-
Είμαι έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Το budget είναι 11.000-13000 ευρώ.
Βασικά έχω καταλήξει σε τρια μοντέλα, όλα στην έκδοση των 1400 κυβικών.
Το clio με τον 16 βάλβιδο στα 100 άλογα, το 206 στην xt έκδοση με τα 90 άλογα και το getz με τα 82 άλογα.Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικες σας προτάσεις καταρχήν πάνω σε αυτά τα τρία μοντέλα, και αν κάποιος γουστάρει βάζει και άλλο μοντέλο στην κουβέντα.
-
Είμαι έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Το budget είναι 11.000-13000 ευρώ.
Βασικά έχω καταλήξει σε τρια μοντέλα, όλα στην έκδοση των 1400 κυβικών.
Το clio με τον 16 βάλβιδο στα 100 άλογα, το 206 στην xt έκδοση με τα 90 άλογα και το getz με τα 82 άλογα.Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικες σας προτάσεις καταρχήν πάνω σε αυτά τα τρία μοντέλα, και αν κάποιος γουστάρει βάζει και άλλο μοντέλο στην κουβέντα.
-
Είμαι έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά νέου αυτοκινήτου. Το budget είναι 11.000-13000 ευρώ.
Βασικά έχω καταλήξει σε τρια μοντέλα, όλα στην έκδοση των 1400 κυβικών.
Το clio με τον 16 βάλβιδο στα 100 άλογα, το 206 στην xt έκδοση με τα 90 άλογα και το getz με τα 82 άλογα.Θα ήθελα πολύ να ακούσω και τις δικες σας προτάσεις καταρχήν πάνω σε αυτά τα τρία μοντέλα, και αν κάποιος γουστάρει βάζει και άλλο μοντέλο στην κουβέντα.
-
Αν είανι το πρώτο σου αυτοκίνητο, πάρε το τιμιότατο Getz για να βλέπεις τους μηχανικούς της αντιπροσωπείας μια φορά τον χρόνο. Τα γαλλικά είναι καλά για πιο...κοινωνικούς τύπους.
Σοβαρά τώρα, το Getz είναι από τις καλύτερες επιλογές για τα λεφτά του. Ίσως υποσκελίζεται από το 206 ή το Clio στην οδηγική συμπεριφορά, αφού δεν είναι φτιαγμένο για να συγκινεί με την ταχύτητα και το στήσιμό του. Όμως είναι καλοφτιαγμένο, με φθηνό service και με καλή εγγύηση (μάλλον αχρείαστη) και άριστο για χρήση κυρίως εντός πόλης. -
Πάρε Clio...
Aκόμα και στη δύση της καριέρας του,παραμένει το κορυφαίο και πιό ομοιογενές supermini... -
Ακόμα καλύτερα πάρε το Yaris
-
για εμενα θα επρεπε να δεις τα εξης (με σειρα προτιμησης μου)
1.τζάζ
2.Γίαρις
3.Μίκρα
4.κλιό
5.206
6.ΓκέτζΕπίσης, το κόρσα πρεπει να ειναι το καλυτερο στο λογο αποδοση/τιμη, αφου στα 1.4, ειναι το φτηνοτερο, και εχει τα παντα...
-
Clio!
Τό 'χει ένας ξάδερφος μου, πάει πάρα πολύ καλά... -
σφιξου ακομη λιγο και παρε fiesta 1.600..........
-
μπορει να γινομαι λιγο γραφικος αλλα κοιταξες καθολου το suzuki ignis?
παντως αν ειχα να διαλεξω αναμεσα απο τα 3 θα απεκλεια το -206 για το οποιο γενικα δεν εχω ακουσει καλα λογια- και θα επαιζα αναμεσα στο clio kai to getz.
Το getz ειναι κυριως αμαξι πολης με ευχαριστο εσωτερικο περιβαλλον και ομορφουλη σχεδιαστικα. Γενικα ειναι τιμιο για τα λεφτα του και δεν θα σου εμφανιζει το ενα μικροπροβλημα πισω απο το αλλο. Ομως μια φιλη μου που το εχει δυσκολευεται λεει να βαλει την οπισθεν
Το clio εχει καπως πιο σπορτιφ χαρακτηρα και αυτο φαινεται και απο τα αλογα αλλα και απο το γενικο στησιμο του αυτοκινητου. Ειναι σιγουρο οτι θα μπορεις να ταξιδεψεις σε εθνικη με μεγαλυτερη ανεση απο οτι με το getz. Εχει ικανοποιητικους χωρους και γενικα θα το χαρακτηριζα το μικρομεσαιο μικρο
Σε επιπεδο εξοπλισμου δεν τα εχω ψαξει (κ γενικα δεν με πολυενδιαφερει ο εξοπλισμος. Abs kai aircondition να εχει και ειναι ενταξει)
Οσο για τις ζημιες στο αμαξι, οπως του συμπεριφερθεις ετσι θα σου αναταποδωσει. Αν το προσεχεις δεν θα σου βγαλει μεγαλα προβληματα.Υπαρχει και μια εκδοση του getz, h record που υποσχεται αξιοσημειωτες επιδοσεις αλλα ειναι στα 13500 ευρω νομιζω...
Μπορεις φυσικα να ζοριστεις λιγο παραπανω και να παρεις civic type R
Αυτα!
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Πάρε Clio...
Aκόμα και στη δύση της καριέρας του,παραμένει το κορυφαίο και πιό ομοιογενές supermini...ΣΥΜΦΩΝΩ!!!!
-
Καταρχήν ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τις συμβουλές.
Για το 206 και εγω το φοβάμαι κάπως σε σχέση με μικροπροβλήματα και τριξίματα, σίγουρα αποτελεί την καλύτερη σχεδίαση (τουλάχιστον για εμένα). Νομίζω τα γόνατα των πίσω ταλαιπορούνται περισσότερο από τα υπόλοιπα δυο αυτοκίνητα.
Σχετικά με το clio φαίνεται να είναι το πιο αξιόπιστο και υπόσχεται κάποιες συγκινήσεις εκτός πόλης, αλήθεια η renault σε κόστος ανταλακτικών και συμπεριφορά στο service πως θα την κρίνατε από προσπική εμπειρία;
Αυτό που με βάση σε σκέψη με το clio είναι η παλαιότητα του μοντέλου και η άμεση; αλλαγή του. Δε θα είναι και το καλύτερο μετά από μερικούς μήνες να εμφανιστεί ο διαδοχός του στους δρόμους.Όσον αφορά το Getz, παρουσιάζεται αξιόπιστο και ευκολοσυντήρητο με χαμηλό κόστος. Αν δεν κάνω λάθος έχει τον περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο τα 82 άλογα το προβληματίζουν στην εθνική.
Σχετικά με τις πόλοιπες προτάσεις που έγινα συμφωνώ για το jazz, αλλά η honda ξεφεύγει οικονομικά.
Με το micra τελικά είναι θέμα γούστου αν θα το λατρέψεις ή δεν θα σου αρέσει εξωτερικά.
Αναφορικά με το yaris θαυμάζω τα προσόντα του αλλά δεν υστερεί αρκετα σε χώρους πχ με το getz;Το corsa μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτώ και να αποφασίσω, αλήθεια τι θα λέγαται για το ημι-αυτόματο κιβώτιο του easytronic, αξίζει ή τα προβλήματα που δημιουργούνται από τις καθηστερημένες αποκρίσεις, αλλαγές και ενδεχόμενα μηχανικά προβλήμετα ενός τέτοιυ συστήματος θα αποβούν συνολικά σημαντικότερα από την ευκολία που προσφέρει;
Ευχαριστώ για που διαβάσαται και τις δικές μου σκέψεις, για ένα τόσο σύνθετο πρόβλημα.
-
Επειδη η αποφαση ειναι μεγαλη,πρεπει να μην ακους κανεναν μας και να κανεις οπωσδηποτε ενα τεστ drive στα αυτοκινητα που εχεις υπ'οψην.
Οποιο σου ταιριαζει για τον Χ ή Ψ λογο αυτο να αποκτησεις και να μην παρεις καποιο επειδη σου λεω εγω η καποιος αλλος οτι ειναι καλο.Τωρα απο προσωπικη εμπειρια με τις αντιπροσωπειες Ρενω,ειμαι ευχαριστημενος-ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα τις ελαχιστες φορες που επισκεφτηκα το συνεργειο μεσα στα 4,5 χρονια που το εχω...
Το αμαξι δεν εχει βγαλει σχεδον κανενα προβλημα-μικροπραγματα μονο και αυτα λογω σκληρης χρησης.(πραγμα πολυ παραξενο γιατι πολλα κλιο εχουν ασθενειες του τυπου πολλαπλασιαστες/μηχανισμος παραθυρου) εχει κανει 80000χλμ σε ολες τις συνθηκες και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Υγ: Κοιτα και το ignis sport 1,5 (λιγο ακριβοτερο-13900€ αλλα αξιζει...)
-
Ο χρήστης swanson έγραψε:
Όσον αφορά το Getz, παρουσιάζεται αξιόπιστο και ευκολοσυντήρητο με χαμηλό κόστος. Αν δεν κάνω λάθος έχει τον περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο τα 82 άλογα το προβληματίζουν στην εθνική.Στην περίπτωση του Getz, δε θα σε προβληματίσουν τόσο οι 82 ίπποι, όσο η ευπάθεια στους πλάγιους ανέμους, κυρίως λόγω μεγάλου ύψους.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Επειδη η αποφαση ειναι μεγαλη,πρεπει να μην ακους κανεναν μας και να κανεις οπωσδηποτε ενα τεστ drive στα αυτοκινητα που εχεις υπ'οψην.
Οποιο σου ταιριαζει για τον Χ ή Ψ λογο αυτο να αποκτησεις και να μην παρεις καποιο επειδη σου λεω εγω η καποιος αλλος οτι ειναι καλο.Τωρα απο προσωπικη εμπειρια με τις αντιπροσωπειες Ρενω,ειμαι ευχαριστημενος-ποτε δεν ειχα καποιο προβλημα τις ελαχιστες φορες που επισκεφτηκα το συνεργειο μεσα στα 4,5 χρονια που το εχω...
Το αμαξι δεν εχει βγαλει σχεδον κανενα προβλημα-μικροπραγματα μονο και αυτα λογω σκληρης χρησης.(πραγμα πολυ παραξενο γιατι πολλα κλιο εχουν ασθενειες του τυπου πολλαπλασιαστες/μηχανισμος παραθυρου) εχει κανει 80000χλμ σε ολες τις συνθηκες και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Υγ: Κοιτα και το ignis sport 1,5 (λιγο ακριβοτερο-13900€ αλλα αξιζει...)
Eίχαμε και εμείς πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές στο clio της μητέρας μου(1.4 16ν),μία όχι και τόσο φθηνή βλάβη Τελικά φαίνεται οτι είναι συνηθισμένο Εκτός απο αυτό κανένα άλλο πρόβλημα.Δεν ισχύει πιά οτι τα γαλλικά είναι τόσο ζημιάρικα που θα είσαι όλη μέρα στο συνεργείο Εχουν βελτιωθεί απίστευτα Τέλος πάντων,φίλε swanson θα σου πρότεινα το clio,που έχει πολύ καλό μοτέρ,κορυφαίο στήσιμο και άνεση,πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και είναι και το ιδανικότερο για μεγάλα ταξίδια στην εθνική
-
Ο χρήστης swanson έγραψε:
Καταρχήν ευχαριστώ για την ανταπόκριση και τις συμβουλές.Για το 206 και εγω το φοβάμαι κάπως σε σχέση με μικροπροβλήματα και τριξίματα, σίγουρα αποτελεί την καλύτερη σχεδίαση (τουλάχιστον για εμένα). Νομίζω τα γόνατα των πίσω ταλαιπορούνται περισσότερο από τα υπόλοιπα δυο αυτοκίνητα.
Αυτό δεν είναι αποκλειστικότητα του 206...
-
κατα τη γνωμη μου αν το θες για την πολη, παρε κατι αυτοματο. αν θες να πηγαινεις και αρκετες εκδρομες (οχι μια το χρονο μονο) παρε χειροκινητο...
-
Ο χρήστης swanson έγραψε:
Αναφορικά με το yaris θαυμάζω τα προσόντα του αλλά δεν υστερεί αρκετα σε χώρους πχ με το getz;
πήγαινε αντιπροσωπεία μπες μέσα και στα δύο και κάτσε πίσω με τέρμα τραβηγμένα πίσω τα μπροστινά καθίσματα. Πιστεύω πως θ'αλλάξεις γνώμη. Στο δικό μου σπάνια κάθεται κάποιος πίσω, αλλά όποιος κάτσει δεν το πιστεύει πόσο χώρο έχει...
Σπύρος
-
μια χαρα χωρους εχει το yaridio............. λιγο ψηλη ειναι η θεση οδηγησης αλλα δεν βαριεσαι..........
σπυρο ποτε παραλαμβανεις την ιταλιδα????/
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
μια χαρα χωρους εχει το yaridio............. λιγο ψηλη ειναι η θεση οδηγησης αλλα δεν βαριεσαι..........σπυρο ποτε παραλαμβανεις την ιταλιδα????/
όποτε βρω τον κολλητό μηχανικό να με φέρει σε επαφή με τον ιδιοκτήτη επιτέλους
Σπύρος
Πρώτο αυτοκίνητο, CLIO-GETZ-206?