Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT 5oo 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT 5oo 2007
    • 1
    • 2
    • 99
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 135
    • 136
    • 101 / 136
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    314
    2712
    51384
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisnikolop last edited by

      Το Duallogic στην λειτουργία του είναι καλό?Αργεί να ανεβάσει και να κατεβάσει?Για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να αφήνεις το γκάζι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        joun last edited by

        O twin air πουλιέται σε Γαλία και Ιταλία. Άντε να δούμε πότε θα έρθει Ελλάδα.

        Θα το παραγγείλω απο τους πρώτους...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          joun last edited by

          Ψάχνω να δω αν τελικά βάλανε στο twin air την πίσω αντιστρεπτική ράβδο όπως στο abarth και στο ανοιχτό 500c... αλλα δε βρίσκω πληροφορίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης Joun έγραψε:
            Ψάχνω να δω αν τελικά βάλανε στο twin air την πίσω αντιστρεπτική ράβδο όπως στο abarth και στο ανοιχτό 500c... αλλα δε βρίσκω πληροφορίες.

            Σε όλα μπήκε εδώ και μήνες! Μαζί με το 500c, μπήκε ταυτόχρονα και στο κλειστό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cptbill last edited by

              Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
              Το Duallogic στην λειτουργία του είναι καλό?Αργεί να ανεβάσει και να κατεβάσει?Για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να αφήνεις το γκάζι?

              ναι, αρκετα καλο. Τα κατεβασματα ακομα και οταν ειναι ενεργοποιημενη η αυτοματη λειτουργια μπορουν να γινουν χειροκινητα ανα πασα στιγμη. Οχι δεν χρειαζεται να αφησεις το γκαζι.

              fiat 500 twin air διαφημιση
              Youtube Video

              Στη Γερμανια η pop εκδοση του 0,9 twin air αρχιζει απο τα 12,900 ευρω ενω οι lounge/sport απο 14.900 ευρω. Στον Γερμανικο configurator δεν βλεπω επιλογη για dualogic ομως

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisnikolop last edited by

                Ο χρήστης CptBill έγραψε:

                Το Duallogic στην λειτουργία του είναι καλό?Αργεί να ανεβάσει και να κατεβάσει?Για να αλλάξεις ταχύτητα πρέπει να αφήνεις το γκάζι?

                ναι, αρκετα καλο. Τα κατεβασματα ακομα και οταν ειναι ενεργοποιημενη η αυτοματη λειτουργια μπορουν να γινουν χειροκινητα ανα πασα στιγμη. Οχι δεν χρειαζεται να αφησεις το γκαζι.

                fiat 500 twin air διαφημιση
                Youtube Video

                Στη Γερμανια η pop εκδοση του 0,9 twin air αρχιζει απο τα 12,900 ευρω ενω οι lounge/sport απο 14.900 ευρω. Στον Γερμανικο configurator δεν βλεπω επιλογη για dualogic ομως

                Φαντάζομαι εννοείς την έκδοση με τους 85 ίππους ε?Ακριβό τότε

                Η έκδοση,όταν με το καλό βγει, με τους 105 θα είναι πανάκριβη.

                Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'

                Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  joun last edited by

                  Ο μηχανισμός της ανοιγόμενης οροφής skydome πιάνει χώρο στη επιφάνεια της οροφής σε σύγκριση με τις μη ανοιγόμενες? Δηλαδή η Skydome εν τελει έχει μικρότερη επιφάνεια ανοίγματος?

                  Είδα σε ένα video την οροφή να ανοίγει και κάπως δε μου άρεσε ο μηχανισμός. Εξωτερικά φαίνεται μεγάλος και όχι και τόσο ωραίος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'

                    Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?

                    Χρειάζεται και δημιουργική μετάφραση για να αντιληφθεί κανείς αυτά τα λεκτικά σχήματα. Από ότι έχω καταλάβει από αλλού εννοούν ότι ο δικύλινδρος έχει κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, η ζυγοστάθμισή του δεν είναι τέλεια (αναμενόμενο).
                    Πανάκριβη έκδοση γενικώς.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisnikolop last edited by

                      Ο χρήστης dstou έγραψε:

                      Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'

                      Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?

                      Χρειάζεται και δημιουργική μετάφραση για να αντιληφθεί κανείς αυτά τα λεκτικά σχήματα. Από ότι έχω καταλάβει από αλλού εννοούν ότι ο δικύλινδρος έχει κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, η ζυγοστάθμισή του δεν είναι τέλεια (αναμενόμενο).
                      Πανάκριβη έκδοση γενικώς.

                      Τα σχόλια του Autobild αναφέρονται στην λειτουργία του αυτόματου κιβώτιου Dualogic.Αυτά ρώτησα τι σημαίνουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Σόρυ, μιλούσα για τον κινητήρα χωρίς να το συναρτήσω με το συγκεκριμένο κιβώτιο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Στην Ιταλία, ο 0,9 85CV είναι 1600€ ακριβότερος από τον 1.2 68CV !!!

                          Δεν νομίζω πως συμφέρει και πολύ...

                          Για το 500αράκι, η πιο λογική έκδοση παραμένει η 1.2 Dualogic.

                          Αν κάποιος θέλει κάτι πιο γρήγορο, κοιτάει προς Abarth μεριά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wannabe last edited by

                            τείνω να συμφωνήσω.
                            ο 0,95Τ θα είχε ενδιαφέρον σε παραπλήσια τιμολόγηση (άσχετο αν αυτή προκύπτει απο διαφορά ΕΤΤ, εργοστασιακή τιμολόγηση κοκ) με τον 1,2. παραπλήσια= +-500€. θεωρώ οτι ξεφεύγει, και μάλιστα μπαίνει στα χωράφια άλλων προτάσεων.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • giuseppe-busso
                              giuseppe-busso last edited by

                              875cc είναι ο νέος 2c TwinAir

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ο χρήστης dstou έγραψε:

                                Τώρα στο τελευταία τεύχος του Autobild λέει για το Dualogic ότι 'τα τραντάγματα από την παροχή ισχύος υποβαθμίζουν συχνά την άνεση'

                                Τι ακριβώς εννοεί?Στην αλλαγή ταχύτητας τραντάζεται?

                                Χρειάζεται και δημιουργική μετάφραση για να αντιληφθεί κανείς αυτά τα λεκτικά σχήματα. Από ότι έχω καταλάβει από αλλού εννοούν ότι ο δικύλινδρος έχει κραδασμούς κατά τη λειτουργία του, η ζυγοστάθμισή του δεν είναι τέλεια (αναμενόμενο).
                                Πανάκριβη έκδοση γενικώς.

                                πως το συμπέραανες αυτό??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  joun last edited by

                                  Εγώ νομίζω ότι αξίζει πιο πολύ το twin air. Μόνο για το ότι είναι καινούργιος κινητήρας και δεν ξέρουμε αν βγάλει προβλήματα ή όχι. Είναι 1600 ευρώ παραπάνω αλλά γλιτώνεις 100 ευρώ κάθε χρόνο από τα τέλη, γλιτώνεις κάμποσα από τη βενζίνη που κάνει οικονομία, είσαι φιλικότερος στο περιβάλλον και έχεις μεγαλύτερη ροπή από τον 1.2 κινητήρα.

                                  Είδα video για τους ήχους του κινητήρα και δεν μου φάνηκε κακός. Και όλα τα reviews λένε ότι είναι γαργαλιστικός και όχι αντιπαθητικός και πιο πολύ ακούγεται ο αέρας.

                                  Τώρα που τα ψάχνω για αυτοκίνητο παρατήρησα ότι η μέγιστη ταχύτητα που διαφημίζουν για το Mitsubishi colt 1.1 δεν έχει καμία σχέση με τη πραγματικότητα. Πίτα το γκάζι το πήγα και σε κατηφόρα και με το ζόρι έφτανε τα 130.... Έτσι είναι στανταρ να διαφημίζουν λανθασμένες μετρήσεις?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    130 είναι πολύ μικρό νούμερο για οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο, εκτός από Smart που και αυτό τα έχει άνετα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joun last edited by

                                      Μόλις το υπολόγισα και στα 100.000 χιλιόμετρα γλιτώνεις 900 ευρώ με την οικονομία του twinair έναντι του 1.2
                                      Και πιθανόν επειδή πρόκειται για υπολογισμούς με τις εργοστασιακές μετρήσεις, στη πραγματικότητα η διαφορά στην οικονομία σε ευρώ μεταξύ των δυο μοντέλων να είναι μεγαλύτερη.

                                      Δε καταλαβαίνω γιατί θεωρείτε το twin air μη συμφέρουσα αγορά. Τα 1600 ευρώ τα αποσβένεις πολύ γρήγορα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ναι, αν είσαι ταρίφα,ς σε 1,5-2 χρόνια, έχεις κάνει 100.000 χιλιόμετρα και το έχεις απόσβέσει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joun last edited by

                                          τα 100.000 χιλιόμετρα τα κάνεις σε 10 χρόνια. Οι πιο πολλοί έχουν σκοπό να κρατήσουν το αμάξι τους παραπάνω. Αλλά είπαμε γλιτώνεις και από τα τέλη κυκλοφορίας και από την φτηνότερη συντήρηση (σύμφωνα με τη fiat). Σε 7 χρόνια το έχεις αποσβέσει.

                                          Άντε παιδιά. Γνώμες σε αυτό το θέμα. Γιατί το twinair θα κάνει μάλλον άλλους δυο μήνες να έρθει στην Ελλάδα και άλλους τόσους μέχρι να σου έρθει η παραγγελία.

                                          Twinair or 1.2??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Σε 10 χρόνια που θα κάνεις για να το αποσβέσεις (έστω, 7 χρόνια) τα τωρινά 1600 θα είναι αντίστοιχα με 2500 Ευρώ τότε. Άσε που θα έχεις δεσμευσει κάποιο μικρό κεφάλαιο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί αλλού.

                                            Όσο για το ποιό από τα δύο, τα οδηγείς και αυτό που σου αρέσει περισσότερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 101 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr