-
Μια ερώτηση στους ειδικούς και πιο έμπειρους από εμένα.
Με την χρήση ψεκαστήρα λαδιού αποφεύγουμε 100% την πιθανότητα να μας κάψει καμιά βαλβίδα; -
Ο χρήστης p23os έγραψε:
παιδιά καλημέρα . Τελικά αποφάσισα να βάλω στο audi α3 μου 2.0 fsi . Το σύστημα της tartariniΕπειδή έχω κι εγώ το ίδιο μοτέρ, σε ποιο σύστημα αναφέρεσαι; Έχεις κάποιο λινκ; Είναι 4ης ή 5ης γενιάς;
Ρωτάω διότι όταν το είχα ψάξει (πολύ λίγο βέβαια) μου είχαν πει ότι για το συγκεκριμένο μοτέρ δεν υπάρχουν ακόμη αξιόπιστες λύσεις.
-
το σύστημα είναι 4ης γενιάς και ότι είναι πολύ σίγουροι και κάθετοι ότι μπαίνει στο συγκεκριμένο μοτερ. Όπως επίσης μου είπαν ότι δεν μπορείς να βάλεις κάτι τόσο καινούριο (5 ης γενιάς ) σε πιο παλιό αμάξι . Εμένα είναι 2004. Ισχύει ? Δεν ξέρω .....
-
Εγώ το έχω στον προφυλακτηρα και είναι μια χαρα. Το πρόβλημα Είναι κυρίως όταν το βάζουν κάτω από τον προφυλακτηρα χαμηλά.
Επίσης παρατηρηστε στο λινκ της υπογραφής μου πως το πρατήριο ΕΚΟ στην Θέρμη του κ. Σεφεριαδη ότι κατέβασε την τιμη του
Και αυτός στα 0,698. Ένα μπράβο και σε αυτόν αλλά και σε εμάς ανατολικά που ψάχνουμε τις τιμές. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
για να πω και κάτι ακόμα cng ξέρουν κάποιοι τι σημαίνει ...?
φυσικό αέριο... και άντε γεια!!!!
………και έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Λάζαρε, πάμε να μπερδέψουμε τα μπούτια μας!!!.....
Α.θα περίμενα από εσένα κ. Αντώνη να το ψάξεις λίγο παραπάνω...
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Εγώ το έχω στον προφυλακτηρα και είναι μια χαρα. Το πρόβλημα Είναι κυρίως όταν το βάζουν κάτω από τον προφυλακτηρα χαμηλά.Επίσης παρατηρηστε στο λινκ της υπογραφής μου πως το πρατήριο ΕΚΟ στην Θέρμη του κ. Σεφεριαδη ότι κατέβασε την τιμη του
Και αυτός στα 0,698. Ένα μπράβο και σε αυτόν αλλά και σε εμάς ανατολικά που ψάχνουμε τις τιμές.ο προφυλακτήρας προτιμάται γιατί δεν καταστρέφεται η λαμαρίνα απο τρύπιμα ως επίσης
Σε αρκετά αμάξια εδώ, που το χρησιμοποιούν από παλιά, έχω δει σκουριές περιμετρικά της τάπας -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Εγώ το έχω στον προφυλακτηρα και είναι μια χαρα. Το πρόβλημα Είναι κυρίως όταν το βάζουν κάτω από τον προφυλακτηρα χαμηλά.
Επίσης παρατηρηστε στο λινκ της υπογραφής μου πως το πρατήριο ΕΚΟ στην Θέρμη του κ. Σεφεριαδη ότι κατέβασε την τιμη του
Και αυτός στα 0,698. Ένα μπράβο και σε αυτόν αλλά και σε εμάς ανατολικά που ψάχνουμε τις τιμές.ο προφυλακτήρας προτιμάται γιατί δεν καταστρέφεται η λαμαρίνα απο τρύπιμα ως επίσης
Σε αρκετά αμάξια εδώ, που το χρησιμοποιούν από παλιά, έχω δει σκουριές περιμετρικά της τάπαςαρα καταλήγουμε στον προφυλακτήρα ?
-
Εγω πάντως έχω βάλει την τάπα πίσω και κάτω για λόγους αισθητικής!!!!
δες φωτό!!!Πάνω στην τάπα έβαλα με ένα σπιράλ (αυτό που βάζουν στα κλειδιά το σπείρωμα) ένα αλυσιδάκι όπου είναι πάνω στην τάπα η μία άκρη και η άλλη πάνω σε ένα σταθερό σημείο για να μην χάνω την τάπα σε περίπτωση που ξεχάσει (έχει γίνει 2-3 φορές) ο βενζινάς να βιδώσει την τάπα πάνω στο σημείο πλήρωσης υγραερίου!!!
-
Τοσο κοντα στην εξατμιση;
-
Ο χρήστης chris k έγραψε:
μια απλη ερωτηση σε εσας που ειστε γνωστης Τα τουρμπο μπορουν μετατραπουν σε υγραεριο? Το λεω γιατι εχω ενα φορντ κουγκα 2.5 τουρμπο και το σκεφτομαι με αυτα που εχω ακούσει για προβλήματα μετα απο 80-100.000 χιλ (μου το ειπε εγκαταστάτης αντιπροσωπος μεγαλης εταιρείας αλλα το εχει και στον πινακα της η prins με διαπιστωμενα προβληματα).
Η λαδιέρα δεν βοηθάει?
Ένα turbo δηλωμένων αποδόσεων αιχμής, είναι extreme επιλογής. Όλες οι δηλωμένες εξτρα φθορές στης μετατροπές, είναι στο τετράγωνο στα turbo. θα έκανες το πείραμα με αβέβαιο μέλλον?. Σίγουρα η λαδιέρα βοηθά στην αποφυγή εξτρα φθορών, μέχρι κάποιο σημείο.
Antonis-team. -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ο προφυλακτήρας προτιμάται γιατί δεν καταστρέφεται η λαμαρίνα απο τρύπιμα ως επίσης
Σε αρκετά αμάξια εδώ, που το χρησιμοποιούν από παλιά, έχω δει σκουριές περιμετρικά της τάπαςΌντως, το τρύπημα λαμαρίνας, καλό είναι να αποφεύγεται.
Όμως, μέσα από το πορτάκι της τάπας βενζίνας, στο δικό μου τουλάχιστον αυτοκίνητο, είναι πλαστικό που τρυπιέται άνετα και χωρίς προβλήματα σκουριάς...).Τοσο κοντα στην εξατμιση;
Κανονικά θέλει 10 εκατοστά τουλάχιστον απόσταση (σύμφωνα με προδιαγραφές TUV). Τώρα εδώ, στο δικό μας ΚΤΕΟ...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Η ασφαλιστική είναι εκεί για να πληρώσει τον άτυχο που τρακάραμε εξαιτίας του λάθους μας, όχι για να μας υποδείξει που θα πάει το αμάξι. Αν ήταν να μην πληρώνει λόγω παράβασης του ΚΟΚ, τότε δεν θα πλήρωνε και όποτε προκαλούμε ατύχημα γιατί περάσαμε με κόκκινο, παραβιάσαμε STOP κλπ...Μην παραβλέπουμε το γεγονός οτι η ΣΩΣΤΗ ασφάλεια εκτός από τις υποχρεωτικές καλύψεις πρέπει να περιέχει και κάποιες άλλες που τις κάνουμε για την προσωπική μας ψυχική υγεία (ακριβώς επειδή ζούμε στην Ελλάδα). Και τέτοιες είναι:
- Νομική προστασία
- Κάλυψη από τρομοκρατικές ενέργειες
- Κάλυψη από φυσικά φαινόμενα
και άλλες γνωστές, όπως η κάλυψη μερικής ή ολικής κλοπής, πυρός, κλπ.
Για πες μου αν υπάρχει περίπτωση η συνήθης ασφαλιστική εταιρεία που προσπαθεί να πιαστεί στην κυριολεξία από τους συνήθως δυσνόητους όρους, να σε καλύψει από τρομοκρατική ενέργεια στο κέντρο της Αθήνας, αν βέβαια έχεις δηλώσει είτε αναγκαστικά είτε οικειοθελώς οτι έχεις πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο.
Μια δικαιολογία του τύπου:
'Ο κίνδυνος από τρομοκρατικές ενέργειες κοστολογείται εντελώς διαφορετικά στις περιοχές εκτός Λεκανοπεδίου Αττικής και στη Θεσσαλονίκη (όπου κυκλοφορούν νόμιμα τα πετρελαιοκίνητα), οπότε εφόσον δεν έχετε πληρώσει τα ανάλογα ασφάλιστρα, δεν σας καλύπτουμε...μπλα...μπλα...'
θα τη θεωρούσα πολύ φυσιολογική και δίκαια, παρόλο που είμαι σαφώς υπέρ της πετρελαιοκίνησης, υπέρ των ξεκάθαρων όρων ασφαλιστικών συμβολαίων κλπ. κλπ. -
Η κίνηση με πετρελαιοκίνητο εντός απαγορευμένης ζώνης, δεν αυξάνει την πιθανότητα ατυχήματος σε σχέση με κάποιο βενζινοκίνητο, οπότε για ποιό λόγο να ζητήσουν μεγαλύτερα ασφάλιστρα, ή να αρνηθούν να καλύψουν τρακάρισμα? Αν δηλαδή τράκαρες με πετρελαιοκίνητο, υπήρχει περίπτωση να το γλιτώνες αν ήταν βενζίνη?
-
Ξαναδιάβασε αυτά που σου γράφω παραπάνω.
Δεν είπα τίποτε για την περίπτωση τρακαρίσματος κι εκεί συμφωνώ μαζί σου.
Από την άλλη όμως, γιατί δεν παραδέχεσαι οτι πέρα από τις υλικές ζημιές και την αστική ευθύνη, όταν στο συμβόλαιο υπάρχουν και άλλες καλύψεις (και οποιοσδήποτε νοήμων, έχει την οικονομική δυνατότητα, αγοράζει συνειδητά αυτές τις καλύψεις), εκεί, υπάρχει περίπτωση να προκύψει πρόβλημα, ακριβώς επειδή π.χ. στατιστικά έχει αποδειχθεί οτι περισσότερες τρομοκρατικές ενέργειες γίνονται στην Αθήνα και όχι στην Άνω - Κάτω Ραχούλα. Αλλιώς (πρέπει να) κοστολογεί τη συγκεκριμένη κάλυψη η ασφαλιστική εταιρεία για την Αθήνα σε σχέση με την Άνω - Κάτω Ραχούλα (όπου μπορεί να κυκλοφορεί νομότυπα το πετρελαιοκίνητο). -
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Εγω πάντως έχω βάλει την τάπα πίσω και κάτω για λόγους αισθητικής!!!!
δες φωτό!!!Πάνω στην τάπα έβαλα με ένα σπιράλ (αυτό που βάζουν στα κλειδιά το σπείρωμα) ένα αλυσιδάκι όπου είναι πάνω στην τάπα η μία άκρη και η άλλη πάνω σε ένα σταθερό σημείο για να μην χάνω την τάπα σε περίπτωση που ξεχάσει (έχει γίνει 2-3 φορές) ο βενζινάς να βιδώσει την τάπα πάνω στο σημείο πλήρωσης υγραερίου!!!
πραγματικα πολύ καλή δουλειά . εσένα δεν σου πίανει λάσπες ?
-
όχι δεν πιάνει λάσπες αλλά ούτε και χάνω την τάπα!!!
(εχω βάλει αλυσιδάκι) -
Όταν ασφαλίζω αυτοκίνητο με όλες της καλύψεις, την διεύθυνση του πελάτη, την ζητώ ΜΟΝΟΝ για να στέλνει η ασφάλεια τα χαρτιά. Το κόστος των καλύψεων σε όλη την επικράτεια, είναι ίδιο για όλους στην ιδία εταιρία.
Το εάν το αυτοκίνητο είναι βενζίνη, αέριο, η πετρέλαιο, και μάλιστα από μετατροπή, πρέπει να ανακοινώνετε στην ασφάλεια. Διαφορετικά τους δίνουμε το έρεισμα να ‘παίζουν’ μαζί μας.
Προσοχή: ζητώ πάντοτε τιμολόγιο της μετατροπής, για να κοστολογήσω την ασφαλιστική αξία της. Και αυτό για ολική απώλεια του αυτοκινήτου, από κλοπή η δόλια πράξη ολικής καταστροφής.
Σίγουρα υπάρχει και ο πίνακας επικινδυνότητας, στης μετατροπές ο οποίος προσμετράτε ασφαλιστικά.
Η ολική μετατροπή από βενζίνα σε πετρέλαιο, έχει μείωση των ασφαλιστικών καλύψεων φωτιάς, ενόσω έχει αύξηση στης καλύψεις ολικής απώλειας και είναι λογικό.
Αλλά και εδώ χρειάζονται τιμολόγια τιμής κτήσης της μηχανής, καθώς και της αξίας της μετατροπής. Παίρνοντας μια ‘σαβούρα’ μηχανή, δεν είναι το ίδιο με μια καινούργια ασφαλιστικά.Και εδώ είναι η κουταμάρα ορισμένων, άσκεφτα κοντόφθαλμων, περιστασιακά επηρεαζόμενων.
Και γκαρίζω ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
Κόστος μετατροπής.
Κόστος έξτρα συντήρησης.
Κόστος έξτρα λιπαντικού, (λαδιερα).
Κόστος έξτρα πιθανής φθοράς.
Κόστος ασφάλειας.
Κόστος έξτρα απόστασης για πλήρωση καυσίμου.
Κόστος αποθηκευτικού χώρου. (μπαγκαζιέρα στης εκδρομές πχ).
Κόστος ψυχολογικό. Μόλις μυρίσει λίγο θα τρέχετε να αλλάζεται ‘παμπερς’!.
Κόστος δυσβάσταχτο του φορτιού της ‘παιδικής χαράς’ που μας κυβερνάει, που μας φορτώνει, διαρκώς και αδιαλείπτως. Από 01/01/11, το πετρέλαιο θέρμανσης στον ουρανό. Η εγκληματικότερη φορομπηχτική διάταξη των τελευταίων ετών. Και εσείς μου λέτε για σταθερές τιμές αερίου και παραμύθια της χαλιμας. Ακόμα δεν πήρατε χαμπάρι ότι ζούμε σε μια δυσβάσταχτη πολιτική, αρνητικού αστάθμητου παράγοντα?.ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ:
Έπαψα να κάνω των ‘τρεχαλιαρη’ στης εβδομαδιαίες μετακινήσεις μου.
Έπαψα να παριστάνω τον ΣΟΥΜΑΧΕΡ στα στροφιλίκια.
Έπαψα να κυκλοφορώ κοντινές αποστάσεις με 4 τροχούς. και στην Αθήνα και στο εξοχικό, υπάρχουν 2 τροχα οικονομικά, που κάνω της μετακινήσεις μου.
6.3 λίτρα σε αυτοκινητόδρομους λέει ο κατασκευαστής?, 5,6 ο ΑΝΤΩΝΗΣ!!!!....... από 120 έως 135 χιλιόμετρα την ώρα, που δεν σε γράφει και κανένας, για να σου προσθέσει στα γενικά σου έξοδα!!!....
ΜΑ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ. Θα βάλω σε όλα τα αυτοκίνητα μου, όπως κάνω και για τους πελάτες μου. μ@λ@κες είναι οι κουτόφραγκοι?!.....1000000κμ χωρίς επισκευή!!!.....τελείωσε ο καιρός για τους πρίγκιπες.
Τυχαίο?……..δεν νομίζω!!!……
Antonis-team. -
εχω νεα σχετικα με το πρατηριο που θα άνοιγε τον Οκτώβριο στο αγρινιο.Μετα απο πληροφοριες ακουγεται οτι θα ανοιξει πριν τα χριστουγεννα αλλα και αυτο μην το παρετε στα σοβαρα.....ειδομεν. Οσο για το ' ' πρατηριο' ' στην κατοχη που ειχαμε παραθεσει παλιοτερα......ειναι της υπομονης.Ο φιλος εκει(να ειναι καλα)ειναι στου διαολου τον κ..λο, και καλο θα ειναι να πας με gps (θα δωσω συντεταγμενες στο τελος)γιατι αλλιως θα ρωτας καθε 1000 μετρα που ειναι ο ταδε(ειναι στα χωραφια)....και οταν τον βρεις(να ειναι καλα η κυρια με τα ζαρζαβατικα..) θα ανακαλυψεις (οπως ο υποφαινόμενος) οτι ο φιλαρας την ειχε κανει για ΄΄δουλεια΄΄ειπε χωρις να αφησει καποιον στο καταστημα... (αυτο το εμαθα απο τριτο ατομο καθως δεν απαντουσε στα 2 τηλεφωνα που εχει δωσει για πληροφοριες Και ετσι εφυγα απραγος εχοντας κανει 100 χλμ ...Και ξεχασα να πω οτι το lpg το εχει ακουσον - ακουσον 0,72 (ας ειναι στα χωραφια...).Το μονο καλο ειναι οτι εβαλε αντλια και μετραει πλεον τα λιτρα!!!!Τελος να προσθεσω οτι ακομα και ετσι μιας και δεν εχει εκει κοντα αλλο πρατηριο θα βολευε ποιον περνα απο αντιριο προς γιαννενα μιας και απο την εισοδο της ιονιας οδου (κομβος - μπενουμε για αιτωλικο)ειναι (αν πας σωστα και τον βρεις... ) 10χλμ. Προσοχη ομως μιας και θα πρεπει να εχεις τηλεφωνο του γιατι αλλιως...
γεωγραφικο πλατος 38°25'30.70'Β--------μηκος 21°15'57.32'Α και ο θεος βοηθος......
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
μια απλη ερωτηση σε εσας που ειστε γνωστης Τα τουρμπο μπορουν μετατραπουν σε υγραεριο? Το λεω γιατι εχω ενα φορντ κουγκα 2.5 τουρμπο και το σκεφτομαι με αυτα που εχω ακούσει για προβλήματα μετα απο 80-100.000 χιλ (μου το ειπε εγκαταστάτης αντιπροσωπος μεγαλης εταιρείας αλλα το εχει και στον πινακα της η prins με διαπιστωμενα προβληματα).
Η λαδιέρα δεν βοηθάει?
Ένα turbo δηλωμένων αποδόσεων αιχμής, είναι extreme επιλογής. Όλες οι δηλωμένες εξτρα φθορές στης μετατροπές, είναι στο τετράγωνο στα turbo. θα έκανες το πείραμα με αβέβαιο μέλλον?. Σίγουρα η λαδιέρα βοηθά στην αποφυγή εξτρα φθορών, μέχρι κάποιο σημείο.
Antonis-team.Δλδ το υγραέριο δεν ενδείκνυται για τουρμποκινητήρες?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
ΤΙ ΚΑΝΩ ΕΓΩ:
Έπαψα να κάνω των ‘τρεχαλιαρη’ στης εβδομαδιαίες μετακινήσεις μου.
Έπαψα να παριστάνω τον ΣΟΥΜΑΧΕΡ στα στροφιλίκια.
Έπαψα να κυκλοφορώ κοντινές αποστάσεις με 4 τροχούς. και στην Αθήνα και στο εξοχικό, υπάρχουν 2 τροχα οικονομικά, που κάνω της μετακινήσεις μου.
6.3 λίτρα σε αυτοκινητόδρομους λέει ο κατασκευαστής?, 5,6 ο ΑΝΤΩΝΗΣ!!!!....... από 120 έως 135 χιλιόμετρα την ώρα, που δεν σε γράφει και κανένας, για να σου προσθέσει στα γενικά σου έξοδα!!!....
Antonis-team.Μαζί σου με το 100% που λες και εσύ.
Το αυτό πράττω και εγώ.
Υγραεριοκίνηση!