Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Το θέμα με την Giulietta είναι ότι όσο και αν την έχω κράξει, για δικούς μου λόγους, δεν μπορώ να την ξεγράψω γιατί βλέποντας τα άλλα κουτιά της κατηγορίας συνέρχομαι και την εκτιμώ.
...φαντασου να την οδηγησεις κιολας... (την 170αρα)
Το θεμα με την Giulietta, ειναι οτι ενω και στην μικρομεσαια κατηγορια πλεον απεκτησε ενα στιβαροτατο σασι με εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης, πικαντικο-δυνατο μοτερ απο μολις 1400κυβικα, και καταπληκτικο κιβωτιο ( ), στην επιλογη των υλικων στο εσωτερικο δεν εδωσε την πρεπουσα προσοχη, χρονο(?) ωστε να υπαρχει μια συνοχη στην γενικοτερη ποιοτητα, και στην αισθηση που θα αποπνεει ο συνδυασμος αυτων (των υλικων).
Ενω σε καποια σημεια δηλαδη, η ποιοτητα/συναρμογη ειναι αρκετα καλη, σε καποια αλλα, ειναι κατωτερη για την τιμη/φιλοσοφια του αυτοκινητου, δημιουργωντας ερωτηματικα/ανασφαλεια για την γενικοτερη σωστη λειτουργια/εικονα της στο περασμα του χρονου.
Αν ειχε την ποιοτητα υλικων (συνολικα) της 159, θα μιλουσαμε για το κορυφαιο σπορτιφ μικρομεσαιο με διαφορα.
Παρολα αυτα, με το στησιμο, επιδοσεις και ακρως οδηγοκεντρικη συμπεριφορα, προσωπικα θα προσπερνουσα τις οποιες μικροατελειες-προχειροτητες της ποιοτητας, φινιρισματος του εσωτερικου, εφοσον ειχα την δυνατοτητα να αλλαζα αυτοκινητα καθε 3-4χρονια το πολυ.