-
-
Καλά θα τανε να μπορούσα να ρχόμουνα χτες...
-
με παρασυρατε με τις ομορφιες σας, ακομα χαζευω αυτες που δε χωρανε στο φορουμ
Ορεστη αυτο ηταν χθες το πρωι!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ας πούμε για τα περιοδικά αρχικά. Πρόσφατα στο πατρικό μου ξεκαθάριζα κάτι περιοδικά. Βρήκα μέσα ένα τεστ της 159 2.2 με την 320si. Μάντεψε ποια βγάζει καλύτερη? ...ναι, αυτή με τα McPherson.
Στη πραγματικότητα με τη 320i μπορείς να πιέσεις περισσότερο από την 159, ίσως γιατί δεν παίρνει τις κλήσεις της τελευταίας και μιλάμε για μαμά ανάρτηση και ίσως και για το πιο ουδέτερο turn-in που παρατήρησα στη 3άρα. Αυτά από προσωπική εμπειρία της 2.2 με τη 320i. Φταίει το βάρος? Φταίει το γεγονός ότι η 159 είναι πολύ υποστροφική και μπροστόβαρη? Ίσως. Αν ισχύει αυτό ακυρώνει κάθε υπεροχή των διπλών ψαλιδιών. Δηλαδή καλή η θεωρία...στην εκτέλεση όμως
Η ΤΒΙ είναι προφανώς καλύτερη όχι τόσο λόγω ανάρτησης...αλλά μοτέρ και Q2, οπότε σου δίνει αυτή την αίσθηση.
Αφου εσύ αγόραζεις τα αμάξια σου βάση των περιοδικών για κοίτα τι λένε και κάποιοι γερμανοί.
Alfa Romeo 159 - better car than BMW 3
http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl ... re=related
διάβασε κατατάξεις από το συγκεκριμένο master test:
Stability test in the corner 159 1st.....3 11th....a4 6th...C 7th
Wet Lane Change....159 1st....3 3rd........a4 9th.......C....10th
Lane Change........159 1.....3 3......A4 9........C 2....
Slalom.........159 1........3 3........A4 9.......C 7......
Test reindeer ...159 1..........3 2........A4 11........C 3...Δυστυχώς όταν κάνεις τέτοιους είδους τεστ πρέπει να δημοσιεύσεις και τα αποτελέσματα..
Βέβαια στο συγκεκριμένο τεστ δεν κέρδισε για διάφορους λόγους που για την οικονομία της συζήτησης δε τους αναφέρω υπάρχουν όμως εδώ.
http://www.alfabb.com/bb/forums/anythin ... cs-30.htmlΚαι επειδή το τελικό αποτέλεσμα προκάλεσε κάποια έκπληξη πως είναι να κερζίζεις όλα τα δυναμικά τεστ και να κερζίζουν οι συνήθεις ύποπτοι στο γαλλικό μαστερ τεστ του L'Auto-Journal κατέληξαν στα ίδια δυναμικά αποτελέσματα και τελικά το ανέδειξαν και πρώτο.
Και λίγο από Clarkson
'You can pootle around slowly but somehow you tend to drive the 159 very hard and very fast. But the engine, torquey, powerful and smooth though it may be, is not the best part of this car. That accolade goes to the steering. It’s fast, sharp, more informative than the internet and more tactile than a freshly carved stone otter.'**The handling is also sweet and yet the ride isn’t even slightly uncomfortable. Which means that the 159 drives and feels like no other car in its class.
**http://www.timesonline.co.uk/tol/drivin ... 695347.ece
Μήπως τελικά τα διπλά ψαλιδάκια των ιταλών κάνουν δουλειά? ??
Και θα σου πω και κάτι ακόμα δεν ήμουν κανάς φανατικός ιταλόφιλος πριν αγοράσω την 159. Megane οδηγούσα και πριν ένα sunny.
Δεν σου κρύβω ότι πήγαινα για την 320 αρχικά αλλά αφότου σύγκρινα τα 2 αυτοκίνητα και τα οδήγησα κατέληξα στην 159.
Το MONO σημείο που ήταν καλύτερη η 320 για μένα ήταν ότι άρπαζε απλώς ταχύτερα στις εκκινήσεις σαν ελαφρύτερο αμάξι, σε αίσθηση όμως και κράτημα 159 δαγκωτόΆλλα αν κάτι σου τι δίνει όταν έχεις αλφα είναι αυτή η προκατάληψη η alfa το ένα η άλφα το άλλο πουθενά δεν σας πιάνουμε.
Τέλος εσύ ανέφερες μόνος χωρίς καμία πρόκληση υποτιμητικά ότι η alfa απο διπλά ψαλίδια πήγε σε γόνατα mac pherson και ημιάκαμπτους και μετά σε επόμενο ποστ αναφέρεις σημασία δεν έχει η διάταξη αλλά η αποτελεσματικότητα της σε κάθε αμάξι...
Σόρρυ αν κούρασα με το μέγεθος του ποστ.. -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
με παρασυρατε με τις ομορφιες σας, ακομα χαζευω αυτες που δε χωρανε στο φορουμΟρεστη αυτο ηταν χθες το πρωι!
Φταίει μάλλον που δεν κοιμήθηκα χθες το βράδυ
-
Στο τεστ το 407 ειχε esp???
η 159 ειναι diesel?
-
Μ΄αρέσουν τα πάντα .Οπως μου άρεζαν και οι Alfa του παρελθόντος.Αμαξάρες χωρίς ανταγωνισμό.Τι μπορούσε να σταθεί απέναντι σε μιά Julia ή μιά Alfetta 2.0 GTV ( την είχα σαν φοιτητής ).Απλά η Alfa Romeo κάθησε μετά την 75....και συγχρόνως ο ανταγωνισμός άρχισε να βελτιώνεται
Σημαντική παρατήρηση που αναδεικνύει αφενός την νοοτροπία που κυριάρχησε λόγω αλλαγής ιδιοκτησιακού στην Άλφα, αλλά και τις αλλαγές που συνέβησαν στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα.
Για την BMW τώρα.
Η εταιρεία διακρίνεται κυρίως για τις πολύ μεθοδικές και προσεκτικές κινήσεις και υλοποιήσεις της βασιζόμενη σε υπάρχουσα τεχνολογία τυλιγμένες με την απαραίτητη υπερδόση μάρκετινγκ, και πολύ λιγότερο στην τεχνολογική καινοτομία, στον ρισκαδόρικο νεωτερισμό, στην υιοθέτηση ριζοσπαστικών και πρωτοπόρων τεχνολογικών στα προιόντα της και αυτό αποδείχτηκε άκρως πετυχημένη συνταγή εδώ και δεκαετίες.
Δεν μπορεί φυσικά να προσεγγίσει ούτε στο δακτυλάκι της τις πρωτοπορείες π.χ. μιας Σιτροέν ή μιας Τζάγκουαρ, ευτυχώς ούτε και τις ζημίες τους. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
προπτυχιακός είμαι... πως να έχω δίπλωμα???
-
Μόλις έπαιξε στο Star βιντεάκι απ' την εκδήλωση στο Ζάππειο. Πρέπει να ήταν πολύ ωραία, όπως επίσης πρέπει να έπαιξε πακετάκι από FAH γιατί είπανε ότι ήταν διοργάνωση της Ελληνικής αντιπροσωπείας. Ξενέρωσα πάντως που ο Τσιλιπουνιδάκης κυνήγαγε τη Gaga στη Σαντορίνη και δεν μας έκανε την τιμή να παρουσιάσει την εκδήλωσή μας...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
προπτυχιακός είμαι... πως να έχω δίπλωμα???
Ούτε οδήγησης, ε? Το 'ξερα!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
προπτυχιακός είμαι... πως να έχω δίπλωμα???
Πρέπει να καταλάβεις κάποια στιγμή πως δεν μπορείς να χρησιμοποιείς σαν επιχείρημα για να επιβεβαιώσεις τις απόψεις σου το ότι ''είσαι μηχανόλος μηχανικός''.
Πέρα από το ότι δεν έχεις πάρει πτυχίο,και πτυχίο να είχες πάλι δεν θα είχε καμία απολύτως σημασία.
Μπορώ να σου το αναπτύξω αν θες αλλά πιστεύω μιας και είσαι μηχανολόγος ότι καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Προσπάθησε λοιπόν να πείσεις τους άλλους με επιχειρηματολογία και όχι επικαλούμενος τίτλους που καλά καλά δεν έχεις ακόμα,και που ακόμα και όταν τους αποκτήσεις,δεν θα είναι αρκετοί από μόνοι τους για να στηρίξουν τα λεγόμενα σου. -
Ο χρήστης sunset έγραψε:
Αφου εσύ αγόραζεις τα αμάξια σου βάση των περιοδικών για κοίτα τι λένε και κάποιοι γερμανοί.Κάνεις λάθος...ίσα ίσα έγραψα ότι ΔΕΝ αγοράζω περιοδικά και προτιμώ να τα οδηγώ και να αποφασίζω μόνος μου
...εγώ αμφέβαλα για την τεχνολογία και έπιασαν τα γέλια τον γνωστό δικηγόρο της bmw στο φόρουμ.
Τελικά όμως δεν μας εξήγησε ποια τεχνολογία έχει προσφέρει η bmw στην παγκόσμια αυτοκίνηση πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει. Άρχισε να λέει κάτι ασυναρτησίες για προσπάθεια μείωσης βάρους , κατηφορικό πάτωμα στην θέση οδήγησης (και το εταιρικό i30 μου το έχει), φορτιση μπαταρίας στο φρενάρισμα κλπ. . Αλλά καμιά καινοτόμα τεχνολογία σημαντική για την αυτοκίνηση γενικότερα, όπως για παράδειγμα το injection που νομίζω ότι το ανακάλυψε η renault, το dsg του vag, τους υστερούντες βραχίονες των peugeot-renault με την παθητική τετραδιεύθυνση, το mair των Ιταλών (το πιο πρόσφατο γιατί αν αρχίσουμε να γράφουμε όλες τις καινοτομίες τους διαχρονικά το κατεβατό θα γίνει τεράστιο), το abs που νομίζω ήταν εφεύρεση της mercedes κλπ.Η bmw σε αυτό τον τομέα είναι το απόλυτο 0, μηδέν, zero όπως θες πες το.Όχι, όχι, όχι. Δε σου είπα αυτό. Αυτό σου είπα:
Σχετικά με τη τεχνολογία...δε θα ξεκινήσω από παλιά, ούτε θα αναφερθώ στο γεγονός ότι είναι η μοναδική εταιρία ευρείας παραγωγής που έχει σε όλη τη γκάμα της πίσω κίνηση, ούτε στα αξιοζήλευτα μοτέρ από 4κυλ-V12, ούτε στη προσπάθειά της να κρατάει το βάρος όσο χαμηλά γίνεται, ούτε στη χρήση carbon υλικών σε Μ3 Ε92 και Μ3 Ε46 CSL, ούτε στα εκπληκτικά σε αίσθηση φρένα και τιμόνια, ούτε στη κατηφορική και χαμηλή θέση οδήγησης, ούτε στα γρανιτένια πλαίσια, ούτε στις αναρτήσεις Μ που είναι το καλύτερο ζύγισμα μεταξύ άνεσης και πρόσφυσης, ούτε στο 50/50 ζύγισμα και ούτε στη τοποθέτηση των μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα...γιατί θα είχες δίκιο αν έλεγες ότι εντάξει...δεν ανακάλυψε και τον τροχό.
Θα αναφερθώ στη πιο πρόσφατη εφαρμογή του brake energy renegeration που αποθηκεύει τη χαμένη ενέργεια από το φρενάρισμα και φορτίζει τη μπαταρία, concept του οποίου και χρησιμοποιήθηκε στη F1 κατά μια μορφή του και γιατί όχι και του auto start/stop κάτι που μετά από την 1...όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν.
Επίσης δεν είναι τόσο η ανακάλυψη μιας νέας τεχνολογίας (όπως για παράδειγμα το start/stop που προ-υπήρχε σαν concept), αλλά η εφαρμογή αυτού.
Από την άλλη...η Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια μας εκπλήττει χρόνο με το χρόνο με νέες τεχνολογίες και μοντέλα επιδόσεων ε?
Και ξέχασα το βασικότερο, το valvetronic! Για τα υπόλοιπα σου απάντησαν.
Απλά στα παρέθεσα για να σου δώσω να καταλάβεις ότι περισσότερο από την ανακάλυψη του τροχού έχει η ΕΦΑΡΜΟΓΗ αυτού.
Και τελικά άλφα ρομέο δεν σημαίνει μόνο σπορ επιδόσεις αλλά και φινέτσα, διαχρονική ομορφιά και πρωτοτυπία λέξεις παντελώς άγνωστες στο εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων από το Μόναχο. Οπότε το να λέμε ότι η bmw είναι η άλφα του σήμερα είναι τελείως άτοπο και μεγάλη προσβολή για την άλφα όσο και αν η δυναμική της έχει πέσει.
Προσβολή δεν είναι...αντιθέτως. Η BMW υιοθετεί πλέον όλα τα παλιά καλά της Άλφα του παρελθόντος. Πίσω κίνηση, τιμόνια γεμάτα αίσθηση, στιβαρά πλαίσια, πολυκύλινδροι υψηλόστροφοι κινητήρες και ζύγισμα. Προφανώς δεν το έχεις ανακαλύψει για να το λες. Αλήθεια...ποια τελευταία BMW οδήγησες και δε σου έβγαλε το παραπάνω? Και πρόσεξε, αυτό το έγραψε ένας άνθρωπος που στο γκαράζ του έχει 430...κάτι πρέπει να ξέρει έτσι δεν είναι?
Τέσπα, προφανώς και δε συμφωνώ με αυτά που γράφεις...είχα και τα δύο και το καθένα είναι καλό σε διαφορετικούς τομείς.
Ανάλογα λοιπόν τι ψάχνει ο καθένας, αγοράζει. Είναι πολύ λάθος να κάνεις τέτοιες γενικοποιήσεις:
...Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία...
Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
υ.γ. επειδή ζήτησες διαφώτιση πάρε να δεις τι σημαίνει τεχνολογική πρωτοπορία και προσφορά στην αυτοκίνηση
Youtube VideoΜετά λες εμένα θύμα του μάρκετινγκ και δικηγόρο της BMW...
-
Το πιο πετυχημένο βίντεο πραγματικά!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
προπτυχιακός είμαι... πως να έχω δίπλωμα???
Ούτε οδήγησης, ε? Το 'ξερα!
κλασσική αντίδραση ξερόλα τεχνίτη...
-
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
[url=http://www.flickr.com/photos/thangeo/5067818962/]Κούκλα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δε γίνεται να είσαι petrolhead και fan της αυτοκίνησης και να γράφεις τέτοια πράγματα. Εντελώς φιλικά στο λέω. Και για αυτό που λες για τη τεχνολογία...και για τις επιδόσεις. Για τις επιδόσεις είναι εύκολο: ///Μ.Σχετικά με τη τεχνολογία...δε θα ξεκινήσω από παλιά, ούτε θα αναφερθώ στο γεγονός ότι είναι η μοναδική εταιρία ευρείας παραγωγής που έχει σε όλη τη γκάμα της πίσω κίνηση, ούτε στα αξιοζήλευτα μοτέρ από 4κυλ-V12, ούτε στη προσπάθειά της να κρατάει το βάρος όσο χαμηλά γίνεται, ούτε στη χρήση carbon υλικών σε Μ3 Ε92 και Μ3 Ε46 CSL, ούτε στα εκπληκτικά σε αίσθηση φρένα και τιμόνια, ούτε στη κατηφορική και χαμηλή θέση οδήγησης, ούτε στα γρανιτένια πλαίσια, ούτε στις αναρτήσεις Μ που είναι το καλύτερο ζύγισμα μεταξύ άνεσης και πρόσφυσης, ούτε στο 50/50 ζύγισμα και ούτε στη τοποθέτηση των μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα...γιατί θα είχες δίκιο αν έλεγες ότι εντάξει...δεν ανακάλυψε και τον τροχό.
Θα αναφερθώ στη πιο πρόσφατη εφαρμογή του brake energy renegeration που αποθηκεύει τη χαμένη ενέργεια από το φρενάρισμα και φορτίζει τη μπαταρία, concept του οποίου και χρησιμοποιήθηκε στη F1 κατά μια μορφή του και γιατί όχι και του auto start/stop κάτι που μετά από την 1...όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν.
Επίσης δεν είναι τόσο η ανακάλυψη μιας νέας τεχνολογίας (όπως για παράδειγμα το start/stop που προ-υπήρχε σαν concept), αλλά η εφαρμογή αυτού.
Από την άλλη...η Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια μας εκπλήττει χρόνο με το χρόνο με νέες τεχνολογίες και μοντέλα επιδόσεων ε?
Νίκο συγνώμη αλλά αυτά που αναφέρεις ως καινοτομίες είναι marketing bullshits
Εγώ σέβομαι την BMW για αυτό που έχει καταφέρει να είναι σήμερα, και κυρίως γιατί εδώ και αρκετά χρόνια πια βγάζει ασφαλή αυτοκίνητα ως προς την οδική συμπεριφορά ώστε να μπορεί να τα οδηγεί όλος ο κόσμος. Ναι μην σου ακούγεται υπερβολικό αλλά η 120 σου ή η 320 σου δεν έχουν καμία σχέση πχ με την Ε28, αναφέρω ένα παράδειγμα που έχω προσωπική εμπειρία....Η θέση της Alfa Romeo σήμερα στον παγκόσμιο χάρτη μπορεί να είναι μια κουκίδα των 100+ χιλιάδων ετήσιων πωλήσεων αλλά αυτό με τίποτα δεν σβήνει τις πραγματικές καινοτομίες που πρόσφερε αυτή η μάρκα.
Από που να αρχίσω? Το ότι προσδιόρισε την έννοια της λέξης υπεραυτοκίνητο(supercar)?
H 8C 2900b είναι το πρώτο υπεραυτοκίνητο με την μηχανή εμπρός και αυτό το μακρύ ρύγχος, και έτσι σήμερα έχουμε τις 599/SLS/SLR κλπ...
Το ότι καθιέρωσε τις sport berlinas στις κατηγορίες C/D/E αλλά και ότι προσδιόρισε το πως είναι ένα roadster?Σχετικά με το ζύγισμα 50-50 που διαφημίζει η BMW(ωωω τι αντιγραφή ) μου το αναφέρεις βρε Νίκο μου ως καινοτομία της BMW έναντι της Alfa Romeo? Αφού το έχει πετύχει η ίδια η Alfa Romeo και το διαφήμιζε 10ετίες πριν αυτό.
Η μεγαλύτερη καινοτομία σε ήταν η πασίγνωστη διάταξη TRANSAXLE που έχουν δεκάδες υπεραυτοκίνητα σήμερα όπως τα μοντέλα της Ferrari, Maserati, Aston Martin κλπ...Για τους κινητήρες?
Η εταιρία που καθιέρωσε DOHC, και το έβαζαν παντού αυτοκόλλητα κάποιοι Ιάπωνες
σήμερα επαναπροσδιορίζει το SOHC αφού εφηύρε το MultiAir.
Το πρώτο αυτοκίνητο με μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων ήταν η Alfetta quadrifoglio oro το 1983.
Twin Spark, ψεκασμός νερού στο θάλαμο καύσης, μπλοκ κινητήρα από κράμα μαγνησίου το 1950, 12c boxer το 1940 και πάρα πολλά άλλα που έχουν αναφερθεί αρκετές φορές στο παρελθόν....Εντάξει καλή είναι και η χρήση carbon στην Μ3, αν και αμφίβολο το πόσο βάρος γλιτώνει από ένα φύλλο λαμαρίνας στον ουρανό, καλή ώρα το marketing που έλεγα πιο πάνω. Αλλά αποκλείεται να μην έχεις διαβάσει ποτέ για την πραγματική μείωση βάρους που έκαναν οι GTA 45 χρόνια πριν. Με πραγματικά εξωτικά υλικά όπως περαλουμάλ κλπ...
Να τα λέμε όλα....
Σήμερα η Alfa είναι ευνουχισμένη από τη Fiat, αν και υπό αυτήν έχει βγάλει αρκετά αυτοκίνητα που άφησαν και θα αφήσουν εποχή, αλλά αυτό δεν μειώνει σε τίποτα τον ζωντανό θρύλο της.... -
Busso δεν αμφέβαλε κανείς για τη προσφορά της φίρμας στη παγκόσμια αυτοκίνηση.
Από αλλού ξεκίνησε η κουβέντα και το ξέρεις πολύ καλά. Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και δεν τα αμφισβητεί κανείς.
Το άσχημο είναι ότι δεν συνεχίζει με τη πρωτοποριακή πορεία του παρελθόντος και σήμερα, πιστεύω συμφωνείς.
Άλλωστε εσύ δεν είπες ότι η Ζ4 είναι η καλύτερη Alfa Romeo? Κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μηχ/γος μηχανικός επίγειων και εναέριων μεταφορών...
στα @@ μου τα γράφω τα περιοδικά...
τώρα πως εσύ ξέρεις οτι είμαι λάθος είναι άλλο θέμα...Δίπλωμα οδήγησης έχεις? Για το δίπλωμα του μηχανικού δε ρωτάω, μας διαφώτισε ο Πάσχος.
προπτυχιακός είμαι... πως να έχω δίπλωμα???
Ούτε οδήγησης, ε? Το 'ξερα!
κλασσική αντίδραση ξερόλα τεχνίτη...
Στον καθρέφτη σου κοιτάς και ποστάρεις?
ΑLFA ROMEO FORUM