-
H citroen πάντα το μεγάλο φόρτε της ήταν τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα....
Να σας θυμίσω μοντέλα που πουλήσανε αρκετά στην Ελλάδα όπως AX (όλα τα μοντέλα), BX (όλα τα μοντέλα), SAXO (ιδίως τα 1.1 και 1.4). Να πάω και πιό παλιά όπως GS, GSA (δεκαετίας 70 και 80). Η XANTIA έπιασε σχετικά καλά αλλά όχι όμως με καταγιστικά νούμερα όπως τα προηγούμενα μοντέλα προαναφερθέντα (λογικό αφού ήταν και φθηνότερα συν το γεγονός ότι σε 1.8 και άνω οι αγοραστές που έχουν τα χρήματα προτιμούν τον γερμανικό ανταγωνισμό ή και κάποια ιαπωνικά). Η XM δεν έπιασε επισης (ελάχιστες βλεπεις στο δρόμο στην Ελλάδα, βεβαια δεν ξέρω τι έκανε στο εξωτερικό αν και ήταν αυτόκίνητο με αρκετές καινοτομίες). Θέλω να τονίσω ότι η εταιρεία ήταν συνδεδεμένη στο μυαλό του Έλληνα αγοραστή με φτηνά και καλά μικρά αυτοκίνητα που είχαν καλή οδηγική συμπεριφορά, χώρους και άνεση ανάρτησης. Στα μεγάλα υπήρχαν άλλοι που είχαν μερίδιο μεγαλύτερο στις πωλήσεις.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
H citroen πάντα το μεγάλο φόρτε της ήταν τα μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα....Να σας θυμίσω μοντέλα που πουλήσανε αρκετά στην Ελλάδα όπως AX (όλα τα μοντέλα), BX (όλα τα μοντέλα), SAXO (ιδίως τα 1.1 και 1.4). Να πάω και πιό παλιά όπως GS, GSA (δεκαετίας 70 και 80). Η XANTIA έπιασε σχετικά καλά αλλά όχι όμως με καταγιστικά νούμερα όπως τα προηγούμενα μοντέλα προαναφερθέντα (λογικό αφού ήταν και φθηνότερα συν το γεγονός ότι σε 1.8 και άνω οι αγοραστές που έχουν τα χρήματα προτιμούν τον γερμανικό ανταγωνισμό ή και κάποια ιαπωνικά). Η XM δεν έπιασε επισης (ελάχιστες βλεπεις στο δρόμο στην Ελλάδα, βεβαια δεν ξέρω τι έκανε στο εξωτερικό αν και ήταν αυτόκίνητο με αρκετές καινοτομίες). Θέλω να τονίσω ότι η εταιρεία ήταν συνδεδεμένη στο μυαλό του Έλληνα αγοραστή με φτηνά και καλά μικρά αυτοκίνητα που είχαν καλή οδηγική συμπεριφορά, χώρους και άνεση ανάρτησης. Στα μεγάλα υπήρχαν άλλοι που είχαν μερίδιο μεγαλύτερο στις πωλήσεις.
H xantia Κώστα πούλησε πάρα πολύ τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας της(93-95).Ειδικά αν σκεφτείς οτι οι περισσότεροι αγοραστές της συγκεκριμένης κατηγορίας κοιτούσαν κυρίως την προέλευση του αυτοκινήτου,τότε αυτό φαντάζει κατόρθωμα(ειδικά για ένα τόσο πρωτοποριακό αυτοκίνητο).Εγώ πιστεύω οτι ρόλο για την κακή πορεία της c5 παίζει και η εμφάνιση του αυτοκινήτου.Δεν έχει την απλότητα και φινέτσα της xantia ή της bx,και με την ανανεωμένη έκδοση πιστεύω οτι θα διορθωθούν λίγο τα πράγματα
-
Απλώς Γιάννη πιστεύω ότι πρέπει η εταιρεία να δώσει όλο της το βάρος στην κατηγορία στην οποία ήξερε πάντα να είναι πολύ καλή δηλαδή στα μικρά και μεσαία αυτοκίνητα μέχρι C4, ας πούμε.... . Να γίνει η top σε αυτήν την κατηγορία. 'Εχω την αίσθηση ότι σε μεγαλύτερες κατηγορίες, είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα και ο Έλληνας ξέρεις δεν αλλάζει εύκολα πεποιθησεις γι αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, όσο και καλό προιόν να του παρουσιάσεις.
-
Νομίζω η απάντηση στο ερώτημα γιατί δεν πουλάει η C5 είναι το γεγονός πως ενώ είχαν πουληθεί πάρα πολλές Xantia ελάχιστες κυκλοφορούν σήμερα
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Απλώς Γιάννη πιστεύω ότι πρέπει η εταιρεία να δώσει όλο της το βάρος στην κατηγορία στην οποία ήξερε πάντα να είναι πολύ καλή δηλαδή στα μικρά και μεσαία αυτοκίνητα μέχρι C4, ας πούμε.... . Να γίνει η top σε αυτήν την κατηγορία. 'Εχω την αίσθηση ότι σε μεγαλύτερες κατηγορίες, είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα και ο Έλληνας ξέρεις δεν αλλάζει εύκολα πεποιθησεις γι αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, όσο και καλό προιόν να του παρουσιάσεις.Συμφωνώ σε αυτό Κώστα,ο Ελληνας έχει κάποια στερεότυπα στο μυαλό του και είναι δύσκολο να τον πείσεις.Ομως η citroen με την xantia κατάφερε εν μέρει να τον πείσει να αγοράσει το αυτοκίνητο.Απέδειξε οτι μπορεί να φτιάξει ένα αυτοκίνητο,όχι μόνο για τους λίγους που είναι κολλημένοι με τα υδροπνευματικά citroen αλλά και για τον μέσο ευρωπαίο οικογενειάρχη.Αυτό φάνηκε και στο coty οπού η xantia κατέκτησε την 2η θέση.Η c5 τι κατέκτησε???Αυτό που θέλω να πώ είναι οτι η citroen έχει τον τρόπο να πάει καλά στην συγκεκριμένη κατηγορία,και γι αυτό ζητάω ως οπαδός την συγκεκριμένης εταιρίας αυτοκίνητα όπως το xantia ή το bx,που θα φέρουν κέρδη στην εταιρία και ταυτόχρονα θα ικανοποιήσουν τους λάτρεις της.Ποιός ξέρει ίσως η c6 να είναι κάτι τέτοιο
Υσ:ΙΚΕ xantia κυκλοφορούν αρκετές,και απο όσο γνωρίζω δεν είχαν ποτέ προβλήματα.Μάλιστα απο την οικογένεια έχουν περάσει bx 2 xantia(η μία υπάρχει ακόμα)και ποτέ μα ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα,παρ'όλο που η χρήση τους ήταν πολύ σκληρή
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Απλώς Γιάννη πιστεύω ότι πρέπει η εταιρεία να δώσει όλο της το βάρος στην κατηγορία στην οποία ήξερε πάντα να είναι πολύ καλή δηλαδή στα μικρά και μεσαία αυτοκίνητα μέχρι C4, ας πούμε.... . Να γίνει η top σε αυτήν την κατηγορία. 'Εχω την αίσθηση ότι σε μεγαλύτερες κατηγορίες, είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα και ο Έλληνας ξέρεις δεν αλλάζει εύκολα πεποιθησεις γι αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, όσο και καλό προιόν να του παρουσιάσεις.Πόσα ήταν τα Mazda 626 και τα Xedos που πουλήθηκαν στην Ελλάδα; Είχε δημιουργήσει παράδοση με αυτά; Όχι βέβαια. Άν παρουσιάσεις ένα μοντέλο που είναι πραγματικά καλό και ικανοποιεί τις ανάγκες της κατηγορίας τότε θα πουλήσεις. Άν προσπαθήσεις να μπείς σε άλλη κατηγορία δίχως να έχεις κατανοήσει πλήρως τις ανάγκες της τα πράγματα τότε είναι δύσκολα. Δεν ισχυρίζομαι οτι μοναδικός τρόπος για να επιτύχεις είναι το παραπάνω,υπάρχουν και άλλοι λόγοι όπως περιορισμοί λόγω έλλειψης χρημάτων,έλλειψης τεχνολογίας,παράδοσης της εταιρίας αλλά το θεωρώ απο τα βασικότερους.
-
Ο χρήστης balo έγραψε:
Πολύ μεγάλο για νά κάνει κάτι στην αγορά. Γιάτί δεν το μικραίνουν σαν την xantia και συνδιασμό με καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα?!
Και να βγάλουν και μια έκδοση fashion και να 'κόψουν' και 18% Φ.Π.Α. μπας και πουλήσει τίποτα ε;
Φλυαρείς ανευ ουσίας.
Το θέμα μας είναι το c5 και όχι μέθοδοι marketing. Αν θέλεις, και μπορείς, να συζητήσουμε το θέμα πολύ ευχαρίστως να σου απαντήσω σε ένα μελοντικό νέο θέμα σου στα περί αυτοκίνησης.Μην αρπάζεσαι φίλε μου! Όταν μιλάς για 'καλή τιμή και πολλές άτοκες δόσεις να πουλήσει τίποτα' μιλάς για την ουσία του αυτοκινήτου και όχι για marketing;Και όσο για την απόλυτα σεβαστή σου άποψη ότι φλυαρώ άνευ ουσίας....don't you just love democracy???
Δεν αρπάζομαι, απλά μια διαπίστωση κάνω.
Όσο για το σχόλιο μου περί άτοκων δόσεων γίνετε μετά απο την κριτική μου για το τι δεν μου αρέσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (μέγεθος).
Αντίθετα στο μήνυμα σου δεν είδα κάποια κρίση για το θέμα μας (C5) αλλά για την γνώμη μου για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και για τις γενικότερες επιλογές μου οπότε και για αυτό σου είπα να πάμε σε ενα θέμα για το θέμα (σου!). -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Νομίζω η απάντηση στο ερώτημα γιατί δεν πουλάει η C5 είναι το γεγονός πως ενώ είχαν πουληθεί πάρα πολλές Xantia ελάχιστες κυκλοφορούν σήμεραΠολύ εύστοχη και ακριβής η παρατήρηση σου. Το ίδιο ακριβώς παρατηρήσαμε χθές το βράδυ για τα pundo GT τα οποία έχουν εξαφανιστεί καθώς και για τα rally 1.3
Και προς θεού μην συγκρίνετε τα Mazda 6,Ford Mondeo και Toyota Avensis με το C5. Το πρώτο έχει κορυφαία ποιότητα και στύλ, το δεύτερο κορυφαία οδική συμπεριφορά και εγγύηση και το τρίτο πολύ καλή αντιπροσωπεία και είναι στα 1.6 cc.
Το C5 τι καλύτερο είχε να δώσει στον υποψήφιο αγοραστή?
-
TI λέτε βρε παιδια!!!!
Που εξαφανίστηκαν οι Xantia?
Δηλαδή τις αποσύρανε? Τις καταστρέψανε?Όσον αφορά Ραλί και Πούντο πάρα πολά καταστράφηκαν σε ατυχήματα.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Όσον αφορά Ραλί και Πούντο πάρα πολά καταστράφηκαν σε ατυχήματα.
Θα ήταν χρήσιμο να μαθαίναμε και τι έγινε με τους οδηγούς τους. Διότι ένα αυτοκίνητο σπορ οδήγησης που δεν προστατεύει τον οδηγό, δεν είναι αυτοκίνητο αλλά προϊόν εγκλήματος.
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
...Η XM δεν έπιασε επισης (ελάχιστες βλεπεις στο δρόμο στην Ελλάδα, βεβαια δεν ξέρω τι έκανε στο εξωτερικό αν και ήταν αυτόκίνητο με αρκετές καινοτομίες).Την XM την είχε ο 'πεθερός' στην Νορβηγία. Ήταν πανέμορφο αμάξι μπροστά απο την εποχή του, με πολλά gadgets (Οπως τα λένε στα Ελληνικά ) αλλά είχε πολλά έξοδα συντήρησης.
-
Παρακαλώ όσους εξέφρασαν άποψη σε αυτό το θέμα να μου αποδείξουν με στοιχεία ότι πλέον δεν κυκλοφορούν πολλές Xantia στο δρόμο, καθώς και τις αιτίες για τις οποίες αυτό συμβαίνει.
Επίσης παρακαλώ όσους δεν έχουν οδηγήσει τη C5 να το κάνουν, ώστε να έχουν ολοκληρωμένη άποψη για το τι μπορεί, και τι δεν μπορεί να προσφέρει στον πιθανό αγοραστή.
-
Κάποιοι απλά δεν βλέπουν καλά ή βλέπουν μόνο αυτά που θέλουν να βλέπουν
Παλιότερα είχα διαβάσει οτι δεν κυκλοφορούσαν ZX στον δρόμο τώρα διαβάζω οτι εξαφανίστηκαν και οι Xanthia. -
\Ναι ναι.
Τα γαλλικα μετεμψυχώνονται σε κοτσύφια γιαυτό εξαφανίζονται... -
Είναι γεγονός και το δείχνουν και όλες οι σχετικές έρευνες,ότι τα γαλλικά δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας (τουλάχιστον δεν πλησιάζουν τα ιαπωνικά). Κι εμείς (οικογενειακώς) μετά από ένα Civic πήραμε Megane και...είδαμε τη γλύκα! Βέβαια,τα περί εξαφάνισής τους είναι μάλλον υπερβολικά...
Πάντως η ανανέωση της C5 νομίζω ότι είναι πολύ επιτυχημένη! Και δεν είναι μόνο η εμφάνιση. Έρχεται με εξοπλισμό που...προκαλεί! -
Δεν είπα πως εξαφανήστηκαν αλλα είναι πολύ λιγότερες απο όσες πουλήθηκαν τότε, αυτό βασίζεται καθαρά και μόνο στην αίσθηση που εχω εγώ και δεν το βασίζω σε κάποια νούμερα. Αν εσείς έχετε άλλη αίσθηση απο αυτά που βλέπετε γύρω σας ή έχετε κάποια στοιχεία ευχαρίστως να τα ακούσω.
Οσον αφορά το C5 εγώ πιστευω πως είναι ενα μέτριο αυτοκίνητο αλλα με εξαιρετική ανάρτηση. Είχα οδηγήσει για λίγο μια τρίλιτρη C5 και δεν μπορώ να πώ πως εκτός απο την -φανταστική- ανάρτηση και την δύναμη του κινητήρα μου ένανε εντύπωση κάτι άλλο.
-
Παντως γεγονος ειναι οτι η C5 εχει πουλησει αρκετα στην Ελλαδα, τουλαχιστον αυτο φαινετε στους δρομους.
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Παντως γεγονος ειναι οτι η C5 εχει πουλησει αρκετα στην Ελλαδα, τουλαχιστον αυτο φαινετε στους δρομους.Eγώ πάντως σπάνια θα δω κάποια.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Παντως γεγονος ειναι οτι η C5 εχει πουλησει αρκετα στην Ελλαδα, τουλαχιστον αυτο φαινετε στους δρομους.
Eγώ πάντως σπάνια θα δω κάποια.
Εξαρτάται από το τι ψάχνεις.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Παντως γεγονος ειναι οτι η C5 εχει πουλησει αρκετα στην Ελλαδα, τουλαχιστον αυτο φαινετε στους δρομους.
Eγώ πάντως σπάνια θα δω κάποια.
Εξαρτάται από το τι ψάχνεις.
Ανανεωμένη C5