Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aγορά καινούργιου μικρού GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Aγορά καινούργιου μικρού GTI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    145
    375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kourtembeu last edited by

      Ο χρήστης RXristos έγραψε:
      Με πρόλαβε ο papatzas...

      207 ολόκληρα λίτρα Καλύτερα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού καλύτερα να την κρατούσα αγκαλιά...όχι να μαμήσουνε 70 ολόκληρα λίτρα από το χώρο αποσκευών για την μπαταρία. Είναι τραγικά μικρός. Το 500αρακι έχει μεγαλύτερο... epic fail, EPIC, χάνει πάρα πολλούς πόντους χρηστικότητας από αυτό.

      Να θές να πάς 4 άτομα μια εκδρομή δεν χωράνε και των 4 οι αποσκευές...

      Αυτό είναι τραγικό και σε συνδυασμό με το ακριβό σέρβις της vw πέφτει πολύ στις προτιμήσεις μου.
      Το fr το ibiza συμφέρει και δεν χάνει πολύ σε επιδόσεις αλλά σίγουρα χάνει σε ομορφιά σε σχέση με το αδερφάκι του.
      Απο εβδομάδα θα περάσω να δω και abarth αν και ανεβαίνει στην τιμή από ότι είδα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:

        Με πρόλαβε ο papatzas...

        207 ολόκληρα λίτρα Καλύτερα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού καλύτερα να την κρατούσα αγκαλιά...όχι να μαμήσουνε 70 ολόκληρα λίτρα από το χώρο αποσκευών για την μπαταρία. Είναι τραγικά μικρός. Το 500αρακι έχει μεγαλύτερο... epic fail, EPIC, χάνει πάρα πολλούς πόντους χρηστικότητας από αυτό.

        Να θές να πάς 4 άτομα μια εκδρομή δεν χωράνε και των 4 οι αποσκευές...

        Αυτό είναι τραγικό και σε συνδυασμό με το ακριβό σέρβις της vw πέφτει πολύ στις προτιμήσεις μου.
        Το fr το ibiza συμφέρει και δεν χάνει πολύ σε επιδόσεις αλλά σίγουρα χάνει σε ομορφιά σε σχέση με το αδερφάκι του.
        Απο εβδομάδα θα περάσω να δω και abarth αν και ανεβαίνει στην τιμή από ότι είδα.

        από εμένα fr αν θες κάτι που τα κάνει όλα και συμφέρει (είναι πιο μαλακό από το κούπρα χωρίς να χάνει τπτ φοβερό σε συμπεριφορά) αλλά πάσχει σε κιβώτιο... τις συγκινήσεις του χειρ δεν τις έχει...
        το abarth από την άλλη είναι πιο πολεμικό , και αν κρίνω από το προηγούμενο abarth ss μπορεί να γίνει σχεδόν αγωνιστικό με εργοστασιακή εγγύηση...

        (βέβαια αν έχεις συνηθίσει σε γαλλικούς υστερούντες της περασμένης 10ετίας...
        μπορεί να σου κακοφάνει... )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται σε άλλο θέμα να υποστηρίζεται ότι το 207 είναι πολύ παλιό σε όλους τους τομείς και με κινητήρα επίσης παλιό και εδώ να παίρνει περισσότερους ψήφους για αγορά...

          ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
            από εμένα fr αν θες κάτι που τα κάνει όλα και συμφέρει ...

            Και ηχητικά...

            http://cgi.ebay.co.uk/FP-18-04-Seat-Ibi ... 255821f6b1

            ...μπαίνει οποιοδήποτε στερεοφωνκό αφού ο υπολογιστής ταξιδιού είναι στη κεντρική οθόνη στα όργανα!...

            οπότε το μόνο που χρειάζεται είναι ένας adaptor για το χειριστήριο τιμονιού...

            ... Ibiza FR ασημένιο / 5πορτο με γκρι ζαντικό ... Καλή φάση ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rxristos last edited by

              Δεν ξέρω αν διαβάσατε το τελευταίο Drive αλλά το 207RC έδειξε δόντια...

              παραθέτω χρόνους:

              207RC: 1.16.602
              polo: 1.16.794
              DS3: 1.17.103
              CUPRA: 1.17.137
              OPC: 1.17.709
              FABIA RS: 1.17.709
              MITO QV: 1.19.187

              Με μια μετατροπή στην χάραξη της Κ6 γιατί είχε γίνει λίμνη απο την βροχή της προηγούμενης μέρα.

              Άλλο ο δρόμος άλλο η πίστα για μια ακόμα φορά.

              Ο λόγος για τον χάλια χρόνο της ΜΙΤΟ κατα τα λεγόμενα τους ήταν ότι η κλιμάκωση του κιβωτίου της σε συνδυασμό με το μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών, δεν βολεύει καθόλου στην συγκεκριμένη πίστα.

              Δεν λέει κάτι όμως για τις ικανότητες του αυτοκινήτου...πόσοι θα πάνε να κάνουνε χρονομετρημένους. Τέτοια αμάξια είναι για τον δρόμο, όχι για πίστες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ironman02 last edited by

                Προτιμώ το rallye από το FR. Μέσα-έξω..Μόνο για το dsg αφήνω ένα κενό..

                Αν δε κάνω λάθος ο TSI δεν είναι παλαιότερος από τον THP?

                Storm όταν παίρνουμε ένα αμάξι κοιτάζουμε και το κόστος εννοείται και τι παίρνεις με αυτό. Γι'αυτό υποθέτω το rallye παίρνει πολλούς πόντους..Είναι ένα αμάξι που έχει τα πάντα και συμφέρει..

                Το rallye αν πας να το πάρεις τώρα με τον 150άρη και το 5άρι το παίρνεις 15840 με 3 χρόνια δωρεάν service . Δηλαδή πόσο κάτω?? Eίναι Best Value for Money..

                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/725318/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kourtembeu last edited by

                  Για να μην προσθέτω το fr όσοι ψηφίζετε αυτό απλά ρίξτε την ψήφο στο cupra

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ironman02 last edited by

                    Ο χρήστης RXristos έγραψε:
                    Δεν ξέρω αν διαβάσατε το τελευταίο Drive αλλά το 207RC έδειξε δόντια...

                    παραθέτω χρόνους:

                    207RC: 1.16.602
                    polo: 1.16.794
                    DS3: 1.17.103
                    CUPRA: 1.17.137
                    OPC: 1.17.709
                    FABIA RS: 1.17.709
                    MITO QV: 1.19.187

                    Με μια μετατροπή στην χάραξη της Κ6 γιατί είχε γίνει λίμνη απο την βροχή της προηγούμενης μέρα.

                    Άλλο ο δρόμος άλλο η πίστα για μια ακόμα φορά.

                    Ο λόγος για τον χάλια χρόνο της ΜΙΤΟ κατα τα λεγόμενα τους ήταν ότι η κλιμάκωση του κιβωτίου της σε συνδυασμό με το μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών, δεν βολεύει καθόλου στην συγκεκριμένη πίστα.

                    Δεν λέει κάτι όμως για τις ικανότητες του αυτοκινήτου...πόσοι θα πάνε να κάνουνε χρονομετρημένους. Τέτοια αμάξια είναι για τον δρόμο, όχι για πίστες.

                    Χρίστο το 207RC δείχνει χρόνια τώρα τα δόντια του . Είναι απλά κορυφαίο οδηγικά στη κατηγορία του και στη τιμή του.

                    Και στους 4τροχούς που πήρα συγκρίνουν 207 RC, clio RS, type-r championship στις πίστες kartodromo και Drive Park οι χρόνοι είναι:

                    Drive Park
                    Type-R Championship 1:09:54
                    207RC 1:10:85
                    CLIO Sport 1:10:90

                    Kartodromo
                    Type-R Championship 1:00:00
                    207RC 1:00:80
                    CLIO Sport 1:00:25

                    Να σημειώσουμε ότι είναι αρκετά δυνατότερα τα άλλα 2 και ότι το Type-R έχει και μπλοκέ..

                    το χέσαμε ε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rxristos last edited by

                      Δεν νομίζω να το χ@σαμε μιας και το τοπικό αφορά την αγορά μικρού GTI...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • I
                        ironman02 last edited by

                        Ο χρήστης RXristos έγραψε:
                        Δεν νομίζω να το χ@σαμε μιας και το τοπικό αφορά την αγορά μικρού GTI...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Mεταξυ των VAG, Polo GTI, ανετα. Μονο που μπαινεις στο εσωτερικο, καταλαβαινεις αυτοματως το γιατι...
                          Πιθανοτατα 5πορτο για χρηστικους λογους. Τωρα η διαφορα σε χωρους προσωπικα πιστευω οτι ειναι αστεια, οσο για
                          την διαφορα στο πορτμπαγκαζ, για αυτο υπαρχουν και τα διαιρουμενα καθισματα, εκτος αν μιλαμε για μεταφορικη εταιρια, και κουβαληματα σε συχνη βαση, τραπεζιων, και αλλων επιπλων, με 4ατομα μαζι για παρεα...
                          Ολα αυτα, εφοσον βολευει το DSG, και αν πραγματι το 207 με τα 156Ps και το νεο 6αρι, ερθει ΜΟΝΟ σε λευκο χρωμα, -και αυτο αποτελει πχ προβλημα για τον υποψηφιο αγοραστη- , αλλιως προσωπικα θα πηγαινα στο ανανεωμενο 5πορτο 207 GT.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kotetsi last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            Mεταξυ των VAG, Polo GTI, ανετα. Μονο που μπαινεις στο εσωτερικο, καταλαβαινεις αυτοματως το γιατι...
                            Πιθανοτατα 5πορτο για χρηστικους λογους. Τωρα η διαφορα σε χωρους προσωπικα πιστευω οτι ειναι αστεια, ***οσο για
                            την διαφορα στο πορτμπαγκαζ, για αυτο υπαρχουν και τα διαιρουμενα καθισματα, εκτος αν μιλαμε για μεταφορικη εταιρια, και κουβαληματα σε συχνη βαση, τραπεζιων, και αλλων επιπλων, με 4ατομα μαζι για παρεα... ***
                            Ολα αυτα, εφοσον βολευει το DSG, και αν πραγματι το 207 με τα 156Ps και το νεο 6αρι, ερθει ΜΟΝΟ σε λευκο χρωμα, -και αυτο αποτελει πχ προβλημα για τον υποψηφιο αγοραστη- , αλλιως προσωπικα θα πηγαινα στο ανανεωμενο 5πορτο 207 GT.

                            Σε παρακαλώ πολύ, να αφήσεις τις σπόντες προς το πρόσωπό μου κατά μέρος, εντάξει; Άκου μεταφορική εταιρεία, δυο καρέκλες και μια σιφωνιέρα είπα να μεταφέρω ο άνθρωπος...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                              Mεταξυ των VAG, Polo GTI, ανετα. Μονο που μπαινεις στο εσωτερικο, καταλαβαινεις αυτοματως το γιατι...
                              Πιθανοτατα 5πορτο για χρηστικους λογους. Τωρα η διαφορα σε χωρους προσωπικα πιστευω οτι ειναι αστεια, ***οσο για
                              την διαφορα στο πορτμπαγκαζ, για αυτο υπαρχουν και τα διαιρουμενα καθισματα, εκτος αν μιλαμε για μεταφορικη εταιρια, και κουβαληματα σε συχνη βαση, τραπεζιων, και αλλων επιπλων, με 4ατομα μαζι για παρεα... ***
                              Ολα αυτα, εφοσον βολευει το DSG, και αν πραγματι το 207 με τα 156Ps και το νεο 6αρι, ερθει ΜΟΝΟ σε λευκο χρωμα, -και αυτο αποτελει πχ προβλημα για τον υποψηφιο αγοραστη- , αλλιως προσωπικα θα πηγαινα στο ανανεωμενο 5πορτο 207 GT.

                              Σε παρακαλώ πολύ, να αφήσεις τις σπόντες προς το πρόσωπό μου κατά μέρος, εντάξει; Άκου μεταφορική εταιρεία, δυο καρέκλες και μια σιφωνιέρα είπα να μεταφέρω ο άνθρωπος...

                              Για σένα στοιχηματίζω στο υποψήφιος skodisti

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kotetsi last edited by

                                Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                Για σένα στοιχηματίζω στο υποψήφιος skodisti

                                Έλα τώρα, πες μας την αλήθεια... ο Κίκιζας σε έβαλε να με μπριζώσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                                  Για σένα στοιχηματίζω στο υποψήφιος skodisti

                                  Έλα τώρα, πες μας την αλήθεια... ο Κίκιζας σε έβαλε να με μπριζώσεις.

                                  Όχι βέβαια. Το παίζω στανταράκι καιρό τώρα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης kotetsi έγραψε:

                                    Σε παρακαλώ πολύ, να αφήσεις τις σπόντες προς το πρόσωπό μου κατά μέρος, εντάξει; Άκου μεταφορική εταιρεία, δυο καρέκλες και μια σιφωνιέρα είπα να μεταφέρω ο άνθρωπος...

                                    Ειλικρινα, το ανεφερα ως extreme παραδειγμα, δεν ηξερα οτι κουβαλας τραπεζια παρεα με αλλα 3-4ατομα...
                                    Ειπαμε, εσυ δεν θελεις μικρο ευρυχωρο supermini, θελεις μινι πουλμαν με σχαρες οροφης...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aggelooos2000 last edited by

                                      Να ξέρεις μόνο πως αν πας σε thp 150αρι, τα τέλη σου θα είναι 328 ευρω σε αντιθεση με το 156αρι που θα είναι γυρω στα 232, όσο περίπου και του tsi. Στη θέση σου πάντως θα γλυκοκοιτούσα και λίγο μεγαλύτερη κατηγορία. Τι θα έλεγες για leon 1.8 tsi ή για Bravo? Τιμή γύρω στα 20000, πολύ πιο ποιοτηκά, μεγαλύτερα σε χώρους και γρήγορα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                                        Προτιμώ το rallye από το FR. Μέσα-έξω..Μόνο για το dsg αφήνω ένα κενό..

                                        Αν δε κάνω λάθος ο TSI δεν είναι παλαιότερος από τον THP?

                                        Storm όταν παίρνουμε ένα αμάξι κοιτάζουμε και το κόστος εννοείται και τι παίρνεις με αυτό. Γι'αυτό υποθέτω το rallye παίρνει πολλούς πόντους..Είναι ένα αμάξι που έχει τα πάντα και συμφέρει..

                                        Το rallye αν πας να το πάρεις τώρα με τον 150άρη και το 5άρι το παίρνεις 15840 με 3 χρόνια δωρεάν service . Δηλαδή πόσο κάτω?? Eίναι Best Value for Money..

                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/725318/

                                        15840 φίλε Ironman το έχει ο (γνωστός ) Ροδίτης γιατί θέλει να το βγάλει από την βιτρίνα να φέρει μάλλον το λευκό το εξατάχυτο.

                                        Το 207 Rallye για κανονική αγορά έχει αρχική τιμή 18240 και ίσως να κάνουν στα κρυφά και μία έκπτωση των 1000euro.
                                        Γνωστά τα τερτίπια της Peugeot.
                                        ...
                                        ...
                                        ...
                                        Άσχετο αλλά και σχετικό!!...
                                        Πήγα άλλαξα λάδια στο εξουσιοδοτημένο, στο Cordoba!...
                                        40euro με εργασία ...
                                        Έβαλα τα κλάματα...
                                        Στην Peugeot μου πήραν μόνο για τα λάδια 96euro... Πίκρα τεράστια.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Για τα ίδια λάδια τόση διαφορά ; Και τα έδωσες;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            toxotis last edited by

                                            στο Abarth μονο για λαδια € 120, τι λεμε τωρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr