-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Η Γεωργία Βασιλειάδου ήταν καρακουκλάρα μπροστά στο ΣουΤζούκ...... Αυτός που το σχεδίασε είχε πιεί σίγουρα βαρβιτουρικά μπάφο ηρωίνη κοκαΐνη βιάγκρα coca cola και LSD μαζί.
Ουτε και σ' εμενα αρεσε απο τις φωτογραφιες αλλωστε δεν ταιριαζε και με τις αναγκες μου,
οταν ομως το οδηγησα αφου πρωτα το περιεργαστικα για πανω απο μιση ωρα, κατεληξα
οτι αυτο το αυτοκινητο δεν θα μπορουσε να εχει σχεδιαστει αλλιως.
Δεν φτιαχτηκε για να αρεσει, φτιαχτηκε για να ξεχωριζει, και πιστεψτε με
μιλαμε για ενα πολυ καλο αυτοκινητο.Aπο που το συμπερανες αυτο ? εχει βγει καποιο τεστ ?
Το εκανα εγω.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μπορεις να αναφερεις ενα συγχρονο αυτοκινητο το οποιο δεν ειναι 'πολυ καλο'??
Smart
Όντως, σε ταξίδι δεν λέει, αλλά γι' αυτό που σχεδιάστηκε, δεν είναι εξαιρετικό;
-
οταν το οδηγησα το pulse ,διαπιστωσα οτι ειναι καλο μικρο για την πολη και την περιφεριακες οδους με εξαιρεση την αισθηση απο το κιβωτιο.
Καλυτερο του ειναι το iq -
Τώρα φεύγουμε εκτός θέματος, το smart σχεδιάστηκε σαν αυτοκίνητο πόλης αλλά αν εξαιρέσουμε το μήκος του (που έχει μεγαλώσει αρκετά) ειναι μέτριο έως κακό σε όλους τους άλλους τομείς. Δεν εννοώ φυσικά πως δεν είναι γρήγορο ή πως δεν έχει οδική συμπεριφορά αντίστοιχη μιας Μ3 αλλά για το απαράδεκτα αργό και κουραστικό κιβώτιο, το πολύ αργό τιμόνι και άλλες λεπτομέρειες που σε οδήγηση στην πόλη το καθιστούν κουραστικό και ίσως ενοχλητικό.
Κάτι ανάλογο ήταν τα cinque/seicento που αν και είχαν πολύ καλή οδική συμπεριφορά ήταν απίστευτα κουραστικά σε οδήγηση μέσα στην πόλη, εκεί που κατά βάση χρησιμοποιούνται δηλαδή.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Δεν φτιαχτηκε για να αρεσει, φτιαχτηκε για να ξεχωριζει,
Λαθος δρομο διαλεξαν για να ξεχωρισουν.
Και το Multipla της Fiat για να ξεχωρισει φτιαχτηκε και ηταν 'πολυ καλο' στη κατηγορια του.
Με τη λογικη αυτη, να γεμισουν οι δρομοι εκτρωματα για να 'ξεχωριζουν'...και πιστεψτε με
μιλαμε για ενα πολυ καλο αυτοκινητο.Μπορεις να αναφερεις ενα συγχρονο αυτοκινητο το οποιο δεν ειναι 'πολυ καλο'??
Υπάρχει η περίπτωση του Multipla, υπάρχει και η περίπτωση του Juke. Μόδα δεν πρέπει να έχεις παρακολουθήσει ποτέ στη ζωή σου.
-
Απαράδεκτη τμολογιακή πολιτική...
...σε όλες τις εκδόσεις του, στην Ελλάδα του 2010 και της κρίσης...Το δικίνητο (μόνο 117 άλογα??) θα έπρεπε να έχει από 16 έως 18000.
το δικίνητο τούρμπο (190 άλογα) άντε το πολύ 21-22000 (δείτε τον ανταγωνισμό: κάτω από 20000 πολλά μοντέλα...)
και το 4χ4 190 άλογα maximum 25-26000. Μετά μπαίνει στα χωράφια του νέου ΜΙΝΙ Countryman S... (επίσης 4χ4, 185 άλογα...)Κρίμα. Χάνει ευκαιρία η Nissan να πουλήσει αρκετά κομμάτια, και μάλιστα εν μέσω κρίσης.
-
Ο χρήστης Yanjun έγραψε:
Απαράδεκτη τμολογιακή πολιτική...
...σε όλες τις εκδόσεις του, στην Ελλάδα του 2010 και της κρίσης...Το δικίνητο (μόνο 117 άλογα??) θα έπρεπε να έχει από 16 έως 18000.
Ξεκινάει απο 16.980!
το δικίνητο τούρμπο (190 άλογα) άντε το πολύ 21-22000 (δείτε τον ανταγωνισμό: κάτω από 20000 πολλά μοντέλα...)
...όπως? (δεν είναι ειρωνική η ερώτηση μου, θέλω πράγματι να μάθω!)
και η τιμή του (απο 22590€) δεν απέχει τόοοσο πολύ απο αυτή που αναφέρεις (άσε που δεν πιστεύω οτι κάποιος που θα δώσει ποσό της τάξης των 22.000€ που αναφέρεις για ένα 'ιδιαίτερο αυτοκίνητο' όπως το Juke θα κολήσει στα +590 του καταλόγου!)και το 4χ4 190 άλογα maximum 25-26000. Μετά μπαίνει στα χωράφια του νέου ΜΙΝΙ Countryman S... (επίσης 4χ4, 185 άλογα...)
απο το οποίο όμως είναι φθηνότερο κατα 4.000€ που δεν βλέπω να μας εντυπωσιάζουν εδώ!
Και επειδή το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (Juke με τον 'μικρό' 1600αρη κινητήρα) να πω οτι είναι προθυμότατο στον δρόμο (λόγω κοντής κλιμάκωσης), έχει 'γερμανική' ποιότητα κύλισης και εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
Δυστυχώς όμως για εμένα, δεν μπορεί να αντικαταστήσει το Qashqai μου λόγω χώρων αλλά ούτε και το Micra μου λόγω τιμής... Κρίμα διότι απο καιρό το ζαχάρωνα.... -
Μια χαρα είναι οι τιμές,, για το κοινό που απευθύνεται τουλάχιστον. Και θα τη νοιάξει τώρα τη Nissan αν η Ελλάδα περνάει κρίση λες και απο μας περιμένει για να πουλήσει...
Το αυτοκίνητο απευθύνεται σε λίγο ειδικό κοινό. Τα άτομα που θέλουν τέτοιο στύλ οχήματος και έχουν διαθέσιμο το ανάλογο ποσο για αγορα τέτοιου αυτοκινήτου θα το κοιτάξουν σοβαρά αν δεν έχουν πρόβλημα με το εξωτερικό design
Το Countryman είναι από τους κυριότερους ανταγωνιστές του. Σχεδιάστηκε για να ναι στα χωράφια του. Έχει πολύ πιο εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης και καλύτερο κινητήρα. Τώρα το αν θα το προτιμήσει ο κόσμος θα το δείξει ο χρόνος
Εμφανισιακά δε μου αρέσει. Σε κάποιους άλλους μπορεί να αρέσει. Ούτε το QQ μου άρεσε στη αρχή όπως και σε άλλους αλλά τώρα έχω αναθεωρήσει ενώ οι γραμμές παραγωγής δουλευουν στο full για να καλύψουν τη ζήτηση
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Το Countryman είναι από τους κυριότερους ανταγωνιστές του. Σχεδιάστηκε για να ναι στα χωράφια του. Έχει πολύ πιο εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης και καλύτερο κινητήρα. Τώρα το αν θα το προτιμήσει ο κόσμος θα το δείξει ο χρόνος
Ποιό εννοείς οτι έχει πιο εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης, το Juke ή το Countryman?
Του Juke ξέρω πως δουλεύει η τετρακίνηση (και περιμένω πως και πως να την δω live!), του Countryman να πω την αλήθεια όχι... -
Αυτό που υποθέτεις ότι εννοώ. Η τετρακίνηση του countryman δεν έχει κάαποια καινοτομία. Του Juke αντιθέτως αν το torque vectoring δουλευεί όπως υπολογίζω σε ασφάλτινα στροφιλίκια τουλάχιστον θα πηγαίνει κομμάτια
-
Ο χρήστης foufoutoz έγραψε:
Αυτό που υποθέτεις ότι εννοώ. Η τετρακίνηση του countryman δεν έχει κάαποια καινοτομία. Του Juke αντιθέτως αν το torque vectoring δουλευεί όπως υπολογίζω σε ασφάλτινα στροφιλίκια τουλάχιστον θα πηγαίνει κομμάτιαΕγώ υπέθεσα οτι εννοούσες το Countryman !
+1 για τα **ασφάλτινα **στροφιλίκια
-
http://www.motortrend.com/roadtests/suv ... 6Be1PZs-D-
Ugly-pocket-suv-rocket!
Όσο χάλι το βρίσκω απ έξω άλλο τόσο μ' αρέσει απο μέσα
-
Το είδα από κοντά, στατικό σε έκθεση! Διαστάσεις και χώροι supermini. Πολύ όμορφο το ταμπλό του και η κονσόλα. Μου άρεσε η πλευρική στήριξη των μπροστά καθισμάτων και η 'απομίμηση¨ ντεπόζιτου 2κύκλου (σε ασημί χρώμα στο συγκεκριμένο που είδα) ανάμεσα στα 2 καθίσματα εντυπωσιακή. (Μια μικρή ένσταση μόνο που κάποια στιγμή που καθιστός άνοιξα λίγο τα πόδια μου βρήκε στα πλευρά του 'ντεπόζιτου'. Γενικά 'παίζει' σε εσωτερικό σχεδιασμό με πέρα απο τα συνηθισμένα σχήματα (εσωτερικές χειρολαβές ανοίγματος στις πόρτες, σχεδίαση τιμονιού κλπ).
Για τους πίσω λίγο στενόχωρο και σκοτεινό (και εξαιτίας της μαυρης ταπετσαρίας και των αρκετά μικρών πλευρικών παραθύρων). Μικρές οι πίσω πόρτες και με το άνοιγμα τους δεν δείχνουν να κάνουν εύκολη την πρόσβαση. Το πορτ μπαγκάζ αν και με κανονικό σχήμα στο πάτο του προβληματίζει σε χωρητικότητα αφού κρύβεται απο κάτω ένας αρκετά μεγάλος χώρος με διαμιορφωμένες θήκες που χωρούν πολλά αλλά παίρνει πολύ χώρο απο τον κυρίως χωρο αποσκευών. Φαντάζομαι δυο μέτριες βαλίτσες και γέμισε. Σημειωτέον ότι η διαμόρφωση της ουράς και το πίσω πλαγιαστό τζάμι μειώνει και το ύψος στο πορτ μπαγκάζ.
Εξωτερικά μου άρεσε απο κοντά απλώς το βρήκα πολύ μοντέρνο το σχήμα του για τα γούστα μου. Εντυπωσιακά τα πίσω φανάρια ενώ και μπροστά δείχνει απο κοντά συμπαθητικό.
Δείχνει να είναι αποκλειστικά και απόλυτα 'νεανική' επιλογή. Για τους μεγαλύτερους και ωριμότερους ακόμα και το βασικό QQ που δεν έχει και μεγάλη διαφορά στην τιμή δείχνει πιο ιδανικό. -
Συμφωνώ απόλυτα...Πιστεύω θα πάει καλά πάρα πολύς κόσμος το περιεργαζόταν στο περίπτερο της Nissan
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Α όμορφα. Θα περάσω αύριο να το δω. Ποιά έκδοση έχουν;
(τιιντα έχουν μέσα; )Για τους εδώ πάνω συντοπίτες: Ανατολικά προς αεροδρόμιο σε λευκό. Στη Λαμπράκη σε κόκκινο (μαλλον σε βυσσινί), δυτικά (Παπαγεωργίου) σε ασημί (με τα 117 άλογα είναι εκείνο) και στην κεντρική Μοναστηρίου σε λευκό επίσης.
(Έβαλα πινακίδες στο QQ και για να πάω απο δυτικά προς ανατολικά προτίμησα πόλη παρα επικινδυνα μπλοκαρισμένη βροχερή και γλυστερή περιφερειακή. Οπότε και τα είδα!)Παρέα με το ασημί Juke που είδα εγώ, υπάρχει στο χώρο της έκθεσης (έστω στην άκρη) γυαλισμένο και επιβλητικό 4θυρο Tiida μπεζ χρώματος με ίδιο εσωτερικό χρώμα!
-
Έρχομαι από γρήγορη βόλτα με 1.8 καθαρόαιμο το οποίο κόφτιαζε συνέχεια .Μιλάμε αεροπλάνο.Ο ήχος της μηχανής τρομερός ακούγοντάς την να τραγουδάει στις 5200 στροφές.Αυτό το αυτοκίνητο καταπίνει ότι κινείτε μιλάμε.Τι TSI και μπαρούφες.Βάλτε 1.8 μοτόρια ατμοσφαιρικά στα μικρομεσαία .Το μοντέλο ελπίζω να το καταλάβατε.
Είναι Θείου μου το αυτοκίνητο ο οποίος φώναζε από δίπλα 'Δως του κι αλλό.Μην το κόβεις στις 5000 το αυτοκίνητο ' -
Το είδα χτες............ δε μου άρεσε !!!! Μόνο τα 190 άλογα του μου αρέσουν!!!!!!
-
Kαίει τ' αντερα του όμως
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Kαίει τ' αντερα του όμως -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Το είδα χτες............ δε μου άρεσε !!!! Μόνο τα 190 άλογα του μου αρέσουν!!!!!!Συμφωνω.Για εμενα ειναι μεγαλο ερωτηματικο εαν παει καλα στην αγορα. Δυσκολη κατηγορια τα μικρα premioum.
Ως συνηθως η nissan θα το προωθησει με καμια εκπτωσουλα αλλα........
Nissan Juke