Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Muscle Cars - Official Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Muscle Cars - Official Forum
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 22
    • 23
    • 11 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    455
    3075
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      boomboom last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by

        Σε πολυ καιρο να περιμενετε mustang με ΑΛΒΑΝΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ. Δεν ειμαι κοροϊδο να πληρωνω το Ελληνικο κρατος για να κανω τη μουρη μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nozomi last edited by

          delete

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mad_max_geo last edited by

            Nozomi για πλακα το λεω επειδη στην Αλβανια οτι κυβικα και αν εχεις το ιδιο σημα πληρωνεις οπως ενα χιλιαρι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης Nozomi έγραψε:

              Έκαστος στο είδος του, τα ανωτέρω σχεδόν όλα είναι πρίμιουμ σε σχέση με τα Καμάρο, Τσάλλεντζερ, Μάσταγκ κ.α., και η Γκόλφω πάνω απ' όλα είναι ένα μικρό χατς (η συγκεκριμένη τυπολογία δεν είναι ότι το καλύτερο για τους αμερικάνους που συνήθως θέλουν κούρσα).

              Και γιατί να μην πάρουν ?
              Ποιός δεν θα ήθελε να έχει 'περισσότερο' αυτοκίνητο για τα ίδια χρήματα ?
              Μην κοιτάς που μπορεί να μην υπάρχουν τα χρήματα και αναμασάμε το παραμύθι για 'compact' διαστάσεις... Επίσης ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μια μεγάλη χώρα, στην οποία τα πάντα είναι μεγαλύτερα απ' την Ευρώπη !

              Αν κρίνω από το ξεπούλημα στο λανσάρισμα του 500 χτες αλλά και από αυτά που βλέπεις πλέον να κυκλοφορούν πάρα πολλοί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 last edited by

                Να αφήσουμε το 500αράκι και ας πιάσουμε κάτι really big and really black όπως λέει στο τέλος ο Matt-μη πάει ο νούς σας στο πονηρό- δείτε .....

                http://www.youtube.com/user/TheSmokingT ... IfpqBTVt3E

                και θα καταλάβετε

                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Callaway Sledgehammer Twin Turbo
                  http://www.z06-corvette.com/super/sledgehammer.htm
                  Την θυμαμαι σε καποιο περιοδικο να την δοκιμαζουν.

                  :: Callaway Sledgehammer Twin Turbo performance stats ::
                  [list=8:1xagn0ve] Horsepower 898 hp / 669.5 kW @ 6200 rpm
                  Torque 772.2 ft/lbs / 1047.0 @ 6200 rpm
                  Redline Unknown
                  Power to weight ratio 0.56 hp/kg
                  0-100 km/h | 0-60 mph Roughly 3.9 to 4.0 seconds
                  0-160 km/h | 0-100 mph Unknown
                  400 m | 1/4 mile 10.6 seconds
                  Top Speed 254.8 mph / 409.9 km/h
                  [/list⭕1xagn0ve]
                  http://www.callawaycars.com/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    toxotis last edited by

                    επικο - διαστημικο - πολυ μπροστα για την εποχη του....
                    1970 Plymouth Superbird

                    http://www.youtube.com/watch?v=P5RaQuwT ... re=related

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xtkz last edited by

                      Hammond’s crazy horse
                      http://www.topgear.com/uk/richard-hammo ... 2010-10-05

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Βασικά έχει και τα δίκια του... Πιουρίστικο (με την έννοια της απλότητας) ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο και ιδιαίτερα σούπερκαρ, δε βρίσκεις πια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          206xs last edited by

                          Ξέρει κανείς να μου πει αν θα έρθουν Ελλάδα τα Chevrolet Camaro και Dodge challenger ή αν δεν έρθουν αν υπάρχει τρόπος να τα φέρεις απο έξω σχετικά φτηνά? Ευχαριστώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Ρώτα στο Σφακιανάκη της Κηφισίας για τα Καμάρο, και απέναντι στην Κράισλερ για το άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dodger last edited by

                              Σήμερα διάβασα στο Dodge Club Hellas, πως ένα φίλος φέρνει Dodge Charger 5.7 Hemi από Αμερική. Θα μάθω πληροφορίες και θα σου πω. Ψιλοχλωμό να σου απαντήσουν από την Chrysler θετικά, τους ρωτούσα 2 χρόνια για Caliber SRT-4 και δε γνώριζαν, έφεραν τελικά μερικά κομμάτια στα 4 χρόνια. Τέσπα.. Καλές επιλογές...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                boomboom last edited by

                                Προσεχως θα αρχισει (αν δεν εχει αρχισει ηδη) να κατασκευαζεται το επομενο Charger με καινουργιες μηχανες, τρομερα βελτιωμενο εσωτερικο (τωρα που δεν εχουν τα καθικια της Daimler πανω απο το κεφαλι τους), βελτιωμενο στησιμο κτλ. Θα προτινα στον φιλο σου να περιμενει μερικους μηνες, εκτος αν κοιταει για χρησιμοποιημενο.

                                Εδω για περισσοτερες πληροφοριες. http://www.allpar.com/cars/dodge/charger-2010.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dodger last edited by

                                  Είναι ήδη σε κοντέινερ και έρχεται

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      206xs last edited by

                                      Μεταξύ Καμάρο και Τσάλεντζερ (αν τα βρω σε λογική τιμή) εσείς ποιό θα προτείνατε? Σχεδιαστικά μου αρέσουν πολύ και τα δύο , θέλω και χώρο πίσω γιατί μάλλον για να βρω λεφτά να το πάρω θα πουλήσω όλα τα άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας ( Πεζώ κάμπριο 2.0, Σεβρολέτ Κρούζ 1.8, Σμαρτ 700) συν δάνειο συν κάτι λεφτά στην άκρη (Είναι τρέλα αν το κάνω θα δούμε γιατί και οι καιροί είναι πονηροί). Είχα μπει στην πρίζα πριν μερικά χρόνια αντίστοιχα για 350ζ και οπελ τζιτι αλλά το ότι ήταν αυστηρά διθέσια με απέτρεψε να προχωρήσω. Ευτυχώς, γιατί τώρα έχω και ένα μπόμπιρα οπότε θα αναγκαζόμουν να πουλήσω όσο όσο. Ο Σφακιανάκης που είπε ένα παλικάρι φαντάζομαι δουλεύει και Σάββατο ε? Πάντως οι αντιπροσωπείες είναι λίγο δύσκαμπτες σε τέτοια 'ειδικά' αιτήματα. Θυμάμαι όταν είχα παλιά ρωτήσει τη Σουζούκι για το καπουτσίνο (ιαπωνικό μίνι καρ κάμπριο με 600 κυβικά τούρμπο κινητήρα και πίσω κίνηση) μου είχαν ζητήσει 8 εκατομύρια δραχμές για να το φέρουν !!!! και όταν ρώτησα στη Νισσάν αν μπορούν να μου φέρουν το Nissan Figaro http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Front.jpg δεν μου απάντησαν ποτέ... Σαν παιδί με το μικρόβιο του αυτοκινήτου από μωρό μου αρέσουν πολλές φορές περίεργα και αντισυμβατικά οχήματα που όμως δύσκολα τα βρίσκεις. Πάντως πιστεύω οτι οι αντιπροσωπείες θα έπρεπε εφόσον υπάρχει ευρωπαϊκή έγκριση τύπου να φέρνουν ό,τι αμάξι τους ζητήσεις κατόπιν παραγγελίας (κατανοώ να μην υπάρχει σε στοκ). Και για αυτά που δεν έχουν την έγκριση να δίνουν μια λογική τιμή αφού στο εξωτερικό γίνεται να κάνεις individual vehicle registration (ή όπως λέγεται πάντως γίνεται σίγουρα σε Γερμανία και Αγγλία) και να φέρεις ο,τι γουστάρεις. Στην Αγγλία έτσι φέρνουν τις γιαπωνέζικες εκδόσεις και στη Γερμανία ότι κουλό να ναι (ένας είχε βγάλει πινακίδες δρόμου ως και για αγωνιστικό καρτ 4τροχρονο). Πάντως λόγω ανάρτησης κλείνω προς το Καμάρο αν και οι Ντιούκς που έβλεπα μικρός μου ψυθηρίζουν για τσάλεντζερ και η λογική μου φωνάζει να μη κάνω τίποτα και να αφήσω όσα λεφτά υπάρχουν στη τράπεζα αντί να φορτωθώ και με δάνειο για ρόδες. (Πριν με κράξετε, σπίτι έχω δικό μου).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        206xs last edited by

                                        Πάντως και στο Αμέρικα δεν είναι πολύ φτηνά... έφτιαξα στο σιτε ένα τσάλεντζερ και ένα καμάρο. Το τσάλεντζερ με το 6αρι χειροκίνητο, τον 5.7 β8 το κιτ πίστας με μπλοκέ και καλύτερα φρένα/ανάρτηση με ηλιοροφή 18άρες και το καλό ηχοσύστημα σε πορτοκαλί σαν το στρατηγό Λι βγαίνει 30.000 ευρώ στις τωρινές ισοτιμίες (40.000 δολάρια) Θα μου πεις για β8 και 380 άλογα πολλά είναι ? Όχι αλλά δεν είναι και τσάμπα που λένε κάποιοι. Αυτό λοιπόν αν έρθει Ελλάντα πόσο θα πάει? αν κρίνεις από τα μοντέλα που φοράνε τον ίδιο κινητήρα και έρχονται μιλάμε για 90.000 που είναι τρέλα (δεν παίρνω Μ3 αν είναι να δώσω τόσα) εμένα η ελπίδα μου είναι να μπορεί να έρθει γύρω στα 50-55 χιλιάρικα (θεωρώ τρέλα προσωπικά να δίνεις για αυτοκίνητο λεφτά γκαρσονιέρας δηλ ~100 συν αφού το αυτοκίνητο νομοτελιακά θα χάσει κιόλας αξία και θα ζητήσει πολλά για συντήρηση [εκτός από τα ελάχιστα που γίνονται κλασικά και ανεβάζουν αξία].) Το καμάρο η έκδοση ΣΣ με μπλοκέ , σορτ σιφτ, αεροδυναμικά βοηθήματα για καλύτερη αρνητική άντωση , ηλιοροφή, ηχοσύστημα, πακέτο ρς 6άρι χειροκίνητο 20άρες ζάντες και τον 6.2 των 425 ίππων βγαίνει λίγο φτηνότερα στα 27000 ευρώ (36000 δολάρια). Ενώ το β6 που δεν είναι καθαρόαιμο μάσλ καρ απο ότι λέτε εδώ οι συνφορουμίτες αλλά παρόλα αυτά έχει 315 άλογα με το μπλοκέ αλλά χωρίς σορτ σιφτ (δεν διατήθεται) βγαίνει στα 22200 ευρώ ή (30000 δολάρια) πάλι με 6άρι χειροκίνητο, καλό ηχοσύστημα ηλιοροφή , πακέτο αρνητικής άντωσης. Ενώ και τα κυβικά του είναι φιλικά για Ελλάδα σχετικά (3.6 λίτρα). Το θέμα είναι αν τα 315 και οι 278 λίβρες φτάνουν για να σου προσφέρουν αυτό το χτύπημα στη πλάτη και ο ήχος να είναι αντάξιος. Κατα τα άλλα είναι σίγουρο οτι η μικρή έκδοση έρχεται με περίπου 50 χιλιάρικα, οι μεγάλες είναι το θέμα αν μπορούν... Πάντως αν κρίνω απο τις τιμές του Τιρεκίδη πρέπει να γίνεται το μικρό β8 με τον 4.6 που εδώ το έχει 53-56χιλιάρικα στην αμερική έχει περι τα 40.000 δολλάρια όσο δηλαδή και τα μοντέλα που ψάχνω εγώ. Το θέμα είναι οτι αυτός φέρνει λογικά τουλάχιστο 20-30 αυτοκίνητα για να έχει αυτές τις τιμές στο ένα λογικά θα είναι ψηλότερες. Συν τα κονέ που έχουν οι έμποροι στο τελωνείο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          efthymis last edited by

                                          Φιλε μου δες αν θελεις κι αυτο το 6σελιδο συγκριτικο http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... index.html

                                          Βεβαια βγαζουν καλυτερο μασλ καρ του σημερα το... χιουνται!! αλλα ειναι αρκετα αναλυτικο τεστ.

                                          Οσον αφορα την εισαγωγη να σου πω την αληθεια το φοβαμαι λιγο... Οκ βγαζεις εγκριση τυπου (καλα το λεω??) στη Γερμανια θα εχεις ομως να αντιμετωπισεις και τα ελληνικα λαμογιο- τελωνεια! Αν εχεις βεβαια καποιο γνωστο εκει ή βαλεις καποιον εμπορο να σου το φερει δε νομιζω να εχειε προβλημα. Αν κ το καλυτερο θα ηταν να μπορουσες να το κυκλοφορησεις με πινακιδες αλλου κρατους οπου ισως ειναι πιο ανθρωπινα τα πραγματα ως προς τη φορολογια + οτι γλιτωνεις το ληστρικο εκτελωνισμο...

                                          Μηπως να σκεφτεις τη λυση των ηδη εισηγμενων???

                                          Η για να μην εχεις το αγχος της φορολογησης να κρατησεις καποια απο τα αυτοκινητα που ηδη εχεις και να βρεις ενα κλασικο αμερικανικο που θα το εχεις για περιορισμενη χρηση σε τρακ ντευς κ εκδηλωσεις??? Σκεψεις δικες μου με βαση οσα μας ειπες, τωρα αν ειναι εφαρμσιμες στην περιπτωση σου δε μπορω να το ξερω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            teris3 last edited by

                                            Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                                            Σήμερα διάβασα στο Dodge Club Hellas, πως ένα φίλος φέρνει Dodge Charger 5.7 Hemi από Αμερική.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 11 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr