-
Καλησπερα απο ενα νεο μελος
Ποσο πραγματικά μπορεις να νιωσεις οτι οδηγεις ενα σπορ αυτοκινητο το οποιο θα πρεπει να ειναι ευστροφο λογκά?
Πως μπορεις να οδηγεις και να ευχαριστιεσαι με μια ταχυτητα πανω εκμεταλευομενος την ροπη?
Σε αντιθεση ενας κινητηρας οπως του TYPE-R κρεμαει σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες λογω ελειψης ροπης χαμηλα?
Η λυση των νεων κινητηρων της AUDI με τον αμεσο ψεκασμο και το turbo με το μηδενικο σχεδον lag ειναι η χρυση τομή.
Εντυπωσεις δικες μου?
Προσωπικά εχω ενα Gti 18t σταδιου 2 το οποιο θα το αφησω εξω.
Πετρελαιο mercedes τριλιτρο ατμοσφαιρικο δεν μου αρεσε λογω αργης ευστροφιας.
Σε Grand Cherokee με turbo πετρελαιο μου φανηκε οτι ολα γινοντουσαν πιο νωρις.
Vti 1.6 με αφηνε σε συνεχεις στροφες αδειο στην εξοδο αν δεν ειχα κατεβασει οπωσδηποτε πρινΠως βλεπετε το ενδεχομενο να οδηγειτε αυριο κατι σε πετρελαιο?
-
Καλησπερα απο ενα νεο μελος
Ποσο πραγματικά μπορεις να νιωσεις οτι οδηγεις ενα σπορ αυτοκινητο το οποιο θα πρεπει να ειναι ευστροφο λογκά?
Πως μπορεις να οδηγεις και να ευχαριστιεσαι με μια ταχυτητα πανω εκμεταλευομενος την ροπη?
Σε αντιθεση ενας κινητηρας οπως του TYPE-R κρεμαει σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες λογω ελειψης ροπης χαμηλα?
Η λυση των νεων κινητηρων της AUDI με τον αμεσο ψεκασμο και το turbo με το μηδενικο σχεδον lag ειναι η χρυση τομή.
Εντυπωσεις δικες μου?
Προσωπικά εχω ενα Gti 18t σταδιου 2 το οποιο θα το αφησω εξω.
Πετρελαιο mercedes τριλιτρο ατμοσφαιρικο δεν μου αρεσε λογω αργης ευστροφιας.
Σε Grand Cherokee με turbo πετρελαιο μου φανηκε οτι ολα γινοντουσαν πιο νωρις.
Vti 1.6 με αφηνε σε συνεχεις στροφες αδειο στην εξοδο αν δεν ειχα κατεβασει οπωσδηποτε πρινΠως βλεπετε το ενδεχομενο να οδηγειτε αυριο κατι σε πετρελαιο?
-
Καλησπερα απο ενα νεο μελος
Ποσο πραγματικά μπορεις να νιωσεις οτι οδηγεις ενα σπορ αυτοκινητο το οποιο θα πρεπει να ειναι ευστροφο λογκά?
Πως μπορεις να οδηγεις και να ευχαριστιεσαι με μια ταχυτητα πανω εκμεταλευομενος την ροπη?
Σε αντιθεση ενας κινητηρας οπως του TYPE-R κρεμαει σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες λογω ελειψης ροπης χαμηλα?
Η λυση των νεων κινητηρων της AUDI με τον αμεσο ψεκασμο και το turbo με το μηδενικο σχεδον lag ειναι η χρυση τομή.
Εντυπωσεις δικες μου?
Προσωπικά εχω ενα Gti 18t σταδιου 2 το οποιο θα το αφησω εξω.
Πετρελαιο mercedes τριλιτρο ατμοσφαιρικο δεν μου αρεσε λογω αργης ευστροφιας.
Σε Grand Cherokee με turbo πετρελαιο μου φανηκε οτι ολα γινοντουσαν πιο νωρις.
Vti 1.6 με αφηνε σε συνεχεις στροφες αδειο στην εξοδο αν δεν ειχα κατεβασει οπωσδηποτε πρινΠως βλεπετε το ενδεχομενο να οδηγειτε αυριο κατι σε πετρελαιο?
-
Νομίζω ότι είναι θέμα συνήθειας και προσαρμογής.
-
Ο χρήστης tasosv έγραψε:
Καλησπερα απο ενα νεο μελοςΠοσο πραγματικά μπορεις να νιωσεις οτι οδηγεις ενα σπορ αυτοκινητο το οποιο θα πρεπει να ειναι ευστροφο λογκά?
Πως μπορεις να οδηγεις και να ευχαριστιεσαι με μια ταχυτητα πανω εκμεταλευομενος την ροπη?
Σε αντιθεση ενας κινητηρας οπως του TYPE-R κρεμαει σε μια διαδρομη με κλειστες στροφες λογω ελειψης ροπης χαμηλα?
Η λυση των νεων κινητηρων της AUDI με τον αμεσο ψεκασμο και το turbo με το μηδενικο σχεδον lag ειναι η χρυση τομή.
Εντυπωσεις δικες μου?
Προσωπικά εχω ενα Gti 18t σταδιου 2 το οποιο θα το αφησω εξω.
Πετρελαιο mercedes τριλιτρο ατμοσφαιρικο δεν μου αρεσε λογω αργης ευστροφιας.
Σε Grand Cherokee με turbo πετρελαιο μου φανηκε οτι ολα γινοντουσαν πιο νωρις.
Vti 1.6 με αφηνε σε συνεχεις στροφες αδειο στην εξοδο αν δεν ειχα κατεβασει οπωσδηποτε πρινΠως βλεπετε το ενδεχομενο να οδηγειτε αυριο κατι σε πετρελαιο?
εαν αυτο που στο μελλον μπορει να οδηγω εχει εναν κινητηρα οπως της οπελ ο 1,9 με διπλο τουρμπο που βγαζει 240 αλογα μαλλον πολυ θετικο το βλεπω
-
Τό μόνο πρόβλημα μέ τούς ντίζελ,είναι η περιορισμένη 'οφέλιμη' περιοχή πού αποδίδει ο κινητήρας τους.Αυτό θά έχει σάν συνέπεια τίς πολύ περισσότερες αλλαγές στό κιβώτιο τών ταχυτήτων.
Αλλά,όπως είπε καί ο jimpap παραπάνω,θά τό μάθεις μέ τόν καιρό καί θά προσαρμοστείς πάνω του.Υ.Γ. Αλέξανδρε,θά σέ χαλούσε άν ο κινητήρας δέν ήταν όπελ,αλλά (άς πούμε) BMW ή Citroen;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό μόνο πρόβλημα μέ τούς ντίζελ,είναι η περιορισμένη 'οφέλιμη' περιοχή πού αποδίδει ο κινητήρας τους.Αυτό θά έχει σάν συνέπεια τίς πολύ περισσότερες αλλαγές στό κιβώτιο τών ταχυτήτων.
Αλλά,όπως είπε καί ο jimpap παραπάνω,θά τό μάθεις μέ τόν καιρό καί θά προσαρμοστείς πάνω του.Υ.Γ. Αλέξανδρε,θά σέ χαλούσε άν ο κινητήρας δέν ήταν όπελ,αλλά (άς πούμε) BMW ή Citroen;
με ενα σπορ σειριακο κιβωτιο ομως;;
για σιτροεν δεν το συζητω οχι για κανενα αλλο λογο απλα δεν φανταζομαι ποτε οτι θα παρω Γαλλικο αυτοκινητο δεν ξερω αλλα κατι δεν μου ''καθεται'' με αυτα.
για την BMW δεν το αποκλειω αν και υπαρχει και το θεμα του κοστους οχι μονο της αγορας αλλα και της συντηρησης και οπως και εσυ αλλα και οι περισσοτεροι απο εμας δεν τα βρισκουμε τα ευρα στο δρομο ουτε μας τα χαριζει κανεις
-
Ο χρήστης tasosv έγραψε:
Πως βλεπετε το ενδεχομενο να οδηγειτε αυριο κατι σε πετρελαιο?Να σου πω τις εντυπώσεις μου που σήμερα ήδη οδηγώ κάτι σε πετρέλαιο...
Το αυτοκίνητο είναι 156 Σπορτβάγκον, και η ανάρτηση είναι η σπορτ κιτ, με αρκετά σφικτότερη ρύθμιση και 30 χιλιοστά χαμήλωμα, χωρίς να είναι όμως τόσο κληρή που να μην είναι αρκετά ανετη (τουλάχιστον εδώ που έχει λίγες λακούβες και ελάχιστες κυματοειδείς ανωμαλίες). Ο κινητήρας ειναι ο παλιότερος 5κύλινδρος 2400 τουρμποντήζελ με 140 άλογα (όσα η 1800 βενζίνη δηλαδή) και ροπή 310 Nm (περισσότερη από την GTA δηλαδή).
Είναι εφικτό να οδηγήσεις σπορ, και μάλιστα ΠΙΟ ευχάριστο από αντίστοιχης ισχύος βενζινοκινητήρα, αφού στις στροφές ο κινητήρας είναι πάντα 'γεμάτος' λόγω της τεράστιας ροπής. Ο κινητήρας είναι πιο αργόστροφος, οπότε για οδήγηση στο όριο, τρελλές επιταχύνσεις κλπ δεν εμπνέει. Βέβαια τώρα με τα μούλτιτζετ που έχεις τις ίδιες επιδόσεις από 4 κυλίνδρους και 500 κυβικά λιγότερο, φαντάζομαι αυτό θα έχει μειωθεί αρκετά, αφού θα είναι πολύ ελαφρύτερο το κινητήριο σύνολο.
Σε κατηφορική διαδρομή φρενάρει καλύτερα με ταχύτητα (μεγάλη συμπίεση) και είναι πιο ευχάριστο για το λόγο αυτόν.
Γενικά σε ήρεμη οδήγηση, ταξιδιάρικη, μέχρι και σπορ-σβέλτη είναι πιο ευχάριστο από έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, όμως για ριακή οδήγηση δεν εμπνέει, τουλάχιστον η προηγούμενη γενιά πετρελαιοκινητήρων, σαν τον δικό μου.
Εδώ να πω και κάτι πάνω στο παρακάτω σχόλιο:
Τό μόνο πρόβλημα μέ τούς ντίζελ,είναι η περιορισμένη 'οφέλιμη' περιοχή πού αποδίδει ο κινητήρας τους.Αυτό θά έχει σάν συνέπεια τίς πολύ περισσότερες αλλαγές στό κιβώτιο τών ταχυτήτων.
Αυτό που αντιμετωπίζω με τον δικό μου κινητήρα είναι το αντίθετο...
Οι σχέσεις είναι εξαιρετικά μακρυές (5η και 4.000 στροφές = 210 χαώ...) σχεδόν χάσμα από σχέση σε σχέση, και έτσι δεν χρειάζεται να αλλάξεις σχέση σχεδόν ποτέ...
Αυτό που κάνει εντύπωση και είναι διαφορετικό σε σχέση με την βενζίνη είναι πως η 3η κοντά στην μέγιστη ισχύ επιταχύνει αισθητά χειρότερα από το να ανεβάσεις σε 4η!!! Σε προσπεράσματα αυτό είναι κρίσιμο και ασυνήθιστο (ΑΝΕΒΑΖΩ για να προσπεράσω ταχύτερα, και ας μην έπιασα όχι το όριο περιστροφής, αλλά καλά καλά ούτε την μέγιστη ισχύ!)Αυτό που ενοχλεί είναι η 5η, η οποία παρότι είναι τόσο μακρυα είναι τελικά... ΚΟΝΤΗ!!! Αν ήταν μακρύτερη ο συγκεκριμένος κινητήρας θα είχε μάλλον μεγαλύτερη τελική. Βέβαια η κλιμάκωση θα ήταν τόσο αραιή που ίσως και να κρεμούσε σε κάποιες περιπτώσεις...
Στον καινούριο 2400 μούλτιτζετ έβγαλαν 6άρι κιβώτιο που φαντάζομαι θα δίνει πιο πυκνή κλιμάκωση και μακρύτερη τελική σχέση, για περισσότερη ησυχία στο ταξίδι με λογικά χιλιόμετρα, ή για τελική ταχύτητα.
Πάντως αν το ζητούμενο είναι μέχρι σπορ οδήγηση, το πετρέλαιο είναι μονόδρομος. Αν είναι η οριακή-αγωνιστική οδήγηση, εδώ (τουλάχιστον ο δικός μου προηγούμενης γενιάς πετρελαιοκινητήρας) υστερεί, με πλεονέκτημα στην βενζίνη.
Α! Προσοχή κιόλας όταν οδηγείτε έναν πετρελαιοκινητήρα και τον ζορίζετε, πχ σε σπορ οδήγηη, γιατί μεγαλώνει η κατανάλωση!!! Από 6 λίτρα/100χμ πάει στα 7,5!!!!!
(μέγιστη που έχω μετρήσει σε εθνική με ΤΙΓΚΑ φορτίο, κλιματισμό, και 2 ποδήλατα επάνω να τσακίζουν τις αεροδυναμικές αντιστάσεις ήταν κάπου 8,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αυτό που κάνει εντύπωση και είναι διαφορετικό σε σχέση με την βενζίνη είναι πως η 3η κοντά στην μέγιστη ισχύ επιταχύνει αισθητά χειρότερα από το να ανεβάσεις σε 4η!!! Σε προσπεράσματα αυτό είναι κρίσιμο και ασυνήθιστο (ΑΝΕΒΑΖΩ για να προσπεράσω ταχύτερα, και ας μην έπιασα όχι το όριο περιστροφής, αλλά καλά καλά ούτε την μέγιστη ισχύ!)Aυτό σημαίνει πως... έχεις ήδη ξεπεράσει την μέγιστη ισχύ!
Στην πράξη, η καμπύλη ροπής ενός turbodiesel, είναι πολύ άσχημη. Μια κορυφή στις 2000σαλ. όπου δίνουν συνήθως και την μέγιστη ροπή και δεξιά και αριστερά... βάραθρο. Μάλιστα στη θέση μέγιστης ροπής ένας turbodisel σου δίνει πιθανώς και 80% της μέγιστης ισχύος!!!
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι λίγα κερδίζεις αν πιέσεις παραπάνω.
Με λίγα λόγια, πέρα από ένα 'ουάο' γύρω από τη θέση μέγιστης ροπής oι turbodiesel αποδίδουν όσα λέει η ονομαστική τους ισχύ.
Aν οδηγείς ήρεμα και γύρω από τη θέση μέγιστης ροπής βεβαίως και επωφελείσαι. Αν όμως θες 'γκάζια', δεν κερδίζεις τίποτα περισσότερο από έναν αντίστοιχης ισχύος βενζίνης, του οποίου και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ταιριάζουν καλύτερα στη χρήση αυτή. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αυτό που κάνει εντύπωση και είναι διαφορετικό σε σχέση με την βενζίνη είναι πως η 3η κοντά στην μέγιστη ισχύ επιταχύνει αισθητά χειρότερα από το να ανεβάσεις σε 4η!!! Σε προσπεράσματα αυτό είναι κρίσιμο και ασυνήθιστο (ΑΝΕΒΑΖΩ για να προσπεράσω ταχύτερα, και ας μην έπιασα όχι το όριο περιστροφής, αλλά καλά καλά ούτε την μέγιστη ισχύ!)
Aυτό σημαίνει πως... έχεις ήδη ξεπεράσει την μέγιστη ισχύ!
Στην πράξη, η καμπύλη ροπής ενός turbodiesel, είναι πολύ άσχημη. Μια κορυφή στις 2000σαλ. όπου δίνουν συνήθως και την μέγιστη ροπή και δεξιά και αριστερά... βάραθρο. Μάλιστα στη θέση μέγιστης ροπής ένας turbodisel σου δίνει πιθανώς και 80% της μέγιστης ισχύος!!!
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι λίγα κερδίζεις αν πιέσεις παραπάνω.
Με λίγα λόγια, πέρα από ένα 'ουάο' γύρω από τη θέση μέγιστης ροπής oι turbodiesel αποδίδουν όσα λέει η ονομαστική τους ισχύ.
Aν οδηγείς ήρεμα και γύρω από τη θέση μέγιστης ροπής βεβαίως και επωφελείσαι. Αν όμως θες 'γκάζια', δεν κερδίζεις τίποτα περισσότερο από έναν αντίστοιχης ισχύος βενζίνης, του οποίου και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας ταιριάζουν καλύτερα στη χρήση αυτή.Όχι, ΔΕΝ έχω ξεπεράσει την μέγιστη ισχύ, αλλά οριακά την αγγίζω. Απλά αλλάζοντας σχέση που πέφτουν οι στροφές αυξάνεται η ευστροφία. Και είναι σίγουρο αυτό που λέω γιατί έπιανα οριακά ένα αυτοκίνητο πριν την αλλαγή (και είδα στο στροφόμετρο πως ΔΕΝ είχα ξεπεράσει τις 4000 σαλ) και μόλις ανέβασα ταχύτητα τον πέρασα άνετα.
Επίσης να διορθώσω πως οι ντήζελ δεν αποδίδουν εξαιρετικά ΓΥΡΩ από την μέγιστη ροπή, αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ σε αυτήν και λίγο παραπάνω.
Ο δικός μου έχει 31 κιλά ροπής στις 1800 και αν δοκιμάσεις 4η ή 5η στις 1500 και κάτι λίγο το αυτοκίνητο βαριέται να τραβήξει! Από τις 1800 μέχρι τις 3700-3900 είναι καταπληκτικό, και μετά πέφτει. Τον κόφτη δε αμφιβάλλω αν μπορείς να τον πιάσεις!! Ακόμα και με ΠΡΩΤΗ νιώθεις την τραγική πτώση ισχύος μετά την μέγιστη ισχύ. Αλλά γιατί να το ζορίσεις; Αφού θα βάλεις την επόμενη σχέση και θα τιναχτεί μπροστά! -
Symfono apolytws me ton kyrio parapano onomati George Tabs.
Odigo polla kai diafora Diesel.
Para poly ropi kai se syn8ikes ka8imerines metraei i ropi kai OXI, OXI gia alli mia fora i ISXYS.
Episis metraei kai i katanalosi i opoia einai yper ton Diesel.
H odigisi einai diaforetiki, den 8elei terma gkazia kai apotomes kiniseis, i megali ropi tou kinitira boh8aei sti meiosi ton allogon taxititon.
As kanoume mia praktiki sygkrisi metaksi enos mesaiou autokinitou, px enos Opel 1600 benzinis kai enos megalou autoukinitou px mias BMW 530 diesel.
Teliki taxytita ( oxi proteraiotita pia stis meres mas)
BMW 3000cc diesel 240km/h 218ps kai 500Nm!!!!!!!!!/2000rpm
Opel Astra 1600cc 188km/h 105ps kai 150Nm stis 3900Katanalosi BMW 6.9l/100km Mikti
Ktanalosi Opel 6.9l/100km MiktiDiladi edo pou ta leme o benzinokinitiras den exei kai polla atou. Bebaia i agora enos diesel einai akriboteri apo oti enos benzinis.
Ena kako tou Diesel einai omos i kali 8ermodynamiki apodosis tou pou exei tin synepeia na min zestenetai grigora to nero tis mixanis, idios se sin8ikes polis, kai etsi pasxoun ta kalorifer. Merikoi kataskeuastes exoun balei SOMPES , kala diabasate, kaine diesel apo to rezerbouar kai parexoun zesti stin kampina.
I poli ropi tous omos tous dinei to abantaz na min enoxlountai apo ton sympiesti tou air-condition!!
Perissoteres plirofories....8a akolou8isoun
-
Η Opel έχω διαβάσει οτι έχει βάλει στο Speedster turbo diesel κινητήρα, αλλά δεν θυμάμαι αμα ήταν πρωτότυπο ή έχει βγει στην παραγωγή. Οπότε θεωρητηκά μπορείς να έχεις Sport οδήγηση με ένα diesel κινητήρα
-
Ωραία η ροπή του diesel και πολύ χρήσιμο το γεγονός ότι είναι διαθέσιμη από χαμηλά.
Αλλά σπορ αυτοκίνητο με ήχο diesel γίνεται;Εκτός κι αν δεν ακούγονται πλεον σαν ταξί...Νομίζω ότι η απόλαυση σ' ένα σπορ αυτοκίνητο αφορά όλες τις αισθήσεις (την όσφρηση λιγότερο,αυτή εξαρτάται απ' την διαδρομή),συνεπώς ρόλο παίζει και η ηχητική απόλαυση.Εκτός κι αν κάνω λάθος... -
Δεν θα έλεγα ότι ο κινητήρας Diesel κάνει για σπορ οδήγηση μάλλον προς GT θα έλεγα. Πιστεύω ότι είναι ιδανικός για διατήρηση μεγάλων μέσων ωριαίων ταχυτήτων όπου βγάζει όλα του τα πλεονεκτήματα με κορυφαίο φυσικά την κατανάλωση. Για την σπορ οδήγηση είναι ίσως για αυτόν ακόμα νωρίς. Τουλάχιστον εκεί ο βενζινοκινητήρας κρατά ακόμα τα πρωτεία. Για πόσο ακόμα; Ίδωμεν.
-
Τελικα αληθευει οτι το νεο Ibiza cupra θα κινειται απο εναν 1.9 TDi?
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Τελικα αληθευει οτι το νεο Ibiza cupra θα κινειται απο εναν 1.9 TDi?Ναι βεβαιως, και μαλιστα οχι μονο:
1.9 TDi PD 160PS Cupra τιμη £15500
1.8 20V T 180PS Cupra τιμη £15500
στην Αγγλια αυτες οι τιμες -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όχι, ΔΕΝ έχω ξεπεράσει την μέγιστη ισχύ, αλλά οριακά την αγγίζω. Απλά αλλάζοντας σχέση που πέφτουν οι στροφές αυξάνεται η ευστροφία. Και είναι σίγουρο αυτό που λέω γιατί έπιανα οριακά ένα αυτοκίνητο πριν την αλλαγή (και είδα στο στροφόμετρο πως ΔΕΝ είχα ξεπεράσει τις 4000 σαλ) και μόλις ανέβασα ταχύτητα τον πέρασα άνετα.Φίλε GeorgeTabs, ό,τι γνωρίζω για το θέμα αυτό το γνωρίζω από τα περιοδικά και... από τη φυσική του σχολείου. Επιπλέον δεν έχω οδηγήσει ποτέ μου diesel και τα ανωτέρω βασίστηκαν σε κατά καιρους δημοσιευμένα διαγράμματα ροπής σε περιοδικά!
Με το 'ευστροφία' εννοείς αυτό που όλοι μας αντιλαμβανόμαστε ως ζωντάνια ή κάτι πιο συγκεκριμένο?
Θεωρητικά για δεδομένη ταχύτητα κίνησης, όσο μεγαλύτερη ισχύ δίνει ο κινητήρας τόσο πιο έντονη επιτάχυνση θα νιώσουμε. Επιπλέον, οι ονομαστικές στροφές της μέγιστης ισχύος, δεν ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα. Δεν ξέρω αν αυτό μπορεί να δικαιολογήσει την εμπειρία σου.
Επειδή όμως, μεταξύ θεωρίας και πραγματικότητας... κερδίζει η πραγματικότητα... απλά δεν μπορω να το εξηγήσωΕπίσης να διορθώσω πως οι ντήζελ δεν αποδίδουν εξαιρετικά ΓΥΡΩ από την μέγιστη ροπή, αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ σε αυτήν και λίγο παραπάνω.
Γράψτε λάθος
-
Δεν θα ήταν ιδανικό να συνδυαστεί ο turbo-diesel με το περιορισμένο εύρος στροφών με κιβώτιο CVT; Υπάρχει καμιά τέτοια λύση;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Δεν θα ήταν ιδανικό να συνδυαστεί ο turbo-diesel με το περιορισμένο εύρος στροφών με κιβώτιο CVT; Υπάρχει καμιά τέτοια λύση;Πολύ καλή ιδέα αφού συνδοιάζονται ιδανικά !!
Κάπου είχα διαβάσει ότι στην ΑUDI το μελετούσαν αλλά ακόμα και το multitronic είχε πρόβλημα με τη ροπή του diesel.
Mπορεί και να το δούμε όμως , όλα γίνονται . -
Η τελευταία μου εμπειρία με δυνατό turbo-diesel ήταν θετική για 'ανετο' cruising αλλά στην 'sportive' οδήγηση μου τα χάλασε. Συνέχεια με 'κρέμαγε' ο κινητήρας στις 'ψηλές' στροφές.
Μεγάλο μέρος της ευθύνης βέβαια ανήκε σε εμένα (έλλειψη εξοικοιωσης). Ωστόσο πιστεύω και εγώ οτι θα έπαιρνα diesel με αυτόματο. Φοβερός συνδυασμος, ιδίως σε SUVοειδές όχημα.
Σπορ οδηγηση με κινητηρα Diesel