-
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 004_127968
-
Προφανώς το σχόλιο μου πόνεσε αρκετούς εδώ και αφού μας λοιδορήσατε , μας είπατε ότι ως μηχανικοί δεν έχουμε δικαίωμα να ομιλούμε όπως έλεγε και ο μακαρίτης ο Κουτσόγιωργας , η ότι είμαστε το κακό της φυλής όπως έλεγε ο μακαρίτης ο Αδόλφος .
Αφού λαικίσατε επί μακρόν , θεωρείτε ότι εμείς ως ειδικοί δεν έχουμε επιστημονική άποψη αλλά ωθούμαστε από συμφέροντα .Εσείς πού ούτε τις γνώσεις έχετε , γιατί πρέπει να θεωρήσουμε ότι δεν είστε ενεργούμενα συμφερόντων άλλων είτε ιδιωτών είτε κομμάτων .
Γιά να σοβαρευτούμε όμως , το σχόλιο μου περιέγραφε σαφέστατα την σημερινή λογική του 'πάρτα όλα και τζάμπα' ελληναρά (με μικρό ε) .
Σε πολλά θέματα , όπως και στα διόδια επικρατεί η λογική του 'ασπρου-μαύρου' και όχι της διερεύνησης της σωστής λύσης .
Προφανώς είναι λάθος να υπάρχουν μετωπικά διόδια εκτός της αρχής και του τέλους των δρόμων .
Προφανώς είναι λάθος να πληρώνεις ακριβό διόδιο γιά την Κορίνθου-Πατρών , όσο φτιάχνεται .
Προφανώς είναι λάθος να μην έχουν τελειώσει οι παράδρομοι και να εισπράττονται διόδια .
Προφανώς είναι λάθος να μην υπάρχουν πακέττα συχνών χρηστών .
Προφανώς θα ήταν χρήσιμο να διερευνηθούν από μιά ανεξάρτητη αρχή οι συμβάσεις των διοδίων , γιά τυχόν υπερτιμολογήσεις .Από την άλλη μεριά όμως
Προφανώς οι παράδρομοι , που στην γλώσσα μας λέγονται service road , είναι δρόμοι με 1+1 λωρίδες γιά τοπική εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών με όριο ταχύτητος τα 50-60 χαω .
Προφανώς όποιος κινείται με 100-120 στους παράδρομους , πρέπει να του κόβετε ο κ@λ@ς .
Προφανώς οι δρόμοι που δεν έχουν μεγάλο κυκλοφοριακό φόρτο ώστε να γίνουν με αυτοχρηματοδότηση πρέπει να γίνουν και το επιπλέον κόστος θα το πληρώσουν οι υδροκέφαλοι .
Προφανώς ο κάτοικος των Κυκλάδων πληρώνει την φέτα Ηπείρου , δεν του την δίνει τζάμπα ο μπακάλης pipinos1976 και όλοι όσοι αναφέρεις στο παράδειγμα σου πληρώνουν . Μάλλον ατυχές ήτανε λοιπόν .
Προφανώς είναι τζαμπατζής ο κάτοικος των Κιούρκων , Αφίδνες τώρα γιά τους βλαχοκυριλέδες , που δεν θέλει να πληρώνει διόδια σε δρόμο με 4+4 λωρίδες . Το ίδιο ισχύει και γιά τους Κατερινιώτες , γιατί αυτοί οι δύο ξεκίνησαν το θέμα και όχι οι της Κορίνθου - Πατρών .
Προφανώς είναι κομματόσκυλο , αν όχι και όργανο ανταγωνιστικών εταιρειών , αυτός της Θεσσαλονίκης που λέει ότι να πληρώνουμε μόνο τα κρατικά διόδια και όχι τα ιδιωτικά , γιατί ιδιωτικά δεν υπάρχουν . Ολα τα διόδια είναι κρατικά , αφού οι δρόμοι γίνονται από τους ιδώτες με σύμβαση παραχώρησης γιά ορισμένο χρόνο .
Προφανώς είναι καλύτερα να φτιάχνουν οι ιδιώτες δρόμους με συγκεκριμμένες προδιαγραφές , κόστη και χρόνους , παρά με τον τρόπο που γίνονταν ως δημόσια έργα . Καλύτερα να τελειώνεις τον Τρίπολη-Καλαμάτα σε 2-3 χρόνια παρά τα 40 χρόνια της Εγνατίας και του ΠΑΘΕ .Οπως βλέπετε λοιπόν , ούτε άνθρωποι των εταιρειών είμαστε , ούτε απόλυτοι .
Είμαστε απλά ΓΝΩΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΔΙΚΟΙ . Προτείνουμε λύσεις και προβληματισμούς και όχι αφορισμούς η κομματικές κραυγές , όπως πολλοί εδώ μέσα , που είναι στυγνά κομματόσκυλα .Επί τέλους ας επικρατήσει η λογική σε αυτόν το τόπο . Ας συζητήσουμε με πραγματικά δεδομένα και όχι κραυγές από τζαμπατζήδες κουτοπόνηρους η κομματόσκυλα .
Αλλωστε τους είδαμε πόσο καλά χρησιμοποιούν την ξύλινη γλώσσα . Οσους δεν τους ελέγχουμε , τους προβοκάρουμε .Γιά αυτό και οι χαρακτηρισμοί , τους οποίους τους επιστρέφω .
Σας μάθαμε πιά δεκαετίες τώρα . Αλλάξτε και κανένα βιβλίο στην κομματική σχολή που σπουδάσατε , όλο τα ίδια σας λένε .Υ.Γ. Προφανώς ο christos.dimou ήταν υπερβολικός στο να ζητήσει νομική συνδρομή σε σχόλια κομματόσκυλων και παρτάκηδων .
Δεν εκτιμάται η γνώση Χρήστο βλέπεις . Μόνο οι κραυγές και οι οιμωγές των λαικιστών και των φυλλάδων . -
Με την άποψη περί χρόνου θα διαφωνήσω. Από τη δική μου εμπειρία, σήμερα κάνω ~2,5 ώρες Κερατσίνι - Πάτρα και πριν τα έργα ήμουν στο 2:00 βρίσκοντας άδειο δρόμο και κινούμενος με ταχύτητες κοντά στα όρια (+10 το πολύ). Τις περισσότερες φορές όμως, συναντώ πολλά εμπόδια και στα σημεία με έργα, μέση ταχύτητα είναι τα 70 και όχι τα 90. Το 2ο ισχύει όταν υπάρχουν ΙΧ μόνο στη σειρά. Με φορτηγά, έχω κινηθεί ακόμα και με 10-20 ακολουθώντας μπετονιέρες.
Για τα ζώα κτλ, έχω πάλι διαφορετική άποψη. Έχω ειδοποιήσει προσωπικά την Τροχαία για καφάσι στη μέση της αριστερή λωρίδας σε έτοιμο κομμάτι δρόμου. Μόνο με κάμερες θα ίσχυε αυτό που γράφεις, ή με οχήματα που πηγαίνουν πάνω - κάτω το δρόμο συνέχεια, που δεν το έχω δει να συμβαίνει μέχρι στιγμής.
Καλό είναι να είμαστε λίγο περισσότερο μετριοπαθείς. Το να κυνηγήσεις έναν χρήστη επειδή έχει μια άποψη για εσένα, διαφορετική από αυτή που επιθυμείς, δε θα σου προσφέρει τίποτε. Ούτε δικαίωση, ούτε κάθαρση, ούτε θα συνετίσει το χρήστη. Και, αν μεν ο χρήστης έχεις παρόμοιες δυνάμεις (οικονομικές = δικονομικές), μια δίκαιη μάχη μπορεί να μην είναι τόσο αρνητική για εσένα. Σκέψου όμως λιγάκι να κυνηγήσεις κάποιον που δεν έχει τις ίδιες δυνάμεις. Δε θα έχεις καταφέρει τίποτε περισσότερο από το να κάνεις επίδειξη δύναμης. Αν δε ηττηθείς, τότε, τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Γι' αυτό, επειδή βρέθηκα σε παρόμοια θέση (βλ. nonos που ήθελε να με κυνηγήσει γιατί συνάντησα στην Κορίνθου - Πατρών ZX σαν το δικό του) και γνωρίζω τι ταλαιπωρία υπάρχει (συζήτηση με δικηγόρο, προσέλευση στη ΓΑΔΑ για ενημέρωση κτλ), θα σου πρότεινα να μην είσαι τόσο ακραίος στις αντιδράσεις σου. Άλλωστε, κανείς δεν προσπάθησε να σε φιμώσει. Η έκφραση προσωπικής γνώμης είναι θεμιτή και χρήσιμη πάντα και δε νομίζω να υπάρχει χρήστης αυτού του forum που να διαφωνεί σε αυτό.
Στα γράφω αυτά εντελώς φιλικά επειδή είμαι αυτός που είναι πάντα καχύποπτος και υποψιασμένος με όλο τον κόσμο και μάλιστα το εκφράζω πολλές φορές και δημόσια. Από το σημείο αυτό όμως, μέχρι να αφαιρώ το λόγο από κάποιον, μέχρι να τον φιμώνω, είναι πολύ μεγάλη απόσταση. Πόσο μάλλον ο χρήστης tpapo που απλά δήλωσε πως, ουσιαστικά, συμφωνεί με την υποψία μου, που πρακτικά, από εμένα τουλάχιστον, με τα τεχνικά μέσα που έχω στα χέρια μου, δεν μπορεί να αποδειχθεί για το ορθό ή λαθος της. Σου ζητώ να μην προχωρήσεις ασχολούμενος με χαμένες υποθέσεις*, αλλά να συνεισφέρεις εκεί που μπορείς. Αν για κάθε τέτοια περίπτωση πηγαίναμε στα δικαστήρια, θα έπρεπε να είχα κάνει αγωγές στο μισό forum και να μου κάνουν άλλες τόσες.
Ευχαριστώ.
- Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι κανείς διαχειριστής δεν μπορεί να σου δώσει στοιχεία ενός χρήστη. Μπορούν να δοθούν σε κρατικές αρχές, κατόπιν αιτήσεως κρατικής αρχής, αφότου έχεις κάνει μήνυση που θα έχει γίνει αποδεκτή ως προς περιεχόμενό και μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (κακούργημα).
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μειώθηκαν τα ατυχήματα γιατι είναι μια λωρίδα ο δρόμος!
Επίσης αν το μετρήσεις χρονικά η καθυστέρηση λόγω έργων δεν ξεπερνά τα 5 - 7 λεπτά και ο ρυθμοί που κρατιούνται στα έργα είναι στα 90χλμ/ ώρα που είναι το όριο στον παλαιό δρόμο ανοικτό.
μα καλα γιατι δε το ειχε σκεφτει κανενας;;;
να κανουμε ολους τους δρομους 1 λωριδα!!!
τωρα, αμα χρειαζεσαι 2 μερες για να πας Αθηνα - Θεσ/νικη ειναι λεπτομερεια , τουλαχιστον θα φθανεις ασφαλης και χωρις νευρα...η καθυστερηση ειναι πανω απο 15' σε φυσιολογικη κινηση, αν οντως πεσεις σε κινηση ειναι χαλαρα πανω απο 1 ωρα.
τον έχεις κάνει με κίνηση cpp τον δρόμο?
είναι να μην πετύχεις παρασκευές και κυριακές, κλάφτα -
Είναι ευχάριστο που σε κάποια συμφωνείς μαζί μου και το δηλώνεις, έστω και καθυστερημένα, αν και παρά το ότι είσαι ειδικός, δεν τα κατάλαβες όλα. Αυτό που έγραφα ήταν λίγο διαφορετικό και πολύ απλό. Δεν μπορείς να βάζεις ένα κατηγορώ σε άτομα μιας περιοχής, επειδή είναι κάτοικοι Αθήνας ή Θεσσαλονίκης κτλ. Όλες οι περιοχές δίνουν και παίρνουν και γι' αυτό όλες είναι ίσες. Οι αντιδράσεις, χωρίς να κοιτάω τα κομματικά, έχουν λογική και σχετίζονται με τις συνθήκες. Ο κάτοικος Κατερίνης, είχε ήδη δρόμο και τώρα βλέπει νέα διόδια και διαμαρτύρεται γιατί πολύ απλά δεν έχει δει έργο, παρά μόνο αύξηση διοδίων. Ο κάτοικος Πάτρας, πληρώνει όσο όσο αρκεί να δει επιτέλους δρόμο και γι' αυτό οι αντιδράσεις είναι ασθενέστερες.
Για το θέμα των παράδρομων διαφωνώ και μάλιστα κάθετα. Δρόμος με όριο 50 είναι απλά ένας παράδρομος χωριού, όχι Ε.Ο. Λογικά, πρέπει να υπάρχει εκτός από τις Ε.Ο. και επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητα 90-100 Km/h που θα καλύπτει τις ίδιες διαδρομές αλλά με μικρότερες ταχύτητες. Αν οι απλοί σημερινοί παράδρομοι που οδηγούν σε χωριά ή διασταυρώσεις θεωρούνται επαρκές δίκτυο για όσους δεν επιθυμούν τα διόδια, τότε, ειδικός ή μη, θεωρώ πως κάνεις λάθος, γιατί απλά δεν καλύπτονται οι ανάγκες των οδηγών.
Τα κομματικά τα προσπερνάω γιατί θεωρώ πως δεν τα έγραψες για εμένα (ελπίζω δηλαδή γιατί έχω βαρεθεί τους δεξιούς να με λένε αριστερό και τους αριστερούς δεξιό). Το ειδικός, δεν το σχολιάζω επίσης, γιατί θα έχουμε αντιπαραθέσεις όπως πιο πάνω.
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μειώθηκαν τα ατυχήματα γιατι είναι μια λωρίδα ο δρόμος!
Επίσης αν το μετρήσεις χρονικά η καθυστέρηση λόγω έργων δεν ξεπερνά τα 5 - 7 λεπτά και ο ρυθμοί που κρατιούνται στα έργα είναι στα 90χλμ/ ώρα που είναι το όριο στον παλαιό δρόμο ανοικτό.
μα καλα γιατι δε το ειχε σκεφτει κανενας;;;
να κανουμε ολους τους δρομους 1 λωριδα!!!
τωρα, αμα χρειαζεσαι 2 μερες για να πας Αθηνα - Θεσ/νικη ειναι λεπτομερεια , τουλαχιστον θα φθανεις ασφαλης και χωρις νευρα...η καθυστερηση ειναι πανω απο 15' σε φυσιολογικη κινηση, αν οντως πεσεις σε κινηση ειναι χαλαρα πανω απο 1 ωρα.
τον έχεις κάνει με κίνηση cpp τον δρόμο?
είναι να μην πετύχεις παρασκευές και κυριακές, κλάφταΤο 1997 έκανα για τη διαδρομή Μιλάνο - Ανκόνα πάνω από 12 ώρες όχι λόγω έργων αλλά λόγω κίνησης (1η Κυριακή του Αυγούστου και το τι γινόταν από Γερμανούς - Ολλανδούς κ.α. δεν περιγράφεται).
Έχω πέσει σε έργα γύρω από το Μιλάνο Αυγουστιάτικα (και μέσα στο Μιλάνο στα τέλη αυτού) που αύξαναν δραματικά το χρόνο (ως και 2 ώρες για κάτι που ήθελε μόλις 1).
Τώρα είναι προφανές ότι με μέση ταχύτητα 40 km/h είναι πολύ πιο δύσκολο να σκοτωθείς ακόμα και σε κακό δρόμο από ότι σε συνθήκες κίνησης με 120~150 km/h σε δρόμο με 3+3 λωρίδες + ΛΕΑ. Οι αδρανιακές δυνάμεις κατά την επιβράδυνση σε περίπτωση ατυχήματος δεν επιτρέπουν και πολλά.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Είναι ευχάριστο που σε κάποια συμφωνείς μαζί μου και το δηλώνεις, έστω και καθυστερημένα.....Καθυστερημένα , δεν είναι . Σε όλα τα σχόλια μου σχετικά με το θέμα , δηλώνω ότι ο θεσμός των διοδίων πάσχει και θέλει διορθώσεις , αλλά όχι κατάργηση . Εκεί είναι η διαφωνία μου με τους τζαμπατζήδες και τους μηδενιστές .
Γιά τους κατοίκους που έχουν ήδη δρόμο , αλλά θέλουν να τον έχουν τζάμπα και δεν νοιάζονται που η Δυτική Ελλάδα , η Κρήτη , η Ευβοια και αλλού δεν έχουν δρόμους , η άποψη μου είναι , ότι είναι παρτάκηδες του κερατά . Αντικοινωνικά γουρούνια που ενδιαφέρονται μόνο γιά τον εαυτούλη τους . Οπως και πολλοί άλλοι που θέλουν υπόγεια τρένα μπροστά στο σπίτι τους γιά να αποκτήσει υπεραξία το κωλόσπιτο τους και ας κτίσανε εκεί 100-150 χρόνια μετά το τρένο . Και βέβαια να το πληρώσουν όλοι οι φορολογούμενοι .
Θα σου πω μιά πραγματική ιστορία .
Ενας τύπος πήγε στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου που μένω και τους ζήτησε να καταργήσουν μιά παιδική χαρά που ήταν δίπλα στο σπίτι του γιατί τον ενοχλούσαν οι παιδικές φωνές . Σε παρατήρηση παλαιού υπαλλήλου , ότι η παιδική χαρά φτιάχτηκε γιατί την είχε ζητήσει αυτός μαζί με άλλους , το αντικοινωνικό γουρούνι απάντησε με φυσικότητα : 'Ναι , εγώ την ζήτησα την κατασκευή της , αλλά τώρα τα παιδιά μου μεγάλωσαν'
Αυτός είναι ο ελληναράς φίλε μου . Οτι μας βολεύει . Εμείς να κερδίζουμε και οι άλλοι να πάνε να γ.... .
Και περιμένεις να επικροτώ τέτοιες συμπεριφορές ?Δρόμος με όριο 50 είναι απλά ένας παράδρομος χωριού, όχι Ε.Ο. Λογικά, πρέπει να υπάρχει εκτός από τις Ε.Ο. και επαρχιακό δίκτυο με ταχύτητα 90-100 Km/h
Αμα δεις τι σημαίνει επαρχιακός δρόμος , δύσκολα θα έχει όριο πάνω από 80-90 χαω . Πάντως ο παράδρομος δεν είναι επαρχιακός δρόμος .
Επαρχιακοί η και εθνικοί είναι οι δρόμοι που έχουν 1 + 1 λωρίδα , με ισόπεδες διασταυρώσεις και που περνάνε μέσα από κατοικημένες περιοχές . Τέτοιοι είναι ο Λειβαδιά-Θήβα-Χαλκίδα-Αλιβέρι , η ο Θεσσαλονίκης - Εδεσσας και πολλοί άλλοι .Και στο εξωτερικό οι ταχύτητες εκτός των αυτοκινητόδρομων είναι πολύ μικρότερες .
Στο θέμα των καθυστερήσεων έχω να πω ότι και στο εξωτερικό με τα απίστευτα μποτιλιαρίσματα , τα διόδια πληρώνονται κανονικά , όπως και όταν κάνουν έργα και έχεις 1 λωρίδα κίνησης .
-
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική? -

Τι πιο όμορφο. -
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
....
Να τονίσω το γεγονός ότι: **οι τρεις (3) κύριοι υπέρμαχοι του παρόντος συστήματος, είναι Πολ. Μηχανικοί **(υποτίθεται δεν έχουν σχέση με τα έργα - υποψιάζομαι πως έχουν, αλλά δεν μπορώ και να το αποδείξω) που, αν και υποτίθεται έχουν γνώσεις τεχνολογίας, αγνοούν τις εξελίξεις της ηλεκτρονικής και ξαφνικά ξεχνούν και τα οικονομικά που λένε για εκπτώσεις, πακέτα προσφορών κτλ κτλ που έχω αναφέρει πολλές φορές.
......
Ποιον προσπαθείτε να δουλέψετε κύριοι;
Ευχαριστώ.
**@pipinos1976
**
Ηταν και είναι φανερό ότι οι παραπάνω κυριοι ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ,το ανεφερα και εγω πιο πάνω ,ευχαριστώ πολύ που το ξεκαθαρισες ,αν και παλιός εδώ μέσα δεν γραφω συχνά για ευνόητους λόγους όπως καταλαβαινεις ,...και δεν γνωρίζω τα πρόσωπα ...τι και πώς ,αν και δεν θέλει πολύ να καταλάβεις ..Προς ενημερωση των υγιών σκεπτόμενων πολιτών αυτής της χώρας , σημερα στα διόδια της Αγ.Τριάδας (Μώλος Λαμία) κατατεθηκε και μήνυση ( μάλλον ) εναντίον του προσωπικού - προισταμενου για παρακώλυση απο γνωστο νομικό της Λαμίας ,δειτε και το σχετικό video -καταγγελία http://www.youtube.com/watch?v=gUkWYKYT9o8&feature=player_embedded
Σημειώστε το εξής 10 κιλα ελιές = κόστος διοδίων πηγαινε -ελα ( 0,30 λεπτά /1 κιλό βρώσιμης ελιάς )
Ξερω ξέρω τι είναι τα 3 ευρώ για τους αποπάνω 'μηχανικούς', ή μήπως τι είναι η βρωσιμη ελιά ή το παρακάνω ;
Δηλαδη οποιος δεν συμφωνει με εσας τα 'παιρνει' ή εχει σχεση με τα διοδια;Μηπως ξεφυγατε λιγο (για να μην πω πολυ) ;
Ουτε ειναι και κομματοσκυλο οποιος βαρεθηκε να πληρωνει τοσα χρονια για δρομους που ποτε δεν φτιαχτηκαν
-
Κλείνει συμβολικά τα διόδια Νεστάνης η Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου !
*Με αφορμή την λειτουργία του νέου σταθμού διοδίων Ασέας στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας και τις αυξήσεις που γίνονται από τα μεσάνυχτα, λόγω χιλιομετρικής χρέωσης στις τιμές διοδίων, σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου - Τρίπολης - Καλαμάτας, η 'Αγωνιστική Συνεργασία Πελοποννήσου', με ανακοίνωσή της σημειώνει μεταξύ άλλων ότι ''ο ασφαλής αυτοκινητόδρομος γίνεται πλέον πολύ ακριβός για τους χρήστες, αφού σ' έναν οδηγό Ι.Χ. κοστίζει το δρομολόγιο από Καλαμάτα μέχρι Αθήνα και η επιστροφή του 18,40 €.Η εξέλιξη αυτή προοιωνίζει το τι θα συμβεί αν ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος μέχρι την Καλαμάτα. Θα υπάρχει δρόμος αλλά δεν θα μπορούν οι χρήστες να τον χρησιμοποιήσουν''. Η 'Αγωνιστική Συνεργασία' ''καταγγέλλει την τεράστια αυτή αύξηση της τιμής των διοδίων και καλούμε όλους τους φορείς και τις συλλογικότητες που θέλουν να αγωνιστούν ενάντια στα διόδια και την ιδιωτικοποίηση των δρόμων στη δεύτερη συμβολική απελευθέρωση των διοδίων που οργανώνουμε την Κυριακή 28 Νοεμβρίου στις 4 μ.μ. στα διόδια της Νεστάνης''.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ*
http://www.arcadiaportal.gr/news/kleine ... loponnisou -
χωρις σχολια απο μενα, οτι μου φανηκε ενδιαφέρον το... μαύρισα
Oι απαλλοτριώσεις φρενάρουν τη νέα Κορίνθου - Πατρών
Κατά το τέλος του 2012 με αρχές του 2013 αναμένεται να δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου στον οδικό άξονα Κορίνθου -Πατρών, ενώ το 2014 υπολογίζεται πως θα έχει ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο μέρος του έργου. Οι κατασκευαστές δίνουν πραγματική μάχη με τον χρόνο, καθώς καταγράφεται ήδη καθυστέρηση δύο ετών εξαιτίας των αργών ρυθμών στις απαλλοτριώσεις και των σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων που ανευρέθησαν σε πολλά σημεία, κυρίως στο τμήμα Αρχαία Κόρινθος - Κιάτο.Αποτέλεσμα των καθυστερήσεων είναι η αναβολή στην εφαρμογή των διοδίων και η σοβαρή μείωση των διαθέσιμων πόρων. Φυσικά η οικονομική κρίση επιδεινώνει τα πράγματα. Από τις αρχές του χρόνου μέχρι σήμερα, η κίνηση των οχημάτων μειώθηκε 12% κατά μέσο όρο, ενώ κατά τους μήνες Ιούνιο, Ιούλιο και Σεπτέμβριο η μείωση άγγιξε το 19%. Το Δημόσιο καθυστερεί να επιστρέψει τον ΦΠΑ, ενώ οι τράπεζες πιέζονται και απαιτούν την αποπληρωμή των δανείων τους.
«Η χρηματοδότηση (του έργου) βρίσκεται υπό πίεση», δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραχώρησης «Ολυμπία Οδός ΑΕ» κ. Gilles Godard στη διάρκεια χθεσινής περιοδείας στα εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου. Οπως είπε, για κάθε ευρώ που εισπράττεται από τα διόδια, επανεπενδύονται στην κατασκευή πέντε ευρώ. «Πρέπει να «ματώσουμε» όλοι που εμπλεκόμαστε -Δημόσιο, τράπεζες, παραχωρησιούχος- ο καθένας συνεισφέροντας, υποστηρίζοντας το έργο», δήλωσε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Συριανός και τόνισε πως γίνονται συνεχείς προσπάθειες ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι καθυστερήσεις.
Μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιηθεί το 50% των απαλλοτριώσεων και το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διαβεβαίωσε τους κατασκευαστές πως στο τέλος του α’ εξαμήνου του 2011 θα έχει απαλλοτριωθεί και παραδοθεί το σύνολο των εκτάσεων. Σύμφωνα με τη σύμβαση, όλοι οι χώροι έπρεπε να είχαν παραδοθεί έναν χρόνο μετά την έναρξη της παραχώρησης που έγινε στις 4 Αυγούστου 2008.
Ο οδικός άξονας Ολυμπία Οδός έχει συνολικό μήκος 365 χιλιομέτρων και περιλαμβάνει τα εξής έργα: Αναβάθμιση των υφισταμένων αυτοκινητόδρομων Ελευσίνας - Κορίνθου και παράκαμψης Πάτρας και κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου - Πατρών, Πάτρας- Πύργου και Πύργου - Τσακώνας. Το έργο στην περιοχή του Καϊάφα έχει σταματήσει ύστερα από αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας και της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Εχουν γίνει επίσης προσφυγές από φορείς για αλλαγή της χάραξης στο τμήμα Μιντιλόγλι - Κάτω Αχαΐα.
Το συνολικό κόστος κατασκευής του έργου είναι 2,177 δισ. ευρώ. Οι καθημερινές εισπράξεις από τα διόδια είναι περίπου 200.000 ευρώ, ενώ το καθημερινό κατασκευαστικό κόστος αγγίζει το 1 εκατομμύριο ευρώ.
Μήκους 16 χλμ.
Εργασίες σε 12 σήραγγεςΑυτήν την περίοδο πραγματοποιούνται εντατικές εργασίες σε δώδεκα σήραγγες, συνολικού μήκους 16 χιλιομέτρων, σε Δερβένι, Μαύρα Λιθάρια, Ακράτα, Πλάτανο και Παναγοπούλα. Στο τελευταίο αυτό σημείο, κατασκευάζονται από δέκα μέτωπα, τέσσερις σήραγγες (τρεις προς Αθήνα και μία προς Πάτρα), συνολικού μήκους οκτώ χιλιομέτρων που αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του 2012. Στον Πλάτανο κατασκευάζονται δύο σήραγγες 1.600 μέτρων η καθεμία, που θα παρακάμψουν τελείως τον υφιστάμενο δρόμο που παρουσιάζει σοβαρό πρόβλημα κατολίσθησης. Στο Δερβένι κατασκευάζονται δύο σήραγγες 600 μέτρων η καθεμία.
http://www.ethnos.gr -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική?μα καλα? Δεν εχεις ακούσει ότι οι έλληνες φορολογούμενοι δεν τα πάνε καλα με την φορολογία?
Εφοσον είμαστε φοροφυγάδες το Κράτος στην κάνει γυριστη και δεν έχει ΠΔΕ και τελικά πληρώωεις για όλα.
Απλά τα πράγματα.
Ιδ. Νοσοκομείο, Ιδ. Σχολείο κλπ και σε λίγο θα πληρώνεις και ιδιώτη να μαζεύει τα σκουπίδια από την γειτονιά
Αν το Κράτος είχε έσοδα και λειτουργούσε σωστά θα είχες δρόμο με λιγότερα διόδια χωρίς να χρειάζεται να αφηνεις premium στον ιδιώτη.
Αν θέλουμε να φοροδιαφεύγουμε έχει και τίμημα που τώρα θα βγει στο προσκήνιο με την αδυναμάι επενδύσεων από το Κράτος.
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι? -
Oτι θυμαμαι χαιρομαι αλλα....παλια οι αποδειξεις των διοδιων εγραφαν οτι πρεπει να κραταμε την αποδειξη γιατι σε ελενχο μπορει να μας ζητηθει και αν δεν την εχουμε θα πληρωσουμε προστιμο 'χ' φορες την αξια .Τωρα υπαρχει κατι αναλογο;Επειδη δεν το εχω προσεξει το ρωταω.
-
Ενταξει τωρα αφου τα δημοσιευει το ΕΘΝΟΣ= μπομπολας ο καθενας πιστευει η οχι τα νουμερα... Ομως καπου εκει ειναι η κατασταση..Οποιος εχει επισημα νουμερα διαφορετικα ας τα παραθεσει.... επισης που ηταν αυτοι που διαμαρτυρονται οταν περναγαν αυτα απο τη βουλη να αμφισβητησουν το δικαιο η οχι... του μηχανισμου χρηματοδοτησης και γενικα το μοντελλο ΣΔΙΤ.. κ.λ.π.... προτεινοντας κατι αλλο για λυση... Τροποι πληρωμης υπαρχουν πολλοι... και χωρις να σταματας....ακιμα και να περναει καποιος απο τρια συνεχομερνα μεσα σε ενα χρονικο διαστημα αλλα να του χρεωνουν τα δυο κ.λ.π. Βρειτε τους εισηγητες των υπουργειων και τους υπουργους και κανετε μηνηση για απιστια.....
bill33
με εχουν ελεγξει για αυτο... εδω και χρονια... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
αφού οι φορολογούμενοι πλήρωσαν/πληρώνουν ΄τα έργα γιατί χρειάζονται τα διόδια και δει εντόνως αυξανόμενα?
φόροι+δάνεια+διόδια=μισοτελειωμένα έργα + απειλές για άγριες αυξήσεις.
πως σου φαίνεται σαν ισότητα, λογική?ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ..
Και εγω σου λέω ότι το Κράτος λεει τέλος τα διόδια τσάμπα... θα φύγουν οι διαχειριστές και μετά τι? Θα τα τρέξει το ελληνικό δημόσιο με τι λεφτά κύριοι?
Χρόνο δεν έχω πολύ να σου απαντησω σε όλα ,στο τελευταίο η απαντηση ειναι πολύ απλή :ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ( τέλη χρήσης δρόμων , ετσι δεν ειναι Κε Μηχανικέ ? ,ή κανω λάθος και ειναι ήδη ** εξωφρενικά και τα πληρώνουμε χρόοοονιαα .. **),ακόμη πληρώνεις(-νες_) και στα ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ενα μικρό ποσό για Ταμειο εθνικής Οδοπιοίας ( χρόοοονια και αυτο..) για ψαξτο λίγο και γω το ψαχνω το τελευταίο..
-
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.
Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
-
δεν εχω κανενα προβλημα να πληρωνω διοδια αλλα σε δρομους που τα αξιζουν, τωρα αν αλλες περιοχες δεν εχουν δρομους της προκοπης:
α. ειναι ο κανονας και οχι η εξαιρεση. η εξαιρεση ειναι οι περιοχες που εχουν σωστους δρομους, στις οποιες δεν εχω κανενα προβλημα να πληρωσω
β. ουτε εγω εχω δρομο για τη δικη μου εβδομαδιαια μετακινηση (πατρα- κορινθος) παρ'ολο που την πληρωνω εδω και 200 χρονια. τουλαχιστον η κρητη που αναφερθηκε δεν εχει διοδια, δηλαδη στα ιδια σκατα κολυμπαμε απλως αυτοι δεν πληρωνουν. και οι αλλες περιοχες το ιδιο, και μαλιστα δεν εχουν ουτε τη μιση κινηση απ'τον πατρων-κορινθου, οποτε βολευονται καλυτερα με τους κωλοδρομους τους παρα εμεις με τους δικους μας
γ. ετσι δουλευει ο καπιταλισμος. οποιος εχει σημασια παιρνει τα λεφτα και τους δρομους (πχ αττικη οδος), οι υπολοιποι παιρνουν τον πουλο, tough luck. εξ ορισμου δε γινεται η αθηνα να εχει την ιδια προσοχη με το λασιθι.
τα περι συντηρησης και επεκτασης οδικου δικτυου σε αλλες περιοχες μεσω του αντιτιμου που εγω πληρωνω τα ακουω βερεσε. ας πανε πρωτα στο δρομο τον οποιο πληρωνω αμεσα και οταν φτιαχτει ας τα πηγαινουν και στην κωλοπετεινιτσα, no problem. ειναι σα να μην εχω να φαω και να μου ζητανε να δωσω για το κεντρο απορων, δεν παει ετσι φιλος πρωτα κοιτας τη δικη σου επιβιωση
και επειδη παντοτε υπαρχει η ερωτηση, αμα δεν πληρωνεις πως περιμενεις να φτιαχτει ο κορινθου πατρων;
εχοντας δει φιλους να τραυματιζονται πολυ ασχημα στον εν λογω δρομο, λεω οτι δεν περιμενω να φτιαχτει, περιμενα τοσα χρονια και εμεινα με το πουλι στο χερι. ας μεινει ως εχει, αρκει να φυγουν τα διοδια, εκτος αν γινει ανθρωπινος, τοτε ας τα διπλασιασουν κιολας για να πηγαινουν τα λεφτα και στην αλλη ακρη της χωρας. περιμενω μονο οι κινεζοι να αγορασουν τον οσε και να φτιαξουν κανα τρενο της προκοπης αθηνα-πατρα να ησυχασουμε. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
τωρα που πληρωνεις και ηλιθια και υπερβολικα τελη, αλλα και πανακριβα διοδια σε ημιτελεις δρομους εισαι ικανοποιημενος;
η μηπως θα σταματησεις να πληρωενις κατι απο τα 2;
οσο για το σημα, χιλιαδες δεν το πληρωσαν περυσι, δεν νομιζω να τους εκανε κανεις ελεγχο
αν δεν το πληρωσει κανεις το σημα, ισως το ξανασκεφτουν
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Εγώ λοιπόν, προτιμώ να πληρώνεις και εσύ που χρησιμοποιείς και φθείρεις τον δρόμο, και εσύ που δημιουργείς κίνηση κάθε μέρα, και εσύ που δημιουργείς τα ατυχήματα και κοστίζεις στο κράτος εκατομμύρια €€ σε χαμένες εργατοώρες, παρά να αυξάνονται δυσανάλογα τα δικά μου τέλη κάθε χρόνο γιατί έκανα το τραγικό λάθος να αγοράσω αυτοκίνητο με πολλά κυβικά εκατοστά στην Ελλάδα.
Να αρνηθώ να πληρώσω το σήμα που θα μου έρθει και να ανοίξω ένα topic παρακινώντας όλους όσους βρέθηκαν στην ίδια θέση με εμένα να κάνουν το ίδιο; Τι λες;
τωρα που πληρωνεις και ηλιθια και υπερβολικα τελη, αλλα και πανακριβα διοδια σε ημιτελεις δρομους εισαι ικανοποιημενος;
η μηπως θα σταματησεις να πληρωενις κατι απο τα 2;
οσο για το σημα, χιλιαδες δεν το πληρωσαν περυσι, δεν νομιζω να τους εκανε κανεις ελεγχο
αν δεν το πληρωσει κανεις το σημα, ισως το ξανασκεφτουν
Είμαι ικανοποιημένος στην Αττική Οδό. Είμαι Ικανοποιημένος στον ΠΑΘΕ μέχρι Λαμία που τον κάνω συχνά. Είμαι ικανοποιημένος στον Κορίνθου Τρίπολης. Εκεί τουλάχιστον βλέπω που πηγαίνουν τα χρήματα μου. Το χιλιάρικο από τα τέλη κυκλοφορίας που θα δώσω φέτος δεν βλέπω που πηγαίνει.
Αυξηση διοδίων (ξανά!)