-
250 ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ. Το πλάτος του πέλματος στα λάστιχα δρόμου λήγει πάντα σε 5. Μήπως εννοείς 205; Για ξαναδές το... 235 φοράει το Focus RS!
-
Ο δαίμων του πληκτρολογίου.
Λέω κι εγώ, γιατί συγκλονίστηκε τόσο ο kyr80!Κύριε κύριε, in my defense το είχα γράψει πάνω κανονικά...
-
Μετά από 20 μήνες χρήσης και 33000 διανυθέντα χιλιόμετρα με τα Bridgsestone Potenza RE050A σε 225/45/R17 91V φορεμένα σε Opel Astra GTC 1.8, κι ενώ εκτιμώ πως μέσα στο επόμενο 6μηνο θα πρέπει να προβώ σε αλλαγή (τα ίδια φορούσε και από τη μάνα του και τα κράτησα για 47250χλμ ή 3,5 χρόνια), θα ήθελα τις προτάσεις σας στην κατηγορία. Ενώ την πρώτη φορά ήμουν πιο ξεκάθαρα υπέρ της εκ νέου επιλογής του συγκεκριμένου ελαστικού το οποίο πλήρωσα, ειρήσθω εν παρόδω, πανάκριβα (660 ευρώ με βαλβίδες το Φλεβάρη του 2009 ), σήμερα δεν έχω την ίδια άποψη, δεδομένου ότι από την εμπειρία μου των 80+ χιλιάδων χιλιομέτρων χρήσης, το ελαστικό, ενώ στο ταξίδι σε στεγνό, σε ταχύτητες της τάξης των 140-180χλμ/ώρα, εν γένει συμπεριφέρεται πολύ καλά σε μέτριο προς καλό οδόστρωμα (από άποψη ολισθηρότητας), σε ολισθηρό οδόστρωμα γλυστράει όχι αμελητέα κάποιες φορές, όπως επίσης κι εντός πόλης, σε μικρές ταχύτητες ανεξαρτήτως ποιότητας οδοστρώματος (το οποίο έτσι κι αλλιώς μέσα στην πόλη είναι γενικά απαράδεκτο).
Η χρήση που επιφυλάσσεται στα ελαστικά είναι 70% ταξίδια εκτός πόλης, 30% πόλη, για διαδρομές συνήθως των 10 χλμ κάθε φορά. Επιθυμία μου βασικά το καλό κράτημα, handling και καλή συμπεριφορά στο φρενάρισμα, κυρίως σε στεγνό οδόστρωμα. Δε με ενδιαφέρει η άνεση ή ο θόρυβος κύλισης, αν είναι σε βάρος των παραπάνω. Επιπλέον, θα ήθελα τα ελαστικά να αντέχουν (να μην είναι για πέταμα) μετά από διάνυση της τάξης των 40.000χλμ (περίπου 2-2,5 χρόνια χρήσης).
Δυστυχώς δεν έχω μέχρι τώρα διαμορφώσει κάποια αξιόπιστη άποψη δεδομένου ότι από site χρηστών του εξωτερικού, φαίνεται πως τα Potenza 050A ικανοποιούν τα ζητούμενά μου, σε αντίθεση με τις δικές μου εμπειρίες, βέβαια σε οδοστρώματα άλλων χωρών .
Αναμένω τις προτάσεις σας. -
Σε διάσταση 215/45/17 έχω τα RE050A για 2 μήνες περίπου τώρα.
Γενικά δε διαφωνώ με τα συμπεράσματά σου αλλά ο κύριος λόγος που τα προτίμησα είναι τα ενισχυμένα πλαϊνά, η σπορ αίσθηση και η πληροφόρηση στο τιμόνι που δίνουν. Επίσης μου έκανε εντύπωση η πολύ καλή απόδοση στο βρεγμένο.
Πριν είχα Hankook τα οποία ήταν άριστο ελαστικό τουλάχιστον στο στεγνό πλην όμως είχαν 'καταστρέψει' τον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου όντας πολύ μαλακά.
Ακόμα καλύτερες εντυπώσεις είχα με το Pirelli Pzero Nero το οποίο είχε και πάρα πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση αλλά μόλις αρχίσουν και φθείρονται αισθητά, η απόδοσή τους είναι απογοητευτική.
-
Ο χρήστης DimitrisTS έγραψε:
.....Ακόμα καλύτερες εντυπώσεις είχα με το Pirelli Pzero Nero το οποίο είχε και πάρα πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση αλλά μόλις αρχίσουν και φθείρονται αισθητά, η απόδοσή τους είναι απογοητευτική.Τα επόμενά μου ελαστικά είναι αυτά......όταν λες 'φθείρονται αισθητά', τι εννοείς? Πόσα ΚΜ χρήσης ή ακόμα καλύτερα, πόσο πάχος πέλματος??
Σε τι αμάξι τα είχες??
-
Καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε όταν λέμε για διάρκεια για το αν μιλάμε για φθορά ή απόδοση γιατί δεν συμβαδίζουν πάντα. Μου έχει δοθεί η εντύπωση ότι στα πιο φτηνά ελαστικά η απόδοση πέφτει σχετικά νωρίτερα από τη φθορά ενώ στα πιο επώνυμα η απόδοση κρατάει για μεγαλύτερο μέρος της φθοράς. Έχει σημασία δηλαδή κάποιος να αποφασίσει αν θα τα κρατάει μέχρι την φθορά ή μέχρι την σαφή πτώση απόδοσης που συνήθως προηγείται. Πάντως για λάστιχο (υπερ)υψηλών επιδόσεων θεωρώ τα 40.000χλμ φθοράς ικανοποιητική διάρκεια.
Στα χλμ που θα αντέξει ένα ελαστικό παίζει μεγάλο ρόλο όχι μόνο το λάστιχο αλλά και η χρήση. Η επιθετικότητα του οδηγού, το βάρος του οχήματος και φορτίων, το φούσκωμα και η άσφαλτος (καλή άσφαλτος=μεγαλύτερη τριβή=μικρότερη διάρκεια).
Βοηθάει η αλλαγή μπρος πίσω κάθε 10.000 (ίσως 15000 στα πισωκίνητα). Για ίδια χλμ ο χρόνος επίσης μετράει αρνητικά.
Τα σχόλια περί ελαστικών στα ξένα sites σπάνια έχουν κάποια συνάφεια με τα αντίστοιχα χρηστών στην Ελλάδα. Αυτό θεωρώ ότι οφείλεται στο ότι στους λείους δρόμους μας στηριζόμαστε σε μεγαλύτερο βαθμό στη χημική πρόσφυση αφού υστερεί η μηχανική. Η συνταγή ελαστικού για να πάει καλά στην Ελλάδα οφείλει να είναι διαφορετική... Οι βουλκανιζατεράδες θα μπορούσαν να αποτελέσουν τους πιο σωστούς πληροφοριοδότες αν μπορούσαν να είναι αντικειμενικοί... αλλά αυτό δεν γίνεται... Έτσι αν και συμβουλεύομαι τα ξένα sites τελικά δίνω περισσότερη σημασία στα εμπειρικά σχόλια άλλων στο παρόν ή σε άλλα σχετικά θέματα. -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.....Ακόμα καλύτερες εντυπώσεις είχα με το Pirelli Pzero Nero το οποίο είχε και πάρα πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση αλλά μόλις αρχίσουν και φθείρονται αισθητά, η απόδοσή τους είναι απογοητευτική.
Τα επόμενά μου ελαστικά είναι αυτά......όταν λες 'φθείρονται αισθητά', τι εννοείς? Πόσα ΚΜ χρήσης ή ακόμα καλύτερα, πόσο πάχος πέλματος??
Σε τι αμάξι τα είχες??
Εννοώ προς το τέλος της ζωής τους οπότε δεν αποτελεί και μεγάλο μειονέκτημα εκτός και αν συνηθίζεις να τα λιώνεις πριν τα αλλάξεις.
Τα φορούσα σε μια Lexus IS200 (πισωκίνητο, 1500+ κιλά)
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.....Ακόμα καλύτερες εντυπώσεις είχα με το Pirelli Pzero Nero το οποίο είχε και πάρα πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση αλλά μόλις αρχίσουν και φθείρονται αισθητά, η απόδοσή τους είναι απογοητευτική.
Τα επόμενά μου ελαστικά είναι αυτά......όταν λες 'φθείρονται αισθητά', τι εννοείς? Πόσα ΚΜ χρήσης ή ακόμα καλύτερα, πόσο πάχος πέλματος??
Σε τι αμάξι τα είχες??
εχει τοσα λαστιχα, αυτο θα βαλεις;;;
-
Ο χρήστης DimitrisTS έγραψε:
Εννοώ προς το τέλος της ζωής τους οπότε δεν αποτελεί και μεγάλο μειονέκτημα εκτός και αν συνηθίζεις να τα λιώνεις πριν τα αλλάξεις.
Τα φορούσα σε μια Lexus IS200 (πισωκίνητο, 1500+ κιλά)
Thanks, και το δικό μου στα ίδια είναι (πισωκίνητο, 1550Kg).....
εχει τοσα λαστιχα, αυτο θα βαλεις;;;
Ναι αυτά, είναι ήδη έτοιμα στην αποθήκη και περιμένουν.........300€ κόστος η 4άδα από φίλο......καινούργια φυσικά.....
-
Τι λάστιχα είναι τα Premium Contact 2 και τα Μichelin PE2 σκληρά,μαλακά ή μέτρια? Σκέφτομαι τα Continental Premium Contact 2 για OPEL CORSA C SPORT 1.4, τα Μichelin PE2 νομίζω ότι είναι μαλακά ή κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης locos έγραψε:
Τι λάστιχα είναι τα Premium Contact 2 και τα Μichelin PE2 σκληρά,μαλακά ή μέτρια? Σκέφτομαι τα Continental Premium Contact 2 για OPEL CORSA C SPORT 1.4, τα Μichelin PE2 νομίζω ότι είναι μαλακά ή κάνω λάθος?Και τα 2 ειναι μαλακα λαστιχα και πολυ καλα για τους ελληνικους δρομους.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Τι λάστιχα είναι τα Premium Contact 2 και τα Μichelin PE2 σκληρά,μαλακά ή μέτρια? Σκέφτομαι τα Continental Premium Contact 2 για OPEL CORSA C SPORT 1.4, τα Μichelin PE2 νομίζω ότι είναι μαλακά ή κάνω λάθος?
Και τα 2 ειναι μαλακα λαστιχα και πολυ καλα για τους ελληνικους δρομους.
Πιο σπορτιφ το μισελεν θα ελεγα
-
Δηλαδή με τα πεζοδρόμια που ψιλοανεβαίνω και γενικά καταπονώ λίγο τα λάστιχα θα έχω πρόβλημα που σκέφτομαι να πάρω τα Continental Premium Contact 2? Στην αρχή σκεφτόμουν τα Pirelli Cinturato P6 που είναι πιο σκληρό λάστιχο, αλλά νομίζω ότι τα Continental είναι λίγο καλύτερα, τι να κάνω?
-
Να κάνω και εγώ μια ερώτηση!!! Καμωνόμαστε ότι εδώ μέσα μαζευόμαστε άνθρωποι που προσπαθούν τουλάχιστον να είναι σωστοί οδηγοί και να μην κάνουν όσα στραβά και ανόητα βλέπουμε καθημερινά γύρο μας. Πότε χρειάζεστε να σκαρφαλώνετε πεζοδρόμια; Αν όχι για παράνομο παρκάρισμα τότε γιατί; Ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια έχω να κάνω αυτό το πράγμα. Εξάλλου ότι ελαστικά και να βάλεις άμα είναι καθημερινή σου συνήθεια κάπου θα τα κόψεις τα λινά στο τέλος.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το δικό μου, πιο βαρύ volvo v50 1.8, από το εργοστάσιο, φόραγε 205/55/16 91Wpirelli p7000 .....
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πότε χρειάζεστε να σκαρφαλώνετε πεζοδρόμια; Αν όχι για παράνομο παρκάρισμα τότε γιατί; Ειλικρινά δεν μπορώ να θυμηθώ πόσα χρόνια έχω να κάνω αυτό το πράγμα.Κι άλλους έχω ακούσει με παρόμοια απορία, οπότε αφορμή λαμβάνοντας, να πω ότι υπάρχουν περιοχές όπου το παρκάρισμα επάνω στο πεζοδρόμιο(η μία πλευρά) είναι κάτι το σύνηθες και φυσιολογικό και αποδεκτό από τους κατοίκους σε βαθμό που κάτι άλλο πχ εάν δεν ανεβείς στο πεζοδρόμιο θα προκαλέσεις πρόβλημα στη κυκλοφορία ή θα πρέπει να πας κάπου μακρυά, ώστε να παρκάρεις κανονικά. Οπότε για μένα τουλάχιστον η αντοχή στα πεζοδρόμια είναι παράγοντας επιλογής.
-
Εκεί που δουλεύω δεν είναι υπάρχει ράμπα με τσιμέντο για να ανέβεις στο πάρκινγκ (περνώντας από το πεζοδρόμιο)γιατί είναι πάνω σε κεντρικό δρόμο και αναγκαστικά δεν ανεβαίνεις και με την ησυχία σου, αυτό με προβληματίζει για το τι ελαστικό να βάλω τώρα έχω τα Pirelli P6 τα παλιά. Έχω ζήσει χρόνια στο εξωτερικό και ξέρω τι σημαίνει να ακολουθείς του νόμους.
-
Και τωρα μια κλασικη ερωτηση : Ποσα χιλιομετρα χρειαζονται για να στρωθουν τα καινουργια λαστιχα ?
-
Πολύ σημαντικό για την ασφαλή ανάβαση στα πεζοδρόμια είναι εκτός από την αποφυγή βίας και η επαρκής πίεση αέρα του ελαστικού. Σε παραμελημένο από αέρα ελαστικό κάθε ανέβασμα πεζοδρομίου είναι κακοποίηση του σκελετού αλλά και του πέλματος.
-
Ο χρήστης nippon έγραψε:
Και τωρα μια κλασικη ερωτηση : Ποσα χιλιομετρα χρειαζονται για να στρωθουν τα καινουργια λαστιχα ?Περί τα 500.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]