Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    44
    130
    377
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      luck last edited by

      Ο χρήστης Giorgos έγραψε:

      Τα ομίχλης δεν με θάμπωναν μεν, δεν φώτιζαν και τίποτα ιδιαίτερο δε. Νομίζω ότι πρέπει να έχει μεγάλη σημασία και το χρώμα, το κίτρινο πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικό.

      Τα ομίχλης πρέπει να φωτίζουν τη διαγράμιση του δρόμου. Αν δεν υπάρχει διαγράμιση ή είναι αχνή τότε σε αντίξοες συνθήκες είναι άχρηστα. .

      Έχω την εντύπωση πως δεν είναι άχρηστα δεδομένου ότι με αυτά γινόμαστε πιο ορατοί από τους άλλους χρήστες του δρόμου, από μεγαλύτερη απόσταση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stef last edited by

        Για το πιο ορατοί (λόγω της χρήσης των φανών ομίχλης) δεν ξέρω, πολύ ενοχλητικοί όμως..... σίγουρα!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgetabs last edited by

          Ο χρήστης luck έγραψε:

          Τα ομίχλης δεν με θάμπωναν μεν, δεν φώτιζαν και τίποτα ιδιαίτερο δε. Νομίζω ότι πρέπει να έχει μεγάλη σημασία και το χρώμα, το κίτρινο πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικό.

          Τα ομίχλης πρέπει να φωτίζουν τη διαγράμιση του δρόμου. Αν δεν υπάρχει διαγράμιση ή είναι αχνή τότε σε αντίξοες συνθήκες είναι άχρηστα. .

          Έχω την εντύπωση πως δεν είναι άχρηστα δεδομένου ότι με αυτά γινόμαστε πιο ορατοί από τους άλλους χρήστες του δρόμου, από μεγαλύτερη απόσταση.

          Αν δε σε δω με τα μεσαία σου, τι σε κάνει να πιστεύεις πως θα σε δω με τα μεσαία, ΚΑΙ με τα ομίχλης;

          Από την άλλη όσοι σε βλέπουν με τα μεσαία, στραβώνονται με τα ομίχλης και μάλλον και αυτοί παύουν να σε βλέπουν (ή έστω να καταλαβαίνουν που ακριβώς είναι η λωρίδα τους, η δική σου, το πεζοδρόμιο, τα όρια του αυτοκινήτου σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Τώρα να σας πω ότι έπεσα σε ομίχλη στο Πήλιο και είδα με έκπληξη ότι οι περισσότεροι δεν είχαν ανάψει καθόλου φώτα; Όχι ομίχλης, ούτε τα μικρά. Ναι μεν δεν θα είχε μεγάλη διαφορά στο τι θα έβλεπαν (μέρα ήταν), αλλά τουλάχιστον θα τους έβλεπαν οι άλλοι (μεταξύ των οποίων κάποιος με αγροτικό που θεώρησε φυσικό να με προσπεράσει σε αυτές τις συνθήκες κατεβαίνοντας από τα Χάνια στη Ζαγορά).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgos last edited by

              Στην ομίχλη έχοντας τα μεσαία φώτα σε βλέπουν μια χαρά οι απέναντι. Το φως διαχαίεται αρκετά και πρώτα καταλαβαίνεις ότι έρχεται αυτοκίνητο και μετά βλέπεις τα ομίχλης του. Αυτό εμπειρικά. Αν (θεωρητικά) σβήσεις τα μεσαία και αφήσεις τα ομίχλης τότε πολύ δύσκολα θα σε αντιλαμβάνονται. Τα μπροστινά προβολάκια είναι για να βλέπεις τις γραμμές. Τα πίσω για να σε βλέπουν οι άλλοι. Σε κανονικές συνθήκες και τα μπροστινά και τα πίσω είναι για να μένουν σβηστά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                maxmara last edited by

                Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
                Στην ομίχλη έχοντας τα μεσαία φώτα σε βλέπουν μια χαρά οι απέναντι. Το φως διαχαίεται αρκετά και πρώτα καταλαβαίνεις ότι έρχεται αυτοκίνητο και μετά βλέπεις τα ομίχλης του. Αυτό εμπειρικά. Αν (θεωρητικά) σβήσεις τα μεσαία και αφήσεις τα ομίχλης τότε πολύ δύσκολα θα σε αντιλαμβάνονται. Τα μπροστινά προβολάκια είναι για να βλέπεις τις γραμμές. Τα πίσω για να σε βλέπουν οι άλλοι. Σε κανονικές συνθήκες και τα μπροστινά και τα πίσω είναι για να μένουν σβηστά.

                Εμμμ...κάτι περίεργα φώτα νέον που φωτίζουν το χώρο κάτω απο το αυτοκίνητο, σε τι χρησιμεύουν?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                  Στην ομίχλη έχοντας τα μεσαία φώτα σε βλέπουν μια χαρά οι απέναντι. Το φως διαχαίεται αρκετά και πρώτα καταλαβαίνεις ότι έρχεται αυτοκίνητο και μετά βλέπεις τα ομίχλης του. Αυτό εμπειρικά. Αν (θεωρητικά) σβήσεις τα μεσαία και αφήσεις τα ομίχλης τότε πολύ δύσκολα θα σε αντιλαμβάνονται. Τα μπροστινά προβολάκια είναι για να βλέπεις τις γραμμές. Τα πίσω για να σε βλέπουν οι άλλοι. Σε κανονικές συνθήκες και τα μπροστινά και τα πίσω είναι για να μένουν σβηστά.

                  Εμμμ...κάτι περίεργα φώτα νέον που φωτίζουν το χώρο κάτω απο το αυτοκίνητο, σε τι χρησιμεύουν?

                  Μόνα τους έχουν πολύ περιορισμένη χρησιμότητα ... όμως σε συνδυασμό με φωσφορίζοντα πιτσιλιστίρια, ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή και βαφή αμαξώματος σε περλέ μώβ, βελτιώνουν σημαντικότατα τις επιδόσεις του ιδιοκτήτη στο bournazo-ring.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stilskin last edited by

                    Επίσης να σημειωθεί οτι δίνουν 8-10 αδάμαστα άτια στο τούμπανο του εκάστοτε κάγκουρα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      luck last edited by

                      Αν δε σε δω με τα μεσαία σου, τι σε κάνει να πιστεύεις πως θα σε δω με τα μεσαία, ΚΑΙ με τα ομίχλης;

                      Από την άλλη όσοι σε βλέπουν με τα μεσαία, στραβώνονται με τα ομίχλης και μάλλον και αυτοί παύουν να σε βλέπουν (ή έστω να καταλαβαίνουν που ακριβώς είναι η λωρίδα τους, η δική σου, το πεζοδρόμιο, τα όρια του αυτοκινήτου σου.[/quote]

                      Κατά την διάρκεια της ομίχλης, είναι σίγουρο πως στο κάτω μέρος αυτή είναι πιο αραιή. Για το λόγο αυτό λοιπόν χρησιμοποιούμε τα φώτα διασταυρώσης (μεσσαία), προκειμένου να μην διαχέεται το φως στο φάσμα της ομίχλής και μειώνεται η ορατότητα του οδηγού, πράγμα που συμβαίνει εαν χρησιμοποιούμε τα φώτα πορείας.
                      Σε συνδυασμο λοιπόν με φώτα διασταύρωσης και εμπρός φώτα ομίχλης ( τα οποία είναι σχεδιασμένα να φωτίζουν με δυνατή δέσμη στο κάτω μέρος του δρόμου) με κάνουν να πιστεύω πως αφού ενισχύεται η φωτεινότητα του οχήματος μας, γινόμαστε πιο ορατοί από τους άλλους οδηγούς που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα.

                      Να σημειωθεί πως σε μερικά αυτοκίνητα, η συνδεσμολογία των φώτων είναι τέτοια, ώστε αν δεν τεθούν σε λειτουργία τα φώτα διασταύρωσης δεν ενεργοποιούνται τα φώτα ομίχλης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        ililias last edited by

                        Ο χρήστης luck έγραψε:
                        Σε συνδυασμο λοιπόν με φώτα διασταύρωσης και εμπρός φώτα ομίχλης ( τα οποία είναι σχεδιασμένα να φωτίζουν με δυνατή δέσμη στο κάτω μέρος του δρόμου) με κάνουν να πιστεύω πως αφού ενισχύεται η φωτεινότητα του οχήματος μας, γινόμαστε πιο ορατοί από τους άλλους οδηγούς που έρχονται από το αντίθετο ρεύμα.

                        , οι οποίοι και μονολογούν: Κι άλλος μαλάκας με τα φώτα ομίχλης αναμμένα.
                        Και τα πίσω φώτα ομίχλης ενισχύουν τη φωτεινότητα του οχήματος, μας αρέσει όμως να βρισκόμαστε πίσω από κάγκουρα που τα έχει αναμμένα;
                        Γιατί το παιδεύουμε; Τα φώτα ομίχλης τα λένε έτσι γιατί τα χρησιμοποιούμε μόνο στην ομίχλη η σε περιπτώσεις περιορισμένης ορατότητας, αλλιώς θα τα έλεγαν 'ενισχυτικά φώτα' η κάτι παρόμοιο και θα ήσαν μόνιμα αναμμένα. Αλλά ξέχασα, εμείς ξέρουμε και οι ειδικοί είναι απλώς άσχετοι.
                        Τα είπα και ξεθύμανα, συγχωρήστε με, αλλά αυτοί οι τύποι που κυκλοφορούν με όλα τα φώτα αναμμένα (είμαι μάλιστα σίγουρος ότι πολλοί από αυτούς δεν ξέρουν ότι μπορούν αν θέλουν να τα σβήσουν) είναι υπεύθυνοι για την πρόκληση πολλών ατυχημάτων, αφού τυφλώνουν και εκνευρίζουν τους άλλους οδηγούς

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          artech last edited by

                          Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                          Εμμμ...κάτι περίεργα φώτα νέον που φωτίζουν το χώρο κάτω απο το αυτοκίνητο, σε τι χρησιμεύουν?

                          Δεν είναι φώτα, αστοιχείωτε!! Είναι κινητήρες δίνης στα πρότυπα του Enterprise!!! Τι τούρμπο και νίτρο μου λέτε μετά...
                          Engage!!!

                          Σημείωση: τα κόκκινα είναι η αντίστοιχη τεχνολογία των Klingons και τα πράσινα των Romulans...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ξαναγυρνωντας στο αρχικο θεμα ,οδηγηση και 3η ηλικια,θα πω μερικες προτασεις.Οταν καποιος πηγαινει για ανανεωση διπλωματος να εχει μαζι του και το βιβλιαριο υγειας που ειναι ασφαλισμενος.Δεν μπορεις να παιρνεις φαρμακα για ρευματοειδη αρθριτιδα(τα δαχτυλα στραβωνουν και δεν μπορεις να κρατησεις τιποτα) ή για Αλτσχαιμερ ή να παθαινεις διαληψεις και να εχεις δικαιωμα να οδηγεις.Δεν μπορει να εχεις περασει εγκεφαλικο το οποιο σου εχει αφησει προβλημα και να μην ανακαλειται το διπλωμα σου την ιδια στιγμη.
                            Συγνωμη για το υφος μου αλλα σημερα εμαθα τον λογο που εγινε ενα ατυχημα στο χωριο μου και πραγματικα τσαντιστηκα.Κυριος 72 ετων ενω οδηγουσε το 'αγροτικο ' του βγηκε απο τον δρομο(μια ευθεια 2 χιλ) και καρφωθηκε σε δεντρο.Το δεντρο (λευκα 15 ετων) κοπηκε στεγνα,ενω το αγροτικο εχει μπει ολο μεσα.Ο οδηγος περασε ενα μηνα στην εντατικη και τωρα εχει βγει απο το νοσοκομειο.Ο λογος που εγινε το ατυχημα ; Ο οδηγος ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΛΗΨΕΙΣ!!!!Μαλιστα παιρνει φαρμακα αφου του εχει διαγνωστει εδω και χρονια.Και ομως και αμαξι εχει και δικαιωμα να το οδηγει ,αφου εχει διπλωμα και μαλιστα προσφατα ανανεωμενο!!!
                            Φανταστητε αντι να κανει δεξια και να πεσει πανω στο δεντρο να εκανε αριστερα και να επεφτε σε λεωφορειο ή σε καποιο διερχομενο αυτοκινητο ή σε καποιον που εκανε την βολτα του στην ακρη του δρομου.Ουτε που θελω να το σκεφτομαι.Για αυτο πρεπει να υποτασσουμε τον εγωισμο μας και να καταλαβενουμε μεχρι που φτανουν οι δυνατοτητες μας.Ή να το κανουν οι αρμοδιοι για την προστασια των υπολοιπων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              luck last edited by

                              Ε, αυτές οι περιπτώσεις είναι που μας τρελαίνουν όλους.
                              Εντάξει, να οδηγούν αλλά κάτω από κάποιες προυουποθέσεις.

                              Μήπως θα έπρεπε τα νοσοκομεία, να ενημερώνουν το υπουργείο συγκοινωνιών , ώστε αυτό με την σειρά του να αφαιρεί διπλώματα;
                              Το ερασιτεχνικό δίπλωμα λήγει στα 65 έτη. Από τα 18 μέχει τα 65 αν υποθέσουμε πως κάποιος έχει το δικαίωμα να αποκτήσει δίπλωμα, ποιος ελέγχει το όδηγό αυτό όλα αυτά τα χρόνια, αν έχει την σωματική ή διανοητική ικανότητα να οδηγεί;

                              Το σύστημα είναι τρύπιο, θέλει κρέμισμα και χτύσιμο από την αρχή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                maxmara last edited by

                                Η γιαγιά μου (δυναμική και αυτόνομη μεν - με μικροπροβλήματα υγείας δε), με δίπλωμα που εκδόθη προπολεμικώς , έπρεπε να περάσει απο ιατρική εξέταση για να πάρει ανανέωση. Ο οικογενειακός γιατρός της είπε 'λυπάμαι, αλλά...'.

                                Μαινόμενη, η γιαγια μου τηλεφώνησε στην μητέρα μου, αποκάλεσε το γιατρό 'ηλίθιο' και, περιέργως, μετά απο μία εβδομάδα εμφανίστηκε με ανανεωμένο δίπλωμα απο κάποιον άλλο, αγνωστο, γιατρό. Υποψιαζόμασταν τότε, ότι του τα έσκασε !

                                Κατόπιν τουτου, και μετά απο ένα χρόνο αγωνίας, αναγκαστήκαμε να της 'αποσύρουμε' το αυτοκίνητο της με το πρόσχημα του 'service'...το Peugeot 304 αυτό ήταν και το πρώτο αυτοκίνητο που οδηγούσα σχεδόν σαν 'δικό' μου .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Μια γνωστή μου κυρία 70 ετών δεν πήγε σε κανένα γιατρό. Πλήρωσε κάποιον και της έφεραν το ανανεωμένο δίπλωμα στο σπίτι. Το πρόβλημα δεν είναι τι έκανε αυτή, αλλά η σαπίλα του συστήματος στο Υπουργείο Μεταφορών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kacey last edited by

                                    Ειναι βαρυ αυτο που θα πω, αλλα πριν με βρισετε σκεφτειτε το.
                                    Μακαρι ολες αυτες-αυτοι οι γνωστοι-συγγενεις σας, που εν γνωσει τους και ενω ο γιατρος τους λεει (με τεκμηριωμενη αποψη και για συγκεκριμενο λογο) οτι δεν ειναι σε κατασταση να οδηγουν σθνεχιζουν να το κανουν και μαλιστα ΛΑΔΩΝΟΥΝ για να μπορουν να το κανουν, να καρφωθουν ΜΟΝΟΙ τους σε κανα δεντρο για να καταλαβουν οτι πρεπει επιτελους να κατσουν σπιτι τους...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      luck last edited by

                                      Πολύ σωστά αυτά που γράφεις. Εγώ αναρωτιέμαι όμως: Το παιδί το προσέχει ο γονιός γιατί δεν ξέρει τι θα κάνει. Τους πολίτες κατά την γνώμη μου, τους προστατεύει το κράτος. Εφόσον έχουμε το πεδίο ελεύθερο και δεν υπάρχει ουσιαστικός έλεγχος, αυτά πάντα θα υπάρχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Οταν σου λεει ο γιατρος οτι εισαι unfit to drive, αποφασιζεις μονος σου να κατσεις σπιτι σου. Δεν χρειαζεται και δεν πρεπει να χρειαζεται καποιος να σε κυνηγησει και να στο επιβαλλει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Μια γνωστή μου κυρία 70 ετών δεν πήγε σε κανένα γιατρό. Πλήρωσε κάποιον και της έφεραν το ανανεωμένο δίπλωμα στο σπίτι. Το πρόβλημα δεν είναι τι έκανε αυτή, αλλά η σαπίλα του συστήματος στο Υπουργείο Μεταφορών.

                                          Αν δεν υπήρχε η γνωστή σου θα υπήρχε η σαπίλα?!! Φιλοσοφικό το ερώτημα,σαν το ποιό εγινε πρώτα..η κότα?...ή το αυγό?!!

                                          Το σύστημα αποτελείται απο πολίτες της κοινωνίας!Και ότι ζητάει η κοινωνία αυτό και βρίσκει!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            Η κυρία Κυρατσοπούλου ίσως αποφάσισε ότι έτσι κι αλλιώς λίγα είναι τα ψωμιά της, άρα γιατί να μην κάνει τον γύρο του θανάτου, αδιαφορώντας για την ασφάλεια τρίτων. Ή λόγω γεροντικής ανίας και βλακείας δεν κατάλαβε τον κίνδυνο που αποτελεί η ίδια.
                                            Γιατί όμως να μην υπάρχουν έλεγχοι για τους σκάρτους στο Υπουργείο; Λες και πρόκειται για κανένα υψηλής διαβάθμισης κρατικό απόρρητο το ότι οι τύποι εκεί μέσα τα παίρνουν.
                                            Εγώ και οι περισσότεροι που ξέρω δεν ζητούν αυτό το χάλι. Λίγοι είναι εκείνοι που βολεύονται με τη βιομηχανία διπλωμάτων οδήγησης. Εντάξει, ευθυνόμαστε όλοι σε κάποιο βαθμό, αλλά όχι όσο οι κυρίως υπεύθυνοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr