Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φόρτιση καινούριας μπαταρίας
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φόρτιση καινούριας μπαταρίας
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    24
    1332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gvala last edited by

        Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης gvala έγραψε:
            Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;

            Εχω παρει και εγω (BOSCHE SILVER ) και δεν χρειαζονται φορτισμα.Νομιζω οτι ολες οι καινουργιες μπαταριες ερχονται φορτισμενες.Οποτε δεν χρειαζεται να μπαινεις στην ταλαιπωρια φορτισματος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexastrag last edited by

              Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

              Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;

              Εχω παρει και εγω (BOSCHE SILVER ) και δεν χρειαζονται φορτισμα.Νομιζω οτι ολες οι καινουργιες μπαταριες ερχονται φορτισμενες.Οποτε δεν χρειαζεται να μπαινεις στην ταλαιπωρια φορτισματος.

              ακριβως!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • S
                sirgus last edited by

                αλλά και πάλι για να γεμίσει μια αφόρτιστη μπαταρία μόνο από το δυναμό δεν χρειάζονται χρόνια???!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Όλες οι καινούργιες μπαταρίες έρχονται φορτισμένες και δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία όταν μπουν στο αμάξι. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε αγορά μπαταρίας χωρίς υγρά για μελλοντική τοποθέτηση θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπουν τα υγρά και να φορτιστεί σε φορτιστήριο γιατί η αρχική σωστή φόρτιση δίνει τη σωστή διάρκεια σε αυτή. Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Μία παρατήρηση σχετικά με τα υγρά: Αν η μπαταρία δεν έχει υγρά όταν την αγοράσουμε, δεν την γεμίζουμε με Φλάς ή κάτι παρόμοιο, καθώς είναι απλο απιονισμένο νεράκι. Χρησιμοποιούμε ηλεκτρολύτη (διάλλυμα θειικού οξέως 18% κ.β. αν θυμάμαι καλά).

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.

                    Γιατί? Όλες τις μπαταρίες έτσι τις φορτίζω και ποτέ δεν έχουν χαλάσει σε λιγότερο απο 3 χρόνια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • X
                      xristos69 last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Όλες οι καινούργιες μπαταρίες έρχονται φορτισμένες και δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία όταν μπουν στο αμάξι. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε αγορά μπαταρίας χωρίς υγρά για μελλοντική τοποθέτηση θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπουν τα υγρά και να φορτιστεί σε φορτιστήριο γιατί η αρχική σωστή φόρτιση δίνει τη σωστή διάρκεια σε αυτή. Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.

                      Όλες οι μπαταρίες ανοικτού τύπου έρχονται απο το εργοστάσιο στεγνές χωρίς υγρά.Ο κάθε πωλητής όποτε θέλει την γεμίζει με τα ειδικά υγρά.Είται την γεμίζει και την βάζει στην αποθήκη του είται την γεμίζει την βάζει στο αυτοκίνητο και....έφυγες επι τόπου. Χωρίς να την φορτήσει βέβαια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Ο χρήστης xristos69 έγραψε:

                        Όλες οι καινούργιες μπαταρίες έρχονται φορτισμένες και δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία όταν μπουν στο αμάξι. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε αγορά μπαταρίας χωρίς υγρά για μελλοντική τοποθέτηση θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπουν τα υγρά και να φορτιστεί σε φορτιστήριο γιατί η αρχική σωστή φόρτιση δίνει τη σωστή διάρκεια σε αυτή. Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.

                        Όλες οι μπαταρίες ανοικτού τύπου έρχονται απο το εργοστάσιο στεγνές χωρίς υγρά.Ο κάθε πωλητής όποτε θέλει την γεμίζει με τα ειδικά υγρά.Είται την γεμίζει και την βάζει στην αποθήκη του είται την γεμίζει την βάζει στο αυτοκίνητο και....έφυγες επι τόπου. Χωρίς να την φορτήσει βέβαια.

                        Απλός για διευκρίνηση μιλούσα για κλειστού τύπου. Το δεύτερο σκέλος αναφερόταν σε ανοιχτού όταν έλεγα ότι αν την πάρετε χωρίς υγρά κλπ. Τις ανοιχτού τύπου όταν της βάλουν υγρά (σωστά είπε ο φίλος όχι απιονισμένο νερό άλλα ηλεκτρολύτη) πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα γιατί αλλιώς καταστρέφονται.
                        Επίσης οι ηλεκτρολόγοι κάνουν αρχική φόρτιση σε αυτές γιατί φυσικά πρέπει να στην πουλήσει έτοιμη και όχι να ελπίζει ότι δεν μένεις 200 μέτρα παρακάτω και θα χρειαστείς την επομένη το πρωί ενίσχυση για να πας στη δουλειά σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          Αν θέλουμε να ακινητοποιήσουμε ένα όχημα για αρκετό καιρό,προκειμένου να διατηρηθεί η μπαταρία είναι σωστό να βγάζουμε τα υγρά?

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • N
                            nickred last edited by

                            Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                            Αν θέλουμε να ακινητοποιήσουμε ένα όχημα για αρκετό καιρό,προκειμένου να διατηρηθεί η μπαταρία είναι σωστό να βγάζουμε τα υγρά?

                            μπορεις απλα να βγαλεις το εναν πολο της μπαταριας 😉

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              To ρωτάω αυτό, γιατί έχω ακούσει πως η μπαταρία διατηρείται περισσότερο αν δεν έχει υγρά.

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                alexastrag last edited by

                                προσοχη χρειαζεται στο οτι οι μπαταριες κλειστου τυπου [με τον ενδεικτη της καταστασης της ενσωματωμενο] να μην συμπληρωθουν ποτε και για κανενα λογο με υλεκτρολυτη ή αλλου ειδους υγρο για μπαταριες οπως απιονισμενο νερο γιατι γρηγορα θα καταστραφουν.

                                ειναι απο το εργοστασιο τα στοιχεια τους εφοδιασμενα με ειδικο παχυρευστο τζελ και δεν χρειαζονται καμμια συντηρηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Καταρχήν απαγορεύεται να αφαιρέσουμε τον ηλεκτρολύτη από φορτισμένη μπαταρία και δεν αποτελεί τρόπος αποθήκευσης της. Αν θέλουμε να αφήσουμε καιρό το αμάξι ακίνητο αφαιρούμε τον ένα πόλο (τον θετικό καλύτερα). Αυτό δεν σημαίνει ότι αν το αμάξι μείνει για ένα μήνα ακίνητο θα συνδέσουμε τον πόλο και όλα καλά. Η μπαταρία θέλει ξανά φόρτιση. Σημαντικό ρόλο στην μακροβιότητα της μπαταρίας μας είναι οι καλά σφιγμένοι πόλοι και η διατήρηση της στάθμης των υγρών ελάχιστα πάνω από το άνω μέρος των στοιχείων.
                                  Για όσους μείνουν από μπαταρία και θελήσουν να δώσουν ενίσχυση να προσέξουν πολύ να συνδέσουν το θετικό πόλο της μπαταρίας τους με το θετικό της μπαταρίας που θα τους ενισχύσει και αντίστοιχα τους αρνητικούς. Καλό είναι την ώρα της ενίσχυσης να λειτουργεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου που μας παρέχει ρεύμα. Η σύνδεση των πόλων είναι πολύ σημαντική γιατί αντίθετη σύνδεση ανατινάζει τη μπαταρία με μεγάλο κίνδυνο μια και εκτινάζονται παντού τα υγρά της που είναι καυστικά. Για λόγους ασφαλείας καλό είναι να έχουμε αφαιρέσει τα καπάκια των στοιχείων. Και εδώ όμως προσοχή όσο είναι ανοιχτά τα καπάκια να μην πλησιάζουμε το χώρο με αναμμένο τσιγάρο ή άλλη φλόγα γιατί θα πάρουν φωτιά οι αναθυμιάσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • A
                                    alexastrag last edited by

                                    κατι που με εχει βοηθησει πολυ και που δεν το αποχωριζομαι ποτε απο το πορτ μπαγκαζ του αυτοκινητου μου ειναι το Battery boοster ........που μολις με 45 ευρω αγορασα και εκτος απο μεγαλη δυνατοτητα υποβοηθησης [εχω βαλει μπροστα παλιο αυτοκινητο μηνες παρατημενο χωρις αντλια βενζινης και με αδεια φυσικα μπαταρια] εχει και τρομπα αερα και φακο.

                                    αριστη και πολυ χρησιμη αγορα που προτεινεται για ολους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Υπαρχουν καποιες φορητες συσκευες που δινουν ρευμα στην μπαταρια ,εχουν το σχημα και το μεγεθος φορτιστη μπαταριας αυτοκινητου.Δεν θυμαμαι πως λεγονται (εχουμε μεγαλωσει και ξεχναμε ευκολα ),υπαρχουν σε φτηνες αλλα και ακριβες τιμες.Ειναι αρκετα βολικες αν μεινουμε απο ρευμα λογω ακινησιας ή απο το κρυο ή αν αφησουμε τα φωτα να καινε ολη την νυχτα .Αν καποιος εχει περισσοτερες πληροφορειες ...ας μας δωσει τα φωτα του!!!

                                      Βρηκα και αυτο :http://www.carbuyingtips.com/jumpstart.htm

                                      O alexastrag με προλαβε (οποιος ψαχνει αργει ) .Battery booster .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        To ίδιο χρησιμοποιεί πλεόν και η Express Service.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • E
                                          enginekiller last edited by

                                          Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα θα ρωτησω εδω. Αν εχουμε μεινει απο μπαταρια και εχουμε καλωδια και καποιον εθελοντη, πως συνδεουμε τα καλωδια; Στο εγχειριδιο ολων των αυτοκινητων που ειχαμε εγραφε μια συγκεκριμενη σειρα που συνδεουμε τα καλωδια με ενα (δε θυμαμαι τωρα ποιο) να μην συνδεεται αλλα να το βαζουμε σε ενα αχρωμο μεταλλο κτλ. Αλλα γνωστος μου, μου ειπε οτι εχει συνδεσει τα + και τα - και εκανε δουλεια του! Μπορει να βοηθησει καποιος;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Πρώτα τα '-' και μετά τα '+' στους πόλους των 2 μπαταριών. Το αυτοκίνητο με τη 'γεμάτη' μπαταρία πρέπει να έχει τον κινητήρα σε λειτουργία

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr