-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το μεθάνιο είναι πάρα πολύ βρώμικο καύσιμο. Λερώνει την εισαγωγή.
Βέβαια είναι πάμφθηνο.Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Το είχα ξεχάσει αυτό
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το μεθάνιο είναι πάρα πολύ βρώμικο καύσιμο. Λερώνει την εισαγωγή.
Βέβαια είναι πάμφθηνο.
Χωρίς επιφύλαξε σου γράφω, ότι κολλάει ελατήρια, και οδηγούς βαλβίδων.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Το μεθάνιο είναι πάρα πολύ βρώμικο καύσιμο. Λερώνει την εισαγωγή.
Βέβαια είναι πάμφθηνο.
Χωρίς επιφύλαξε σου γράφω, ότι κολλάει ελατήρια, και οδηγούς βαλβίδων.
Α.Σωστά... αυτό μπορεί να συμβεί στην Ελλάδα ...λόγω κλίματος...
Ενώ στην Ιταλία που εφαρμόζεται μερικά χρόνια, όλα είναι εντάξει... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Το μεθάνιο είναι πάρα πολύ βρώμικο καύσιμο. Λερώνει την εισαγωγή.
Βέβαια είναι πάμφθηνο.
Χωρίς επιφύλαξε σου γράφω, ότι κολλάει ελατήρια, και οδηγούς βαλβίδων.
Α.Σωστά... αυτό μπορεί να συμβεί στην Ελλάδα ...λόγω κλίματος...
Ενώ στην Ιταλία που εφαρμόζεται μερικά χρόνια, όλα είναι εντάξει...
Και το αέριο στην Ιταλία για αυτοκίνητα, λένε ότι δεν κάνει για γκαζιέρες…..
Και προσθετά στην βενζίνη από Κίνα, δεν βάζουν στην Ιταλία.
Και πρόσθετα στο αέριο (ειδική αμπούλα) βάζουν στην Ιταλία, στην Ελλάδα?.
Και ο οργανισμός καταναλωτή δουλεύει στην Ιταλία. Εδώ μας πουλάνε λαχανικά, ποτισμένα με απόβλητα εργοστασίων και βαριά μέταλλα, και ζωντανά που τρώνε σκουπίδια και γάζες νοσοκομείων.Σίγουρα δεν σου έχουν ‘κολλήσει’ δυο από της γεννήτριες, που είχες στα βουνά, για να δουλέψουν οι αντέναις του δικού σου ραδιοφωνικού σταθμού.
Μπας και νομίζεις ότι η μάνα μου με γέννησε όντας παρθένα?.
Ψάχνομε φίλε μου, φύση ανήσυχος, και κάνω και μαλακιες όντας επαγγελματίας. Μα μια φορά την κάθε μια!!!.....
Antonis-team. -
Όλοι ψαχνόμαστε, γι αυτό άλλωστε είμαστε εδώ, για να ανταλλάσσουμε εμπειρίες και γνώσεις.
Όταν λοιπόν το μεθάνιο δουλεύει μια χαρά στην Ιταλία και έχει δημιουργηθεί μια ολόκληρη υποδομή για την εξυπηρέτηση των κατόχων τέτοιων αυτοκινήτων (είτε εργοστασιακών, είτε με μετατροπή) πώς είναι δυνατόν να λέμε τέτοιες ...γενικότητες:...κολλάει ελατήρια, και οδηγούς βαλβίδων
Κι αν όντως σου έχουν κολλήσει σε δικό σου αυτοκίνητο, μπορείς να μας παραθέσεις συγκεκριμένα στοιχεία:
- Μοντέλο κατασκευαστή συστήματος και πιστοποιήσεις που τυχόν έφερε,
- Αυτοκίνητο στο οποίο μπήκε,
- Χιλιόμετρα και χρήση που έκανε,
- κλπ. κλπ.
-
Το φυσικό αέριο πιο βρώμικο καύσιμο από την βενζίνη;
-
Πρόταση για Admin
Καλησπέρα σας κύριοι Administrators του forum!!!
Υπάρχει η δυνατότητα να φτιάξετε ένα καινούργιο κατάλογο στο root με θέμα Υγραέριο όπου εκεί να μπορούμε να φτιάξουμε και υποφαλέκους (συστήματα, αυτοί που έβαλαν υγραέριο, προβλήματα, που να βάλω, κλπ) όπου να μπορούμε να γράψουμε και εμείς που έχουμε άλλα και αυτοί που θέλουν να βάλουν υγραέριο στο αυτοκίνητο???Το υπάρχων θέμα ήδη έχει γίνει πολύ μεγάλο και υπάρχουν δεκάδες θέματα που έχουν θίξει και άλλα τόσα που έχουν λυθεί, διάφορα άλλα με διάφορα είδη καυσίμων (πετρέλαιο, μεθάνιο, κλπ)!!!
Αναμένω κάποια θέση σας
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Το φυσικό αέριο πιο βρώμικο καύσιμο από την βενζίνη;Όχι το ΦΑ, το μεθάνιο παράγεται από απόβλητα και είναι βρώμικο, περιέχει βρωμιές και λερώνει την εισαγωγή.
Δεν καίγεται 'βρώμικα'. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το φυσικό αέριο πιο βρώμικο καύσιμο από την βενζίνη;
Όχι το ΦΑ, το μεθάνιο παράγεται από απόβλητα και είναι βρώμικο, περιέχει βρωμιές και λερώνει την εισαγωγή.
Δεν καίγεται 'βρώμικα'.Natural gas is a gas consisting primarily of methane, typically with 0-20% higher hydrocarbons (primarily ethane)
Το φυσικό αέριο είναι ένα αέριο που αποτελείται κυρίως από το μεθάνιο, και έχει 0-20% άλλους υδρογονάνθρακες (κυρίως αιθάνιο)
Αυτό που λές εσύ είναι το Biogas που και αυτό έχει μεθάνιο.
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Πρόταση για AdminΚαλησπέρα σας κύριοι Administrators του forum!!!
Υπάρχει η δυνατότητα να φτιάξετε ένα καινούργιο κατάλογο στο root με θέμα Υγραέριο όπου εκεί να μπορούμε να φτιάξουμε και υποφαλέκους (συστήματα, αυτοί που έβαλαν υγραέριο, προβλήματα, που να βάλω, κλπ) όπου να μπορούμε να γράψουμε και εμείς που έχουμε άλλα και αυτοί που θέλουν να βάλουν υγραέριο στο αυτοκίνητο???Το υπάρχων θέμα ήδη έχει γίνει πολύ μεγάλο και υπάρχουν δεκάδες θέματα που έχουν θίξει και άλλα τόσα που έχουν λυθεί, διάφορα άλλα με διάφορα είδη καυσίμων (πετρέλαιο, μεθάνιο, κλπ)!!!
Αναμένω κάποια θέση σας
Κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται να γίνει.
-
Έχω συμπληρώσει περίπου 8.500χλμ με LPG τοποθετημένο από τον Μάνθο Σπάθη (Σύστημα Zavolli) και δόξα το Θεό, η μόνη διαφορά που έχω δει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ότι δυσκολεύεται λίγο η μίζα στην εκκίνηση το οποίο θεωρώ ασήμαντο.
Το θέμα σταμάτησε να με ενημερώνει για νέες δημοσιεύσεις από αρχή Αυγούστου και έτσι είχα μείνει περίπου στην σελίδα 60 και μπαίνοντας σήμερα βρέθηκα στην 117. Διάβασα περίπου μέχρι την 69 αλλά δεν αντέχω άλλο. Πριν την σελίδα 60 λοιπόν είχα δει κάπου ότι υπάρχουν εγκαταστάτες που ζητούν έξτρα χρήματα για τα πιστοποιητικά του ΚΤΕΟ.
Εχθές πέρασα από τον Μάνθο (κατόπιν συνεννόησης) και πήρα τα χαρτιά του ΚΤΕΟ χωρίς έξτρα χρέωση.
Η συμπεριφορά πάντως όλων εκεί μέσα είναι υποδειγματική.
Ελπίζω και ο φίλος ο dlag να έχει την ίδια άποψη (δεν αντέχω να διαβάσω όλες τις σελίδες από 69 - 117 για να το διαπιστώσω με τα μάτια μου).
Σήμερα σε μία ώρα πέρασα και το τακτικό ΚΤΕΟ (κλείνω 4ετία 26-10-10) και τον έλεγχο για το Υγραέριο, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Τώρα περιμένω το Χαρτί από το υπουργείο ότι έχει εκδοθεί η καινούρια άδεια για να την πάρω και πάω πίσω την παλιά. -
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Έχω συμπληρώσει περίπου 8.500χλμ με LPG τοποθετημένο από τον Μάνθο Σπάθη (Σύστημα Zavolli) και δόξα το Θεό, η μόνη διαφορά που έχω δει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ότι δυσκολεύεται λίγο η μίζα στην εκκίνηση το οποίο θεωρώ ασήμαντο.+1000000
ετσι είναι κ σε μένα. Δυσκολέυεται στην εκκίνηση, αλλα μόνον όταν το προηγούμενο σβύσιμο εχει απόσταση απο κάποια λεπτά της ωρας εως κάποιες ώρες. Αν πάω το απόγευμα σπίτι μου και το ξαναβάλω μπρός την άλλη μέρα το πρωί, πέρνει κανονικά. Μαλλον δεν θα έχει μείνει υγραέριο στα σωληνάκια.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
Έχω συμπληρώσει περίπου 8.500χλμ με LPG τοποθετημένο από τον Μάνθο Σπάθη (Σύστημα Zavolli) και δόξα το Θεό, η μόνη διαφορά που έχω δει στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι ότι δυσκολεύεται λίγο η μίζα στην εκκίνηση το οποίο θεωρώ ασήμαντο.
+1000000
ετσι είναι κ σε μένα. Δυσκολέυεται στην εκκίνηση, αλλα μόνον όταν το προηγούμενο σβύσιμο εχει απόσταση απο κάποια λεπτά της ωρας εως κάποιες ώρες. Αν πάω το απόγευμα σπίτι μου και το ξαναβάλω μπρός την άλλη μέρα το πρωί, πέρνει κανονικά. Μαλλον δεν θα έχει μείνει υγραέριο στα σωληνάκια.
Aφου ξεκιναει με βενζινη παντα!
-
ναι ξεκινάει, αλλα μέχρι να πάει η βενζίνη και να πάρει μπρός, προσπαθεί να λειτουργήσει με το υγραέριο που έχει απομείνει μέσα απο όταν το έσβυσες.
Οταν το γυρισεις σε βενζινη πριν το κλεισεις, την επομενη φορα θα παρει κανονικα μπροστα.
Οταν το εχεις υγραεριο και το κλεινεις, την επομενη φορα θα παρει δυσκολα μπροστα
Οταν το έχεις υγραέριο και το κλείνεις, την επόμενη μέρα πέρνει κανονικά μπροστα.Κάτι πρέπει να παίζετε με το υγραέριο και την επιστροφή του.
-
Πραγματικα κατι τετοιο δεν γινεται σε μενα. Πρωτη φορα το ακουω.
-
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
ναι ξεκινάει, αλλα μέχρι να πάει η βενζίνη και να πάρει μπρός, προσπαθεί να λειτουργήσει με το υγραέριο που έχει απομείνει μέσα απο όταν το έσβυσες.
Οταν το γυρισεις σε βενζινη πριν το κλεισεις, την επομενη φορα θα παρει κανονικα μπροστα.
Οταν το εχεις υγραεριο και το κλεινεις, την επομενη φορα θα παρει δυσκολα μπροστα
Οταν το έχεις υγραέριο και το κλείνεις, την επόμενη μέρα πέρνει κανονικά μπροστα.Κάτι πρέπει να παίζετε με το υγραέριο και την επιστροφή του.
Μήπως πολύ ζεστός αέρας από το χώρο μηχανής στο MAF και θέλει παρατεταμένη μίζα μέχρι να φέρει φρέσκο δροσερό αέρα;;;
Μήπως και η βενζίνη δεν είναι καλή ώστε ο συνδυασμός να φέρνει τέτοια αποτελέσματα;;; -
Ο χρήστης neotoys έγραψε:
Μήπως πολύ ζεστός αέρας από το χώρο μηχανής στο MAF και θέλει παρατεταμένη μίζα μέχρι να φέρει φρέσκο δροσερό αέρα;;;
Μήπως και η βενζίνη δεν είναι καλή ώστε ο συνδυασμός να φέρνει τέτοια αποτελέσματα;;;για το πρώτο δεν ξερω να σου απαντήσω. δε γνωρίζω.
για το δεύτερο κατηγορηματικά όχι. η βενζίνη είναι ενταξει, γιατι αμα κλεισω τη μηχανη πρίν γυρίσει σε υγραέριο και την ξαναβάλ μπρός, πέρνει αμέσως. και αυτο γίνεται πάντα. με βενζίνη ποτε δεν ειχα τετοιο θεμα. -
Για να πω την αλήθεια δεν έχω προσέξει τι γίνεται όταν το γυρίσω στην βενζίνη λίγο πριν το σβήσω.
Πάντως το φαινόμενο είναι πιο έντονο αν έχω σβήσει και πάω να ξαναβάλω μπροστά σε μικρό χρονικό διάστημα.Πέρασε από το μυαλό μου και μήπως τραβάει ρεύμα και ο εγκέφαλος της zavoli, είναι και 4 ετίας η μπαταρία μου, μπορεί να είναι κοντά στο να τα φτύσει τελείως.
Αυτό να' ναι όλο μας το πρόβλημα! -
Ο χρήστης Hierophant έγραψε:
ναι ξεκινάει, αλλα μέχρι να πάει η βενζίνη και να πάρει μπρός, προσπαθεί να λειτουργήσει με το υγραέριο που έχει απομείνει μέσα απο όταν το έσβυσες.
Οταν το γυρισεις σε βενζινη πριν το κλεισεις, την επομενη φορα θα παρει κανονικα μπροστα.
Οταν το εχεις υγραεριο και το κλεινεις, την επομενη φορα θα παρει δυσκολα μπροστα
Οταν το έχεις υγραέριο και το κλείνεις, την επόμενη μέρα πέρνει κανονικά μπροστα.Κάτι πρέπει να παίζετε με το υγραέριο και την επιστροφή του.
Πραγματικα κατι τετοιο πρεπει να συμβαινει.Και γω που εχω icom jtg το ιδιο κανει η μιζα(μετα ομως απο λιγες ωρες απο το σταματημα,περνει κανονικα)αλλα οχι παντα... Καποιες φορες μετα απο καποια γεμισματα και μεχρι να αδειασω την μπουκαλα η μιζα αρνείται πισματικα να εκινήσει την μηχανη παρα μονο αν δωσω και δευτερη φορα ενω σε αλλα γεμισματα μεχρι αδειασμα κανω εκκινησεις κανονικα... Αυτο με υποψιαζει και για την ποιοτητα του υγραεριου σε καθε γεμισμα.Υποθετω οτι οταν σβηνεις με υγραεριο αφηνει καποια υπολείμματα στον κινητηρα και αναλογα την ποιοτητα που εχει το καυσημο ΄΄βοηθα΄΄ με τον τροπο του καλητερα στην επομενη εκκινηση του κινητηρα
Αυτο που ξερω ειναι οτι σιγουρα κατι παιζεται με την ποιοτητα καυσιμου εκει που βαζω(πρεβεζα)και απο αλλους -
Συμφωνω με χιλια.Η διαφορα στα μειγματα,για θεσσαλονικη τουλαχιστον,ειναι εμφανης.Καμια φορα το φθηνο,ειναι πιο ακριβο...
Υγραεριοκίνηση!