-
-
-
ένα από τα τελευταία αυτής της σειράς http://www.carsmart.gr/car/m138284061
-
Και μια ασυνήθηστη σε πράσινο Verde Mugello με μπεζ εσωτερικό.. πολύ όμορφο (και φθηνό... αν μένεις στις ΗΠΑ..)
http://www.classicdriver.com/uk/find/41 ... ID=1814383
-
Μηπως θα μπορουσε ο φιλος sv2 να μας μεταφερει μεσα σε μια F355 και να μας πει δυο λογια για την εμπειρια οδηγησης της; Κατι μου λεει οτι θα την εχει βαλει στο χερι!!!
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μπορεί να έχει και καμμιά σπέσιαλ εξάτμιση Ακραπόβιτς που να δίνει τα έξτρα αλόγατα και να ξέχασε να το βάλει.καμια τετοια λες?
Youtube Video -
Όχι, καμμιά καλύτερη. Αυτή δίνει μόνο 11 αλόγατα, εδώ μιλάμε για 20 και μάλιστα αραβίας.
-
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto
599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα.... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα....το θεωρώ πιο ωραίο review
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα....βοηθάει και το κίτρινο χρώμα...
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto
599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα....βοηθάει και το κίτρινο χρώμα...
Δεν μου αρέσει σε κίτρινο αυτή η Ferrari. Περισσότερο η 599 μου αρέσει σε κίτρινο και ακόμη περισσότερο η 355.
Πέρα από την πλάκα, η σύγκριση της 599 GTO με την 458 Italia(ούτε καν Scuderia ή Challenge Stradale ή όπως αλλιώς θα λέγεται)
αποδεικνύει για άλλη μια φορά την ξεροκεφαλιά του αείμνηστου Drake για το που πρέπει να τοποθετείται η μηχανή σε ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας. Εντάξει η φιλικότητα ενός FR με transaxle διάταξη είναι μεγάλο ατού στο δρόμο αλλά η χειρουργική ακρίβεια ενός MR συνεπικουρούμενη από το απόλυτα ιδανικό ζύγισμα που επετεύχθη στην περίπτωση της 458 Italia είναι τα Uzi στα χέρια ενός 'πιλότου'. Kαι ας μη ξεγελιώνται κάποιοι, η Ferrari κάνει το παιχνίδι της, το έχει πει και ο Cordero αυτό. Αν στο chassis της 458 δούμε το 12c βιολί της 599 GTO θα έχουμε να λέμε για το ιερό δισκοπότηρο του Maranello..... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto
599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα....βοηθάει και το κίτρινο χρώμα...
Δεν μου αρέσει σε κίτρινο αυτή η Ferrari. Περισσότερο η 599 μου αρέσει σε κίτρινο και ακόμη περισσότερο η 355.
Πέρα από την πλάκα, η σύγκριση της 599 GTO με την 458 Italia(ούτε καν Scuderia ή Challenge Stradale ή όπως αλλιώς θα λέγεται)
αποδεικνύει για άλλη μια φορά την ξεροκεφαλιά του αείμνηστου Drake για το που πρέπει να τοποθετείται η μηχανή σε ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας. Εντάξει η φιλικότητα ενός FR με transaxle διάταξη είναι μεγάλο ατού στο δρόμο αλλά η χειρουργική ακρίβεια ενός MR συνεπικουρούμενη από το απόλυτα ιδανικό ζύγισμα που επετεύχθη στην περίπτωση της 458 Italia είναι τα Uzi στα χέρια ενός 'πιλότου'. Kαι ας μη ξεγελιώνται κάποιοι, η Ferrari κάνει το παιχνίδι της, το έχει πει και ο Cordero αυτό. Αν στο chassis της 458 δούμε το 12c βιολί της 599 GTO θα έχουμε να λέμε για το ιερό δισκοπότηρο του Maranello.....Το οποίο μάλλον θα το αποκτήσει ο Eric Clapton
http://www.4wheelsnews.com/ferrari-to-b ... c-clapton/
http://www.topspeed.com/cars/car-news/e ... 92796.html
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα....Σίγουρα η μηχανή στο κέντρο είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει, αλλά ο Κλάρκσον είναι κουλάδι και θέλει να την οδηγήσει με τα ηλεκτρονικά off ενώ δεν έχει την οδηγική ικανότητα για κάτι τέτοιο. Αν το δοκίμαζε αυτό με μια κεντρομήχανη και πανίσχυρη Enzo θα είχε σκοτωθεί! Δεν φταίει το αυτοκίνητο για αυτό...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.dailymotion.com/video/xfnbe2_ij2_auto599 GTO αλλά αλλά αλλά....
πόσες φορές έχουμε πει για τα κεντρομήχανα και ειδικά όταν η 458 Italia έχει το ιδανικό 42/58 για ζύγισμα....Πολυ καλος ο κλαρκσον αλλα... οταν θελει κατι να το παρουσιασει με τον δικο του τροπο θα το κανει με οποιοδηποτε τροπο περνα απο το χερι του!
Κυνηγουσε την 458 με την GTO χωρις τα ηλεκτρονικα ενεργοποιημενα!
Οταν την ιδια ωρα φαινεται καθαρα οτι οποιος οδηγουσε την 458 τα ειχε ενεργοποιημενα
Και τον Αλονσο να βαλεις να την πιασει με τα ηλεκτρονικα off ειναι σχεδον μαθηματικα βεβαιο οτι δεν προκειτε να την πιασει ( στις στροφες φυσικα )
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Πολυ καλος ο κλαρκσον αλλα... οταν θελει κατι να το παρουσιασει με τον δικο του τροπο θα το κανει με οποιοδηποτε τροπο περνα απο το χερι του!Εδώ προσπαθούσε να μας πείσει ότι στην 458, όταν ενεργοποιείς το GPS στο δεξί LCD panel που κανονικά δείχνει το ταχύμετρο, δεν έχεις ένδειξη ταχύτητας! Το ότι υπάρχει και 2ο ταχύμετρο στο αριστερό LCD panel, φυσικά και ξέχασε να το αναφέρει...
-
ετσι οπως εχουν γινει με ολα τα συστηματα θα θελει ενα ακομη top gear μονο και μονο για τα ηλεκτρκονικα
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Κυνηγουσε την 458 με την GTO χωρις τα ηλεκτρονικα ενεργοποιημενα!Οταν την ιδια ωρα φαινεται καθαρα οτι οποιος οδηγουσε την 458 τα ειχε ενεργοποιημενα
Να ηταν και η πρωτη φορα που γινεται αυτο...
και στο zr-1 vs r8 v10 το ιδιο εκανε... Τζερεμυ ειναι αυτος...
-
-
Uploaded with ImageShack.us
η φεραρι φλογες βγαζ... λες να καιει πετρογκαζ.. lol
-
Ποιος ο λόγος που βγαίνουν μόνο από τη μια πλευρά? Το έχω ξαναδει αυτό και μου έχει μείνει απορία.
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)