-
Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;
-
Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;
-
Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;Εχω παρει και εγω (BOSCHE SILVER ) και δεν χρειαζονται φορτισμα.Νομιζω οτι ολες οι καινουργιες μπαταριες ερχονται φορτισμενες.Οποτε δεν χρειαζεται να μπαινεις στην ταλαιπωρια φορτισματος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Είδα ότι το Praktiker πουλάει BOSCHE μπαταρίες κλειστού τύπου. Φαντάζομαι ότι θα είναι αφόρτιστες. Αν αγοράσω, την βάλω στο αυτοκίνητο, βάλω μπρος με καλώδια και την παλιά μου και αφήσω την μηχανή αναμένη (ή κάνω και καμιά μεγάλη βόλτα) ώστε να φορτίσει, πειράζει;
Εχω παρει και εγω (BOSCHE SILVER ) και δεν χρειαζονται φορτισμα.Νομιζω οτι ολες οι καινουργιες μπαταριες ερχονται φορτισμενες.Οποτε δεν χρειαζεται να μπαινεις στην ταλαιπωρια φορτισματος.
ακριβως!!
-
αλλά και πάλι για να γεμίσει μια αφόρτιστη μπαταρία μόνο από το δυναμό δεν χρειάζονται χρόνια???!!!
-
Όλες οι καινούργιες μπαταρίες έρχονται φορτισμένες και δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία όταν μπουν στο αμάξι. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε αγορά μπαταρίας χωρίς υγρά για μελλοντική τοποθέτηση θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπουν τα υγρά και να φορτιστεί σε φορτιστήριο γιατί η αρχική σωστή φόρτιση δίνει τη σωστή διάρκεια σε αυτή. Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.
-
Μία παρατήρηση σχετικά με τα υγρά: Αν η μπαταρία δεν έχει υγρά όταν την αγοράσουμε, δεν την γεμίζουμε με Φλάς ή κάτι παρόμοιο, καθώς είναι απλο απιονισμένο νεράκι. Χρησιμοποιούμε ηλεκτρολύτη (διάλλυμα θειικού οξέως 18% κ.β. αν θυμάμαι καλά).
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.Γιατί? Όλες τις μπαταρίες έτσι τις φορτίζω και ποτέ δεν έχουν χαλάσει σε λιγότερο απο 3 χρόνια.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Όλες οι καινούργιες μπαταρίες έρχονται φορτισμένες και δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία όταν μπουν στο αμάξι. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε αγορά μπαταρίας χωρίς υγρά για μελλοντική τοποθέτηση θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπουν τα υγρά και να φορτιστεί σε φορτιστήριο γιατί η αρχική σωστή φόρτιση δίνει τη σωστή διάρκεια σε αυτή. Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.Όλες οι μπαταρίες ανοικτού τύπου έρχονται απο το εργοστάσιο στεγνές χωρίς υγρά.Ο κάθε πωλητής όποτε θέλει την γεμίζει με τα ειδικά υγρά.Είται την γεμίζει και την βάζει στην αποθήκη του είται την γεμίζει την βάζει στο αυτοκίνητο και....έφυγες επι τόπου. Χωρίς να την φορτήσει βέβαια.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Όλες οι καινούργιες μπαταρίες έρχονται φορτισμένες και δεν χρειάζονται καμία προετοιμασία όταν μπουν στο αμάξι. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιλέξετε αγορά μπαταρίας χωρίς υγρά για μελλοντική τοποθέτηση θα πρέπει πριν τοποθετηθεί να μπουν τα υγρά και να φορτιστεί σε φορτιστήριο γιατί η αρχική σωστή φόρτιση δίνει τη σωστή διάρκεια σε αυτή. Αν την φορτίσετε κάνοντας διαδρομές με το αμάξι (δηλαδή με το δυναμό) θα την πετάξετε σύντομα.
Όλες οι μπαταρίες ανοικτού τύπου έρχονται απο το εργοστάσιο στεγνές χωρίς υγρά.Ο κάθε πωλητής όποτε θέλει την γεμίζει με τα ειδικά υγρά.Είται την γεμίζει και την βάζει στην αποθήκη του είται την γεμίζει την βάζει στο αυτοκίνητο και....έφυγες επι τόπου. Χωρίς να την φορτήσει βέβαια.
Απλός για διευκρίνηση μιλούσα για κλειστού τύπου. Το δεύτερο σκέλος αναφερόταν σε ανοιχτού όταν έλεγα ότι αν την πάρετε χωρίς υγρά κλπ. Τις ανοιχτού τύπου όταν της βάλουν υγρά (σωστά είπε ο φίλος όχι απιονισμένο νερό άλλα ηλεκτρολύτη) πρέπει να χρησιμοποιηθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα γιατί αλλιώς καταστρέφονται.
Επίσης οι ηλεκτρολόγοι κάνουν αρχική φόρτιση σε αυτές γιατί φυσικά πρέπει να στην πουλήσει έτοιμη και όχι να ελπίζει ότι δεν μένεις 200 μέτρα παρακάτω και θα χρειαστείς την επομένη το πρωί ενίσχυση για να πας στη δουλειά σου. -
Αν θέλουμε να ακινητοποιήσουμε ένα όχημα για αρκετό καιρό,προκειμένου να διατηρηθεί η μπαταρία είναι σωστό να βγάζουμε τα υγρά?
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Αν θέλουμε να ακινητοποιήσουμε ένα όχημα για αρκετό καιρό,προκειμένου να διατηρηθεί η μπαταρία είναι σωστό να βγάζουμε τα υγρά?μπορεις απλα να βγαλεις το εναν πολο της μπαταριας
-
To ρωτάω αυτό, γιατί έχω ακούσει πως η μπαταρία διατηρείται περισσότερο αν δεν έχει υγρά.
-
προσοχη χρειαζεται στο οτι οι μπαταριες κλειστου τυπου [με τον ενδεικτη της καταστασης της ενσωματωμενο] να μην συμπληρωθουν ποτε και για κανενα λογο με υλεκτρολυτη ή αλλου ειδους υγρο για μπαταριες οπως απιονισμενο νερο γιατι γρηγορα θα καταστραφουν.
ειναι απο το εργοστασιο τα στοιχεια τους εφοδιασμενα με ειδικο παχυρευστο τζελ και δεν χρειαζονται καμμια συντηρηση.
-
Καταρχήν απαγορεύεται να αφαιρέσουμε τον ηλεκτρολύτη από φορτισμένη μπαταρία και δεν αποτελεί τρόπος αποθήκευσης της. Αν θέλουμε να αφήσουμε καιρό το αμάξι ακίνητο αφαιρούμε τον ένα πόλο (τον θετικό καλύτερα). Αυτό δεν σημαίνει ότι αν το αμάξι μείνει για ένα μήνα ακίνητο θα συνδέσουμε τον πόλο και όλα καλά. Η μπαταρία θέλει ξανά φόρτιση. Σημαντικό ρόλο στην μακροβιότητα της μπαταρίας μας είναι οι καλά σφιγμένοι πόλοι και η διατήρηση της στάθμης των υγρών ελάχιστα πάνω από το άνω μέρος των στοιχείων.
Για όσους μείνουν από μπαταρία και θελήσουν να δώσουν ενίσχυση να προσέξουν πολύ να συνδέσουν το θετικό πόλο της μπαταρίας τους με το θετικό της μπαταρίας που θα τους ενισχύσει και αντίστοιχα τους αρνητικούς. Καλό είναι την ώρα της ενίσχυσης να λειτουργεί ο κινητήρας του αυτοκινήτου που μας παρέχει ρεύμα. Η σύνδεση των πόλων είναι πολύ σημαντική γιατί αντίθετη σύνδεση ανατινάζει τη μπαταρία με μεγάλο κίνδυνο μια και εκτινάζονται παντού τα υγρά της που είναι καυστικά. Για λόγους ασφαλείας καλό είναι να έχουμε αφαιρέσει τα καπάκια των στοιχείων. Και εδώ όμως προσοχή όσο είναι ανοιχτά τα καπάκια να μην πλησιάζουμε το χώρο με αναμμένο τσιγάρο ή άλλη φλόγα γιατί θα πάρουν φωτιά οι αναθυμιάσεις. -
κατι που με εχει βοηθησει πολυ και που δεν το αποχωριζομαι ποτε απο το πορτ μπαγκαζ του αυτοκινητου μου ειναι το Battery boοster ........που μολις με 45 ευρω αγορασα και εκτος απο μεγαλη δυνατοτητα υποβοηθησης [εχω βαλει μπροστα παλιο αυτοκινητο μηνες παρατημενο χωρις αντλια βενζινης και με αδεια φυσικα μπαταρια] εχει και τρομπα αερα και φακο.
αριστη και πολυ χρησιμη αγορα που προτεινεται για ολους.
-
Υπαρχουν καποιες φορητες συσκευες που δινουν ρευμα στην μπαταρια ,εχουν το σχημα και το μεγεθος φορτιστη μπαταριας αυτοκινητου.Δεν θυμαμαι πως λεγονται (εχουμε μεγαλωσει και ξεχναμε ευκολα ),υπαρχουν σε φτηνες αλλα και ακριβες τιμες.Ειναι αρκετα βολικες αν μεινουμε απο ρευμα λογω ακινησιας ή απο το κρυο ή αν αφησουμε τα φωτα να καινε ολη την νυχτα .Αν καποιος εχει περισσοτερες πληροφορειες ...ας μας δωσει τα φωτα του!!!
Βρηκα και αυτο :http://www.carbuyingtips.com/jumpstart.htm
O alexastrag με προλαβε (οποιος ψαχνει αργει ) .Battery booster .
-
To ίδιο χρησιμοποιεί πλεόν και η Express Service.
-
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα θα ρωτησω εδω. Αν εχουμε μεινει απο μπαταρια και εχουμε καλωδια και καποιον εθελοντη, πως συνδεουμε τα καλωδια; Στο εγχειριδιο ολων των αυτοκινητων που ειχαμε εγραφε μια συγκεκριμενη σειρα που συνδεουμε τα καλωδια με ενα (δε θυμαμαι τωρα ποιο) να μην συνδεεται αλλα να το βαζουμε σε ενα αχρωμο μεταλλο κτλ. Αλλα γνωστος μου, μου ειπε οτι εχει συνδεσει τα + και τα - και εκανε δουλεια του! Μπορει να βοηθησει καποιος;
-
Πρώτα τα '-' και μετά τα '+' στους πόλους των 2 μπαταριών. Το αυτοκίνητο με τη 'γεμάτη' μπαταρία πρέπει να έχει τον κινητήρα σε λειτουργία
Φόρτιση καινούριας μπαταρίας