Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί εκκλησίας [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Περί εκκλησίας [#2]
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 83
    • 84
    • 70 / 84
    Αντίλογος
    115
    1673
    3152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rx8_drifter last edited by

      προφ ρε pai meι, άλλωστε δεν είσαι ο μόνος που έχει τέτοιους φίλους

      Το αν θα το κάνεις ή όχι είναι προσωπική σου επιλογή, το να μπορείς να βρίζεις την παναγίτσα όμως δεν μπορεί να μην είναι δικαίωμα σου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        beams last edited by

        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

        Προσωπικά είμαι υπέρ της απόλυτα ελεύθερης έκφρασης, χωρίς συμβιβασμούς, μέχρι ύβρεως και επιθετικότητας σε πολλές περιπτώσεις, αλλά υπάρχει λόγος να πάω στη γιαγιά μου ή σε κάποιον άλλον συμπαθή άνθρωπο να αντιδικήσω μαζί του σε προσωπικό επίπεδο για τα (αφελή ή μη) πιστεύω του; Και θα τον στεναχωρήσω και τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει...

        Όντως, το να κάνεις σε μια γιαγιά ή σε οποιονδήποτε άλλον άνθρωπο προσωπική επίθεση για τα πιστεύω του χωρίς να σε έχει προκαλέσει, είναι αδικαιολόγητο.
        Επίθεση και χλευασμό μεγατόννων, κάνεις όταν οι πιστοί και οι εκπρόσωποι του κάθε θεού προσπαθούν να σου επιβάλλουν με το ζόρι τις κοσμοθεωρίες τους και μάλιστα, σου ζητάνε πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης πιέζοντας για αυτό το παντελώς γεια σου υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων.
        Επίσης, χλευασμός και σε όσους θεωρούν ταμπού τα θέματα θρησκείας και προσπαθούν να σε υποβιβάσουν με αστήρικτους χαρακτηρισμούς, όταν καταφέρεσαι με επιχειρήματα εναντίον τέτοιων ελεεινών πρακτικών.
        Το πως νιώθει ο καθένας πιο καλά για να παλέψει το βίο του, είναι δικιά του υπόθεση καθαρά.
        Άλλος καπνίζει μια φυτεία, άλλος εναποθέτει όλες του τις ελπίδες στο δικό του θεό, και άλλος εμπιστεύεται τα μόνα όπλα που του έδωσε η φύση. Τα αισθητήρια όργανα και τον εγκέφαλό του.
        Όταν ανακαλυφθεί τίποτα άλλο, το οποίο θα μας επιτρέπει να επικοινωνούμε με παράλληλα σύμπαντα και άλλες ζωές, εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mercyful_fate last edited by

          Ο χρήστης skye έγραψε:

          εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

          Είναι πολύ μικρό, δεν φαίνεται καλά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:

            εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

            Είναι πολύ μικρό, δεν φαίνεται καλά.

            πανω αριστερα πατας το μεγεθυντικο φακο και μεγαλωνει. αλλιως δεξι κλικ πανω στην εικονα, copy image address και σε ενα αλλο tab του browser καν'το paste

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              ripper last edited by

              Ο χρήστης ililias έγραψε:
              Πιστεύω ότι αυτό που πιστεύω δεν υπάρχει λόγος να το συζητάω...

              Τότε γιατί συμετέχεις στην συζήτηση ή τέλος πάντων στην ανταλαγή εξυπναδίστικων μ@λ@κιών κατά την άποψή σου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                προφ ρε pai meι, άλλωστε δεν είσαι ο μόνος που έχει τέτοιους φίλους

                Το αν θα το κάνεις ή όχι είναι προσωπική σου επιλογή, το να μπορείς να βρίζεις την παναγίτσα όμως δεν μπορεί να μην είναι δικαίωμα σου

                Δικαίωμά σου είναι.

                Και όχι μόνο είναι κατακτημένο δικαίωμα να μπορείς να βρίζεις χωρίς επιπτώσεις, αλλά πολλές φορές και πολύ δημιουργικό (η καλλιτεχνική πινελιά στο τέλος μιας όμορφης επιχειρηματολογίας ή και σκέτο ποίημα από μόνη της χωρίς ανάγκη επιχειρήματος).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mercyful_fate last edited by

                  Ο χρήστης skye έγραψε:

                  εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

                  Είναι πολύ μικρό, δεν φαίνεται καλά.

                  πανω αριστερα πατας το μεγεθυντικο φακο και μεγαλωνει. αλλιως δεξι κλικ πανω στην εικονα, copy image address και σε ενα αλλο tab του browser καν'το paste

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tasosdev last edited by

                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                    Προσωπικά είμαι υπέρ της απόλυτα ελεύθερης έκφρασης, χωρίς συμβιβασμούς, μέχρι ύβρεως και επιθετικότητας σε πολλές περιπτώσεις, αλλά υπάρχει λόγος να πάω στη γιαγιά μου ή σε κάποιον άλλον συμπαθή άνθρωπο να αντιδικήσω μαζί του σε προσωπικό επίπεδο για τα (αφελή ή μη) πιστεύω του; Και θα τον στεναχωρήσω και τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει... Συζήτηση γίνεται μόνο όταν αντιλαμβανόμαστε κατ' αρχάς με τον ίδιο τρόπο τις έννοιες που έχουν μπει στο τραπέζι, συν διάφορα άλλα προαπαιτούμενα...

                    Οι γιαγιάδες δεν περιορίζονται στα αφελή πιστεύω τους, είναι ακτιβίστριες οι περισσότερες. Πετάνε αγιασμούς από τις σκάλες και σε κάνουν μούσκεμα, πιέζουν τα εγγόνια ψυχολογικά να πάνε εκκλησία, στα κρυφά κάνουν κατήχηση κλπ.
                    Σου συνιστώ ανεπιφύλαχτα να τις στενοχωρείς τουλάχιστον για να έχουν την τρομάρα σου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rx8_drifter last edited by

                      Ο χρήστης tasosdev έγραψε:

                      Προσωπικά είμαι υπέρ της απόλυτα ελεύθερης έκφρασης, χωρίς συμβιβασμούς, μέχρι ύβρεως και επιθετικότητας σε πολλές περιπτώσεις, αλλά υπάρχει λόγος να πάω στη γιαγιά μου ή σε κάποιον άλλον συμπαθή άνθρωπο να αντιδικήσω μαζί του σε προσωπικό επίπεδο για τα (αφελή ή μη) πιστεύω του; Και θα τον στεναχωρήσω και τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει... Συζήτηση γίνεται μόνο όταν αντιλαμβανόμαστε κατ' αρχάς με τον ίδιο τρόπο τις έννοιες που έχουν μπει στο τραπέζι, συν διάφορα άλλα προαπαιτούμενα...

                      Οι γιαγιάδες δεν περιορίζονται στα αφελή πιστεύω τους, είναι ακτιβίστριες οι περισσότερες. Πετάνε αγιασμούς από τις σκάλες και σε κάνουν μούσκεμα, πιέζουν τα εγγόνια ψυχολογικά να πάνε εκκλησία, στα κρυφά κάνουν κατήχηση κλπ.
                      Σου συνιστώ ανεπιφύλαχτα να τις στενοχωρείς τουλάχιστον για να έχουν την τρομάρα σου

                      καλά τα λέει ο πάτερ

                      http://www.slang.gr/lemma/show/nintza_7460

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kon5 last edited by

                        Τί λέτε ρε σεις

                        Εμένα μία φορά που πήγα σε εκκλησία μια γριά μου κόλλησε αυτοκόλλητο της ενορίας στο πουλοβεράκι

                        Πέρα από την πλάκα. Δεν με ενοχλούν οι πιστοί εφόσον δεν είναι φανατισμένοι. Ο καθένας μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει ή να μην πιστεύει. Όλοι δεκτοί , όλοι ίδιοι. Σέβομαι τις συνήθειες κάθε θρησκείας και τους πιστούς της στα πλαίσια βέβαια των νόμων σύγχρονου κράτους. Αυτό όμως που με ενοχλεί είναι η ανάμιξη των διοικούντων της εκκλησίας και κάθε θρησκείας στα εσωτερικά του κράτους όπως κάνουν πολλοί παπάδες βλ Άνθιμος.
                        Κάντε δουλειά σας παπάδες να κάνει και την δική του δουλειά το κράτος.
                        Πιστεύω στον πλήρη διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας για τον απλό και μόνο λόγο ότι είμαστε ή θέλουμε να λεγόμαστε τουλάχιστον κοσμικό κράτος.

                        Α και κάτι άλλο να απολυθούν οι παπάδες. Ακούς εκεί δημόσιοι υπάλληλοι...
                        Δεν πιστεύω ν'αντιτίθεται κανείς στην άρση της μονιμότητας?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          ililias last edited by

                          Ο χρήστης ripper έγραψε:

                          Πιστεύω ότι αυτό που πιστεύω δεν υπάρχει λόγος να το συζητάω...

                          Τότε γιατί συμετέχεις στην συζήτηση ή τέλος πάντων στην ανταλαγή εξυπναδίστικων μ@λ@κιών κατά την άποψή σου;

                          Συμμετέχω σε συζήτηση με σοβαρότητα, όχι στις μ@λ@κίες. Αυτές, απλά, τις σχολίασα. Εσύ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ililias last edited by

                            Ο χρήστης skye έγραψε:
                            εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

                            Ma είναι γνωστό από χιλιάδες χρόνια ότι τα πλούτη απομακρύνουν τον άνθρωπο από τον Θεό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              Ο χρήστης ililias έγραψε:

                              εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

                              Ma είναι γνωστό από χιλιάδες χρόνια ότι τα πλούτη απομακρύνουν τον άνθρωπο από τον Θεό.

                              να ταν μόνο τα πλούτη

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gto250swb last edited by

                                Nα πω κι εγω την εξυπναδα μου, προσφατα εψαχνα για κατι και επεσα επανω σ΄άυτο

                                Youtube Video

                                Εδω ο Zizek αποσαφηνιζει (ή τουλαχιστον προσπαθει) την σχεση μεταφυσικου και λογικης, φυσικα επηρεασμενος απο αυτους που θεωρει μεντορες του (Lacan,Heidegger, και κυριως Alain Badiou).

                                Αυτο το κανει μεσα απο μια παρουσιαση, διαβαζοντας σχεδον κατα γραμμα απο ενα βιβλιο του 'The Monstrosity of Christ'.

                                Το ρεζουμε ειναι οτι μια πιθανη απαντηση πρεπει να διαχωρισει την θεολογια απο την εκκλησια. Το ιδρυμα απο την 'απαντηση' των σκιων και των σκοτεινων σημειων του Κουτσαν μεσα απο την διερευνηση του υπερβατικου.

                                Ξεκινωντας απο την εκκλησια-ιδρυμα, εγω δεν θα την αξιολογουσα ως κατι σημαντικοτερο απο αλλα ιδρυματα.Παρολα αυτα αν ημουν ενας σωστος αστος δεν θα υποτιμουσα και την σημασια της. Εχει δλδ μια συγκεκριμενη αξια για ενα κοινωνικο περιβαλλον που ζουμε, συνεισφερει σε αυτο που λεμε πολιτισμος. Και θα ηταν αδικο να μιλαμε για πολιτισμο μονο με ορους 'theological nihilism' να εκμηδενισουμε ενα παραγοντα κοινωνικης συμπεριφορας. Πιο παλια η απαντηση που μου εδωσε ενας φιλος οταν τον ρωτησα αν πιστευει στον Θεο, μου παρουσιασε την αποψη οτι η συμμετοχη το Πασχα στον επιταφιο ή στην ανασταση δεν εχει να κανει τοσο με την πιστη του στο υπερβατικο του πραγματος οσο στο κοινωνικο.(Μια ευκαιρια συσχετισης και επανεγγραφης σε ενα κοινωνικο συνολο)
                                Αν δλδ απογυμνωσουμε την εκκλησια απο την μεταφυσικη της σχεση με το Θεο(που περιγραφεται αλλου ως αναπαντητη κλιση κλπ) δεν μενει τποτα αλλο απο μια κοινωνικη οργανωση και δομη. Δυστυχως ή ευτυχως ειναι μια δομη που δεν σχετιζεται τοσο πολυ με το ονομα ή την υπαρξη του Θεου αλλα με την αναπαρασταση αυτου. Και δεν ειναι τυχαια η συσχετιση της Παναγιας με την Αρχαια Αθηνά π.χ. ή ο γεωγραφικος εντοπισμος του μονοθεϊσμου(Ιερουσαλημ). Οι περισσοτεροι απο εμας γεννηθηκαμε σε μια πολη μην ξεχναμε που γιγαντωθηκε στην σκια ενος βραχου που εχει κατασκευαστει-καταστραφει ως συμβολο της μεταφυσικης μας σχεσης με τον τοπο. Η Ακροπολη λοιπον μπορει να ειναι κατι που να εχει καποια σημασια, μια σημασια που δεν αντιστοιχει κατ' αναγκη μονο στην 'Θρησκεια'.

                                Απο την αλλη οταν μιλαμε για το Θεολογικο του πραγματος εδω πρεπει να διαφωνησω με τον κουτσαν και με την αντιθεση θρησκειας και επιστημης. Η βαση της ιδιας της επιστημης εχει να κανει με το μεταφυσικο-υπερβατικο. Η Φιλοσοφια η ιδια ως τομεας ασχολειται με τι? Ο Descartes τι ειναι?(εκτος απο πουτανιτσα )Ο Θεος αν τον ταυτισουμε με το υπερβατικο ειναι τμημα λοιπον και μιας ας το πουμε διαλεκτικης της ιστοριας. Ακομα και αν δεν μας αρεσει απο τον Πλατωνα μεχρι τον Λακαν και απο τον Καντ και τον Καρτεσιο μεχρι τον Κιρκεγκαρντ ζουμε σε ενα infinite loop αναμεσα στο Reason και στο Metaphysics.
                                Ειναι λοιπον αστειο(και τραγικο) που οι παπαδες καιγανε στην πυρα και απειλουσανε απο νεοπλατωνικους φιλοσοφους μεχρι τον Γαλιλαιο, οσο βεβαια ειναι αστειο να παιζεις το παραμυθι επιστημη vs θεολογια.

                                Αλλωστε οπως λεει και ο Ζιζεκ ο ιδιος ο Χριστιανικος Θεος ειναι Αθεος...γι αυτο εστειλε τον γιο του να θανατωθει.Η ερμηνεια δλδ οτι δεν ειναι ο ανθρωπος που πρεπει να πιστευει στον Θεο, αλλα οτι ο Θεος πιστευει στον ανθρωπο,(Κατι που ειναι λιγο ανορθοδοξο για την επισημη θεολογια αλλα εμενα μου αρεσει)

                                Και κατι τελευταιο, πιο ευαγγελιο αρχιζει με την προταση 'Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν, και Θεός ην ο Λόγος.'

                                Αν απο την αλλη θα επρεπε να διαλεξω με το ζορι, αναμεσα σε ενα (αφελη?) ρεαλιστη καπιταλιστη και σε ενα φανατικο ιδεολογο που προσπαθει να αποδειξει οτι υπαρχουν χυτρες ταχυτητας στην τροχια του Κρονου και οτι το φεγγαρι ειναι φτιαγμενο απο τυρι εγω παω με τον δευτερο.

                                http://www.youtube.com/watch?v=dNiVFCWMrqI και για κατακλειδα παρτε και την καταπληκτικη τελευταια σκηνη του Σταλκερ του Ταρκοφσκυ. Ισως οτι καλυτερο εχω δει στην ζωη μου.Μπουρδελο ολα αγαπητοι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
                                  Nα πω κι εγω την εξυπναδα μου, προσφατα εψαχνα για κατι και επεσα επανω σ΄άυτο

                                  αυτά τα ψήγματα ιδεαλισμού υποθηκεύουν την παραμονή σου στη σέκτα στο λέω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης ililias έγραψε:

                                    εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

                                    Ma είναι γνωστό από χιλιάδες χρόνια ότι τα πλούτη απομακρύνουν τον άνθρωπο από τον Θεό.

                                    Βλέποντας τον αμύθητο πλούτο που έχει συγκεντρώσει η εκκλησία, είναι σίγουρο ότι εκπροσωπεί τον διάβολο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skye last edited by

                                      Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
                                      Και θα ηταν αδικο να μιλαμε για πολιτισμο μονο με ορους 'theological nihilism' να εκμηδενισουμε ενα παραγοντα κοινωνικης συμπεριφορας. Πιο παλια η απαντηση που μου εδωσε ενας φιλος οταν τον ρωτησα αν πιστευει στον Θεο, μου παρουσιασε την αποψη οτι η συμμετοχη το Πασχα στον επιταφιο ή στην ανασταση δεν εχει να κανει τοσο με την πιστη του στο υπερβατικο του πραγματος οσο στο κοινωνικο.(Μια ευκαιρια συσχετισης και επανεγγραφης σε ενα κοινωνικο συνολο)
                                      Αν δλδ απογυμνωσουμε την εκκλησια απο την μεταφυσικη της σχεση με το Θεο(που περιγραφεται αλλου ως αναπαντητη κλιση κλπ) δεν μενει τποτα αλλο απο μια κοινωνικη οργανωση και δομη. Δυστυχως ή ευτυχως ειναι μια δομη που δεν σχετιζεται τοσο πολυ με το ονομα ή την υπαρξη του Θεου αλλα με την αναπαρασταση αυτου. Και δεν ειναι τυχαια η συσχετιση της Παναγιας με την Αρχαια Αθηνά π.χ. ή ο γεωγραφικος εντοπισμος του μονοθεϊσμου(Ιερουσαλημ). Οι περισσοτεροι απο εμας γεννηθηκαμε σε μια πολη μην ξεχναμε που γιγαντωθηκε στην σκια ενος βραχου που εχει κατασκευαστει-καταστραφει ως συμβολο της μεταφυσικης μας σχεσης με τον τοπο. Η Ακροπολη λοιπον μπορει να ειναι κατι που να εχει καποια σημασια, μια σημασια που δεν αντιστοιχει κατ' αναγκη μονο στην 'Θρησκεια'.

                                      Αυτη ειναι και η αποψη του Walter Burkert (εχω συστησει και στο παρελθον το βιβλιο του 'Αρχαια Ελληνικη Θρησκεια' στο φορουμ)
                                      Φυσικα αυτο ισχυει οσο δεχεσαι τη συστηματικη σχεση μυθου-θρησκειας. Περισσοτερη σημασια εχει η εξεταση του οποιου μυθου στα πλαισια της λειτουργικης-τελετουργικης σχολης παρα η ουσιαστικη αξιολογηση της μεταφυσικης φυσης του ιδιου του αντικειμενου, που ουτως ή αλλως ειναι αξιωματικη. Ο πιο σημαντικος ρολος, λοιπον, του μυθου, ειναι η δημιουργια ρολων συμπεριφορας στην κοινωνια. Η συμμετοχη στα τελετουργικα λειτουργει κι αυτη στο πλαισιο της συνδεσης των μελων, οπως και εξηγει τα ιδια τα τελετουργικα ακομη κι οταν η αρχικη τους σημασια εχει ηδη χαθει. Υπαρχουν κι αλλα, ομως ας μη χρονοτριβουμε, τις βασικες αυτες θεσεις τις γνωριζεις. Παρεμπιπτοντως, η Ακροπολη ειναι ο,τι λες αν και εφοσον το δεχεσαι αξιωματικα, δηλαδη αν το θεωρεις ετσι εσυ. Ή αν προκειται περι καταλοιπου που σου αφησε το συστημα και ουτε το ελεγχεις ουτε σε νοιαζει γι'αυτο και το δεχεσαι οπως ειναι.
                                      Τελοσπαντων, παρακατω με την προσεγγιση σου ειμαι καθετα αντιθετος. Οσο δυνατη ειναι η ιδεα αυτου που περιγραφεις, λες ας ακολουθησουμε κατι μαζικο, ρομαντικο και βλεπουμε αν ειναι λαθος ή σωστο βασει της υπαρκτης του αποτυπωσης στην πραγματικοτητα (δηλαδη στους κοινωνικους ρολους που θα επιφερει ως μαζικο φαινομενο στο κατω κατω της γραφης) εμενα αλλο τοσο μου φερνει αηδια. Οχι γιατι ελπιζω οτι θα ξερουμε που παμε σε καποια φαση (ουτε και μπορω να το εξετασω αλλωστε) αλλα ουτε λογω φοβου και συντηρισμου. Ειναι γιατι στο επιπεδο αυτο με αφηνει αδιαφορο, εχω σκοπο τη διαρκη συγκρουση και αμφισβητηση, αυτος ειναι ο δρομος μου κι αυτο με αφορα αμεσα, κι αν θελεις, κι αυτο ρομαντικο το θεωρω εως ενα σημειο. Απαισιοδοξο και ατομικιστικο ισως αλλα ολοι εχουμε τα μικροαστικα μας καταλοιπα, περιμενω να δικαιολογησεις και αυτα οπως δινεις συγχωροχαρτι στο μουσουλμανο που ριχνει πετρες μεχρι θανατου στην πουτανα ή στον χριστιανο που καιει τη μαγισσα στο βωμο ενος μαζικου και δυνατου κινηματος. Και γιατι να μη δωσεις και στον ρεαλιστη καπιταλιστη σε τελικη αναλυση; Αυτος που φταιει; Ακολουθησε κι αυτος τον απεναντι δρομο του ιδιου συστηματος που γεννησε ή εκανε πραξη καθετι μαζικο. Και αφου φερνεις σε αντιθεση αυτο το μαζικο με τους ρεαλιστες καπιταλιστες, θα ηθελα να λεω πως ως αλλος αμετανοητος Διογενης ή Αλτουσερ σε σχεση ομως οχι μονο με το συστημα αξιων ή το συστημα γενικως, εγω με οτιδηποτε θελω να υπαρχει αμφισβητηση και συγκρουση. Κι ας με πουν lumpenproletariat, δεκαρα δε δινω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kon5 last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        εγω δεχομαι οτι εχουμε γεμισει εξυπναδες γι'αυτο ας μιλησουν τα facts

                                        Ma είναι γνωστό από χιλιάδες χρόνια ότι τα πλούτη απομακρύνουν τον άνθρωπο από τον Θεό.

                                        Βλέποντας τον αμύθητο πλούτο που έχει συγκεντρώσει η εκκλησία, είναι σίγουρο ότι εκπροσωπεί τον διάβολο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gto250swb last edited by

                                          Ο χρήστης skye έγραψε:

                                          Τελοσπαντων, παρακατω με την προσεγγιση σου ειμαι καθετα αντιθετος. Οσο δυνατη ειναι η ιδεα αυτου που περιγραφεις, λες ας ακολουθησουμε κατι μαζικο, ρομαντικο και βλεπουμε αν ειναι λαθος ή σωστο βασει της υπαρκτης του αποτυπωσης στην πραγματικοτητα (δηλαδη στους κοινωνικους ρολους που θα επιφερει ως μαζικο φαινομενο στο κατω κατω της γραφης) εμενα αλλο τοσο μου φερνει αηδια. Οχι γιατι ελπιζω οτι θα ξερουμε που παμε σε καποια φαση (ουτε και μπορω να το εξετασω αλλωστε) αλλα ουτε λογω φοβου και συντηρισμου.** Ειναι γιατι στο επιπεδο αυτο με αφηνει αδιαφορο, εχω σκοπο τη διαρκη συγκρουση και αμφισβητηση, αυτος ειναι ο δρομος μου κι αυτο με αφορα αμεσα, κι αν θελεις, κι αυτο ρομαντικο το θεωρω εως ενα σημειο. Απαισιοδοξο και ατομικιστικο ισως αλλα ολοι εχουμε τα μικροαστικα μας καταλοιπα, περιμενω να δικαιολογησεις και αυτα οπως δινεις συγχωροχαρτι στο μουσουλμανο που ριχνει πετρες μεχρι θανατου στην πουτανα ή στον χριστιανο που καιει τη μαγισσα στο βωμο ενος μαζικου και δυνατου κινηματος. Και γιατι να μη δωσεις και στον ρεαλιστη καπιταλιστη σε τελικη αναλυση; Αυτος που φταιει; Ακολουθησε κι αυτος τον απεναντι δρομο του ιδιου συστηματος που γεννησε ή εκανε πραξη καθετι μαζικο.** Και αφου φερνεις σε αντιθεση αυτο το μαζικο με τους ρεαλιστες καπιταλιστες, θα ηθελα να λεω πως ως αλλος αμετανοητος Διογενης ή Αλτουσερ σε σχεση ομως οχι μονο με το συστημα αξιων ή το συστημα γενικως, εγω με οτιδηποτε θελω να υπαρχει αμφισβητηση και συγκρουση. Κι ας με πουν lumpenproletariat, δεκαρα δε δινω

                                          Το προβλημα(νομιζω) ειναι οτι ερμηνευσες την θεση μου και την ταυτισες με τον ιδεαλισμο, κατι που εν μερει ειναι αποδεκτο, αλλα εδω εγω δεν αποδεχομαι μια ιδεαλιστικη επεξηγηση της Ιστοριας( Υπαρχει δλδ ενα νοημα σε ολα, και κατι περα απο το αντιληπτο, ολα συμμετεχουν σε μια πανσυμπαντικη μηχανη αρμονιας) απλα λεω οτι αν ενας καπιταλιστης πιστευει οτι μπορει μεσω της επιστημης να κατανοησει και να ερμηνευσει την 'πραγματικοτητα', απαταται οικτρα. Λεω δλδ οτι για μενα ειναι υπαρκτο το epistemological limitation, αν θες παρτο και μεσω της απροσδιοριστιας του Heiseberg(τι σημαινει δεν μπορω να υπολογισω την ταχυτητα και την θεση ενος σωματιδιου πλακα μας κανεις) ή αυτο που λεει ο Kant infinite judgment. Oσο δλδ τρεμω μην η ιδεολογια μου μετασχηματιστει σε μισαλλοδοξια(οπως περιγραφεις) και το μαζικο καταπιεσει την αναγκη αυτοαναιρεσης και αυτοκριτικης τοσο σιχαινομαι την 'επιστημονικοτητα' και την προσπαθεια ταυτισης του υπερβατικου με μαγισσες βουντου και κοκκαλακια νυχτεριδας.H απατηση μου ειναι un-realism not idealism.

                                          *(For Kant, if I say “The soul is mortal” I have made an affirmation about the soul; I have said something contentful about it. If I say “The soul is not mortal,” I have made a negative judgment and thus “warded off error” but I have not said what the soul is instead. If, however, I say “The soul is non-mortal,” I have made an infinite judgment.)*Και οπως λεει ο Ζιζεκ το να πεις οτι καποιος ' he is not dead' δεν ειναι το ιδιο με το να πεις 'he is un-dead'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kyr80 last edited by

                                            Μια και πάει η σύγκρισή στον καπιταλισμό...
                                            Για εμένα όσο είναι επιστήμη η θεολογία, άλλο τόσο είναι και τα οικονομικά. Μπούρδες και τα 2.
                                            Στο φινάλε ΚΑΙ τα δυο προσπαθούνε να αποβλακώσουν τον κόσμο. Με φοβίες και ακαταλαβίστικες έννοιες. Οι μεν έχουν για φόβο το θεό τους και οι δε την φτώχεια. Μάλλον έχει επικρατήσει βέβαια το χρήμα, σε βαθμό που θρησκεία να το έχει καταλάβει συγκεντρώνοντάς το.
                                            Θα μπορούσα ακόμα να πω ότι το χρήμα και η απόκτησή του σε κάνει 'θεό'. Και στα μάτια των άλλων και στην συνείδησή σου. π.χ. η αγάπη του Βαρδινογιάννη, είναι πιο χειροπιαστή από την αγάπη του Αγίου Ονούφριου....

                                            Σκόρπιες σκέψεις βέβαια. Οι πραγματικές επιστήμες είναι λίγες. Εκτός αν αναθεωρήσουμε λίγο την έννοια του.
                                            Η θεολογία δηλαδή προσπαθεί να εξηγήσει και να εξελίξει τι;; Να εξηγήσει το κακοσχεδιασμένο παραμύθι των καμηλάδων, που ανέφερε πολύ σωστά ο Beams; Και να εξελίξει τι; Νέες μεθόδους προσυλιτισμού και αποβλάκωσης. Κοιτάξτε παρερμηνείες και διδάγματα στα 'θρησκευτικά'. Ιουλιανός ο 'παραβάτης'. Ο αυτοκράτωρας που προσπάθησε να συμφιλιώσει όλες τις θρησκείες... Και επειδή στους βολεμένους απόγονους του ντεμέκ θεού δεν άρεσε τον μαχαίρωσαν(πισώπλατα ο ακόλουθός του χριστιανός). Σταυροφορίες, ιερά εξέταση κλπ κλπ.
                                            Όμοια και τα οικονομικά... Προσπαθούν να εξηγήσουν τι;; Και να εξελίξουν τι; Νέους τρόπους νόμιμης κλοπής;; Χρηματηστήριο π.χ. Και όμοια με τους παπάδες παράσιτα, έχουμε τα παράσιτα οικονομολόγους. Τα μεγαλοπάράσιτα και τα μικροπαράσιτα. Τους διαχειριστές κεφαλαίων και τους λογιστάδες π.χ.
                                            Τα παραπάνω χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν που ασχολείται με τα οικονομικά.

                                            Και κάτι τελευταίο. Θα ήθελα στο μάθημα των θρησκευτικών, να διδάσκονται αντικειμενικά ΟΛΕΣ οι θρησκείες. Κατα το δυνατό βέβαια, γιατί μάλλον είναι πάρα πολλές. Οι σημαντικότερες τουλάχιστον. Και να μην διδάσκεται ο χριστιανισμός. Και ας αποφασίσει ο καθένας τι του ταιριάζει. Ή όλες ή καμία

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 70 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr