-
Το τελευταίο καιρό σκέφτομαι για κάποιο μικρό πετρελαιοκίνητο και καταλήγω προς το opel corsa 1.3 dti 98 ps ή το Renault clio 1.5 DCi. Σκέφτομαι και το yaris 1.3 D4d.
Εξωτερικά πιο πολύ μου αρέσει το clio μετά το corsa και τέλος το yaris.Απλώς για το clio έχω κάποιες φοβίες παιδικών ασθενειών. Υποχρεωτικά σε 5άπορτο.. Σκέφτηκα και τον όμιλο VW-σεατ-σκοδα αλλά για καλές επιδόσεις (πάνω από 80-90 άλογα και πετρέλαιο ) κοστίζει αρκετά...
Με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και καλούς χώρους τι μου προτείνετε με όριο τα 19000 και την οικονομία κατανάλωσης και την αξιοπιστία; Είμαι 32 και επειδή κινούμαι κυρίως στην πόλη δεν θέλω ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά ούτε μικρότερο...
-
Το τελευταίο καιρό σκέφτομαι για κάποιο μικρό πετρελαιοκίνητο και καταλήγω προς το opel corsa 1.3 dti 98 ps ή το Renault clio 1.5 DCi. Σκέφτομαι και το yaris 1.3 D4d.
Εξωτερικά πιο πολύ μου αρέσει το clio μετά το corsa και τέλος το yaris.Απλώς για το clio έχω κάποιες φοβίες παιδικών ασθενειών. Υποχρεωτικά σε 5άπορτο.. Σκέφτηκα και τον όμιλο VW-σεατ-σκοδα αλλά για καλές επιδόσεις (πάνω από 80-90 άλογα και πετρέλαιο ) κοστίζει αρκετά...
Με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και καλούς χώρους τι μου προτείνετε με όριο τα 19000 και την οικονομία κατανάλωσης και την αξιοπιστία; Είμαι 32 και επειδή κινούμαι κυρίως στην πόλη δεν θέλω ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά ούτε μικρότερο...
-
Το τελευταίο καιρό σκέφτομαι για κάποιο μικρό πετρελαιοκίνητο και καταλήγω προς το opel corsa 1.3 dti 98 ps ή το Renault clio 1.5 DCi. Σκέφτομαι και το yaris 1.3 D4d.
Εξωτερικά πιο πολύ μου αρέσει το clio μετά το corsa και τέλος το yaris.Απλώς για το clio έχω κάποιες φοβίες παιδικών ασθενειών. Υποχρεωτικά σε 5άπορτο.. Σκέφτηκα και τον όμιλο VW-σεατ-σκοδα αλλά για καλές επιδόσεις (πάνω από 80-90 άλογα και πετρέλαιο ) κοστίζει αρκετά...
Με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και καλούς χώρους τι μου προτείνετε με όριο τα 19000 και την οικονομία κατανάλωσης και την αξιοπιστία; Είμαι 32 και επειδή κινούμαι κυρίως στην πόλη δεν θέλω ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά ούτε μικρότερο...
-
Με 14.000 παίρνεις βενζινοκίνητο και τα ρέστα για καύσιμα...
-
Opel Corsa αλλα οτι και να διαλεξεις μιας και βλεπω να ταξινομειται απο το νεο ετος αν δεν υπαρχει τωρα ετοιμοπαραδοτο ριξε μια ματια στα τελη κυκλοφοριας μιας και θα παει βασει ρυπων.
-
Από μένα ψήφο στο Clio! Πιο αξιόπιστο από το Corsa και πολύ φθήνότερα service αλλά και φανοποιία από την Opel. Σε ρύπους και κατανάλωση και τα 2 είναι πολύ χαμηλά, με ένα κλικ καλύτερο απ'ότι βλέπω το Corsa. Αλλά ο 1.5 dci είναι από τους κορυφαίους πετρελαιοκινητήρες στην Ευρώπη. Και η τιμή του Clio αυτή τη περίοδο είναι νομίζω αρκετά καλύτερη από του Corsa με τις προσφορές που τρέχουν. Το βρίσκεις λίγο πάνω από τα 14.000 το Clio.
-
Φιλε μου επειδη οπως λες θα το χρησιμοποιεις κυριως στην πολη θα σου ελεγα για το γιαρις κυριως λογω μικρου μεγεθους. Εαν μαλιστα εχεις παιδια, η υπαρξη κ πισω αεροσακων ειναι πολυ βασικο πλεονεκτημα.
Απο κει κ περα το κλιο εχει αρκετα 'ταξιδιαρικο' εξοπλισμο που δελεαζει.
Το κορσα επισης, και αν μαλιστα ειναι σωστα οσα γραφει το σαιτ των 4τροχων, τα τελη κυκλοφοριας απο το 11' θα ειναι μηδενικα!!
Απο κει κ περα αξιολογη θεωρω κ την προταση της σκοντα αφου το φαμπια (1,6/105) εχει παρα το ιδιο μηκος με τα υπολοιπα σημαντικα μεγαλυτερο χωρο αποσκευων + ατοκο χρηματοδοτικο σε περιπτωση δοσεων.
Συνοψιζοντας, εαν εχεις παιδια καλυτερα τα γιαρις ή φαμπια λογω ασφαλειας κ χωρων αντιστοιχα, ενω αν δεν υπαρχουν τετοιες αναγκες παρε το κορσα που τα κανει ολα κ συμφερει
-
το clio τι παιδικες ασθενειες να εχει..? τοσα χρονια κυκλοφορει και αριστευει στις ερευνες αξιοπιστιας.. πιο ανετο, πιο σπορτιφ και με καλυτερη οδικη συμπεριφορα απο το corsa.. απο εμενα χαλαρα clio 1,5dCi
και λογικα ειναι και φτηνοτερο με τις εκπτωσεις.. -
Με τον 1,5 dCi να κυκλοφορεί σε όλα σχεδόν τα supermini και μικρομεσαία απο Renault, Dacia και Nissan ... παιδικές ασθένειες δεν υπάρχουν! Ούτε ίωση δεν υπάρχει πλέον!
-
Θα καταθέσω κάτι, φαινομενικά άσχετο, αλλά αρκετά καλό για προβληματισμό. Η αδερφή της γυναίκας μου αγόρασε κατόπιν προτροπής μου τελικώς το Χόντα Τζαζ 1.4 για τη δουλειά της. Έψαχνε και τα Φιέστα, Κόρσα κ.α.
Κινείται αποκλειστικά στον μεγάλο δακτύλιο της Αθήνας κατά τις εργάσιμες ώρες και έχει μέση 6,8 λίτρα εδώ και 5-6 μήνες. Το αυτοκίνητο εκτός από ασσύληπτους χώρους και πρακτικότητα είναι και πολύ ποιοτικό και αθόρυβο.
Από αξιοπιστία επίσης η Χόντα είναι συνήθως στην κορυφή και από πολυπλοκότητα καμμία σχέση με τουρμποντίζελ.
Το αυτοκίνητο το παρακολουθώ σε διάφορα συκγκριτικά στα περιοδικά να πρωτεύει διαρκώς σε θέματα κατανάλωσης μεταξύ άλλων παρόμοιων βενζινοκίνητων μοντέλων.
Μήοπως αξίζει μια δεύτερη σκέψη ιδαίτερα αν τα διανυόμενα χλμ. είναι τα κλασσικά και όχι τίποτα ακραίο? -
To jazz είναι φοβερό σε γενικές γραμμές αλλά:
- Έχει πολύ ακριβα ανταλλακτικά και με χρόνο αναμονής και ακριβό service. Το έχει συγγενικό πρόσωπο και ξέρω..
- Δεν έχει το τράβηγμα του τούρπο ντίζελ
- Για να το πάρω στο ίδιο εξοπλισμό με κάποια από αυτά που θέτω, θα δώσω πάνω από 16000 (υπόψη πλέον δίνουν 3 χρόνια εγγύηση και αγοράζεις άλλα 3 με καμία 350-400 ευρώ)
Κατά τα άλλα έχει καλύτερους χώρους και είναι και αρκετά πιο ευχαριστο..
Μάλλον θα κάνω test drive.. μεταξυ clio, corsa και μάλλον θα βάλω και το fabia ίσως και το roomster στην εξίσωση... -
To Corsa 1.3 DTE που είναι Euro 4 και έχει κάτω από 100 γρ. ρύπους δεν θα πληρώνει τέλη του χρόνου;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
To Corsa 1.3 DTE που είναι Euro 4 και έχει κάτω από 100 γρ. ρύπους δεν θα πληρώνει τέλη του χρόνου;Απ' ότι φαινεται ναι. Εχει 99 gr CO2 και θα έχει 0€ τέλη.
-
Το corsa έχει 95 ίππούς και όχι 98. Φίλος έχει το Fiat grande punto 1.3 multijet 90 hp(και αυτό μπορείς να το δεις) τον ίδιο κινητήρα δηλαδη με το corsa .Εως τώρα έχει 160.000 χλμ και δεν έχει κανένα μηχανικό πρόβλημα.Επειδή το έχω οδηγήσει το αυτοκίνητο τραβάει πολύ μετα τις 1800 στροφές και έχει πολύ καλή ηχομόνωση.Δεν ακόυγεται το γνωστό γαρ γαρ γαρ παρα μόνο η τουρμπίνα no problem φυσικά.Οτι και να διαλέξεις ένα πράγμα να θυμάσε:Nα βάζεις πετρέλαιο από ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ γνωστό σου πρατήριο γιατί η αντλία πετρελαίου κοστίζει πολλά λεφτά!
-
Επίσης μπορείς να δεις κάτι σε Fiesta D. Από ό,τι βλέπω σε τιμοκαταλόγους είναι αρκετά φτηνά για diesel Supermini κι έχουν τους αρκετά καλούς και πολύ αξιόπιστους 1,4-1,6 diesel του PSA Group. Επίσης για Yaris δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας σε diesel. Ο 1300άρης του είναι και αυτός πολύ οικονομικός και η διαφορά τιμής δε συμφέρει καθόλου
-
Ο χρήστης abouts έγραψε:
Το τελευταίο καιρό σκέφτομαι για κάποιο μικρό πετρελαιοκίνητο και καταλήγω προς το opel corsa 1.3 dti 98 ps ή το Renault clio 1.5 DCi. Σκέφτομαι και το yaris 1.3 D4d.Εξωτερικά πιο πολύ μου αρέσει το clio μετά το corsa και τέλος το yaris.Απλώς για το clio έχω κάποιες φοβίες παιδικών ασθενειών. Υποχρεωτικά σε 5άπορτο.. Σκέφτηκα και τον όμιλο VW-σεατ-σκοδα αλλά για καλές επιδόσεις (πάνω από 80-90 άλογα και πετρέλαιο ) κοστίζει αρκετά...
Με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και καλούς χώρους τι μου προτείνετε με όριο τα 19000 και την οικονομία κατανάλωσης και την αξιοπιστία; Είμαι 32 και επειδή κινούμαι κυρίως στην πόλη δεν θέλω ιδιαίτερα μεγαλύτερο αλλά ούτε μικρότερο...
Αγόρασα πριν από 2 μήνες το fluence με το συγκεκριμένο μοτέρ επειδή κάνω 200 χλμ τη μέρα στην εθνική & κάμποσα σε αστικό περιβάλλον. Το παλαιότερο μοντέλο clio το είχα οδηγήσει στην ισπανία & είναι καταπληκτικό, με εξαίρεση τα σπορ μοντέλα, το καλύτερο κομμάτι της γκάμας! Πάρε πετρέλαιο υπό τον όρο να καλύπτεις 100+ χλμ τη μέρα, κάπου εκεί είναι το σημείο που γέρνει προς το diesel η ζυγαριά. Το 5πορτο έχει καλύτερες πιθανότητες μεταπώλησης. Σκέψου το fabia reflex,
που έχει 500 λίτρα χώρο αποσκευών (αν σου χρειάζεται), αλλά να ξέρεις πως θα περιμένεις 6 μήνες, αυτός ήταν ο λόγος που τελικά αγοράστηκε το renault. Επίσης το fabia δεν ερχεται DSG. Αυτα & μακρια από opel! (αχώνευτα, ποτέ δεν έπεσε στα χέρια μου 1 που να ήταν καλό!)
Πάντως η κίνηση σε αστικό περιβάλλον ΔΕΝ είναι το forte των diesel. Εκτός αν κάνεις ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα, οπότε η λύση είναι μονόδρομος. Τέλος να ξέρεις (αν δεν έχεις οδηγήσει πετρέλαιο ξανά) πως θα προσαρμόσεις το στύλ οδήγησής σου στο νέο αυτοκίνητο/μοτέρ. -
και ρενο και οπελ εξισου καλα με προσωπικη προτίμηση στο οπελ. ο κινητηρας που φοραει εχει φορεθει απο εκατομυρια αμαξια με μικρες διαφορες ( οπελ, φιατ επαγγελματικα και μή ) απο το 2003. Προβλήματα δεν εχει πλεον παρα μονο το κίνδυνο φυσικα απο 'κακο' καύσιμο. Οσο για σενα paddler... Προσωπικη σου αποψη και σεβαστη.
-
φιλε επειδη πολλα απο αυτα που διαβασα δεν ισχυουν ακου την γνωμη μου.εγω εχω το corsa 1.3dte 95 ps.αρχικα να σου πω οτι ο κινητηρας ειναι euro 5 και οχι 4.ειναι κατασκευης-φιλοσοφιας 2010 και οχι απο το 2003.ειναι σαφως ανωτερο ποιοτικα απο τα αλλα 2 μιας και το βεβαιωνει η DEKRA(ευρωπαικος οργανισμος) σαν το πιο αξιοπιστο αυτοκινητο για το 2010 σε ολες τις κατηγοριες(http://www.dekra.com/c/document_library/get_file?uuid=e6b16f51-5a4b-446e-ab9a-c62b37ca2e87&groupId=10100).και τελος για μενα σαν τιμη αποδοση αξιζει περισσοτερο απο τα αλλα 2.περιπου με 15.500 παιρνεις σχεδον πληρες το αυτοκινητο.παλια ειχα το fiesta 1.4tdci 2005 μοντελο και ενα θα σου πω.σαν κινητηρες(1.4 68ps vs 1.3 95ps) μερα με την νυχτα.στο λεω γιατι καπου μπλεχτηκε και αυτο.πραγματικα 5 λιτρα μεικτα καυσιμο(6 πολη και 4 εκτος).αυτα.......για να στο διαφημιζω ειμαι ευχαριστημενος(10 μηνες τωρα).
-
Κορσα για ρυπους και μηδενικα τελοι.
Κλιο για ανεση και οδηγικη συμπεριφορα. -
http://www.autoevolution.com/news/renau ... 15310.html
Αυτό το φέρνει στην Ελλάδα η pga; Αν ναι, δε νομίζω ότι τίθεται δίλημμα!
Renault clio 1.5 dci VS opel corsa 1.3 Dti