προβλήματα που τους τρώνε τον μισθό , όπως το κόστος στέγασης , αλλά και το κόστος ζωής . Εχω παράδειγμα με την ανιψιά μου που ζεί στο Αμστερνταμ . Γενικά το κόστος στέγασης στην Ευρώπη είναι υψηλότατο .
Το μποτιλιάρισμα των 100 χλμ το έφαγα Αύγουστο του 2005 στη περιοχή του Τρέντο και τελικά αφού πλήρωσα διόδια μετά από 20 χλμ μποτιλιαρίσματος πήγα από ορεινούς δρόμους στους δολομίτες και έκανα Μόναχο - Βενετία 10 ώρες αντί γιά 4,5 που είναι συνήθως . Τα διόδια όμως πληρώθηκαν . Επίσης στον συγκεκριμμένο δρόμο Βερόνα - Μπρένερ , το καλοκαίρι κάνουν έργα και σε μεγάλα τμήματα έχεις 1+1 λωρίδες , αλλά τα διόδια είναι παρόντα , όπως επίσης και στα μποτιλιαρίσματα στο τμήμα Ανκόνα - Μπόλώνια και αλλού τα διόδια είναι επίσης παρόντα . Το ίδιο και στην Γαλλία .
Αν ακολουθήσουμε αυτή την λογική , τα διόδια στον Κόρινθο - Πάτρα , αλλά και η επιβολή διοδίων εκεί που γίνονται έργα και δεν έχουν ολοκληρωθεί , αλλά βαίνουν προς ολοκλήρωση , όπως η Ιονία και ο Τρίπολη-Καλαμάτα , είναι λογικό να υπάρχουν .
Εκεί βέβαια υπάρχει θέμα προς συζήτηση . Στα Κιούρκα , Κατερίνη , Εγνατία , όμως δεν υπάρχει θέμα προς συζήτηση και τα διόδια είναι λογικότατα .
Η Αττική οδός και το μετρό είναι κοντά στο σπίτι μου . Ανάλογα με τις δουλειές μου και τον διαθέσιμο χρόνο επιλέγω τι θα χρησιμοποιήσω και ανάλογα θα πληρώσω . Δεν καταλαβαίνω , γιατί γιά τους Αφιδνιώτες , Κατερινιώτες και Γιαννιώτες πρέπει να ισχύει κάτι διαφορετικό . -
Κουβεντιαζουμε τα ιδια και τα ιδια εχοντας ο καθενας στο μυαλο του διαφορετικες αφετηριες.. φυσικα δεν υπαρχει περιπτωση να συμφωνησουμε για την δικαια η μη λυση που εφαρμοζεται..
Καποτε πληρωναμε δεν γινοτανε τιποτα δεν βλεπαμε συντηρηση και δεν διαμαρτυρωμαστε.. τωρα λελει ο καθενας αυτο που πιστευει δικαιο και ακουγεται απο τους αλλους και κρινεται για αυτο...
Πιστευω οτι ο καθενα ενεργει αναλογα με την τσεπη του... τωρα πλεον.. ειδικα για τα ΜΜΜ. Π.Χ. εγω πηγαινοντας στο αεροδρομειο την περασεμνη εβδομαδα με πηγε η γυναικα μου με το αυτοκινητο... κοστος βενζινη για 50 χλμ και 6 ευρω περιπου. φτανοντας ανακαλυπτω αφου εδωσα τη βαλιτσα οτι εχει καθυστερηση 4 ωρες... αμεσως τρεχω τον προαστιακο(εχει καθε τεταρτο) και παραλληλα λεω στη γυναικα μου να με περιμενει στο δαχτυλιδι του ΟΤΕ.. ετσι και εγινε.. πηγαμε για καφε και ξαναπηρα τον προαστιακο για την επιβιβαση... συνολο προαστιακου κοστος 12 ευρω... με σιγουρο χρονο διαδρομης... Απο τη στιγμη που τσεκαρα το εισητηριο σε μιση ωρα ειχα περασει και τα διαβατηρια.. Μαλλον δεν θα με ξαναπαει οικογενειακο αυτοκινητο στο αεροδρομειο.... -
ελπίζω να μην τα κάνω πουτ@να με τα quotes
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Στο εξωτερικό όταν κάνουν έργα και οι 2 λωρίδες γίνονται μία , η όταν έχει και έχει πολύ συχνά , μποτιλιαρίσματα τα διόδια δεν ισχύουν ? Εχω τύχει σε μποτιλιάρισμα 100 χλμ στην Βόρεια Ιταλία και τα διόδια εκεί .
100 χλμ γεμάτα σταματημένα αυτοκίνητα? Και να μην ανοίγουν τα διόδια?! Πού αυτό?
Και δεν κατάλαβα... Θεωρείς ότι οι ξένοι που δεν τα ανοίγουν σε τέτοιες φάσεις είναι σωστοί ενώ οι δικοί μας είναι ανόητοι που κάποιες φορές που υπάρχει τρελό μποτιλιάρισμα τα ανοίγουν?...Δεν έχω πετύχει πουθενά να ανοίγουν διόδια σε μποτιλιάρισμα, είτε ιταλία είτε γαλλιά, κι έχω φάει γερά μποτιλιαρίσματα και στις δύο
Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι ψηλότερα, ενώ οι μισθοί και η ποιότητα του οδικού δικτύου είναι όπως εδώ?!... Και γιατί να πάρουμε τις χώρες που έχουν διόδια και είναι ψηλότερα από τα δικά μας ως παράδειγμα προς μίμηση και όχι αυτές που δεν έχουν?
Η μόνη χώρα που δεν έχει διόδια είναι η Γερμανία που τα έχει ως φόρους και αυτό μαζί με την ανυπαρξία ορίων είναι ιδεολογική στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας . Οι άλλες χώρες έχουν , είτε διόδια , είτε βινιέτες σε συνδυασμό με φόρους .
Η μόνη χώρα που δεν έχει διόδια είναι η Γερμανία?... Όχι δα! Δεν έχω ταξιδέψει όλη την Ευρώπη για να ξέρω, αλλά σίγουρα αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Το Βέλγιο έχει? Η Ολλανδία? H Φινλανδία?... Ρωτάω, μήπως δε θυμάμαι καλά... Και εκεί που έχουν, τι μισθούς έχουν και τι δρόμους έχουν? Τι ποσοστό του μισθού τους αποτελούν τα έξοδα μετακίνησης με ΙΧ?...
Επίσης θα ήθελα να ξέρω και αν σε κάποια άλλη χώρα οι κάτοχοι ΙΧ πληρώνουν ΚΑΙ διόδια ΚΑΙ έχουν τόσο υψηλά τέλη 'κυκλοφορίας' σε σχέση με το μέσο μισθό όσο εδώ στην Ελλάδα...υπάρχουν αρκετές χώρες χωρίς διόδια, αλλά, κι αυτές βαίνουν προς εξαφάνιση. Πάντως έτσι όπως έχει φτάσει, το κόστος μετακίνησης με ΙΧ στην ελλάδα, λαμβάνοντας υπόψιν και τους μισθούς σίγουρα είναι από τα ακριβότερα στην ευρώπη, κινούμενος σε αυτοκινητόδρομο.
Αν πάω με αμάξι κερδίζω μίνιμουμ μισή ώρα σε σχέση με λεωφορείο. Να το βάζω σε πάρκινγκ δεν το συζητάω. Για ποδήλατο και πόδια, για διαδρομές 2 χλμ, ειδικά αν πρέπει να πας κουστουμαρισμένος στη δουλειά, πολύ απλά δεν παίζει. Τα ταξί κοντεύουν να φτάσουν επίπεδα Λονδίνου, κι αν βάλεις ότι εκεί ξεκινάει κάποιος με 20-30.000 λίρες το χρόνο κι εδώ με λιγότερα από 1000 ευρώ το μήνα, χέσε μέσα. Η ταλαιπωρία επίσης δε συγκρίνεται, ειδικά αν πρέπει να αλλάξεις και λεωφορείο, αν βρέχει, αν δεν το παίρνεις από την αφετηρία και δε βρίσκεις να καθίσεις, κλπ. Μην το συζητάς, αν τα ακριβύνουν αισθητά τα ΜΜΜ πολλοί θα είναι αυτοί που θα γυρίσουν στο ΙΧ. Πληρώνουν που πληρώνουν τόσα τέλη 'κυκλοφορίας'. Εκτός κι αν πάνε και τη βενζίνη 2+ €/λίτρο!...
και τελευταίο, γενικά μια χαρά μπορείς να πας και με κουστούμι στη δουλεια, με το σωστό ποδήλατο
έχω πάει πολλές φορές στις συναυλίες κουστουμαρισμένος, και ζαλωμένος με το σαξόφωνο -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
και τελευταίο, γενικά μια χαρά μπορείς να πας και με κουστούμι στη δουλεια, με το σωστό ποδήλατο
έχω πάει πολλές φορές στις συναυλίες κουστουμαρισμένος, και ζαλωμένος με το σαξόφωνοΝαι στην Ολλανδία που το ψηλότερο βουνό είναι ένα πεζοδρόμιο μια χαρά είναι το ποδήλατο.
Στην Ελλάδα της ανηφοριάς δεν νομίζω να είναι ουάου να πας ιδρωμένος, κοκκινος και ξεθεωμένος. -
προφανώς δεν είναι για παντού και πάντα, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις γίνεται
-3 και χιόνι σήμερα
τις προάλλες έκανα 15 χιλιόμετρα με χιονόνερο για ένα δείπνο γραβατωμένος και στο γυρισμό μεθυσμένος
-
Αυξηση διοδίων (ξανά!)