-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια
Πόσα χιλιόμετρα έχεις;
Έχεις κατεβάσει κιβώτιο;
Στο c2?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια
Πόσα χιλιόμετρα έχεις;
Έχεις κατεβάσει κιβώτιο;
Στο c2?
Εννοώ αν το έχει σπάσει;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια
Πόσα χιλιόμετρα έχεις;
Έχεις κατεβάσει κιβώτιο;
Στο c2?
Εννοώ αν το έχει σπάσει;
Μπααααα
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
ΥΓ στο γαλλο εγω δεν πολυπαταω συμπλεκτη σε κατι τετοια
Πόσα χιλιόμετρα έχεις;
Έχεις κατεβάσει κιβώτιο;
Στο c2?
Εννοώ αν το έχει σπάσει;
Το c2 του qsis με τον τροπο που του φερται κιολας παιζει να εχει βγαλει το συνολο ολων των βλαβων των υπολοιπων ελληνικων c2..
-
Μα και εγώ γι'αυτό ακριβώς ρωτάω...
-
σου απαντω εδω viewtopic.php?f=15&t=5348&start=17715 γιατι εχουμε βγει εκτος
-
Έτσι για την ιστορία για αυτούς που επιμένουν για την αξιοπιστία των ΙΤαλών φίλος με 146 1.4 έκανε μέχρι να τρακάρει 270.000 χιλιόμετρα χωρίς τσικ. ΄Εκανε βέβαια στην ώρα της όλη τη συντήρηση χωρίς τσιγκουνιές με γνήσια ανταλακτικά και επι το πλείστον σε εξουσιοδοτημένο.
-
Ειναι να σου τυχει.
Και εγω ξερω γνωστο φαν τις Αλφα που εχει αλλαξει 3 μοντελα και δεν θελει να να ξανακουσει για Αλφα απο τα προβληματα που ειχε..
-
Κοίτα, αν άλλαξε το μισό αμάξι στα σέρβις, δε λεει και πολλά η περίπτωσή του
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Κοίτα, αν άλλαξε το μισό αμάξι στα σέρβις, δε λεει και πολλά η περίπτωσή τουαν το προβλέπει το μάνουαλ δεν θα τα αλλάξεις??
-
Γι αυτό ρωτάω τί αλλαξε, αν άλλαζε λάδια φίλτρα μπουζι ιμάντες, ή ψαλίδια, ημιαξόνια, κιβώτια , φλάτζες
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Γι αυτό ρωτάω τί αλλαξε, αν άλλαζε λάδια φίλτρα μπουζι ιμάντες, ή ψαλίδια, ημιαξόνια, κιβώτια , φλάτζεςότι έλεγε το μάνουαλ...
και κανά ψαλίδι μέσα στο πρόγραμμα είναι ...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Γι αυτό ρωτάω τί αλλαξε, αν άλλαζε λάδια φίλτρα μπουζι ιμάντες, ή ψαλίδια, ημιαξόνια, κιβώτια , φλάτζεςπρόσθεσε:
δίσκο-πλατό-βολάν
βάσεις κινητήρα
βάσεις σασμάν
ρουλεμάν τροχών
top mountΜηχανολογικά χαλάει τίποτε άλλο?
-
Eγκεφαλο 2φορες κατι μηχανισμους απο ηλεκτρικα παραθυρα κατι κλασμενα αμορτισερ απο το πρωτο 3μηνο..
Γενικα πολλα προβληματα,αλλα ενταξει δεν ειναι μονο η Αλφα που βγαζει προβληματα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Γι αυτό ρωτάω τί αλλαξε, αν άλλαζε λάδια φίλτρα μπουζι ιμάντες, ή ψαλίδια, ημιαξόνια, κιβώτια , φλάτζες
πρόσθεσε:
δίσκο-πλατό-βολάν
βάσεις κινητήρα
βάσεις σασμάν
ρουλεμάν τροχών
top mountΜηχανολογικά χαλάει τίποτε άλλο?
ότι θα ζήταγε οποιοδήποτε αντίστοιχο ευρωπαικό...
-
Ο χρήστης Rosso Passione έγραψε:
Eγκεφαλο 2φορες κατι μηχανισμους απο ηλεκτρικα παραθυρα κατι κλασμενα αμορτισερ απο το πρωτο 3μηνο..
Γενικα πολλα προβληματα,αλλα ενταξει δεν ειναι μονο η Αλφα που βγαζει προβληματα.Tέρας αξιοπιστίας
-
Μην αποκλειουμε ομως περιπτωσεις οπως φιλος που ανεφερε ποιο πανω οτι ξεπερασε τις 200.000 χιλ απροβληματιστα.
-
Εμ μ...κες ειναι οι Ιταλοι που εχουν γερμανικα αυτοκινητα....
-
-
Πάντως όταν δούλευα σε εισαγωγέα Ιαπωνικών αυτοκινήτων πριν τους Ολυμπιακούς και διάβαζα έρευνες αξιοπιστίας σε βάθος 5ετίας και 10ετίας τα γερμανικά ήταν απο τα πλέον ζημιάρικα. Η Μερσεντέ είχε χειρότερη αξιοπιστία απο τη Λάντα (πρωτελευταία ή τελευταία στο σύνολο), η Μίνι ήταν στο τελευταίο 1/3 η Μπέμπα στη Μέση το βαγκ γκρούπ πολύ κάτω από τη μέση με εξαίρεση την άουντι που ήταν στο πρώτο 1/3. Η μόνη γερμανική εταιρεία που ήταν στο τοπ 10 ή τοπ 20 ήταν η Πόρσε. Πρώτοι ήταν οι Κορεάτες μετά οι καλοί γιαπωνέζοι (λέξους ακιούρα ινφίνιτι) μετά οι υπόλοιποι γιαπωνέζοι μετά οι πολυτελείς αμερικάνοι (Λίνκολν κτλ) μετά φίατ γκρουπ, ρενώ , πσα, τζι εμ (δεν θυμάμαι με ποια σειρά) και στη γαλαρία οι κινέζοι και το Αστέρι.
ΑLFA ROMEO FORUM