-
Το Duallogic στην λειτουργία του είναι καλό?Αργεί να ανεβάσει και να κατεβάσει?Για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να αφήνεις το γκάζι?
-
O twin air πουλιέται σε Γαλία και Ιταλία. Άντε να δούμε πότε θα έρθει Ελλάδα.
Θα το παραγγείλω απο τους πρώτους...
-
Ψάχνω να δω αν τελικά βάλανε στο twin air την πίσω αντιστρεπτική ράβδο όπως στο abarth και στο ανοιχτό 500c... αλλα δε βρίσκω πληροφορίες.
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Ψάχνω να δω αν τελικά βάλανε στο twin air την πίσω αντιστρεπτική ράβδο όπως στο abarth και στο ανοιχτό 500c... αλλα δε βρίσκω πληροφορίες.Σε όλα μπήκε εδώ και μήνες! Μαζί με το 500c, μπήκε ταυτόχρονα και στο κλειστό.
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Το Duallogic στην λειτουργία του είναι καλό?Αργεί να ανεβάσει και να κατεβάσει?Για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να αφήνεις το γκάζι?ναι, αρκετα καλο. Τα κατεβασματα ακομα και οταν ειναι ενεργοποιημενη η αυτοματη λειτουργια μπορουν να γινουν χειροκινητα ανα πασα στιγμη. Οχι δεν χρειαζεται να αφησεις το γκαζι.
fiat 500 twin air διαφημιση
Youtube VideoΣτη Γερμανια η pop εκδοση του 0,9 twin air αρχιζει απο τα 12,900 ευρω ενω οι lounge/sport απο 14.900 ευρω. Στον Γερμανικο configurator δεν βλεπω επιλογη για dualogic ομως
-
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
Το Duallogic στην λειτουργία του είναι καλό?Αργεί να ανεβάσει και να κατεβάσει?Για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να αφήνεις το γκάζι?
ναι, αρκετα καλο. Τα κατεβασματα ακομα και οταν ειναι ενεργοποιημενη η αυτοματη λειτουργια μπορουν να γινουν χειροκινητα ανα πασα στιγμη. Οχι δεν χρειαζεται να αφησεις το γκαζι.
fiat 500 twin air διαφημιση
Youtube VideoΣτη Γερμανια η pop εκδοση του 0,9 twin air αρχιζει απο τα 12,900 ευρω ενω οι lounge/sport απο 14.900 ευρω. Στον Γερμανικο configurator δεν βλεπω επιλογη για dualogic ομως
Φαντάζομαι εννοείς την έκδοση με τους 85 ίππους ε?Ακριβό τότε
Η έκδοση,όταν με το καλό βγει, με τους 105 θα είναι πανάκριβη.
Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'
Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?
-
Ο μηχανισμός της ανοιγόμενης οροφής skydome πιάνει χώρο στη επιφάνεια της οροφής σε σύγκριση με τις μη ανοιγόμενες? Δηλαδή η Skydome εν τελει έχει μικρότερη επιφάνεια ανοίγματος?
Είδα σε ένα video την οροφή να ανοίγει και κάπως δε μου άρεσε ο μηχανισμός. Εξωτερικά φαίνεται μεγάλος και όχι και τόσο ωραίος.
-
Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'
Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?
Χρειάζεται και δημιουργική μετάφραση για να αντιληφθεί κανείς αυτά τα λεκτικά σχήματα. Από ότι έχω καταλάβει από αλλού εννοούν ότι ο δικύλινδρος έχει κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, η ζυγοστάθμισή του δεν είναι τέλεια (αναμενόμενο).
Πανάκριβη έκδοση γενικώς. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'
Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?
Χρειάζεται και δημιουργική μετάφραση για να αντιληφθεί κανείς αυτά τα λεκτικά σχήματα. Από ότι έχω καταλάβει από αλλού εννοούν ότι ο δικύλινδρος έχει κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, η ζυγοστάθμισή του δεν είναι τέλεια (αναμενόμενο).
Πανάκριβη έκδοση γενικώς.Τα σχόλια του Autobild αναφέρονται στην λειτουργία του αυτόματου κιβώτιου Dualogic.Αυτά ρώτησα τι σημαίνουν.
-
Σόρυ, μιλούσα για τον κινητήρα χωρίς να το συναρτήσω με το συγκεκριμένο κιβώτιο.
-
Στην Ιταλία, ο 0,9 85CV είναι 1600€ ακριβότερος από τον 1.2 68CV !!!
Δεν νομίζω πως συμφέρει και πολύ...
Για το 500αράκι, η πιο λογική έκδοση παραμένει η 1.2 Dualogic.
Αν κάποιος θέλει κάτι πιο γρήγορο, κοιτάει προς Abarth μεριά...
-
τείνω να συμφωνήσω.
ο 0,95Τ θα είχε ενδιαφέρον σε παραπλήσια τιμολόγηση (άσχετο αν αυτή προκύπτει απο διαφορά ΕΤΤ, εργοστασιακή τιμολόγηση κοκ) με τον 1,2. παραπλήσια= +-500€. θεωρώ οτι ξεφεύγει, και μάλιστα μπαίνει στα χωράφια άλλων προτάσεων. -
875cc είναι ο νέος 2c TwinAir
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'
Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?
Χρειάζεται και δημιουργική μετάφραση για να αντιληφθεί κανείς αυτά τα λεκτικά σχήματα. Από ότι έχω καταλάβει από αλλού εννοούν ότι ο δικύλινδρος έχει κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, η ζυγοστάθμισή του δεν είναι τέλεια (αναμενόμενο).
Πανάκριβη έκδοση γενικώς.πως το συμπέραανες αυτό??
-
Εγώ νομίζω ότι αξίζει πιο πολύ το twin air. Μόνο για το ότι είναι καινούργιος κινητήρας και δεν ξέρουμε αν βγάλει προβλήματα ή όχι. Είναι 1600 ευρώ παραπάνω αλλά γλιτώνεις 100 ευρώ κάθε χρόνο από τα τέλη, γλιτώνεις κάμποσα από τη βενζίνη που κάνει οικονομία, είσαι φιλικότερος στο περιβάλλον και έχεις μεγαλύτερη ροπή από τον 1.2 κινητήρα.
Είδα video για τους ήχους του κινητήρα και δεν μου φάνηκε κακός. Και όλα τα reviews λένε ότι είναι γαργαλιστικός και όχι αντιπαθητικός και πιο πολύ ακούγεται ο αέρας.
Τώρα που τα ψάχνω για αυτοκίνητο παρατήρησα ότι η μέγιστη ταχύτητα που διαφημίζουν για το Mitsubishi colt 1.1 δεν έχει καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Πίτα το γκάζι το πήγα και σε κατηφόρα και με το ζόρι έφτανε τα 130.... Έτσι είναι στανταρ να διαφημίζουν λανθασμένες μετρήσεις?
-
130 είναι πολύ μικρό νούμερο για οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο, εκτός από Smart που και αυτό τα έχει άνετα.
-
Μόλις το υπολόγισα και στα 100.000 χιλιόμετρα γλιτώνεις 900 ευρώ με την οικονομία του twinair έναντι του 1.2
Και πιθανόν επειδή πρόκειται για υπολογισμούς με τις εργοστασιακές μετρήσεις, στη πραγματικότητα η διαφορά στην οικονομία σε ευρώ μεταξύ των δυο μοντέλων να είναι μεγαλύτερη.Δε καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε το twin air μη συμφέρουσα αγορά. Τα 1600 ευρώ τα αποσβένεις πολύ γρήγορα.
-
Ναι, αν είσαι ταρίφα,ς σε 1,5-2 χρόνια, έχεις κάνει 100.000 χιλιόμετρα και το έχεις απόσβέσει.
-
τα 100.000 χιλιόμετρα τα κάνεις σε 10 χρόνια. Οι πιο πολλοί έχουν σκοπό να κρατήσουν το αμάξι τους παραπάνω. Αλλά είπαμε γλιτώνεις και από τα τέλη κυκλοφορίας και από την φτηνότερη συντήρηση (σύμφωνα με τη fiat). Σε 7 χρόνια το έχεις αποσβέσει.
Άντε παιδιά. Γνώμες σε αυτό το θέμα. Γιατί το twinair θα κάνει μάλλον άλλους δυο μήνες να έρθει στην Ελλάδα και άλλους τόσους μέχρι να σου έρθει η παραγγελία.
Twinair or 1.2??
-
Σε 10 χρόνια που θα κάνεις για να το αποσβέσεις (έστω, 7 χρόνια) τα τωρινά 1600 θα είναι αντίστοιχα με 2500 Ευρώ τότε. Άσε που θα έχεις δεσμευσει κάποιο μικρό κεφάλαιο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αλλού.
Όσο για το ποιό από τα δύο, τα οδηγείς και αυτό που σου αρέσει περισσότερο.
FIAT 5oo 2007