Aug 19, 2002, 7:27 PM

Το οριο ταχυτητας δεν εξαρταται μονο απο το ποσο καλος ή κακος ειναι ο δρομος αλλα και απο αλλες παραμετρους. Οπως εαν υπαρχουν κατοικιες και μαγαζια στις ακρες, εαν υπαρχει πεζοδρομιο, εαν υπαρχουν καθετοι δρομοι και εαν για αυτους υπαρχουν φαναρια, κτλ.[/quote]

To πρόβλημα είναι ότι σ'αυτό το μπουρ.....κράτος κανείς δεν ξέρει ούτε να φτιάχνει δρόμους και φυσικά ούτε να κρίνει την ασφάλειά τους και φυσικό επακόλουθο δεν ξέρει να βάζει όρια που να ανταποκρίνονται σ'αυτούς. Λογικό είναι από συνήθεια να τα παραβιάζεις. Όριο 5 ή 10χμ/ωρα κατά μήκος έργων! Αν υπάρχει άνθρωπος που να το τηρεί του χαρίζω τ'αμάξι μου!
Όσο για τους δρόμους...αλήθεια πόσες φορές βλέπουμε σε δρόμους καινούργιους να έχουνε ανάποδη κλίση; Τι ασφάλεια μπορεί να παρέχει ένας τέτοιος δρόμος; Αλλά δεν πειράζει σύμφωνα με το LALIOTI είναι έργα προόδου και πνοής.

Όσο για την πολυμισητή μας τροχαία:
Θα γράψει εσένα που πας με 130 αλλά δεν θα γράψει τον παππού που πήρε το τρακτέρ και βγήκε στην εθνική (Θεσσαλονίκης-Καβάλας, ο χειρότερος δρόμος της χώρας, μακράν)
Θα γράψει εσένα για ζώνη αλλά ο ίδιος δεν φοράει ποτέ (δεν ισχύει ο νόμος της αδράνειας για τους μπάτσους, υπουργούς και λοιπούς τρισμάλακες όπως λέει και η Ακρίτα-Μιτσηκώστας)
Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι υπάρχει υποκρισία στο θέμα αυτοκινήτου στο Ελλαδιστάν. Έχουμε 20 νεκρούς και αρκετά πολλαπλάσια αυτών σε σακατεμένους κάθε εβδομάδα, αλλά κανείς δεν αναλαμβάνει να κάνει κάτι για αυτό. Αντ' αυτού ακούμε βλακείες και ημίμετρα που κάθε άλλο παρά οφελούν.