-
Μια 155 με ένα Panda βλέπω εγώ
Edit: οκ το άλλαξες
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μια 155 με ένα Panda βλέπω εγώEdit: οκ το άλλαξες
Χαχαχ ήταν το προηγούμενο τεστ που έκανα με το προηγούμενο και το τωρινό μου αυτοκίνητο....Το άλλαξα...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Μια 155 με ένα Panda βλέπω εγώ
Edit: οκ το άλλαξες
Χαχαχ ήταν το προηγούμενο τεστ που έκανα με το προηγούμενο και το τωρινό μου αυτοκίνητο....Το άλλαξα...
γενικός αυτά τα site είναι λίγο ότι να'ναι...
αν έχεις απορίες απλά οδηγησε την... είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρεςΕ, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.
Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...
Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρεςΕ, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.
Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.
και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον παίρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...
Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...
Το θέμα είναι όμως αυτό που λέει το Κόκκινο Τέρας. Στα λεφτά της BMW 120i παίρνεις την 230αρα Giulietta...
-
Με το ίδιο σκεπτικό παίρνεις και golf gti και focus rs και leon cupra και ένα σωρό άλλα επειδη έχουν μερικά άλογα παραπάνω. Άλλο όμως bmw και άλλο vw, seat και alfa romeo..
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρεςΕ, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.
Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.
και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...Συμφωνώ. Η 120 μπορεί να έχει απαράμιλλη αίσθηση και μοναδική σε αυτή την κατηγορία αλλά και 40 καφετιά που κόστισε στον Νίκο τα βρίσκω υπερβολικά πολλά μονάχα για την αίσθηση. Την ίδια ώρα ένα Α3 1.8Τ 160 Quattro και πιο γρήγορο είναι και κρατήματα επίσης ανώτερα έχει. Και βέβαια υπάρχουν Giulietta QV & Golf GTi που είναι πυραυλικά μπροστά στην 120...
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Με το ίδιο σκεπτικό παίρνεις και golf gti και focus rs και leon cupra και ένα σωρό άλλα επειδη έχουν μερικά άλογα παραπάνω. Άλλο όμως bmw και άλλο vw, seat και alfa romeo..γιατί τι είναι η bmw δηλαδή...?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρεςΕ, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.
Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.
και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...Εσύ.
Εγώ πάλι θα έπαιρνα μια μτχ 130i.
Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...
Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.
Το πιο λογικό είναι ότι δεν θα έχει ελπίδα...βεβαίως έχουν ίδιο 0-100.
Παρ'όλα αυτά προσωπικά για μένα δεν είναι το παν τα απόλυτα νούμερα και οι αριθμοί. Θυσιάζω προσωπικά τα απόλυτα νούμερα για να έχω τη κίνηση στο σωστό άξονα.
Ο καθένας όμως κρίνει με διαφορετικά κριτήρια.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρεςΕ, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.
Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.
και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...Συμφωνώ. Η 120 μπορεί να έχει απαράμιλλη αίσθηση και μοναδική σε αυτή την κατηγορία αλλά και 40 καφετιά που κόστισε στον Νίκο τα βρίσκω υπερβολικά πολλά μονάχα για την αίσθηση. Την ίδια ώρα ένα Α3 1.8Τ 160 Quattro και πιο γρήγορο είναι και κρατήματα επίσης ανώτερα έχει. Και βέβαια υπάρχουν Giulietta QV & Golf GTi που είναι πυραυλικά μπροστά στην 120...
είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...
Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...
Το θέμα είναι όμως αυτό που λέει το Κόκκινο Τέρας. Στα λεφτά της BMW 120i παίρνεις την 230αρα Giulietta...
Δία το 0-100 είναι μια παπαριά και μισή.
Στο δρόμο αν πετύχεις κάποιον εσύ πες του να σταματήσειΠρέπει να καταλάβεις ότι η ατμοσφαιρα έχει πεθάνει....Μην συγχέεις 12κύλινδρα και 8κύλινδρα σύνολα που κινούν σασί των 1500κιλών μάξιμουμ....Εδώ μιλάμε για 4κύλινδρα συνολάκια που φλερτάρουν τον 1.5 τόνο και αναζητούν παντιοτρόπως ροπή....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...Πίστεψέ με, έτσι και την οδηγήσεις θα ξεχάσεις το ότι αρβυλοφέρνει...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Βρήκα ένα φόρουμ (Γαλλικο) που έχει και μία ένότητα με συγκριτικά:
Δοκιμαστικά έβαλα την Ιουλιέτα με την 120i...
Αυτά είναι τα αποτελέσματα...(δεν ξέρω την ακρίβεια τους)http://www.zeperfs.com/en/duel3338-2694.htm
Σας το παραθέτω για εργαλείο (αν τελικά είναι αξιόπιστο) όχι για λεκτικές κόντρεςΕ, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Προσωπικά αν και στα 20Κ θα αγόραζα τη G αντί για το Golf πχ ή την 116i...την αίσθηση της 120i δεν την έχει η G κι ούτε πρόκειται να την αποκτήσει.
Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα (προφανώς) την 120i.
και μεταξύ 118 μπροστά η ιταλίδα...
τώρα αν πας στα λεφτά της 120 , μάλλον πέρνεις την 230άρα... άρα... πάλι η ιταλίδα...Εσύ.
Εγώ πάλι θα έπαιρνα μια μτχ 130i.
Ε, εντάξει..ατμόσφαιρα με turbo συγκρίνεις. Λογικό να κερδίσει το turbo.
Ειδικά από στάση δεν θα την ξέγραφα την 120...
Ξέγραψε την γιατί τα 170 άλογα της Ιουλιέττας φαντάζουν 200 συγκρινόμενα με αυτά της BMW.
Το πιο λογικό είναι ότι δεν θα έχει ελπίδα...βεβαίως έχουν ίδιο 0-100.
Παρ'όλα αυτά προσωπικά για μένα δεν είναι το παν τα απόλυτα νούμερα και οι αριθμοί. Θυσιάζω προσωπικά τα απόλυτα νούμερα για να έχω τη κίνηση στο σωστό άξονα.
Ο καθένας όμως κρίνει με διαφορετικά κριτήρια.
εγώ γενικά δεν θα έπερνα μτχ...
οπότε ... γούστα...
πρέπει να πάρεις 130?? γιατί να μην πάρεις 330? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν δεν με απατά η μνήμη μου, 8αράκια φλατ γράφουν και τα δύο για το 100άρι πάντως...Η αλήθεια είναι ότι δεν σε κατάλαβα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...Πίστεψέ με, έτσι και την οδηγήσεις θα ξεχάσεις το ότι αρβυλοφέρνει...
την είχα οδηγήσει (την 118) με εργοστασική και μη ανάρτηση... κάπου κάτι με είχε πιάσει και είχα γράψει ρεβιου... για αυτό λέω προσπαθώ...
προσωπικά αυτοκίνητο που είναι (στα μάτια μου ) άσχημο δεν μπορώ να το συμπαθήσω...
τέσπα μια 118 σε σχέση με μια τζουλιέτα 170αρα δεν έχει τίποτα να προσφέρει... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
εγώ γενικά δεν θα έπερνα μτχ...
οπότε ... γούστα...
πρέπει να πάρεις 130?? γιατί να μην πάρεις 330?Καλά κι εγώ έτσι έλεγα...και τώρα δύσκολα να ξαναπάρω καινούριο με τόσα φθηνά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεταχειρισμένα!
Ποια 330i? Στα 35.000 ευρώ παίρνεις μτχ 335i.
Πάρε εσύ QV G...
είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...Τουλάχιστον είναι πιο macho από τη φάτσα Μικιμάους της Μίτο
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
είναι και αυτή η αρβυλόφατσα που έχει...
όσο και να προσπαθώ (και πραγματικά το θέλω...) δεν μπορώ να την χωνέψω...Τώρα συζητάμε για άλλα πράγματα και εσύ μου πετάς την εμφάνιση. Εμένα από το fl και μετά μου αρέσει και αυτή του Νίκου ήταν ωραιότερη από την βατραχομούρα την Ιουλιέττα.
Aκόμα και το σχήμα της όμως είναι ξεχωριστό. Και μην μου πεις ότι δεν την ξεχωρίζεις στο δρόμο? Αρέσει δεν αρέσει ξεχωρίζει πάντως.
Για να λέμε όμως τα πράγματα με το όνομα τους, και επειδή ξέρω τον Νίκο, εγώ καταλαβαίνω τι θέλει να πει και τι ψάχνει.
Η 120 ήταν μοναδική σε αίσθηση και όποιος δεν την έχει οδηγήσει δεν μπορεί να καταλάβει για τι ευχάριστο αυτοκίνητο μιλάμε....
Είναι από τα αμάξια που βγαίνεις βόλτα και ο τρόπος που θα κινηθεί σε κάνεις να χαμογελάς...Έχει χάρη αυτό το αμάξι....Και είναι πανεύκολο επίσης
Alfa Romeo Giulietta