Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Giulietta
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Giulietta
    • 1
    • 2
    • 373
    • 374
    • 375
    • 376
    • 377
    • 490
    • 491
    • 375 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    9812
    96755
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • giuseppe-busso
      giuseppe-busso last edited by

      Μια 155 με ένα Panda βλέπω εγώ

      Edit: οκ το άλλαξες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tsargy last edited by

        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
        Μια 155 με ένα Panda βλέπω εγώ

        Edit: οκ το άλλαξες

        Χαχαχ ήταν το προηγούμενο τεστ που έκανα με το προηγούμενο και το τωρινό μου αυτοκίνητο....Το άλλαξα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης tsargy έγραψε:

          Μια 155 με ένα Panda βλέπω εγώ

          Edit: οκ το άλλαξες

          Χαχαχ ήταν το προηγούμενο τεστ που έκανα με το προηγούμενο και το τωρινό μου αυτοκίνητο....Το άλλαξα...

          γενικός αυτά τα site είναι λίγο ότι να'ναι...
          αν έχεις απορίες απλά οδηγησε την... είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης tsargy έγραψε:
            Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
            Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
            Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)

            http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
            Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρες

            Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

            Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.

            Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
              Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

              Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...

                Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                  Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
                  Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
                  Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)

                  http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
                  Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρες

                  Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                  Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.

                  Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.

                  και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
                  τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον παίρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                    Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                    Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...

                    Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.

                    Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...

                    Το θέμα είναι όμως αυτό που λέει το Κόκκινο Τέρας. Στα λεφτά της BMW 120i παίρνεις την 230αρα Giulietta...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ironman02 last edited by

                      Με το ίδιο σκεπτικό παίρνεις και golf gti και focus rs και leon cupra και ένα σωρό άλλα επειδη έχουν μερικά άλογα παραπάνω. Άλλο όμως bmw και άλλο vw, seat και alfa romeo..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • giuseppe-busso
                        giuseppe-busso last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
                        Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
                        Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)

                        http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
                        Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρες

                        Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                        Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.

                        Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.

                        και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
                        τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...

                        Συμφωνώ. Η 120 μπορεί να έχει απαράμιλλη αίσθηση και μοναδική σε αυτή την κατηγορία αλλά και 40 καφετιά που κόστισε στον Νίκο τα βρίσκω υπερβολικά πολλά μονάχα για την αίσθηση. Την ίδια ώρα ένα Α3 1.8Τ 160 Quattro και πιο γρήγορο είναι και κρατήματα επίσης ανώτερα έχει. Και βέβαια υπάρχουν Giulietta QV & Golf GTi που είναι πυραυλικά μπροστά στην 120...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                          Με το ίδιο σκεπτικό παίρνεις και golf gti και focus rs και leon cupra και ένα σωρό άλλα επειδη έχουν μερικά άλογα παραπάνω. Άλλο όμως bmw και άλλο vw, seat και alfa romeo..

                          γιατί τι είναι η bmw δηλαδή...?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                            Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
                            Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
                            Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)

                            http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
                            Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρες

                            Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                            Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.

                            Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.

                            και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
                            τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...

                            Εσύ.

                            Εγώ πάλι θα έπαιρνα μια μτχ 130i.

                            Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                            Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...

                            Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.

                            Το πιο λογικό είναι ότι δεν θα έχει ελπίδα...βεβαίως έχουν ίδιο 0-100.

                            Παρ'όλα αυτά προσωπικά για μένα δεν είναι το παν τα απόλυτα νούμερα και οι αριθμοί. Θυσιάζω προσωπικά τα απόλυτα νούμερα για να έχω τη κίνηση στο σωστό άξονα.

                            Ο καθένας όμως κρίνει με διαφορετικά κριτήρια.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                              Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
                              Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
                              Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)

                              http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
                              Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρες

                              Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                              Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.

                              Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.

                              και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
                              τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...

                              Συμφωνώ. Η 120 μπορεί να έχει απαράμιλλη αίσθηση και μοναδική σε αυτή την κατηγορία αλλά και 40 καφετιά που κόστισε στον Νίκο τα βρίσκω υπερβολικά πολλά μονάχα για την αίσθηση. Την ίδια ώρα ένα Α3 1.8Τ 160 Quattro και πιο γρήγορο είναι και κρατήματα επίσης ανώτερα έχει. Και βέβαια υπάρχουν Giulietta QV & Golf GTi που είναι πυραυλικά μπροστά στην 120...

                              είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
                              όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • giuseppe-busso
                                giuseppe-busso last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                                Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...

                                Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.

                                Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...

                                Το θέμα είναι όμως αυτό που λέει το Κόκκινο Τέρας. Στα λεφτά της BMW 120i παίρνεις την 230αρα Giulietta...

                                Δία το 0-100 είναι μια παπαριά και μισή.
                                Στο δρόμο αν πετύχεις κάποιον εσύ πες του να σταματήσει

                                Πρέπει να καταλάβεις ότι η ατμοσφαιρα έχει πεθάνει....Μην συγχέεις 12κύλινδρα και 8κύλινδρα σύνολα που κινούν σασί των 1500κιλών μάξιμουμ....Εδώ μιλάμε για 4κύλινδρα συνολάκια που φλερτάρουν τον 1.5 τόνο και αναζητούν παντιοτρόπως ροπή....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
                                  όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...

                                  Πίστεψέ με, έτσι και την οδηγήσεις θα ξεχάσεις το ότι αρβυλοφέρνει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                    Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
                                    Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
                                    Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)

                                    http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
                                    Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρες

                                    Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                                    Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.

                                    Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.

                                    και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
                                    τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...

                                    Εσύ.

                                    Εγώ πάλι θα έπαιρνα μια μτχ 130i.

                                    Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.

                                    Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...

                                    Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.

                                    Το πιο λογικό είναι ότι δεν θα έχει ελπίδα...βεβαίως έχουν ίδιο 0-100.

                                    Παρ'όλα αυτά προσωπικά για μένα δεν είναι το παν τα απόλυτα νούμερα και οι αριθμοί. Θυσιάζω προσωπικά τα απόλυτα νούμερα για να έχω τη κίνηση στο σωστό άξονα.

                                    Ο καθένας όμως κρίνει με διαφορετικά κριτήρια.

                                    εγώ γενικά δεν θα έπερνα μτχ...
                                    οπότε ... γούστα...
                                    πρέπει να πάρεις 130?? γιατί να μην πάρεις 330?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsargy last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...

                                      Η αλήθεια είναι ότι δεν σε κατάλαβα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                        είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
                                        όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...

                                        Πίστεψέ με, έτσι και την οδηγήσεις θα ξεχάσεις το ότι αρβυλοφέρνει...

                                        την είχα οδηγήσει (την 118) με εργοστασική και μη ανάρτηση... κάπου κάτι με είχε πιάσει και είχα γράψει ρεβιου... για αυτό λέω προσπαθώ...

                                        προσωπικά αυτοκίνητο που είναι (στα μάτια μου ) άσχημο δεν μπορώ να το συμπαθήσω...
                                        τέσπα μια 118 σε σχέση με μια τζουλιέτα 170αρα δεν έχει τίποτα να προσφέρει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                          εγώ γενικά δεν θα έπερνα μτχ...
                                          οπότε ... γούστα...
                                          πρέπει να πάρεις 130?? γιατί να μην πάρεις 330?

                                          Καλά κι εγώ έτσι έλεγα...και τώρα δύσκολα να ξαναπάρω καινούριο με τόσα φθηνά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεταχειρισμένα!

                                          Ποια 330i? Στα 35.000 ευρώ παίρνεις μτχ 335i.

                                          Πάρε εσύ QV G...

                                          είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
                                          όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...

                                          Τουλάχιστον είναι πιο macho από τη φάτσα Μικιμάους της Μίτο

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
                                            όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...

                                            Τώρα συζητάμε για άλλα πράγματα και εσύ μου πετάς την εμφάνιση. Εμένα από το fl και μετά μου αρέσει και αυτή του Νίκου ήταν ωραιότερη από την βατραχομούρα την Ιουλιέττα.
                                            Aκόμα και το σχήμα της όμως είναι ξεχωριστό. Και μην μου πεις ότι δεν την ξεχωρίζεις στο δρόμο? Αρέσει δεν αρέσει ξεχωρίζει πάντως.
                                            Για να λέμε όμως τα πράγματα με το όνομα τους, και επειδή ξέρω τον Νίκο, εγώ καταλαβαίνω τι θέλει να πει και τι ψάχνει.
                                            Η 120 ήταν μοναδική σε αίσθηση και όποιος δεν την έχει οδηγήσει δεν μπορεί να καταλάβει για τι ευχάριστο αυτοκίνητο μιλάμε....
                                            Είναι από τα αμάξια που βγαίνεις βόλτα και ο τρόπος που θα κινηθεί σε κάνεις να χαμογελάς...Έχει χάρη αυτό το αμάξι....Και είναι πανεύκολο επίσης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 373
                                            • 374
                                            • 375
                                            • 376
                                            • 377
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 375 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr