Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παλιά test αυτοκινήτων στα αγγλικά.
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Παλιά test αυτοκινήτων στα αγγλικά.
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3
    29
    16346
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p6b last edited by

      Νομίζω ότι το Car εκείνης της εποχής ήταν στις καλύτερές του.
      Υπήρχε ακόμα η παλιά φρουρά, οι μακαρίτες πια Setright και Bishop, και οι νέοι αλλά πολύ καλοί Richard Bremner και Russel Bulgin. Σίγουρα ξεχνώ και κάποιους ακόμα.
      Πάντως το συγκεκριμένο άρθρο (που δεν το ήξερα) αποτελεί μνημείο κατεδαφιστικής ειρωνείας, λέξη προς λέξη.
      Δεν θυμάμαι να έχω δει ποτέ κάτι αντίστοιχο, όχι για αυτοκίνητα, για οτιδήποτε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        orestisren last edited by

        Ξεκινάω μελέτη άμεσα.Έχει και αρκετά Renault μέσα είδα

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • 9
          993cc last edited by

          OK είχα να το διαβάσω από τότε... Πάντως πραγματικά μόνο στο Car θα ειρωνεύονταν μοντέλα (τρέχοντα του '89 ...) υπό μορφή ολόκληρου συγκριτικού τεστ! Πότε πρόκειται να δούμε εδώ να θάβουνε μοντέλα που ΔΕΝ έχει σταματήσει η παραγωγή τους?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης P6B έγραψε:

            Μήπως αναφέρεσαι σε ένα συγκριτικό του What Car του '85 ανάμεσα σε 3 μικρά αυτόματα; (Civic, Metro, 323). Ναι, εδώ βγάζει μπροστά το Metro με μικρή διαφορά. Κάθισα και το διάβασα. Δεν βρήκα ούτε υπερβολές, ούτε άδικο θάψιμο για κανένα από τα 3. Πέντε μετρημένες κουβέντες όλο κι όλο. Διάβασέ το και πες μου αν διαφωνείς κάπου συγκεκριμένα στα επιμέρους της δοκιμής.

            Σωστά, αυτό είχα δει. Απλώς τα μπέρδεψα, επειδή με το που το ανακάλυψα άρχισα να ρίχνω απλά ματιές σε πολλά τεστ ταυτόχρονα (overdose, ήταν & περασμένη η ώρα...), δίχως να στέκομαι σε λεπτομέρειες . Μου έκανε, ωστόσο, εντύπωση, το τεστ αυτό, μιας & συνέκρινε ένα μικρό αυτοκίνητο με 2 άλλα μεγαλύτερης κατηγορίας, & το έβγαζε μπροστά από αυτά σε κάποιους τομείς, δικαίως ίσως (άσχετα που σήμερα δεν πολυβλέπουμε στους ελληνικούς, τουλάχιστον, δρόμους, Metro, Montego, Maestro, αν & η British Leyland έβγαζε κάποτε ωραία προϊόντα, όπως το Mini, τα Ρόβερ P6, τα SD1 V8 ).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              p6b last edited by

              Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
              Μου έκανε, ωστόσο, εντύπωση, το τεστ αυτό, μιας & συνέκρινε ένα μικρό αυτοκίνητο με 2 άλλα μεγαλύτερης κατηγορίας,...

              Το θέμα του τεστ ήταν 3 αυτόματα αυτοκίνητα πόλης με παραπλήσια τιμή.
              Δεν ξέρω την ηλικία σου, εγώ που τα πρόλαβα και τα 3 όταν ήταν καινούργια ακόμα, και έχω και προσωπικές εμπειρίες, θυμάμαι ότι ήταν συγκρίσιμα. Ειδικά αν λάβεις υπόψιν σου τους εσωτερικούς χώρους.
              Μην μπερδεύεσαι με το μέγεθος των σημερινών 323 και Civic. Δεν έχουν απολύτως καμία σχέση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Βάσει τιμής, ναι, ήταν παραπλήσια.
                Τα γνωρίζω & τα 3, μάλιστα ακόμη διατηρώ & ένα 323 σαν αυτό του τεστ. Και αυτό & το Σιβίκ μια κατηγορία πάνω σε μέγεθος από το Μέτρο. Δεν ξέρω τι λέει στο δρόμο, μάλλον ήταν καλό λόγω συγγένειας με το Μίνι. Η αξιοπιστία & η ποιότητα των BL της δεκαετίας του '80, όμως, μάλλον δεν ήταν το φόρτε τους.
                Τη δεκαετία του '70 γεννήθηκα, παρεμπιπτόντως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  niga last edited by

                  Eγώ είχα τολμήσει να πω μια καλή κουβέντα για το Metro και λοιδωρήθηκα από τους φίλους μου:

                  Ο χρήστης Great8 έγραψε:

                  Kι όμως ένα που είχα νοικιάσει το 1987 στη Σκωτία μου είχε αρέσει τότε. Με τα δεδομένα της εποχής βέβαια. Και δεν ήταν GT !!

                  από τότε μέχρι σήμερα, έχει μεσολαβήσει και το αλτσχάϊμερ και δε θυμάσαι καλά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    O @driver-m φταίει για μια άλλη νεκρανάσταση τοπικού με παλιά αυτοκίνητα , εγω δεν φταίω απλά έψαχνα να δω αν εχει δίκιο 👼

                    Γιαυτό πήγα πολύ πίσω τότε που φτιάχτηκαν τα καλλίτερα αυτοκίνητα στον κόσμο αυτά που τα βλέπουμε ως ταξί στις παλιές ελληνικές ταινίες και είναι τουριστικό αξιοθέατο στην Κούβα , τα αμερικάνικα αυτοκίνητα του 50-60 .

                    Το 1962 γινόταν θέμα άρθρου όταν μια Σεβρολέ περνούσε τα 100.000 μιλια
                    https://books.google.gr/books?id=IiEDAAAAMBAJ&lpg=PA82&dq=popular+science+july+1962+100,000&pg=PA82&redir_esc=y#v=onepage&q=popular science july 1962 100%2C000&f=false

                    Ολικό βάψιμο στα 3 χρόνια , εγω νόμιζα οτι το ντουκόχρωμα είναι αθάνατο
                    αλλαγές λαδιών κάθε 1500 μίλια γιατί τα αυτοκίνητα τότε δεν είχαν
                    φίλτρο λαδιού

                    Συμπέρασμα ενα αυτοκίνητο αγορά 1775 $ κόστισε Χ 2,5 =4400 $ για να κάνει 160.000 χλμ υπενθυμίζω οτι μιλάμε για την Chevy του '56 που μεχρι την δεκαετία του ΄80 τις βλέπαμε ταξί στην Νεα Υόρκη .

                    Όλα αυτά στις ΗΠΑ με την πολύ φθηνότερη βενζίνη εκει που οι αντλίες μέχρι και την ενεργειακή κρίση του ΄73 έγραφαν μεχρι 9,99$ και μετα μηδένιζαν .

                    Συγκριτικά με το yaris ντίζελ του 2014 που εχει τώρα 160.000 χλμ για να γίνει η τιμή αγοράς των 15000€ Χ1,5 έστω , πρέπει να υπολογίσω σημερινή τιμή πετρέλαιού 1,8 για όλα τα χλμ , βάψιμο 2000€ που δεν χρειάζεται ,αλλαγή DPF και τουρμπίνας που δεν χρειάζεται επίσης , όλα τα σέρβις αντιπροσωπεία, όλα τα ΤΚ , 5 αλλαγές ελαστικών μέχρι και τις λάμπες led που του άλλαξα 😊

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lap last edited by

                      Πολύ ωραία τα παλαιά τεστς. Μπορείς να δεις την εξέλιξη της αυτοκίνησης

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dstou last edited by

                        Eύγε, και εμένα μου αρέσουν οι ρετροσπεκτίβες.
                        Προσέξτε τώρα την ουσία: 6 σέντσια ανά μίλι το ολικό κόστος ενός Σεβρολέ το 1962, άρα 60 σέντσια σημερινά λεφτά.
                        Πόσο είναι το αντίστοιχο κόστος για ένα σύγχρονο ιχ στο αμέρικα? 70 σέντσια ανά μίλι.
                        Ήγουν, το κόστος είναι το ίδιο πάνω κάτω, άσχετα αν μοιράζετια διαφορετικά.
                        Η βελτίωση? Στην τεχνολογία, άνεση, ασφάλεια και ρύπανση ενός σύγχρονου ιχ σε σχέση με ένα παλιό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 2 / 2
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr