-
Πάντως το 95άρι πάει αρκετά καλά στο δρόμο. Για την ποιότητα θα συμφωνήσω. Έχω οδηγήσει το 95άρι sport και μου άρεσε πάρα πολύ, αλλά νομίζω είναι και σχετικά ακριβό (εκτός αν τώρα τρέχει κάποια έκπτωση, μιλάω για τις τιμές που μου είχαν δώσει όταν είχα περάσει από αντιπροσωπεία). Τα 1,2 τουρμπάκια είναι ότι πρέπει για supermini
-
Παλιότερα το 95άρι ήταν ακριβό σίγουρα, τώρα λογικά θα πρέπει να έχουν...λογικευτεί λίγο!
Αν και ουδεμία εμπιστοσύνη έχω στον Θεοχαράκη σε τέτοια θέματα...εκλογίκευσης! -
**MINI Countryman, cooper S ALL4 **(oυφ το εγραψα... )
Στην γνωστη εκδηλωση του Σπανου, στην Λ. Συγγρου, ενα μπλε με μαυρες ζαντες, με στανταρ
αναρτηση, χειροκινητο κιβωτιο, ανεβοκατεβαινοντας την Συγγρου και γυρνωντας απο την γεφυρα που κανει δεξια
για Αμφιθεας. (εκει πιεσα λιγο με 3η... )
Ειχα τον χρονο πριν βεβαιως, να το περιεργαστω μεσα στην εκθεση, ενα ιδιο μοντελο, με παρομοιο εξοπλισμο.
Χωροι εξαιρετικοι για 4μετρα αυτοκινητο (βοηθαει το σχημα κουτιου αρκετα...), και εξυπνη εκμεταλλευση των πισω χωρων με συρομενα καθισματα, και μεταβλητη επισης κλιση της πλατης αυτων.
Ποιοτητα υλικων αρκετα καλη, υπηρχε συνοχη στην επιλογη αυτων, και η συναρμογη, επισης σε καλα επιπεδα για το κοστος/χαρακτηρα αυτοκινητου, συνολικα σαφως καλυτερη κατα την γνωμη μου απο του μικρου cooper S.
Χωρος αποσκευων ικανοποιητικος για 4 ατομα πιστευω, στα 350λιτρα, τα οποια μπορουν να φτασουν μεχρι 1170, αν αναδιπλωθουν τα πισω καθισματα πληρως...
Θεση οδηγησης αρκετα καλη, ολες οι ρυθμισεις διαθεσιμες, αναπαυτικα και με καλη πλευρικη στηριξη καθισματα.
(τα εξτρα με δερμα/υφασμα, στα 730ευρω περιπου, αλλα πολυ ομορφα, πιο ωραια απο του Cooper S. )
H ορατοτητα αρκετα καλη μεχρι το πλαι πισω, πισω ειναι λιγο περιορισμενη.
Ενιωθα οτι καθομαι σε ενα υπερυψωμενο station, κατι που δειχνει αναμενομενο, κοιτωντας το αυτοκινητο, απ' εξω.
Ξεκινωντας, το τιμονι ηταν αρκετα βαρυ και αρκετα πληροφοριακο, με καλη αισθηση γενικα για τον τυπο/στυλ του αμαξωματος. Δυναμη αρκετη απο τις ηδη 1,500σαλ περιπου, οχι η αισθηση του 'φουσκωματος' που σου βγαζει το cooper S,
αλλα αρκετη για να θεωρηθει το αυτοκινητο αρκουντως γρηγορο, σε καθε περιπτωση.
Οι κλισεις του περιορισμενες σχετικα, με σφιχτη αισθηση αλλα οχι σε σημειο κουραστικο.
Προσωπικα θα επελεγα ακριβως την εκδοση που οδηγησα, με την στανταρ αναρτηση και στανταρ επισης διαστασεις τροχων (205/55/17). Η σπορ αναρτηση πιστευω ειναι μονο για αυτους που θα θελουν να κινουνται ΜΟΝΟ σε γρηγορους ρυθμους οπως
ταιριαζει περισσοτερο στο μικρο cooper S.
Σε ενα σημειο που μπορουσα να πιεσω λιγο, η κατευθυντικοτητα διατηρηθηκε στο επακρο, δεν αντιληφθηκα σπιναρισμα,
-ενα λαμπακι αναβοσβηνε παντως- και σε αποτομο αφημα του γκαζιου, η ουρα ξεκολλησε ελαχιστα, τοσο ακριβως ωστε να βοηθησει στην καλυτερη τοποθετηση στην στροφη.
Επιστρεφοντας, καναμε ενα υπολογισμο, 'χτιζοντας' το αυτοκινητο στα δικα μου γουστα, οπου με εξτρα, τα xenon, τιμονι πολλ/λων λειτουργιων, Chromeline εσωτερικο πακετο , μαυρη εσωτερικη οροφη, φιμε πλαινα πισω κρυσταλλα και πισω του πορτμπαγκαζ, εξτρα σπορ καθισματα με δερμα/υφασμα, Sport button (το χρεωνει 150ευρω... ), αισθητηρα βροχης, μεταλλικο χρωμα, με το κλειδι στο χερι, το κοστος πηγε στα 34,300ευρω, συμπεριλαμβανομενης εκπτωσης 1,600ευρω και με τον μισο φορο πολυτελειας υπολογισμενο (κατα 90% θα ισχυει μεχρι λιγο πριν το τελος του ετους μαζι με αυξηση οριου της φορολογησης απο 15κ εργοστασιακης σε 20κ ή και 25κ...).
Η βασικη τιμη του, ΜΕ (100%) υπολογισμενο τον φορο πολυτελειας σημερα ειναι 32,750ευρω με αρκετα καλο επιπεδο εξοπλισμου...
Δειχνει σε μια πρωτη ματια αλμυρουτσικη, αλλα σαφως προκειται για ενα καλυτερο Value for money, σε σχεση με το μικρο cooper S , και ουσιαστικα, εχουμε να κανουμε με ενα οδηγοκεντρικο και γρηγορο Crossover μηκους 4μετρων, κατι που γενικα ελειπε μεχρι στιγμης απο την αγορα. -
Το μοναδικό SUVοειδές που θα σκεφτόμουνα να αγοράσω. Κρίμα που στο cooper τα 120 άλογα είναι ατμοσφαιρικά και όχι τουρμπάτα.
-
Οδήγησα για για λίγα χιλιόμετρα ένα Peugeot RCZ.
Το οδήγησα σε αυτό που λέμε 'επαρχιακός δρόμος' με αρκετές στροφές αλλά και κυκλοφορία.Με εντυπωσίασε η γραμμικότητα του κινητήρα αλλά και η δύναμή του, και στο κάλεσμα του συνοδού μου από την Peugeot 'πάτα το μην το λυπάσαι', έκανα 2-3 προσπεράσεις 'αστραπή'.
Πολύ όμορφο το ταμπλό με το υλικό 'απομίμηση δέρματος' στο μάτι και στην αφή.
Εντυπωσιακό σε αίσθηση στιβαρότητας το αμάξωμα, καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση το τιμόνι. Ανάρτηση σφιχτή αλλά με καλή άνεση ταυτόχρονα.
Στα λίγα λοιπόν χιλιόμετρα που το οδήγησα ομολογώ πως μου άρεσε πολύ.Η εξωτερική εμφάνιση επίσης μου άρεσε με μόνη (έντονη) ένσταση την πρβληματική κατά την άποψή μου μάσκα όλων των Peugeot τα τελευταία χρόνια.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**MINI Countryman, cooper S ALL4 **(oυφ το εγραψα... )
Στην γνωστη εκδηλωση του Σπανου, στην Λ. Συγγρου, ενα μπλε με μαυρες ζαντες, με στανταρ
αναρτηση, χειροκινητο κιβωτιο, ανεβοκατεβαινοντας την Συγγρου και γυρνωντας απο την γεφυρα που κανει δεξια
για Αμφιθεας. (εκει πιεσα λιγο με 3η... )
Ειχα τον χρονο πριν βεβαιως, να το περιεργαστω μεσα στην εκθεση, ενα ιδιο μοντελο, με παρομοιο εξοπλισμο.
Χωροι εξαιρετικοι για 4μετρα αυτοκινητο (βοηθαει το σχημα κουτιου αρκετα...), και εξυπνη εκμεταλλευση των πισω χωρων με συρομενα καθισματα, και μεταβλητη επισης κλιση της πλατης αυτων.
Ποιοτητα υλικων αρκετα καλη, υπηρχε συνοχη στην επιλογη αυτων, και η συναρμογη, επισης σε καλα επιπεδα για το κοστος/χαρακτηρα αυτοκινητου, συνολικα σαφως καλυτερη κατα την γνωμη μου απο του μικρου cooper S.
Χωρος αποσκευων ικανοποιητικος για 4 ατομα πιστευω, στα 350λιτρα, τα οποια μπορουν να φτασουν μεχρι 1170, αν αναδιπλωθουν τα πισω καθισματα πληρως...
Θεση οδηγησης αρκετα καλη, ολες οι ρυθμισεις διαθεσιμες, αναπαυτικα και με καλη πλευρικη στηριξη καθισματα.
(τα εξτρα με δερμα/υφασμα, στα 730ευρω περιπου, αλλα πολυ ομορφα, πιο ωραια απο του Cooper S. )
H ορατοτητα αρκετα καλη μεχρι το πλαι πισω, πισω ειναι λιγο περιορισμενη.
Ενιωθα οτι καθομαι σε ενα υπερυψωμενο station, κατι που δειχνει αναμενομενο, κοιτωντας το αυτοκινητο, απ' εξω.
Ξεκινωντας, το τιμονι ηταν αρκετα βαρυ και αρκετα πληροφοριακο, με καλη αισθηση γενικα για τον τυπο/στυλ του αμαξωματος. Δυναμη αρκετη απο τις ηδη 1,500σαλ περιπου, οχι η αισθηση του 'φουσκωματος' που σου βγαζει το cooper S,
αλλα αρκετη για να θεωρηθει το αυτοκινητο αρκουντως γρηγορο, σε καθε περιπτωση.
Οι κλισεις του περιορισμενες σχετικα, με σφιχτη αισθηση αλλα οχι σε σημειο κουραστικο.
Προσωπικα θα επελεγα ακριβως την εκδοση που οδηγησα, με την στανταρ αναρτηση και στανταρ επισης διαστασεις τροχων (205/55/17). Η σπορ αναρτηση πιστευω ειναι μονο για αυτους που θα θελουν να κινουνται ΜΟΝΟ σε γρηγορους ρυθμους οπως
ταιριαζει περισσοτερο στο μικρο cooper S.
Σε ενα σημειο που μπορουσα να πιεσω λιγο, η κατευθυντικοτητα διατηρηθηκε στο επακρο, δεν αντιληφθηκα σπιναρισμα,
-ενα λαμπακι αναβοσβηνε παντως- και σε αποτομο αφημα του γκαζιου, η ουρα ξεκολλησε ελαχιστα, τοσο ακριβως ωστε να βοηθησει στην καλυτερη τοποθετηση στην στροφη.
Επιστρεφοντας, καναμε ενα υπολογισμο, 'χτιζοντας' το αυτοκινητο στα δικα μου γουστα, οπου με εξτρα, τα xenon, τιμονι πολλ/λων λειτουργιων, Chromeline εσωτερικο πακετο , μαυρη εσωτερικη οροφη, φιμε πλαινα πισω κρυσταλλα και πισω του πορτμπαγκαζ, εξτρα σπορ καθισματα με δερμα/υφασμα, Sport button (το χρεωνει 150ευρω... ), αισθητηρα βροχης, μεταλλικο χρωμα, με το κλειδι στο χερι, το κοστος πηγε στα 34,300ευρω, συμπεριλαμβανομενης εκπτωσης 1,600ευρω και με τον μισο φορο πολυτελειας υπολογισμενο (κατα 90% θα ισχυει μεχρι λιγο πριν το τελος του ετους μαζι με αυξηση οριου της φορολογησης απο 15κ εργοστασιακης σε 20κ ή και 25κ...).
Η βασικη τιμη του, ΜΕ (100%) υπολογισμενο τον φορο πολυτελειας σημερα ειναι 32,750ευρω με αρκετα καλο επιπεδο εξοπλισμου...
Δειχνει σε μια πρωτη ματια αλμυρουτσικη, αλλα σαφως προκειται για ενα καλυτερο Value for money, σε σχεση με το μικρο cooper S , και ουσιαστικα, εχουμε να κανουμε με ενα οδηγοκεντρικο και γρηγορο Crossover μηκους 4μετρων, κατι που γενικα ελειπε μεχρι στιγμης απο την αγορα.Ρε συ αυτό έχει αρχίσει και μου αρέσει...
Su-βλακίαση έχω πάθει -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ρε συ αυτό έχει αρχίσει και μου αρέσει...
Su-βλακίαση έχω πάθειΑν δεν ειχα απωθημενο για κατι σπορτιφ 3πορτο, χαμηλο, και ειχα 35κ
Πιθανοτατα να το χτυπαγα. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ρε συ αυτό έχει αρχίσει και μου αρέσει...
Su-βλακίαση έχω πάθειΑν δεν ειχα απωθημενο για κατι σπορτιφ 3πορτο, χαμηλο και Scirocco και ειχα 35κ
Πιθανοτατα να το χτυπαγα.Fixed
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ρε συ αυτό έχει αρχίσει και μου αρέσει...
Su-βλακίαση έχω πάθειΑν δεν ειχα απωθημενο για κατι σπορτιφ 3πορτο, χαμηλο και Scirocco και ειχα 35κ
Πιθανοτατα να το χτυπαγα.Fixed
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αφού όλοι στα SUVλάκια θα καταλήξετε....Θελω ενα ML οδηγησα ενα ΜL350 ενος γνωστου
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Αφού όλοι στα SUVλάκια θα καταλήξετε....Βρε ουστ...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αφού όλοι στα SUVλάκια θα καταλήξετε....
Θελω ενα ML οδηγησα ενα ΜL350 ενος γνωστου
Ναι, το άτιμο είναι πολύ καλό.... και το 7τάχυτο κιβώτιο χάρμα!
-
mx - 5 nc rc (roadster coupe, με σκληρή οροφή δλδ) 1.8
Σε χαλαρή βόλτα στον περιφερειακό θεσσαλονίκης με ολίγη από στενά ημιαστικά δρομάκια και πόλη.
-
Εσωτερικό: Η θέση οδήγησης είναι πολύ ωραία. Κάθεσαι χαμηλά, με το κεντρικό τούνελ να σε αγκαλιάζει και με τον επιλογέα σε πολύ βολική θέση. Η ορατότητα προς τα εμπρός είναι καλή και αστεία καλή όταν γυρνάς το κεφάλι και κοιτάς μέσα απ το τζαμάκι που βρίσκεται 20 εκατοστά απ΄τα μούτρα σου. Θα θελα τη στεφάνη του τιμονιου λίγο πιο χοντρή. Τα πλαστικά και λοιπά μπουρζουαζίδικα μου φάνηκαν μια χαρά. Σε άλλους δεν αρέσουν λέει, γιατί δεν είναι μαλακά. Μου είναι αδιάφορο το θέμα. Τα καθίσματα είναι αφύσικα στενά, σε σημείο να σε ενοχλεί λίγο. Και δεν είμαι χοντρός ή χοντροκώλης. Με το ύψος μου δεν είχα κανένα πρόβλημα (1,82; ).
Τρομερή η αίσθηση της ανοιχτής οροφής. Δεν θα την ανεβαζα ποτέ. Με καμιά 12αριά βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και ταχύτητες μέχρι και 110 δε νιώθει παρά ένα ξυρισματάκι στο τριχωτό της κεφαλής σου, έτσι για να σε κρατάει ξύπνιο.
Δυνατός ο ήχος απ το μοτέρ (δεν κατάλαβα γιατί χρειάζεται τόσο) και ενοχλητικός απ τα λάστιχα. -
Μοτέρ μπλα μπλά: Δεν το πίεσα και ιδιαίτερα. Φαίνεται να ανεβάζει πρόθυμα στροφές, τουλάχιστον μέχρι τις μεσαιο-υψηλές. Έχει πολύ καλή απόκριση στο γκάζι, από το πρώτο χιλιοστό της διαδρομής του πεντάλ, σε σημείο που να χρειάζεται συνήθεια. Δεν έχει τρομερό γκάζι, αλλά φαίνεται ότι δεν σε αφήνει ξεκρέμαστο πουθενά ή να σε ενοχλεί η έλλειψη δύναμης.
-
Κιβώτιο: Δεν κατάλαβα από κλιμάκωση κλπ σε αυτή την διαδρομή. Πάντως είναι αρκετά 'αντρικό', ο επιλογέας θέλει δύναμη για να τον κατευθυνεις, δεν αλλάζει με την επαναφορά απ τα ελατήρια και ψιλοσκαλώνει κιόλας.
-
Φρένα: Κατάλαβα ότι τους λείπει το αρχικό bite και ότι είναι προοδευτικά. Δε νομίζω να είναι κάτι το τρομερό, αλλά δεν είμαι σίγουρος κιόλας.
-
Στο δρόμο: Σε ρυθμούς βόλτας είναι πολύ ευχάριστο. Καταλαβαίνεις τι γίνεται στο δρόμο, καμία σχέση με τα αναίσθητα euro-boxes χωρίς να σε κουράζει κιόλας. Μια χαρά ποιότητα κύλισης. Δεν είναι και χνουδωτό συννεφάκι, αλλά δεν ενοχλεί κάτι όταν περνάς από ανωμαλίες. Δεν νιώθεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο που του λείπει το καπάκι. Διαπιστώθηκε ότι γυρνάει εύκολα την ουρίτσα του σε γλιστερό οδόστρωμα και διορθώνει και μόνο του, με την στοιχειώδη προσοχή. Σε ανεβασμένους ρυθμούς δεν δοκίμασα, αλλά δε νομίζω να επιφυλάσσει δράματα.
-
Συνολικά πολύ ευχάριστο αυτοκίνητο, απ αυτά που σε κάνουν να νιώθεις ότι οδηγείς και όχι ότι μετακινείς έναν κουβά. Αν αξίζει τα λεφτά του ως καινούριο δεν το ξέρω, πάντως σαν μτχ είναι απλά εξαιρετική επιλογή.
nc f/l 2.0 σε 1-2 χρόνια φερμένο απ έξω για να πληρώνουμε τέλη με τις εκπομπές ρύπων...
εδιτ: διορθωση τραγικού λάθους
-
-
Ωραία περιγραφή, αλλά με ένα συνταρακτικό λάθος ...
Δεν οδήγησες mx - 5 nb rc αλλά NC.
-
Ειχα κανονισει απο χθες ενα test drive στο Polo 1,2 tsi... Παω λοιπον σημερα το πρωι στη VW και μου λενε οτι θα μου δωσουν το Golf με αυτον τον κινητηρα.. Ο πωλητης δεν ηρθε μαζι μου, μου ειπε να οδηγησω οσο χρειαστει και θα με επαιρνε εκεινος τηλεφωνο αν ειχε περασει αρκετη ωρα...
Το Golf αυτο λοιπον ηταν μαυρο, γυμνο απο αποψη εξοπλισμου (trendline νομιζω).. Ειχε μια ενδειξη αλλαγης ταχυτητας (και τι ταχυτητα ειχα μεσα!!) με την οποια κολλησα οχι τοσο για τη χρησιμοτητα της αλλα για την υπαρξη της σαν gadget...
Τελος παντων παμε στον κινητηρα
Μεχρι τις 1.500 + στροφες αισθανομουν οτι υπαρχει μια σχετικη υστερηση αλλα μετα ο κινητηρας δουλευε σαν ενας πολυ καλος ατμοσφαιρικος. Στις προσπερασεις μου φανηκε παραπανω απο επαρκες ενω και στην εθνικη μπορεις να πας με γρηγορες ταχυτητες (150 π.χ.) και πολυ ανετα παραπανω!!!
Ο καιρος (πολλη βροχη) μου εδειξε οτι το αυτοκινητο σε αποτομες στροφες κραταει εξαιρετικα. Το τιμονι του μου φανηκε ιδιο με του Octavia μονο που αυτο στις χαμηλες ταχυτητες ειναι πολυ πιο ελαφρυ. Αυτο ειναι πολυ καλο για μες την πολη (κατι που το διαπιστωσα). Αντιθετα για σπορ οδηγηση δεν εμπνεει (οπως π.χ. το Fiesta, με το οποιο ομως ειναι σε αλλη κατηγορια). Μεγαλο φαουλ οτι δεν εχει χειριστηρια
Πολυ καλο το ηχοσυστημα του (στο like a G6 εδειξε πολυ καλο προσωπο )
Καταναλωση τη μηδενησα πριν ξεκινησω και στο τελος μου εδειξε 8,9 lt! με οδηγηση στην Εγνατια και κινηση μες την πολη.
Εν ολιγοις μου αρεσε η ανεση που παρειχε, οι χωροι του, το κιβωτιο του και ο κινητηρας
Μετα το td πηγα στον πωλητη και μολις τον ρωτησα για τιμες καταλαβα οτι απο χθες ηθελε μαλλον να μου πουλησει Golf και οχι Polo. Για βασικη εκδοση μου ειπε οτι το Golf ειχε 18.600 € με το κλειδι στο χερι ενω για το Polo καπου στα 16.000. Και τοτε λεει οτι στην τιμη του Polo το σκεφτεσαι και για Golf...
Αν θα το επαιρνα το Golf 1,2 t? Σιγουρα αν θα ειχε πιο ενδιαφερον οδηγικο χαρ/ρα, κατι παραπανω στο σχεδιασμο του και πιο φθηνο (20.000€μου φαινονται πολλα για 105 αλογα οταν το Astra με τα 140 εχει 20.050)
Οταν μπηκα μετα στο Fiesta μου μου φανηκε πολυ σκληρο.... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ειχα κανονισει απο χθες ενα test drive στο Polo 1,2 tsi... Παω λοιπον σημερα το πρωι στη VW και μου λενε οτι θα μου δωσουν το Golf με αυτον τον κινητηρα.. Ο πωλητης δεν ηρθε μαζι μου, μου ειπε να οδηγησω οσο χρειαστει και θα με επαιρνε εκεινος τηλεφωνο αν ειχε περασει αρκετη ωρα...
Το Golf αυτο λοιπον ηταν μαυρο, γυμνο απο αποψη εξοπλισμου (trendline νομιζω).. Ειχε μια ενδειξη αλλαγης ταχυτητας (και τι ταχυτητα ειχα μεσα!!) με την οποια κολλησα οχι τοσο για τη χρησιμοτητα της αλλα για την υπαρξη της σαν gadget...
Τελος παντων παμε στον κινητηρα
Μεχρι τις 1.500 + στροφες αισθανομουν οτι υπαρχει μια σχετικη υστερηση αλλα μετα ο κινητηρας δουλευε σαν ενας πολυ καλος ατμοσφαιρικος. Στις προσπερασεις μου φανηκε παραπανω απο επαρκες ενω και στην εθνικη μπορεις να πας με γρηγορες ταχυτητες (150 π.χ.) και πολυ ανετα παραπανω!!!
Ο καιρος (πολλη βροχη) μου εδειξε οτι το αυτοκινητο σε αποτομες στροφες κραταει εξαιρετικα. Το τιμονι του μου φανηκε ιδιο με του Octavia μονο που αυτο στις χαμηλες ταχυτητες ειναι πολυ πιο ελαφρυ. Αυτο ειναι πολυ καλο για μες την πολη (κατι που το διαπιστωσα). Αντιθετα για σπορ οδηγηση δεν εμπνεει (οπως π.χ. το Fiesta, με το οποιο ομως ειναι σε αλλη κατηγορια). Μεγαλο φαουλ οτι δεν εχει χειριστηρια
Πολυ καλο το ηχοσυστημα του (στο like a G6 εδειξε πολυ καλο προσωπο )
Καταναλωση τη μηδενησα πριν ξεκινησω και στο τελος μου εδειξε 8,9 lt! με οδηγηση στην Εγνατια και κινηση μες την πολη.
Εν ολιγοις μου αρεσε η ανεση που παρειχε, οι χωροι του, το κιβωτιο του και ο κινητηρας
Μετα το td πηγα στον πωλητη και μολις τον ρωτησα για τιμες καταλαβα οτι απο χθες ηθελε μαλλον να μου πουλησει Golf και οχι Polo. Για βασικη εκδοση μου ειπε οτι το Golf ειχε 18.600 € με το κλειδι στο χερι ενω για το Polo καπου στα 16.000. Και τοτε λεει οτι στην τιμη του Polo το σκεφτεσαι και για Golf...
Αν θα το επαιρνα το Golf 1,2 t? Σιγουρα αν θα ειχε πιο ενδιαφερον οδηγικο χαρ/ρα, κατι παραπανω στο σχεδιασμο του και πιο φθηνο (20.000€μου φαινονται πολλα για 105 αλογα οταν το Astra με τα 140 εχει 20.050)
Οταν μπηκα μετα στο Fiesta μου μου φανηκε πολυ σκληρο....8.9 λίτρα δεν είναι πολλά .Τόσα καίω εγώ εντός πόλης μόνο κι έχω 1.6 ατμόσφαιρα
Και κάτι που συμφωνώ απόλυτα.Είναι πολύ ακριβό(Megane Privilege 1.4tce παίρνεις με τόσα τώρα που τρέχει προσφορά και σου μένουν κιόλας περίπου 1500 ευρώ αν δεν κάνω λάθος)
Φιλικά -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Οταν μπηκα μετα στο Fiesta μου μου φανηκε πολυ σκληρο....Γιατί ... άλλη κατηγορία και άλλο στήσιμο το Fiesta.
Αν έμπαινες μετά στην Octavia σας θα ένιωθες και καλύτερα με την άπλα της και την άνετη ανάρτηση της. -
Πραγματικα παντως Cosneo το Golf μου φανηκε ενα μικροτερο Octavia... Σχεδον ολα τα χειριστηρια ηταν εκει που τα ηξερα απο την Octy. Μονο οι διακοπτες για τα παραθυρα μου φανηκαν σε λιγο περιεργο σημειο...
Ορεστη συμφωνω και γω με το παραδειγμα σου αλλα για το Coupe Επισης τα λιτρα ειναι καπως πολλα γιατι το παταγα καπως και το test drive εγινε μες την πολη κυριως -
H ξαδέφη μου έχει μεγκαν κουπε 1600 κυβικά και μου λέει ότι καίει. Καίει αρκετά. Είμαι σίγουρος πως καίει παραπάνω από το 1.2 TSi. Της τα έλεγα εγώ να πάρει το TCe αλλα φοβόταν τα τούρμπο. Θα χε και γκάζι όμως..
Αν στις ίδιες συθήκες μέτραγες μεγκάν ατμοσφαιρικό σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση σύμφωνα με τις δικές μου παρατηρήσεις
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
H ξαδέφη μου έχει μεγκαν κουπε 1600 κυβικά και μου λέει ότι καίει. Καίει αρκετά. Είμαι σίγουρος πως καίει παραπάνω από το 1.2 TSi. Της τα έλεγα εγώ να πάρει το TCe αλλα φοβόταν τα τούρμπο. Θα χε και γκάζι όμως..Αν στις ίδιες συθήκες μέτραγες μεγκάν ατμοσφαιρικό σίγουρα θα είχε μεγαλύτερη κατανάλωση σύμφωνα με τις δικές μου παρατηρήσεις
Κοίτα κι εγώ αν το πλακώσω μέσα στην πόλυ φτάνω 9.5 προς 10 άνετα πράγμα που κατά την γνώμη μου δεν έχει λογική(το να πηγαίνεις δηλαδή σε αστικό περιβάλον κοφτιάζοντας) αλλά με φυσιολογικούς εντός πόλης ρυθμούς είμαι στα 8.5 προς 8.8.Και το τονίζω ότι μετράω αποκλειστικά εντός πόλης χωρίς Αττική οδό κλπ.
Τώρα αν είχε και εγνατία μέσα δεν νομίζω το ατμοσφαιρικό 1.6 να έκαιγε τόσο παραπάνω(νομίζω ούτε μισό λίτρο δεν θα ήταν η διαφορά) αλλά δεν ξέρω ακριβώς πως οδηγάει ο Focusman91 άρα ότι συμπέρασμα και να βγάλω μάλλον θα αιωρείται στο κενό.
Οδήγησα....