-
Βρε παιδια ηρεμηστε, παρεξηγησατε την ευαισθησια του δημαρχου! Ο ανθρωπος θελει απλα να κανει μια αναπαρασταση του Ουμ-Κασρ για συμπαρασταση στον Ιρακινο λαο! Αφηστε τη μειωση της εγκληματικοτητας! Ποιος κλεφτης τολμαει τωρα να μπουκαρει σε σπιτι στο Μαρουσι; Πως θα φυγει πεζος με το στερεοφωνικο κ το DVD αγκαλια; Κ αν τον παρουν γραμμη που να τρεξει; Θα σαβουρδιαστει μεχρι να πεις 'Φανη Χαλκια'!
Κ ενα αστειο σκηνικο που ειδα πριν μερικες μερες πινοντας καφε στο starbucks του Αμαρουσιου. Καποια που κυρια ειχε παρκαρει απο το πρωι προφανως κοντα σε καποιο πεζοδρομο, παει να φυγει. Ελα ομως που εν τω μεταξυ ειχαν αδειασει υλικα Δημητρος κ Ραλλη κ την ειχαν παγιδεψει στον πεζοδρομο... Πολυ γελιο! Παλι καλα που ειχε range rover! (που πας κ συ κυρα μου με το καραβι μεσα στους πεζοδρομους!)
Κ επεται συνεχεια στην τραγελαφικη ιστορια συντομα με τα πρωτοβροχια.ΥΓ -Ποια ειναι η αγαπαπημενη σειρα των δημοτων Αμαρουσιου;
-Το 'Ακροβατωντας'! -
Μία απάντηση υπάρχει σε αυτές τις μ@@@κιες που κάνουν όλοι αυτοι οι ξύπνιοι καραγκιόζηδες για να μειώσουν την διαμπερή κυκλοφορία και να φτιάξουν γκέτο.
Να εφαρμοστεί η ίδια ακριβώς μέθοδος απο άλλους δήμους μέχρι να ξυπνήσουν οι κυβερνώντες και να βάλουν χοντρό χέρι σε όλους.
Χρόνια ονειρεύομαι μια πεζοδρόμηση Ιερά Οδού, Πέτρου Ράλλη και Θηβών. Θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.Γ@@ω τον δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης γ@@ω. Εκεί που υπουργοί και διάφοροι παρατρεχάμενοι ψιλοχορτάσαν, δώσαμε εξουσία στον κάθε βλάκα που δεν μπορεί να διοικήσει ούτε περίπτερο να ρυθμίσει την κυκλοφορία της πόλης. Ο καθείς κι απάνω του. Έγώ να έχω πεζόδρομο στο σπίτι μου και η Κηφισίας να πήζει επι 24ώρου βάσης.
-
Και για να μην κάνω μόνο πλάκα αντιγράφω απο την σημερινη Καθημερινη και βασικό της άρθρο του Θάνου Οικονομόπουλου . Ιδιαίτερη προσοχή και σχέση με τα όσα λέμε εδώ στην δεύτερη παράγραφο...
Kουβεντιάζεται επί πολλά χρόνια (το πρωτοέθεσε το ζήτημα ο Δημήτρης Aβραμόπουλος) η ανάγκη να δημιουργηθεί επιτέλους και στο Λεκανοπέδιο ένας «μητροπολιτικός δήμος», που θα ενσωματώσει τις δεκάδες που υπάρχουν σήμερα και που έχουν αποδείξει στην πράξη ότι... είναι αδύνατον να συντονισθούν και να συνεργασθούν! Eνιαίες οι ανάγκες και τα προβλήματα της μεγάλης αυτής αστικής περιοχής, δεν «αντέχουν» τον διοικητικό (και οικονομικό...) κατακερματισμό – θέλουν κεντρικό σχεδιασμό με ελεγχόμενη από ένα κέντρο «αποκέντρωση!».
«Περπατάς» στα όρια ενός Δήμου, και διαπιστώνεις την καθαριότητα στους δημόσιους χώρους (ο Δήμος Aθηναίων έχει καταφέρει πολλά στον συγκεκριμένο τομέα) – μόλις «μπεις» στον διπλανό, όπου οι οδοκαθαριστές και τα απορριμματοφόρα του «όμορου» δεν έχουν αρμοδιότητα, και νομίζεις πως βρίσκεσαι σε... ανοικτή χωματερή! Mια «διαδημοτική» βασική οδός μπορεί να... μονοδρομηθεί σε ένα δήμο στην αντίθετη φορά από ό,τι «τρέχει» στον ακριβώς διπλανό, ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που σε κάποιον τρίτο όμορο δήμο, η ίδια οδός να... στενεύει δραματικά, ακόμη και να πεζοδρομείται, προκαλώντας φυσικά το χάος και την ταλαιπωρία! Aνάλογα με το «κέφι» (και την αντοχή στις πιέσεις των κατοίκων...) του κάθε τοπικού άρχοντα!
Δεν θα ’ταν αποτελεσματικότερη η ενιαία «δράση» (και κυρίως: ο συντονισμός της!) σε έναν μεγάλο μητροπολιτικό δήμο, όπως ισχύει σε όλες τις δυτικοευρωπαϊκές αλλά και αμερικάνικες μεγαλουπόλεις, με αυξημένες μάλιστα αρμοδιότητες (και πόρους...), με δημοτική (συμπληρωματική με τη δημόσια) συγκοινωνία, αστυνομική (ουσιαστική) δύναμη κ.λπ.; Ξαναθέτει το πρόβλημα η σημερινή δήμαρχος Aθηναίων, και έχει απόλυτα δίκιο. Nα το εξετάσει η κυβέρνηση με θετικό τρόπο...
-
Συμφωνώ και επαυξάνω για τα όσα ειπώθηκαν για το Μαρούσι. Μένω Πεύκη και στην κυριολεξία το Μαρούσι έχει γινει άθλιο. Δεν την καταλαβαίνω την λογική της πεζοδρόμησης. Αφού αυτοκίνητα διασχίζουν συνέχεια το Μαρούσι και θα το διασχίζουν συνέχεια γιατι να περνάνε πάνω από πλάκες. ???
Πραγματικά δεν μπορώ πλέον να περάσω από το Μαρουσι και να πάω στα καταστήματα .. Ποιος ο λόγος? Ταλαιπωρία σκέτη. Προτιμώ να πάω σε άλλο εμπορικό κέντρο.Και όπως πολλή σωστά επισημάνθηκε από άλλο φίλο, αυτή την Περικλέους δεν μπορούν να την στρώσουν ? Ένας τυπικός επαρχιακός δρομος ειναι καλύτερος από αυτό το χάλι.
-
Σόρι για την μακρυά δημοσίευση, αλλά σαν δημότης - κάτοικος Αμαρουσίου δεν αντέχω να μην τα πω, και δεν βλέπω τι μπορεί να περικοπεί από τα παρακάτω...
ΜΑΡΟΥΣΙ: ΑΡΧΑΙΑ ΡΩΜΑΪΚΗ ΠΟΛΗΧωρίς ίχνος υπερβολής, αυτό έλεγα (αναθεματίζοντας) κάθε μέρα το καλοκαίρι που μας πέρασε... Ναι, στην δυτική ευρώπη κάθε πόλη (ακόμα και η Φαέντσα, ο ιταλικός αδελφός δήμος του Μαρουσιού) έχουν πλακόστρωτα. Τα έχουν όμως για ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ λόγους, επειδή τους πρωτοέφτιαξαν οι ρωμαπίοι, ή όποιοι ήταν εκεί χιλιετίες πριν, όχι ο Τζανίκος Καίσαρ τον Απρίλη που μας πέρασε!!!
Και που να τον πάρει και να τον σηκώσει, οι αρχαίοι δρόμοι εκεί είναι ΣΗΜΕΡΑ σε καλύτερη κατάσταση από τις 5 μηνών αηδίες του στο Μαρούσι!!!
ΜΕΝΩ στο Μαρούσι και ΠΟΝΑΩ με τις ηλιθιότητές του!!!
Διάβασα παραπάνω για την Περικλέους... Το ότι το Ίμπιζα τρίζει σαν λατέρνα κύριε δήμαρχε οφείλεται σε δρόμους σαν την Περικλέους που ΕΠΡΕΠΕ να παίρνω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ πηγαίνοντας προς και από το ΤΕΙ μου... Οποιαδήποτε εναλλακτική ήταν ίδια σε λακούβα, μεγαλύτερη σε χρόνο και μήκος...
ΚΑΙ ΚΑΛΑ η Περικλέους, έχει λακούβες... Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια... ( ) Από εκεί και πέρα;;;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ! Βρείτε μου μια διαδρομή που έρχεται από τον κεντρικό της Πεύκης και βγαίνει στην Κηφισίας ΧΩΡΙΣ να περάσει από πλακόστρωτο δρόμο 'ήπιας κυκλοφορίας'. ΤΟ ΕΨΑΞΑ!!! ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!! Κάνεις ΠΑΛΑΒΟ κύκλο βέβαια, ΟΛΟ τον κύκλο του Μαρουσιού, επιδεινώνοντας τραγικά την κίνηση στον δήμο, αλλά βγαίνεις! Απλά εκεί που είσαι δίπλα στον Ηλεκτρικό του Μαρουσιού, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΤΕΝΑΚΙΑ κατοικημένων περιοχών (!!!) που δύσκολο να τα ξαναβρείς αν δεν είσαι δημότης, κατευθύνεσαι προς την Αγίου Κωνσταντίνυ (ναι, δίπλα στον ΟΤΕ!!!) όπου και βγαίνεις Κηφισίας σεβόμενος τις 'ήπιες κυκλοφορίες'... ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, έστω και παράλογη ακόμα!!!Άρχισε ωραία, με την ανακύκλωση, πολιτιστικές εκδηλώσεις, καινούρες (ΟΜΟΡΦΕΣ) πλατείες, δωρεάν συγκοινωνία (που τότε κάλυπτε μικρό μέρος του δήμου ΑΛΛΑ ΓΑΜΩΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕ, όχι σαν τώρα που περπατάς όλο τον δήμο πιο γρήγορα από το να την περιμένεις...), μονοδρομήσεις εναλλάξ (ένας δρόμος άνοδος, ένας κάθοδος) που δημιούργησαν ουσιαστικά πολλά πάρκιν, μεωσαν δραματικά την κίνηση (άνοιξαν οι διασταυρώσεις) και έκανε και 1-2 πεζοδρόμους στο κέντρο, οι οποίοι όμως βοηθούσαν, αφού ήταν σε λογικά σημεία και μόλις 1-2 (κυριολεκτώ στο νούμερο).
Μετά ασφαλτόστρωσε ΟΛΟ το δήμο Ιούνιο, για να τον σκάψει τον Αύγουστο να βάλει φυσικό αέριο, που σήμερα (10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) αμφιβάλλω αν έχει έρθει ακόμα... Και αν ήταν να έρθει τόσο αργότερα άστον βρε βλάκα τον καινούριο δρόμο να τον χρησιμοποιήσουμε σωστά μέχρι να παλιώσει, και μετά τον σκάβεις να βάλεις ό,τι θες!!!
Βέβαια έτσι ήμασταν ο πρώτος δήμος στην Ελλάδα με υποδομή φυσικού αερίου, αλλά τι καταλάβαμε; Να σας πω τι καταλάβαμε... Θα πληρώσουμε για συντήρηση του δικτύου τουλάχιστο 5 χρόνια νωρίερα από τους άλλους, θα αρχίσουν τα (όποια) ατυχήματα στις γραμμές 5 χρόνια νωρίτερα, και σπάσαμε τα αυτοκίνητά μας μέχρι την επόμενη ασφαλτόστρωση.Η οποία επόμενη ασφαλτόστρωση κράτησε μόλις μήνες πάλι, αφού (τουλάχιστον δίπλα στο σπίτι μου) το διέλυσαν ξανά, για να βάλουν πλακόστρωτο και να γίνει ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ δΗΜΟΣ ΗΠΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Και πώς να περάσει ο κόσμος βρε μπαγλαμα να πάει στις δουλειές του; Και καλά, οι εξωδημοτικοί έστω να πάνε να κουρευτούνε (που ΔΕΝ συμφωνώ). Οι ΔΗΜΟΤΕΣ που είναι τόσοι πολλοί (πολυπληθής δήμος), ΠΩ΅θα μετακινηθούνε;;;; Τουλάχιστον το Παλιό Ψυχικό που το ξεκίνησε είναι τρείς κι ο πρέσβυς, εμείς που είμαστε μάλλον ο πολυπληθέστερος δήμος στα βόρεια προάστια πού θα πάμε; Με την δημοτική συγκοινωνία που ΙΣΩΣ περάσει κάθε μισάωρο-45 λεπτά;;;
Και όπως είναι προφανές, οι δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας έγιναν εκεί που είχε ΑΥΞΗΜΕΝΗ κυκλοφορία (τοπικά έστω) και ΧΩΡΙΣ να γίνουν άλλες ρυθμίσεις, οπότε όσοι πέρναγαν εξακολούθησαν να περνάνε!!! Ποια η διαφορά; Να σας πω... Από εκεί που τα αμάξια ήταν χαρούμενα στην άσφαλτο (έστω με όποιες λακούβες) άρχισαν να σπάνε με ζιγκ ζαγκ στα πλακόστρωτα (όπου τα ABS σε ορισμένα αμάξια τρελλαίνονται και παύουν να φρενάρουν...) και οι πεζοί από εκεί που ήταν στα πεζοδρόμια (με λακούβες και δέντρα να τους εμποδίζουν) αναγκάζοναι να περπατάνε ζιγκ ζαγκ ΞΥΣΤΑ στα αυτοκίνητα που δεν έχουν άλλο χώρο να πάνε. Εν τω μεταξύ ο δρόμος είχε πεζοδρόμια (και στις 2 πλευρές) θέσεις για παρκάρισμα (ΚΑΙ στις 2 πλευρές του δρόμου) και άσφαλτο στο κέντρο (σκεφτείτε πόσο μακρυά ήταν ο πεζός από τα αμάξια και πόσες θέσεις πάρκιν είχε...) Με τη νέα ρύθμιση, ήπιας κυκλοφορίας οι θέσεις πάρκιν πήραν τον ΠΟΥΛΟ! Είτε που έχει παρτέρια (ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΣΙΝΟ) είτε που είναι στενό και φράζεις, είτε που είναι είσοδος ιδιωτικού πάρκιν. Όπου και αυτός ο καημένος έχει πρόβλημα, αφού του χτίσαν τα παρτέρια γύρω από την είσοδό του και αν δεν είναι επαγγελματίας παρκαδόρος στάνταρ κάποτε θα τρακάρει στα παρτέρια...
Και κάθε που βρέχει το πλακόστρωτο δίπλα στο σπίτι μου να ανοίγει, να πέφτουν σαν τις μύγες ανυποψίαστες γιαγιάδες με τα αυτοκίνητά τους στους αόρατους από το λάσπη ΚΡΑΤΗΡΕΣ (αν δεν ΗΞΕΡΕΣ που ανοίγει ο κρατήρας δεν την γλίτωνες ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ) και για να πάω σπίτι μου να πρέπει να τις ξεκολλήσω και μετά να βρώ μπάζα να καλύψω τον κρατήρα να περάσω εγώ ο ίδιος...
Πλακόστρωτα τα οποία φτιάχτηκαν με σκαλοπάτι σε δρόμο που έχει στοπ... Είτε που αδιαφορείς για το σκαλοπάτι και περνάς αέρα και μένεις χωρίς τουτού, είτε που περνάς αργά και ποιος νοιάζεται για το στοπ; Θα κόψει ο άλλος. Και ο άλλος έκοβε, γιατί ήξερε και καταλάβαινε... Και μόλις υποχώρησε λίγο το σκαλοπάτι και μπορούσες να το περάσεις χωρίς ζημιά, μετά 10 μέρες έχει ξαναφτιαχτεί ψηλό και περήφανο... Πρόσφατα κάπιοιος ΑΓΙΟΣ άνθρωπος έβαλε τσιμεντάκι να γίνει ράμπα...
Αλλά και τα καινούρια έργα, η ρωμαϊκή πόλη που έλεγα παραπάνω, με την ίδια προσοχή γίνονται... Ο δρόμος μπροστά από το ΙΚΑ δώθηκε στην κυκλοφορία. Πάω να περάσω (σε ώρα ΜΗ αιχμής) και έχει ΚΙΝΗΣΗ!!! Γιατί ρε παιδιά; Φτάνω στην διασταύρωση, ένα σκαλοπάτι 15 πόντοι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ!!! Με ράμπα μεν, αλλά κατέβηκα με ΜΗΔΕΝ, και έγδαρε λίγο το Ίμπιζα... Πού να ήταν και χαμηλωμένο... Υπήρχαν ήδη ίχνη από δυστυχείς οδηγούς που την πάτησαν την πεπονόφλουδα... ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΞΑΝΑΚΛΕΙΝΕΙ!!!! Μετά από 3-4 μέρες τον ξανακλείνει, τον ΞΗΛΩΝΕΙ και τον ξαναφτιάχνει!!! Πάλι με σκαλοπάτι, αλλά γύρω στους 10 πόντους πλέον...
Και πού τα βρίσκει τα λεφτά;;;
Να σου πώ που τα βρίσκει... Στα δημοτικά τέλη που είναι από τους πιο ακριβούς δήμους, τα οποία τέλη αν μένεις σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας ή πεζόδρομο (το Μαρούσι ολόκληρο δηλαδή) ΕΠΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ!!!!
Με λεφτά όλων εμάς των ατυχών όσο και μαλάκων δημοτών χτίζει και γκρεμίζει τον δήμο κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα, με αποτέλεσμα το οποίο συνήθως πιο πολλά προβλήματα ΓΕΝΝΑΕΙ, παρά λύνει.ΜΑΡΟΥΣΙ: ΑΡΧΑΙΑ ΡΩΜΑΙΚΗ ΠΟΛΗ
Ζωή στους δήμους σας... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αλλά και τα καινούρια έργα, η ρωμαϊκή πόλη που έλεγα παραπάνω, με την ίδια προσοχή γίνονται... Ο δρόμος μπροστά από το ΙΚΑ δώθηκε στην κυκλοφορία. Πάω να περάσω (σε ώρα ΜΗ αιχμής) και έχει ΚΙΝΗΣΗ!!! Γιατί ρε παιδιά; Φτάνω στην διασταύρωση, ένα σκαλοπάτι 15 πόντοι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ!!! Με ράμπα μεν, αλλά κατέβηκα με ΜΗΔΕΝ, και έγδαρε λίγο το Ίμπιζα... Πού να ήταν και χαμηλωμένο... Υπήρχαν ήδη ίχνη από δυστυχείς οδηγούς που την πάτησαν την πεπονόφλουδα... ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΞΑΝΑΚΛΕΙΝΕΙ!!!! Μετά από 3-4 μέρες τον ξανακλείνει, τον ΞΗΛΩΝΕΙ και τον ξαναφτιάχνει!!! Πάλι με σκαλοπάτι, αλλά γύρω στους 10 πόντους πλέον...
Μιά που δουλέυω πολύ κοντά.... στη Χατζιαντωνίου που είναι το ΙΚΑ, αυτός ο δρόμος ήταν η αποθέωση της δημαρχιακής λογικής.
Ξαφνικά χωρίς μια ανακοίνωση κλείνει τον δρόμο. Αρχίζει και τον ξυλώνει και το μεσημέρι που έρχονται τα υπηρεσιακά του ΟΤΕ απέναντι απο το ΙΚΑ τους έχει κλείσει την είσοδο του παρκινγκ!!!
Μετα σιγά σιγά πετραδάκι πετραδάκι αρχίζει να φτιάχνει τον δρόμο Στο ενδιάμεσο έχει κόψει το νερό για μια μέρα σε όλη τη Χατζιαντωνίου γιατί σπάσαν τον αγωγό, μετά αλλάζει τις μονοδρομήσει στις καθέτους στη Χατζιαντωνίο, μετα ξαναξυλώνει για να βάλει φώτα και έχει καταλήξει με ένα δρόμο με το μισό πλάτος και την διπλάσια κίνηση γιατί δεν καταλαβαίνει το ζώο ότι όσο και να θέλει να αποτρέψει την διαμπερή κυκλοφορία ΔΕΝ υπάρχει άλλος δρόμος.Στο μεταξύ έχει προηγηθεί ένα μήνα πρίν το ξύλωμα στις διασταυρώσεις της Χατζηαντωνίου για να μπούν αγωγοί φυσικού αερίου.
Και η αποθέωση βεβαια, όπου κόντεψα να μείνω απο τα γέλια είναι όταν στο άσχετο εμφανίζεται κι ένα τρυπάνι και αρχίζει να σκάβει στις διασταυρώσεις της Χατζηαντωνίου για διερευνηση του υπεδάφους με μια ταμπελλα τεράστια, ¨ΕΡΓΑ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ'
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Γ@@ω τον δεύτερο βαθμό αυτοδιοίκησης γ@@ω. Εκεί που υπουργοί και διάφοροι παρατρεχάμενοι ψιλοχορτάσαν, δώσαμε εξουσία στον κάθε βλάκα που δεν μπορεί να διοικήσει ούτε περίπτερο να ρυθμίσει την κυκλοφορία της πόλης.Ειδικά για την Ελλάδα ο δεύτερος, τρίτος, εκατοστός βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης είναι κατααστροφή. Εκεί που λέμε έχει αρχίσει να ασκείται λίγος έλεγχος στην κεντρική εξουσία (λέμε τώρα), ξάφνου φορτωθήκαμε κάθε απίθανο τύπο με τις απίστευτες αρπαχτικές διαθέσεις και γίνεται πραγματικό πλιάτσικο.
Στην Ελλάδα όσο λιγότερους έχουμε να ελέγχουμε τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες οικονομικής επιβίωσης εξασφαλίζουμε.
Μετά ασφαλτόστρωσε ΟΛΟ το δήμο Ιούνιο, για να τον σκάψει τον Αύγουστο να βάλει φυσικό αέριο, που σήμερα (10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) αμφιβάλλω αν έχει έρθει ακόμα...
Σε αυτό δεν συμφωνώ. Η ευθύνη για το μαύρο το χάλι ανήκει ολόκληρη στην εταιρεία που ανέλαβε το φυσικό αέριο, που και μόνο για τον λόγο ότι κατάστρεψε το σύμπαν σε αυτή την πόλη μου αρκεί για να μην βάλω ποτέ φυσικό αέριο στο σπίτι μου και να φροντίζω να μένω πάντα μακριά από το δίκτυό της (που δεν αμφιβάλλω ότι αργά ή γρήγορα θα αρχίζει να τινάζει στον αέρα οικοδομικά τετράγωνα).
Σε όλες τις χώρες εννοείται ότι όταν κάνεις έργα στον δρόμο, μετά τον επιστρέφεις στην ίδια κατάσταση που τον βρήκες. Μόνο στην Ελλάδα το φυσικό αέριο πέρασε και άφησε τσιμέντο ή ψευτο-άσφαλτο 10 πόντους πάνω από την υπόλοιπη επιφάνεια του οδοστρώματος στρωμένη με φτυάρια! 'Έλεος, δεν υπάρχει ίχνος φιλότιμου και λογικής σε αυτή τη χώρα.
-
Ο δημος Ν Ηρακλειου προτωτυπησε παντως. Εκανε ενα μοιραιο και διαλυσε την κυκλοφορια. Θεατρο στο σταθμο!!!
Για οσους γνωριζουν τα οχηματα για να βγουν στην διασταυρωση Λουη-Κυμης ερχομενα απο Ν Ιωνια κλπ περναγαν εμπρος απο το σταθμο.
Το σχεδιο για υπογειοποιηση του σταθμου και το μεγαλωμα της πλατειας στην συνεχεια καθως και αφετηρια λεωφορειων με παρκινκ καθως και μεγαλωμα δρομου προς την Λουη δεν εγιναν ποτε πραγματικοτητα.
Αντιθετα γεμισε το Ηρακλειο αυτοκινητα σε ενα μεγαλο μηκος μεχρι να βγουν στο γεφυρακι της Μ Αντυπα.Επιβαρυνθηκε κ η Ηρακλειου.
Ακομα κ να εμενε ως ειχε δεν επιβαρυνε σπιτια με ντουμανι κ κινηση ενω τωρα το κανει... Ασφαλτος επεσε σε ασχετους δρομους...Ηταν οικονομικος ομως ο Μαστορακος.Κοβοντας 200μ δρομο επηξε το Ηρακλειο!
-Για οσους εχουν καλλιτεχνικες ανυσηχιες υπαρχει οικοπεδο του δημου στην οδο Πευκων (τεραστιο) που μπορουσε να φτιαξει οτι γουσταρει...
Ασχετο με τον δημο Αμαρουσιου αλλα ειναι αλλο ενα παραδειγμα για να φαγωθουν λευτα....
-
Παει και το Μαρουσι...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
ΚΑΙ ΚΑΛΑ η Περικλέους, έχει λακούβες... Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια... ( ) Από εκεί και πέρα;;;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ! Βρείτε μου μια διαδρομή που έρχεται από τον κεντρικό της Πεύκης και βγαίνει στην Κηφισίας ΧΩΡΙΣ να περάσει από πλακόστρωτο δρόμο 'ήπιας κυκλοφορίας'. ΤΟ ΕΨΑΞΑ!!! ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!! Κάνεις ΠΑΛΑΒΟ κύκλο βέβαια, ΟΛΟ τον κύκλο του Μαρουσιού, επιδεινώνοντας τραγικά την κίνηση στον δήμο, αλλά βγαίνεις! Απλά εκεί που είσαι δίπλα στον Ηλεκτρικό του Μαρουσιού, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΤΕΝΑΚΙΑ κατοικημένων περιοχών (!!!) που δύσκολο να τα ξαναβρείς αν δεν είσαι δημότης, κατευθύνεσαι προς την Αγίου Κωνσταντίνυ (ναι, δίπλα στον ΟΤΕ!!!) όπου και βγαίνεις Κηφισίας σεβόμενος τις 'ήπιες κυκλοφορίες'... ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, έστω και παράλογη ακόμα!!!χεχε, τώρα το βρήκες; από τότε που άρχισαν τα έργα, είχα 5 μήνες να μπω από το κέντρο του Αμαρουσίου, ένας φίλος μου είπε ότι άνοιξε... . Είδες κίνηση που έχει πλακώσει στην Αγ Κωσταντίνου τα 2 τελευταία χρόνια ε;
Αυτός είνα ο συντομότερος δρόμος για Κηφισίας με κατεύθυνση Ψυχικό. Η ενναλακτική για Κηφισσιά είναι να στρίψεις στο φανάρι του εμπορικού κέντρου της Πεύκης προς το γήπεδο, να βγεις κοντά στο σταθμό του ΗΣΑΠ του ΚΑΤ και να περάσεις προς Κηφισσιά από τη γεφυρούλα... υπάρχει και μια άλλη εναλλακτική από άνω Πεύκη αλλά δεν εξηγείται εύκολα... καλή τύχη.
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
-Για οσους εχουν καλλιτεχνικες ανυσηχιες υπαρχει οικοπεδο του δημου στην οδο Πευκων (τεραστιο) που μπορουσε να φτιαξει οτι γουσταρει...
ω ναι, δίπλα στο σχολείο. Πλάκα πλάκα τώρα μου έλυσες την απορία του τι ήταν εκείνο το αμφιθεατρικό πράγμα στη μέση της πλατείας, δίπλα στον 'γαλήνιο' σταθμό του ΗΣΑΠ [που προάγει τις τέχνες έτσι;]...
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Μετά ασφαλτόστρωσε ΟΛΟ το δήμο Ιούνιο, για να τον σκάψει τον Αύγουστο να βάλει φυσικό αέριο, που σήμερα (10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ) αμφιβάλλω αν έχει έρθει ακόμα...
Σε αυτό δεν συμφωνώ. Η ευθύνη για το μαύρο το χάλι ανήκει ολόκληρη στην εταιρεία που ανέλαβε το φυσικό αέριο, που και μόνο για τον λόγο ότι κατάστρεψε το σύμπαν σε αυτή την πόλη μου αρκεί για να μην βάλω ποτέ φυσικό αέριο στο σπίτι μου και να φροντίζω να μένω πάντα μακριά από το δίκτυό της (που δεν αμφιβάλλω ότι αργά ή γρήγορα θα αρχίζει να τινάζει στον αέρα οικοδομικά τετράγωνα).
Σε όλες τις χώρες εννοείται ότι όταν κάνεις έργα στον δρόμο, μετά τον επιστρέφεις στην ίδια κατάσταση που τον βρήκες. Μόνο στην Ελλάδα το φυσικό αέριο πέρασε και άφησε τσιμέντο ή ψευτο-άσφαλτο 10 πόντους πάνω από την υπόλοιπη επιφάνεια του οδοστρώματος στρωμένη με φτυάρια! 'Έλεος, δεν υπάρχει ίχνος φιλότιμου και λογικής σε αυτή τη χώρα.
Η Εταιρεία που πέρασε το φυσικό αέριο έκανε ΚΑΚΟτεχνία.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ όμως να πάμε να βάλουμε φυσικό αέριο 10 ΧΡΟΝΙΑ πριν αυτό φτάσει στα σπίτια μας;; (και καθυστέρηση να μην είχε ο Τζανίκος το έβαλε 5 χρόνια πριν τον προγραμματισμό...) Και μάλιστα να βάλουμε την εταιρεία να αρχίσει ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ έχουμε περάσει όλο το δήμο ΚΑΛΗ άσφαλτο;;;
Είτε άστο όπως είναι και βάλε αέριο σε 3-4 χρόνια, είτε (το σωστότερο) ΒΑΛΕ το αέριο, και αμέσως μετά βάλε την άσφαλτο! ΚΑΙ τα δύο έργα έτοιμα, και τα δύο έργα ΑΡΤΙΑ!!! Και ΔΕΝ φταίει ο κάθε μηχανικός που το έκανε στραβά, ο ανόητος που το ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΕ φταίει!! Είναι σαφέστατο πως έστω κάποιες κακοτεχνίες θα γίνουν (ακόμα και εδώ στην Ελβετία που είμαι τώρα). Με ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ προγραμματισμό θα είχε σίγουρη λύση.... -
Ο χρήστης gmak έγραψε:
ΚΑΙ ΚΑΛΑ η Περικλέους, έχει λακούβες... Μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια... ( ) Από εκεί και πέρα;;;
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ! Βρείτε μου μια διαδρομή που έρχεται από τον κεντρικό της Πεύκης και βγαίνει στην Κηφισίας ΧΩΡΙΣ να περάσει από πλακόστρωτο δρόμο 'ήπιας κυκλοφορίας'. ΤΟ ΕΨΑΞΑ!!! ΤΟ ΒΡΗΚΑ!!! Κάνεις ΠΑΛΑΒΟ κύκλο βέβαια, ΟΛΟ τον κύκλο του Μαρουσιού, επιδεινώνοντας τραγικά την κίνηση στον δήμο, αλλά βγαίνεις! Απλά εκεί που είσαι δίπλα στον Ηλεκτρικό του Μαρουσιού, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΤΕΝΑΚΙΑ κατοικημένων περιοχών (!!!) που δύσκολο να τα ξαναβρείς αν δεν είσαι δημότης, κατευθύνεσαι προς την Αγίου Κωνσταντίνυ (ναι, δίπλα στον ΟΤΕ!!!) όπου και βγαίνεις Κηφισίας σεβόμενος τις 'ήπιες κυκλοφορίες'... ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, έστω και παράλογη ακόμα!!!χεχε, τώρα το βρήκες; από τότε που άρχισαν τα έργα, είχα 5 μήνες να μπω από το κέντρο του Αμαρουσίου, ένας φίλος μου είπε ότι άνοιξε... . Είδες κίνηση που έχει πλακώσει στην Αγ Κωσταντίνου τα 2 τελευταία χρόνια ε;
Αυτός είνα ο συντομότερος δρόμος για Κηφισίας με κατεύθυνση Ψυχικό. Η ενναλακτική για Κηφισσιά είναι να στρίψεις στο φανάρι του εμπορικού κέντρου της Πεύκης προς το γήπεδο, να βγεις κοντά στο σταθμό του ΗΣΑΠ του ΚΑΤ και να περάσεις προς Κηφισσιά από τη γεφυρούλα... υπάρχει και μια άλλη εναλλακτική από άνω Πεύκη αλλά δεν εξηγείται εύκολα... καλή τύχη.
Και προς Μελίσσια; Για ΔΙΑΜΠΕΡΗ κίνηση μιλάμε άλλωστε... Οπότε είτε κυκλώνω από το ΚΑΤ (και αναγκαστικά από Αλώνια, Κτήμα Βορρέ, Νέα Λέσβο), είτε κυκλώνω από Αγ. Κων/νου, και ανηφόρα Κηφισίας.
Είτε το προφανές, περνάω από τους αρχαίους ΡΩΜΑΪΚΟΥΣ δρόμους ήπιας κυκλοφορίας μπροστά από το ΙΚΑ και βγαίνω ευκολότατα (και με σπασμένο αμάξι) στο σωστό σημείο. Όπως έκανα 20 χρόνια (τότε είχα... ποδήλατο! ) και όπως (αναγκαστικά) θα κάνω όσο ζω εκεί, όπως κάνουν δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι είτε τους πεις πως η Χατζημιχάλη είναι λεωφόρος, οδός, δρόμος ήπιας κυκλοφορίας, ή... πολιτιστική κληρονομιά του Ιουλίου Καίσαρα...
(δυστυχώς του Ιουλίου του 2004 είναι... ) -
συνήθως συμφέρει για Μελίσσια από ΟΤΕ. Όμως τα μεσημέρια που πήζει η Κηφισίας από τον κόμβο του παραδείσου, την κατεβαίνεις από ΚΑΤ, στρίβεις δεξια [και μετά ξανά και ξανά δεξιά] μέσα στο Μαρούσι 2 στενά μετά το φανάρι που διασχίζει την Κηφισίας [εκεί που θα στρίψεις αριστερά και μετά δεξιά για Μελισσίων] και κλέβεις σειρά σ' αυτό από το να περίμενες κανονικά να φτάσεις σ' αυτό από το κέντρο...
κωλοκατάσταση, με τις πεζοδρομήσεις έχει μειωθεί πολύ πάνω από το μισό η ικανότητα ελιγμού στο κέντρο του Αμαρουσίου... ειδικά στα στενά κάτω από το παλιό δημαρχείο, με τις βλακείες αυτές δεν μπορεί να παρκάρει ο κόσμος για να ψωνίσει... εάν δεν βρεις να παρκάρεις, δεν μπορείς να ξανακάνεις κύκλο, πρέπει να περάσεις πάλι στην πάνω πλατεία, στον ΗΣΑΠ και μετά ξανά στην κάτω πλατεία.... ΔΕΝ υπάρχει πιο ηλίθιος προγραμματισμός από αυτόν. Εδώ καλά-καλά δεν μπορείς να αποφύγεις το κέντρο του Αμαρουσίου κατεβαίνοντας την Περικλέους στρίβοντας αριστερά πλέον! κατήργησαν τη δυνατότητα να στρίψεις αριστερά στο στενό πάνω από τη Δωδώνη και τα goody's, παλιά μπορούσες τουλάχιστον να ψάξεις να παρκάρεις εκεί.... είναι παράλογο αυτό που έγινε στο Μαρούσι...
-
παντως εδω που τα λεμε η δυνατοτητα προσπελασης του εμπορικου κεντρου του Αμαρουσιου απο οχηματα με περισσοτερους των δυο τροχων και πριν τα εργα πεζοδρομησεων ηταν τουλαχιστον σε ωρες αιχμης αδυνατη ........βεβαια τωρα ειναι και οταν δεν υπαρχει η κινηση οποτε μαλλον ειναι χειροτερα τα πραγματα.
-
μπα, εγώ δεν κολλούσα στο κέντρο σχεδόν ποτέ... το θέμα είναι που θες να πας και πόσο καλά ξέρεις την περιοχή. Έχω για κάθε διαδρομή μου ένα στάνταρ δρόμο με μικρές παραλλαγές και πολύ σπάνια κολλάω στην κίνηση.
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
μπα, εγώ δεν κολλούσα στο κέντρο σχεδόν ποτέ... το θέμα είναι που θες να πας και πόσο καλά ξέρεις την περιοχή. Έχω για κάθε διαδρομή μου ένα στάνταρ δρόμο με μικρές παραλλαγές και πολύ σπάνια κολλάω στην κίνηση.Ούτε εγώ κολλούσα, αλλά πλέον φοβάμαι πως θα κολλάω... Αλλά και ακόμα και να μην κολλάω, το αμάξι θα το σπάω... Πού να είχα και χαμηλωμένο/σκληρό...
-
Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες όσον αναφορά την ποιότητα των έργων που έγιναν τελευταία(έγινα γρήγορα λόγο Ολυμπιακών). Ο Τζανίκος ήθελε να διώξει τα αυτοκίνητα και το πέτυχε. Ο στόχος του δεν νομίζω ότι δεν πρέπει να είναι θεμιτός. Ως κάτοικος Αμαρουσίου δεν το βρίσκω κακό. Απλά πλέον δεν παίρνω το αυτοκίνητο για να πάω στο κέντρο. Πρέπει να απαγκιστρωθούμε πλέον από τα αυτοκίνητα.
-
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει σταθμός ηλεκτρικού και θα έπρεπε να υπάρχουν συνεχώς αυξανόμενες θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων αντί να μειώνονται. Συμφωνώ με την χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς αλλά να λειτουργεί. Όταν ξεκίνησε η δημοτική στο Μαρούσι δούλευε. Τώρα με 5 γραμμές δεν είναι σχεδόν ποτέ στην ώρα της (ακόμη και τον Αύγουστο που δεν είχε κίνηση) και επιπλέον δεν έχει παρουσιάσει καμμία ευελιξία π.χ ενίσχυση σε ώρες αιχμής με αποτέλεσμα τις ώρες αυτές τα λεωφορεία να είναι απελπιστικά γεμάτα. Έτσι μετανοιώνεις που δεν πήρες το αυτοκίνητο μέχρι το σταθμό του ΗΣΑΠ.
Τώρα θα εφαρμόσει και ελεγχόμενη στάθμευση (κάρτες που αγοράζεις από περίπτερα και καταστήματα για τους περαστικούς και κάρτες μόνιμου κατοίκου). Είναι παραπάνω από εμφανής η προσπάθεια να αποκλειστούν τα οχήματα. Δεν είναι τυχαίο ότι έχουν περιοριστεί οι είσοδοι στην πόλη.
Τελικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουν τα καταστήματα. Εγώ που μένω Ν.Λέσβο για παράδειγμα είναι τελικά αποτελεσματικότερο να κάνω τις αγορές μου στο κέντρο! -
Ο χρήστης Asenna έγραψε:
Τελικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα θα το αντιμετωπίσουν τα καταστήματα. Εγώ που μένω Ν.Λέσβο για παράδειγμα είναι τελικά αποτελεσματικότερο να κάνω τις αγορές μου στο κέντρο!Έτσι ακριβώς είναι, γείτονα!
Μαρουσι >Αθλια εργα & ερημωση