Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αυξηση διοδίων (ξανά!)
    • 1
    • 2
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 102
    • 103
    • 81 / 103
    Περί αυτοκίνησης
    232
    2043
    9476
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      christos-lappas last edited by

      Το θέμα δεν είναι πολιτικό κατά την γνώμη μου. Ξεκίνησε ως δικαιολογημένη αγανάκτηση στον Πατρών Κορίνθου, και τώρα έχει εξελιχτεί σε φάση 'βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε κάτι τσάμπα, όπως επιτάσσει το δαιμόνιο της φυλής, και προσπαθούμε να το διαδώσουμε για να είμαστε πιο σίγουροι ότι δεν θα έχουμε συνέπειες'.
      Safety in numbers.

      Ρε συ, Ταύρε, το ερώτημα δεν είναι γιατί να είναι τριτοκοσμικοί οι παράδρομοι. Το πρόβλημα είναι ότι πριν τις επενδύσεις των ιδιωτών με αντάλλαγμα τα διόδια, ήταν τριτοκοσμικοί και οι (κατ' όνομα μόνο) αυτοκινητόδρομοι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Και τι να κάνω τώρα δηλαδή ρε Χρήστο? Να γυρίσω τον χρόνο πίσω και να αρχίσω να σηκώνω μπαριέρες το σωτήριο έτος 2001? (τυχαίο)

        Μια επανάσταση (ή 'επανάσταση' αν εσύ προτιμάς) θέλει το χρόνο της και τις συνθήκες να ωριμάσει. Προφανώς κανέναν δεν τον πείραζε όσο το κόστος ενός ταξιδιού (βενζίνη και διόδια) ήταν σε λογικά πλαίσια. Όταν ξέφυγε το πράγμα, κάποιοι άρχισαν να τσινάνε. Επίσης παλαιότερα δεν υπήρχε η πληροφόρηση και η ιντερνετική οργάνωση. Μπαίναμε σαν ζώα στην Πατρών-Κορίνθου και πληρώναμε, πιστεύοντας οτι 'αυτό είναι σωστό', μέχρι που κάποιος σκάλισε τα πίτουρα και ανακάλυψε τον κανονισμό της ΕΕ περί διοδίων και προδιαγραφών δρόμων στους οποίους δικαιούται κάποιος να βάλει. Ε, από κει και πέρα άρχισε να κυλά η χιονοστοιβαδα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-lappas last edited by

          Οι χιονοστιβάδες είναι άσχημο πράγμα. Και πίστεψε με, μιλάω εκ πείρας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Δεν ήταν τυχαίο που τη χρησιμοποίησα στην πρόταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι

              1. ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
              2. το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι

                1. ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
                2. το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?

                Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ειναι πιο δικαιο και συμφερων για το κοινονικο συνολο...??. Με λιγα λογια αν σου βαλουν ενα κοστος στις φορολογικες δηλωσεις ας πουμε 50 - 100 ευρω για ολους που θα αντιπροσωπευει τους τοκους χρηματοδωτησης, το θεωρεις πιο δικαιο... Τα νουμερα φυσικα ειναι τυχαια...οπως αγνωστο ειναι και το ποσα θα πανε στις τσεπες... αρμοδιων και μη...
                Επειδη δε ο pipinos1976, ρωτησε να του δειξουμε εναν Μπλα ...μπλα... εγω του δειχνω τον εαυτο μου.... ναι ισως ειμαι μια εξαιρεση... αλλα ναι δεν εχω περασει ουτε εξω απο πολαιοδομια... εκτος απο υπογραφη που εβαλα για ανακαινιση σπιτιου της γυναικας στο νησι, και για την ποια δεν πληρωθηκα... της εκανα δωρεα την αμοιβη.... οπως λεει ο νομος... για να μην πληρωσουμε κερατιατικα και φορο απο πανω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tpapo last edited by

                  Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                  Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι

                  1. ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
                  2. το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?

                  Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ε τσεπες... αρμοδιων και μη...

                  Αγαπητέ

                  Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτανε( όπως και οι υπόλοιποι υπερμαχοι -'συνηγοροι' των εταιριών και μη ) , απάντησε αν θες χωρίς πολλά λόγια στα παρακατω ,προσθετω και μερικά δικά μου ..

                  **1) Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμαβασης απο την εταιρία και βαζει διόδια ? κτλ κτλ.) **

                  2) το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό' ?

                  3) τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε ,ποιό λόγο εξυπηρετούν ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tpapo last edited by

                    Ο χρήστης tpapo έγραψε:

                    Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι

                    1. ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
                    2. το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?

                    Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ε τσεπες... αρμοδιων και μη...

                    Αγαπητέ φίλε @224.v

                    Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτανε( όπως και οι υπόλοιποι υπερμαχοι -'συνηγοροι' των εταιριών και μη ) , απάντησε αν θες χωρίς πολλά λόγια στα παρακατω ,προσθετω και μερικά δικά μου ..

                    **1) Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμβασης ( παράπλευρο οδικό, αντιπλημμυρικά κ.τ.λ) απο την εταιρία και βαζει διόδια ? ) **

                    2) Το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό' ?

                    3) Τέλος τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε ,ποιό λόγο εξυπηρετούν ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      224-v last edited by

                      Για το 1 μπορεις να πας στον εισαγγελεα να κανεις μηνηση κατα παντως υπευθυνου αν νομιζεις οτι η συμβαση δεν υλοποιειται... οπως πρεπει..
                      Τα 2, και 3 ειναι το ιδιο ερωτημα και ειναι υποκειμενικο.... αν και δεν ειπε κανεις, η δεν ορισε κανεις, την εννοια του 'ανταποδοτικος' ... τραβα στα δικαστηρια να στην ορισουν.... αφου η βουλη δεν σε καλυπτει....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                        Ξεκίνησε ως δικαιολογημένη αγανάκτηση στον Πατρών Κορίνθου...

                        Χρήστο ΔΕΝ ξεκίνησε από την Πατρών-Κορίνθου , αλλά από τα Κιούρκα και την Ιπποκράτειο Πολιτεία και συνεχίστηκε από τους Κατερινιώτες . Τώρα φωνάζουν και οι Γιαννιώτες που θέλουν να έχουν την Εγνατία που τους φέρνει φράγκα με τα τσουβάλια τζάμπα . Είναι ακριβώς αυτό που λέω . Οι απόλυτοι παρτάκηδες . Και μετά επειδή τα διόδια είναι 'ιδιωτικά' , καπέλλωσαν τις 'κινητοποιήσεις' τα γνωστά κόμματα του τίποτα και της άρνησης , που ποτέ όμως δεν προτείνουν λύσεις , παρά μόνο συνθήματα γιά χαχόλους .

                        Αγαπητέ

                        Δεν απαντάς σε αυτό που σε ρωτανε( όπως και οι υπόλοιποι υπερμαχοι -'συνηγοροι' των εταιριών και μη ) , απάντησε αν θες χωρίς πολλά λόγια στα παρακατω ,προσθετω και μερικά δικά μου ..

                        1. Ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (Δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια , Εχουν υλοποιηθει ΟΛΟΙ οι οροι της συμαβασης απο την εταιρία και βαζει διόδια ? κτλ κτλ.)

                        2. το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό' ?

                        3. τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουμε ,ποιό λόγο εξυπηρετούν ?

                        Απαντήσεις

                        1.Ορθά έχουν μπεί και κάκιστα δεν έχουν μπεί ακόμα και στην Εγνατία και όπου αλλού έχουμε αυτοκινητόδρομους .
                        Στην Κορίνθου - Πατρών θα μπορούσαν να είναι τα μισά , όπου έχει 1+1 λωρίδα και κανονικά όπου έχει 2+2 .
                        Είναι όμως λάθος τα μετωπικά διόδια και πρέπει να αντικατασταθούν με πλευρικά .

                        2.Το αντίτιμο θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο , θα έπρεπε όμως να υπήρχαν σοβαρά εκπτωτικά προγράμματα με εκπτώσεις μέχρι και 70 % στους συχνούς χρήστες .
                        Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι πολύ ψηλότερα .
                        Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επιδοτούμε τους τουρίστες η τους περιστασιακούς χρήστες .
                        Στην Ελλάδα έχουμε μιά ηλίθια λογική που είναι αποτέλεσμα της επιρροής των κομμάτων του τίποτε και δεν βοηθάμε τους πολίτες μας .
                        Γίνεται συζήτηση γιά την τιμή του εισιτηρίου των λεωφορείων , αν θα πάει από 1 € σε 1,20 η 1,50 . Το εισιτήριο πρέπει να πάει 2 € τουλάχιστον και να φτηνήνουν οι κάρτες η μηνιαίες και οι ετήσιες , ώστε να επιδοτείται ο εργαζόμενος και όχι ο τουρίστας . Αυτά είναι πράγματα προφαν΄΄η στον πολιτισμένο κόσμο , καινοφανή όμως στην χώρα των κορμοράνων .

                        1. Τα τέλη κυκλοφορίας , είναι όντως υπερβολικά για τα δίλιτρα και πάνω αυτοκίνητα , αλλά δεν αφορούν τους αυτοκινητόδρομους , αφού πηγαίνουν στους δήμους .
                          Αρα δεν είναι συγκρίσιμο . Και το 23 % ΦΠΑ είναι υπερβολικό , αλλά και αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε .

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                        Εμαθα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alfa-156 last edited by

                          αντε καλα...δεν πληρωνουμε διοδια,ειδικα σε ευτοιμους δρομους που τους εχουμε χρυσοπληρωσει πολακις στο παρελθον.δεχομαι να πληρωνω διοδια Μονο για την συντηρηση του δρομου σε εναν ετοιμο δρομο και οχι για την κατασκευη αλλου δρομου οταν περναω εναν ετοιμο δρομο.
                          απο την στιγμη που δεν εχει προβλεφτει αυτο και νιωθω οτι με κοροιδευουν ,τους γραφω και εγω μεχρι νεωτερας!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-lappas last edited by

                            Αν είναι κάτι που πρέπει σε μαζική κλίμακα να αρχίσουμε να μην πληρώνουμε, είναι τα τέλη κυκλοφορίας που είναι εντελώς παρανοϊκά, τρόπος τιμωρίας για κάποιες κατηγορίες καινούργιων αυτοκινήτων. Για το δικό μου BMW πληρώνω πλέον €1000/χρόνο παρόλο που ρυπαίνει λιγότερο από του γείτονα. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που επιβαρύνω το περιβάλλον λιγότερο από τον γείτονα που κάνει 5πλάσια χιλιόμετρα κάθε εβδομάδα για να πάει στην δουλειά του και όλα σε ώρες αιχμής. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που το αμάξι μου δεν είναι μακρύτερο, ή βαρύτερο από το avensis 1,6 του γείτονα. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που δεν καταλαμβάνω παρά σπάνια δημόσια θέση παρκαρίσματος, ενώ ο γείτονας το αφήνει έξω σε μόνιμη βάση γιατί βαριέται την μανούβρα, ενώ έχει και γκαράζ. Πληρώνω €1000/χρόνο παρόλο που πλήρωσα ήδη πάνω από €20.000 σε φόρους για να το αγοράσω ενώ ο γείτονας μόνο €5.000 για το δικό του. Και το κερασάκι στην τούρτα; Πρέπει να πληρώνω €1000/χρόνο σε τέλη παρόλο που ο γείτονας (αδελφικός φίλος) έχει σχεδόν το διπλάσιο εισόδημα από εμένα (το συζητούσαμε τις προάλλες και γελούσαμε με τον παραλογισμό).

                            Αν είναι κάτι που πρέπει ΠΡΩΤΑ από όλα να εξορθολογιστεί, είναι τα τέλη κυκλοφορίας που θα έπρεπε να καταργηθούν εντελώς και τα χαμένα έσοδα του κράτους να προέλθουν από επιπλέον φόρο στην βενζίνη. Τώρα, όπως έχει το πράγμα, ουσιαστικά κάποιοι έχουν βρει τους μαλ@κες που έκαναν σε κάποια στιγμή το λάθος και πήραν ακριβό αυτοκίνητο στην Ελλάδα και περιμένουν από αυτούς να τους πληρώνουν όλα τα έξοδα:
                            'ΟΧΙ στην αύξηση της βενζίνης, ΟΧΙ στα διόδια, ΟΧΙ στην πληρωμή ανάλογα με την χρήση και τις επιβαρύνσεις στις υποδομές, στο περιβάλλον και στην ποιότητα ζωής, γιατί πληρώνω ήδη τέλη' (=€250, και άσε τον Λάππα και τους αντίστοιχους ηλίθιους να πληρώνουν χιλιάρικα ώστε να βρεθούν τελικά τα λεφτά που μας λείπουν).

                            Πολύ ωραία το έχετε σκεφτεί, τα συγχαρητήρια μου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nidosan last edited by

                              Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                              Για να το ξεκαθαρίσουμε λίγο, όσοι είσαστε υπέρ των διοδίων πιστεύετε ότι

                              1. ορθά έχουν μπει σε όσους δρόμους έχουν μπει (δηλ. η κατάσταση των δρόμων είναι ικανοποιητική και δικαιολογημένα υπάρχουν διόδια)?
                              2. το αντίτιμο είναι λογικό και 'ανταποδοτικό'?

                              Εσυ παλι πιστευεις οτι το επιτοκιο για την χρηματοδωτηση αυτων των εργων + το γεγονος οτι θα τους φτιαξουν οι γνωστες υπηρεσιες του δημοσιου που ολοι μας εδω μεσα λεμε οτι τα 'παιρνουν', βαλε και το αδικο, να τους χρεωθουν ανθρωποι που δεν θα τους χρησιμοποιησουν σχεδον ποτε... ειναι πιο δικαιο και συμφερων για το κοινονικο συνολο...??. Με λιγα λογια αν σου βαλουν ενα κοστος στις φορολογικες δηλωσεις ας πουμε 50 - 100 ευρω για ολους που θα αντιπροσωπευει τους τοκους χρηματοδωτησης, το θεωρεις πιο δικαιο... Τα νουμερα φυσικα ειναι τυχαια...οπως αγνωστο ειναι και το ποσα θα πανε στις τσεπες... αρμοδιων και μη...

                              Έκανα 2 απλές και ξεκάθαρες ερωτήσεις για να καταλάβω τι πιστεύουν ορισμένοι (ανάμεσα στους οποίους δε γνωρίζω αν είσαι κι εσύ - δεν έχω παρακολουθήσει όλη τη συζήτηση).

                              Θέλεις να απαντήσεις σε αυτά που ρωτάω? Καλώς. Κάντο. Δε θέλεις? Κανένα πρόβλημα, άστο σε κάποιον άλλο. Μήπως θέλεις να σου απαντήσω πρώτος εγώ σε αυτό που ρωτάς (αντί απάντησης...) για να δεις εγώ τι πιστεύω, και ανάλογα θα απαντήσεις εσύ?!....

                              Ρε τι πάθαμε!!

                              Επειδη δε ο pipinos1976, ρωτησε να του δειξουμε εναν Μπλα ...μπλα... εγω του δειχνω τον εαυτο μου.... ναι ισως ειμαι μια εξαιρεση... αλλα ναι δεν εχω περασει ουτε εξω απο πολαιοδομια... εκτος απο υπογραφη που εβαλα για ανακαινιση σπιτιου της γυναικας στο νησι, και για την ποια δεν πληρωθηκα... της εκανα δωρεα την αμοιβη.... οπως λεει ο νομος... για να μην πληρωσουμε κερατιατικα και φορο απο πανω...

                              Έχει καμιά σχέση αυτό με τις ερωτήσεις που έθεσα εγώ??...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nidosan last edited by

                                Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                Απαντήσεις

                                1.Ορθά έχουν μπεί και κάκιστα δεν έχουν μπεί ακόμα και στην Εγνατία και όπου αλλού έχουμε αυτοκινητόδρομους .
                                Στην Κορίνθου - Πατρών θα μπορούσαν να είναι τα μισά , όπου έχει 1+1 λωρίδα και κανονικά όπου έχει 2+2 .
                                Είναι όμως λάθος τα μετωπικά διόδια και πρέπει να αντικατασταθούν με πλευρικά .

                                Καταρχάς σε ευχαριστώ για τις απαντήσεις, φίλε cruiser.

                                Αν κατάλαβα καλά, δεν πιστεύεις ότι τίθεται θέμα τήρησης προδιαγραφών στους δρόμους όπου έχουν μπει διόδια - σωστά? Όπου, δηλαδή, έχουν μπει, ο δρόμος είναι 'μια χαρά'. Ή δεν είναι έτσι?..

                                Μου αρέσει το 'θα μπορούσαν να είναι τα μισά' (που δε γράφεις, δηλαδή, 'πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι τα μισά')...

                                Το αντίτιμο θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο , θα έπρεπε όμως να υπήρχαν σοβαρά εκπτωτικά προγράμματα με εκπτώσεις μέχρι και 70 % στους συχνούς χρήστες .

                                Θα μπορούσε ή θα έπρεπε?... Στο δεύτερο σκέλος συμφωνούμε πάντως - αν και εγώ θα έλεγα και πάνω από 70% (γι αυτόν π.χ. που έτυχε να μένει από τη μια πλευρά των διοδίων και να εργάζεται από την άλλη).

                                Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι πολύ ψηλότερα .
                                Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να επιδοτούμε τους τουρίστες η τους περιστασιακούς χρήστες .

                                Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι ψηλότερα, ενώ οι μισθοί και η ποιότητα του οδικού δικτύου είναι όπως εδώ?!... Και γιατί να πάρουμε τις χώρες που έχουν διόδια και είναι ψηλότερα από τα δικά μας ως παράδειγμα προς μίμηση και όχι αυτές που δεν έχουν?

                                Κατανοητός, πάντως, ο προβληματισμός σου σχετικά με την 'επιδότηση' των τουριστών...

                                Γίνεται συζήτηση γιά την τιμή του εισιτηρίου των λεωφορείων , αν θα πάει από 1 € σε 1,20 η 1,50 . Το εισιτήριο πρέπει να πάει 2 € τουλάχιστον και να φτηνήνουν οι κάρτες η μηνιαίες και οι ετήσιες , ώστε να επιδοτείται ο εργαζόμενος και όχι ο τουρίστας . Αυτά είναι πράγματα προφαν΄΄η στον πολιτισμένο κόσμο , καινοφανή όμως στην χώρα των κορμοράνων .

                                Εγώ λέω να το πάμε 3 ευρώ το λεωφορείο, να παίρνουν ταξί όλοι όσοι έχουν να κάνουν μέχρι 2 χλμ (τι 3 ευρώ, τι 3.10), να βοηθήσουμε και λίγο τους ταξιτζήδες.

                                Σοβαρά τώρα. Πρώτα απ' όλα είναι ηλίθιο να βάλεις αυτόν που πάει από την Κηφισιά στο Φάληρο να πληρώνει το ίδιο με αυτόν που πάει από την Κηφισιά στο Μαρούσι. Δεύτερον, δεν είναι τόσο η τιμή του εισιτηρίου όσο το πόσοι τσαμπατζήδες χρησιμοποιούν λεωφορείο, τρένο και μετρό με το υπάρχον σύστημα, πόσο σπάνια γίνονται έλεγχοι (αν και τώρα τελευταία γίνονται λίγο πιο εντατικά, αφού κατάλαβαν ότι δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση) και πόσο μικρό είναι το πρόστιμο. Το να βάλεις το εισιτήριο 2 ευρώ αντί 1 θα κανει αρκετούς να στραφούν πάλι πίσω στο ΙΧ (~2.4 ευρώ είναι το δικό μου κόστος σε βενζίνη για να πάω στο γραφείο μου με τις σημερινές τιμές, οπότε τι 4, τι 4.8 για το πήγαινε-έλα, χώρια το χρόνο που γλιτώνω, την άνεσή μου, το Α/C το καλοκαίρι, κλπ) και δε νομίζω ότι το θέλουμε κάτι τέτοιο. Για εμένα π.χ. αυτή τη στιγμή δεν αξίζει να βγάλω μηνιαία κάρτα, διότι κάποιες φορές παίρνω αμάξι επειδή έχω εξωτερικά ραντεβού, κάποιες άλλες που δεν έχω μπορεί να γυρίσω παρέα με κανένα συνάδελφο, οπότε το παίρνω όποτε μπορώ. Αν δε συμφέρει ούτε και τότε, τι να το κάνω? Γενικά, δεν είναι και τόσο απλά τα πράγματα όσο ίσως πιστεύεις (αν και σίγουρα έχουν κάποια βάση αυτά που προτείνεις).

                                1. Τα τέλη κυκλοφορίας , είναι όντως υπερβολικά για τα δίλιτρα και πάνω αυτοκίνητα , αλλά δεν αφορούν τους αυτοκινητόδρομους , αφού πηγαίνουν στους δήμους .
                                  Αρα δεν είναι συγκρίσιμο . Και το 23 % ΦΠΑ είναι υπερβολικό , αλλά και αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε .

                                Μήπως κάτι θα έπρεπε να αλλάξει όσον αφορά το που πηγαίνουν τα τέλη κυκλοφορίας?....
                                (καλά, όχι ότι το βλέπω να γίνεται, αλλά τουλάχιστον να δούμε αν συμφωνούμε σε φιλοσοφικό επίπεδο)

                                Μια ακόμα γενική ερώτηση:
                                Μπήκε μερικές σελίδες πιο πίσω άρθρο που έλεγε ότι το κόστος του Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με αυτοκίνητο, εκεί που έχουν φτάσει τα διόδια και η βενζίνη, συγκρίνεται πλέον με το κόστος που έχει το ίδιο ταξίδι αν το κάνεις με αεροπλάνο. Το θεωρείτε λογικό? Έτσι θα έπρεπε να είναι? Θεωρείτε λογικό το 1 ευρώ που βγάζει το κράτος από το κάθε λίτρο βενζίνης που βάζουμε να πάει για 'άλλα', τα τέλη κυκλοφορίας να πάνε για 'άλλα', και τους νέους δρόμους να τους πληρώνουν όσοι περνούν από διόδια? Έτσι, για να δούμε τι θεωρούμε λογικό και τι όχι, οι περισσότεροι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  224-v last edited by

                                  @Nidosan
                                  Σε ερωτησεις που δεν επιδεχονται απαντησεις ασπρο- μαυρο, οπως θελει ο ερωτων δεν απαντω με εκβιασμο των απαντησεων..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alfa-156 last edited by

                                    ρε χρηστο με συνχωρεις δηλαδη οκ τα τελη που λες ειναι οντως υπερβολικα αλλα ειναι στο χερι σου να παρεις ενα μεχρι1900 ωστε να εχεις χαμηλοτερα τελη.υπαρχουν δηλαδη εναλακτικες λυσεις.
                                    με τους δρομους ομως δεν υπαρχει εναλακτικη λυση ,και η αυξηση των διοδιων τοσο απο πλευρας κοστους οσο και απο πλευρας σταθμων εναι εκθετικη και εχουν την ιδια επιβαρυνση ολοι ανεξρατητως μαρκας /αξιας αυτοκινητου...αρα ειναι ατοπη η συγκριση αυξηση τελλων κυκλοφοριας με την ευξηση των διοδιων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-lappas last edited by

                                      Δεν είναι καθόλου στο χέρι μου. Όταν το αγόρασα, τα τέλη ήταν 400++. Τώρα που τα πήγαν στο χιλιάρικο, αυτό το αυτοκίνητο απλά δεν πουλιέται. Δεν υπάρχουν πια κορόιδα που θα μπλέξουν στο τριπάκι των πολλών κυβικών στην χώρα μας. Και αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να σε θλίβει γιατί με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγήσει σε περισσότερα βάρη για εσένα στο μέλλον. Ακόμα και η φορολόγηση βλέπεις πρέπει να είναι sustainable.

                                      Παρόλα αυτά, δεν έχω πρόβλημα να πληρώνω ακόμα και αυτό το άδικο νταβατζιλίκι. Αρκεί να ξέρω ότι ο καθένας μας πληρώνει το μερίδιο που του αναλογεί στον κρατικό κορβανά. Αλλά εδώ έχουμε μια κατάσταση στην οποία κάποιοι απαιτούν να πληρώνω μόνο εγώ. Αυτή η απαίτηση να βρεθούν τα χρήματα για την βελτίωση και συντήρηση των δρόμων από οποιαδήποτε τσέπη εκτός από αυτή του χρήστη του δρόμου είναι όχι απλά ανεδαφική, αλλά 100% εκ του πονηρού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nidosan last edited by

                                        Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                        @Nidosan
                                        Σε ερωτησεις που δεν επιδεχονται απαντησεις ασπρο- μαυρο, οπως θελει ο ερωτων δεν απαντω με εκβιασμο των απαντησεων..

                                        Φίλε 224.ν, απλές και ξεκάθαρες ερωτήσεις είναι.
                                        Αν πιστεύεις ότι δεν επιδέχονται απαντήσεις άσπρο-μαύρο ('ναι' ή 'όχι'), μπορείς να απαντήσεις διαφορετικά: 'Ναι, μεν, αλλά....' ή 'όχι, αλλά...'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                                          Αν κατάλαβα καλά, δεν πιστεύεις ότι τίθεται θέμα τήρησης προδιαγραφών στους δρόμους όπου έχουν μπει διόδια - σωστά? Όπου, δηλαδή, έχουν μπει, ο δρόμος είναι 'μια χαρά'. Ή δεν είναι έτσι?..
                                          Μου αρέσει το 'θα μπορούσαν να είναι τα μισά' (που δε γράφεις, δηλαδή, 'πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι τα μισά')...

                                          Ο δρόμος Μεγαλόπολη - Αθήνα - Θεσσαλονίκη εξαιρουμένων των Τεμπών - Πλαταμώνα και Λαμίας - Καραβόμυλου , δεν τηρεί τις προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου ? Δεν πρέπει να έχει διόδια ? Η Εγνατία ?
                                          Στο εξωτερικό όταν κάνουν έργα και οι 2 λωρίδες γίνονται μία , η όταν έχει και έχει πολύ συχνά , μποτιλιαρίσματα τα διόδια δεν ισχύουν ? Εχω τύχει σε μποτιλιάρισμα 100 χλμ στην Βόρεια Ιταλία και τα διόδια εκεί . Ετσι γιά τον Κόρινθο-Πάτρα που είναι πολύ δύσκολο τεχνικό έργο , αν η ύπαρξη διοδίων συντομεύσει τον χρόνο κατασκευής του , αφού απαιτείται μικρότερη τραπεζική χρηματοδότηση , τότε είμαι υπέρ των διοδίων . Γιά αυτό λέω θα μπορούσαν , είναι θέμα παραδοχών .

                                          Τα διόδια στην Ιταλία και στην Γαλλία είναι ψηλότερα, ενώ οι μισθοί και η ποιότητα του οδικού δικτύου είναι όπως εδώ?!... Και γιατί να πάρουμε τις χώρες που έχουν διόδια και είναι ψηλότερα από τα δικά μας ως παράδειγμα προς μίμηση και όχι αυτές που δεν έχουν?

                                          Η μόνη χώρα που δεν έχει διόδια είναι η Γερμανία που τα έχει ως φόρους και αυτό μαζί με την ανυπαρξία ορίων είναι ιδεολογική στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας .
                                          Οι άλλες χώρες έχουν , είτε διόδια , είτε βινιέτες σε συνδυασμό με φόρους .

                                          Εγώ λέω να το πάμε 3 ευρώ το λεωφορείο, να παίρνουν ταξί όλοι όσοι έχουν να κάνουν μέχρι 2 χλμ ...

                                          Οσοι κάνουν λίγα χλμ , χρησιμοποιούν και σήμερα ταξί , ποδήλατο η πόδια . Γιά το αμάξι στη δουλειά όμως , το θέμα είναι όχι το κόστος μετακίνησης , αλλά η στάθμευση και ο χρόνος . Μπορεί να σου κοστίζει 4,8 € το αμάξι , αλλά το πάρκινγκ κοστίζει 8-12-20 € ανάλογα με το πόσο συχνός πελάτης είσαι . Και ο χρόνος σου , δεν έχει κόστος ? Πάντως με 20 € μηνιαία κάρτα , δεν θα το σκεφτόσουν να το πάρεις , αν δεν είχες εξωτερικές δουλειές .

                                          Γιά τα τέλη είναι πονεμένη ιστορία . Εχω και δίλιτρο βλέπεις , αλλά εκεί δεν πουλάει ο λαικισμός , οπότε δεν τον παίζουν τα κανάλια .

                                          Μπήκε μερικές σελίδες πιο πίσω άρθρο που έλεγε ότι το κόστος του Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα με αυτοκίνητο, εκεί που έχουν φτάσει τα διόδια και η βενζίνη, συγκρίνεται πλέον με το κόστος που έχει το ίδιο ταξίδι αν το κάνεις με αεροπλάνο. Το θεωρείτε λογικό?

                                          Σε όλο τον κόσμο ελάχιστοι κάνουν μόνοι τους τόσο μεγάλα ταξίδια με αυτοκίνητο .
                                          Πάντα το αμάξι πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 γιά να συμφέρει . Ετσι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη σήμερα είναι περίπου 150-170 € και θα πλησιάσει τα 200 € . Στο ένα άτομο είναι όσο το αεροπλάνο η το εξπρές τρένο πρώτης θέσης . Στα 2 άτομα είναι όσο το φτηνό τρένο στην δεύτερη θέση , στα τρία άτομα και πάνω , το αυτοκίνητο είναι το φτηνότερο . Αυτή είναι και η διεθνής λογική .

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                          Εμαθα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bebes last edited by

                                            Θα δανειστώ τη δημοσίευση συνφορουμίτη σε άλλο νήμα:

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Ταξίδι προς Ναύπλιο μέσω Αττικής Οδού.
                                            ...
                                            Κόστος για περίπου 100 km Ε.Ο. (με την Αττική) 2.50 (Pass) + 2.9 + 2.3 = 7.7 € ακριβό μεν αλλά η ευχαρίστηση να έχεις τους συνεπιβάτες να κοιμούνται και να ξυπνούν λίγο πριν την άφιξη ήταν χωρίς αμφιβολία μοναδική.

                                            Βγάζοντας εξω το κόστος Α.Ο. ειναι 5,2€ για 100Χιλ. δηλαδή 5,2 λεπτα το χιλιόμετρο.
                                            πολλα δεν είναι;
                                            Όταν έδωσαν τους δρόμους για κατασκευή συντήρηση και εκμετάλλευση δεν έλεγαν για 3 λεπτά το χιλιόμετρο και 4 στα 'δύσκολα' σημεία;

                                            Η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με τα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός και υπολογίζεται ότι η τιμή θα είναι από 0,03 έως 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο.

                                            Αυτο βέβαια καταστρατηγείται και σε άλλους δρόμους, αλλα δεν είναι ήδη μια απάντηση σε ερωτήματα που τέθηκαν παραπάνω;

                                            ΕDIT: βρήκα πολλά απ'αυτα που συζητάμε εδω:
                                            δημοσιεύτηκε πριν απο 1,5 χρόνο περίπου και δε νομίζω να φανταζόταν τοτε τι θα ισχύει σήμερα
                                            http://www.safedriver.gr/index.php?productID=140

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 81
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 81 / 103
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr