Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 375
    • 376
    • 377
    • 378
    • 379
    • 490
    • 491
    • 377 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    93250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ironman02 last edited by

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      Όπως είπε και ο Νίκος, έχουν και τη κίνηση στο σωστό άξονα..

      Yπάρχει και πιο σωστή!!!!
      Αυτή που κουνάει και τις 4(τέσσερις) ρόδες

      Δε ξέρω αν είναι πιο σωστή...Πίσω είναι fun to drive!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestisren last edited by

        Ο χρήστης koubeast έγραψε:

        Άσχετα αν είναι πιο αδιάφορο σχεδιαστικά. Σαν συναρμογή και ποιοτητα μας έχει.

        Δε ξέρω τι λέει σαν συναρμογή και ποιότητα (το έχει η ξαδέρφη μου, έχω μπει 3-4 φορές μόνο όμως) αλλά δε μου αρέσει καθόλου το ταμπλό του σε σχέση με της G. Χαλαρά θα επέλεγα την G ακόμα και αν υστερούσε σε συναρμογή, προσωπική άποψη πάντα

        Κι εμένα μου αρέσει σχεδιαστικά η Giulietta περισσότερο αλλά ποιοτικά υπάρχει αρκετή διαφορά

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

          Όπως είπε και ο Νίκος, έχουν και τη κίνηση στο σωστό άξονα..

          Yπάρχει και πιο σωστή!!!!
          Αυτή που κουνάει και τις 4(τέσσερις) ρόδες

          Εσύ πάρτη...εγώ προτιμώ να μείνω στις δύο πίσω.

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

            το megane που κολλάει??
            άλλη κατηγορία...
            τείνει στο καγκουράμαξο...
            για την ποιότητα δεν ομιλώ...

            Μέσα το Μεγκαν μας ρίχνει στα αφτιά! Άσχετα αν είναι πιο αδιάφορο σχεδιαστικά. Σαν συναρμογή και ποιοτητα μας έχει. Άσε γιατι έχω βρει ενα παλιο συμμαθητή που δουλεύει στη ρενώ και μου λέει να μου βρει ενα RS cup με κάτω από 35Κ...αλλά ποιος ακούει το γέρο μετά που θα χει να πληρώνει 2 2λιτρα...

            Και ακόμα δεν κίνησες γη και ουρανό για να το αποκτήσεις;

            Βασικά το καλύτερο που έχω να κινήσω είναι το κεφάλι μου...για να επανέλθω στην πραγματικότητα!! Ξέρεις αυτή που λέει πως με τα 150€ που έχω τώρα στο πορτοφόλι μου δεν παίρνω ούτε 1 Michelin Sport Cup...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

              Άσχετα αν είναι πιο αδιάφορο σχεδιαστικά. Σαν συναρμογή και ποιοτητα μας έχει.

              Δε ξέρω τι λέει σαν συναρμογή και ποιότητα (το έχει η ξαδέρφη μου, έχω μπει 3-4 φορές μόνο όμως) αλλά δε μου αρέσει καθόλου το ταμπλό του σε σχέση με της G. Χαλαρά θα επέλεγα την G ακόμα και αν υστερούσε σε συναρμογή, προσωπική άποψη πάντα

              Κι εμένα μου αρέσει σχεδιαστικά η Giulietta περισσότερο αλλά ποιοτικά υπάρχει αρκετή διαφορά

              ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΛΕΤΕ; Ε δε το πιστευω... ξεκινήσαμε από σωστή βάση αυτή τη φορά (ιπποδυνάμεις, επιδόσεις, μετάδοσεις, οδηγική απόλαυση, αίσθηση) και καταλήξαμε στα πλαστικούλια...

              Όπως είπε και ο Νίκος, έχουν και τη κίνηση στο σωστό άξονα..

              Yπάρχει και πιο σωστή!!!!
              Αυτή που κουνάει και τις 4(τέσσερις) ρόδες

              Εσύ πάρτη...εγώ προτιμώ να μείνω στις δύο πίσω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                koubeast last edited by

                είπα ότι μου αρέσει σχεδιαστικά το ταμπλό περισσότερο απ τον ανταγωνισμό ασχέτως ποιότητας.. δε συγκρινα πλαστικά οπότε μη φωνάζεις Δία..

                Οι διαφορες προτιμήσεις του καθενός στην μετάδοση νομίζω είναι offtopic

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                  Οι διαφορες προτιμήσεις του καθενός στην μετάδοση νομίζω είναι offtopic

                  Γιατί?

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                    ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΛΕΤΕ; Ε δε το πιστευω... ξεκινήσαμε από σωστή βάση αυτή τη φορά (ιπποδυνάμεις, επιδόσεις, μετάδοσεις, οδηγική απόλαυση, αίσθηση) και καταλήξαμε στα πλαστικούλια...

                    Όχι Δία τελευταία φράση ήταν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      koubeast last edited by

                      Έχει σχέση με την G το τί είδους μετάδοση προτιμάει ο καθένας μας στο αυτοκίνητο του; Νομίζω οι αναλύσεις για την μετάδοση θα ταίριαζαν κάπου στο 'Περι αυτοκίνησης' . Εκτός αν μιλάτε συγκεκριμένα για σύγκριση της G με τον Άσσο πχ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης koubeast έγραψε:
                        Εκτός αν μιλάτε συγκεκριμένα για σύγκριση της G με τον Άσσο πχ

                        Από εκεί ξεκίνησε η όλη κουβέντα.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:

                          ...Κολλάει.Λέτε για πυραυλικά και είναι τέτοιο
                          Και το τελευταίο όπως το είπες.Μην ομιλείς γιατί είναι ποιοτικότατο
                          Και δεν είναι καγκουράμαξο
                          edit αν είναι ντιβανομπάουλο το Megane η 120 τι είναι?
                          Τέλος

                          Hμιμποτακι με ροδες...
                          Το Megane RS ειναι πυραυλακατος, αλλα για πολυ πυροβολημενους,
                          που διαθετουν +35κ για ενα ντιβανομπαουλο, κομμοτα με φωτα, σε εμφανιση ,
                          με απαξιωση γεωμετρικης προοδου, και after sales service, το οποιο μεχρι προτινως
                          ηταν για τα πανηγυρια, και πανακριβο μαζι.
                          Θα το βλεπουμε με τα κυαλια, οπως συνεβη ακριβως (και σε καλυτερες εποχες)
                          με το προηγουμενο Megane RS...
                          Το ιδιο -δυστυχως- θα γινει και με την Giulietta QV πιστευω, παροτι ο κυλινδρισμος της ειναι ιδανικος
                          για τα Ελληνικα δεδομενα. Απλα η εποχη ειναι εντελως λαθος για αγορες που εχουν να κανουν
                          με το συναισθημα κυριως, σε τετοιου επιπεδου βαλαντια, και ανθρωπους αντιστοιχα που
                          μπορουν να αγορασουν σε αυτη την κατηγορια χρηματων...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            papatzas last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                            Δία το 0-100 είναι μια παπαριά και μισή.
                            Στο δρόμο αν πετύχεις κάποιον εσύ πες του να σταματήσει

                            Πρέπει να καταλάβεις ότι η ατμοσφαιρα έχει πεθάνει....Μην συγχέεις 12κύλινδρα και 8κύλινδρα σύνολα που κινούν σασί των 1500κιλών μάξιμουμ....Εδώ μιλάμε για 4κύλινδρα συνολάκια που φλερτάρουν τον 1.5 τόνο και αναζητούν παντιοτρόπως ροπή....

                            Άσε τα supercars στις δάφνες τους. Γιατί παπαριά το 0-100 όμως; Δε θα σταματήσουμε σε φανάρι κάποτε; Εκτός αν μιλάς για Εθνική... Εκεί κατεβάζεις 2-3 σχέσεις στο σασμάν. Δε λέω ότι η 120 θα είναι ταχύτερη, αλλά δεν είναι και ξεγραμμένο το θέμα. Σε επαρχιακό δρόμο μετράει ο οδηγός.

                            Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...

                            Η αλήθεια είναι ότι δεν σε κατάλαβα...

                            Μετρημένα και τα δύο στα 8 δεύτερα στο 0-100.

                            σε ολα τα φαναρια πρωτος σταματας εσυ; σε ποια πολη εισαι;

                            στην εθνικη απο 6η σε ατμοσφαιρα (που δεν εχουν ολα) θα κατεβασεις 3η; το τουρμπο ετσι και κατεβασει 3η η 4η καταλαβαινεις τι θα γινει;

                            απλα ξεγραμμενο ειναι το θεμα, γιατι δεν υπαρχει νομος που να οριζει οτι οι και καλα καλοι οδηγοι θα παρουν ατμοσφαιρα και οι αχρηστοι τουρμπο

                            αληθεια, οσο καλος και να εινια ο οδηγος, στην ευθεια μετα απο στροφη πως θα κρατηθει μπροστα με ενα ψοφιο ατμοσφαρικο;

                            και η γη ειναι τετραγωνη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestisren last edited by

                                Από πότε ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 170 άτια στις 6700 σ.α.λ. θεωρείτε ψόφιο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  koubeast last edited by

                                  Απο τότε που ο τουρμπάτος ανταγωνισμός με λιγότερα κυβικά 'καθαρίζει' εύκολα αυτα τα 2000 κυβικά και τα 170 άλογα τα κάνει να μην φαίνονται

                                  Η ατμόσφαιρα έχει πεθάνει.-

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    papatzas last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Ποιός σου είπε ότι η 120 είναι ψόφια; Αν δεν δούμε το 60-160 και το 0-160 και 0-1000 μέτρα από στάση δε μπορούμε να κρίνουμε ποιό είναι ταχύτερο.

                                    νομιζω οτι εχει γινει αυτο με αυτοκινητα του φορουμ, ενα σιροκκο και την 120 και την πατησε το σιροκκο με θεωητικα λιγοτερα αλογα

                                    μην το ψαχνεις, θα εκτεθεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greek last edited by

                                      Bέββαια υπάρχει και η άλλη πλευρά του πράγματος.... Το θέμα συντήρησης σερβις κλπ το οποίο ειναι σημαντικό τους χαλεπους καιρους που ζούμε. Για πειτε μου μια μικρή ρωγμή στο τουρμπο πόσο θα στοιχήσει περίπου , κάτι το οποίο δεν ειναι δυσκολο να συμβει .... Πόσοι θα προτιμήσουν τις χαμηλότερες συντηρήσεις και ακόμα περίσσότερο τις φτηνότερες επισκευές αν πάει κάτι στραβα από το να ειναι ιππότες της ασφάλτου? Και με τα σημερινά δεδομένα , ενα απλό ατμοσφαιρικό δεν ειναι αργό , απλά τα τουρμπάτα είναι πιο γρήγορα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Kαι γιατι να ραγισει η τουρμπινα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          beams last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          Kαι γιατι να ραγισει η τουρμπινα;

                                          Αν είναι τρόμπας ο κάτοχος (και είναι πολλοί οι τρόμπες), όχι ραγίζει, μέχρι παρέα στους δορυφόρους κάνει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

                                            Kαι γιατι να ραγισει η τουρμπινα;

                                            Αν είναι τρόμπας ο κάτοχος (και είναι πολλοί οι τρόμπες), όχι ραγίζει, μέχρι παρέα στους δορυφόρους κάνει

                                            Eνω αν εχει ατμοσφαιρικο δεν μπορει να τον καταστρεψει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 379
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 377 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr