-
η μονη λυση ειναι να το πουλησουμε εξω.
Πιστευω λογω ντιζελ κινητηρα να εχω καποια τυχη...
Το θεμα ειναι τι θα παρουμε μετα...
κανα 1000αρι βανακι παιζει;
-
το πρωί ο άνθρωπος των ελλήνων αντιπροσώπων αυτοκινήτων είπε οτι τα μέσα τέλη του 2008 κόστιζαν €200 του 2009 κόστισαν €300 και τα φετινά €230 υπάρχει δηλαδή σημαντική μείωση σε σχέση με πέρσι και αύξηση 15% σε σχέση με πρόπερσι.
Επειδή μιλάμε για αδικίες και διακοσύνες αυτοί που πραγματικά αδικούνται με κάθε σύστημα είναι αυτοί που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Επειδή μιλάμε για αδικίες και διακοσύνες αυτοί που πραγματικά αδικούνται με κάθε σύστημα είναι αυτοί που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα.
αυτους τους τακτοποιείς ενσωματονοντας το τελος στα καυσιμα.
και μαλιστα ειναι ενας καλος λογος να προσπαθουν(με) ολοι να κανουν(με) λιγοτερα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Άντε και του χρόνου θα τα ξαναλλάξουν αναλόγως με τον στόχο εσόδων......οικολογία και πράσινα άλογα....εγώ χρεωκοπία το λέω αυτό.......
Αυτό είναι το κακό.
κρεμασμένος αρα σου λεει ο 2000λιτρος έχει +300 να μου δωσει. Αν όμως αποφασίσει ότι δεν έχει... (δεν πουλιέται το αμάξι του)Αρα τα 30Κ που έδωσε για το αμάξι απαξιώνονται.
Το πουλάω τώρα με 17000 κμ πόσα δίνει κάποιος? τα 25Κ που έλεγαν στις αγγελίες δε νομίζω ότι υπάρχουν πλεόν.με κλιματισμο που δε δουλευει και τρυπιο ψυγειο και υψηλα ΤΚ?
γυρω στα 9.000€ ειναι μια λογικη τιμη
-
Μια χαρα ειναι τα τελη,τωρα αν βγαινουν καποιοι με μεγαλου κυβισμου και παραπονιουνται προβλημα τους.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δε κατάλαβες....
Δεν είναι το πρόβλημα ότι δεν έχω λεφτά.
ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ με πειράζειΓι αυτό ετοιμάζω κομπίνα με ΓΠΣΣ ή όπως αλλιώς λέγετα
Τυπώνω αδειες τουρκίας βουλγαρίες καθώς και πινακίδες σκοπίων χωρίς το σήμα της μακεδονίας.Αυτή ειναι η μπίσνα για τα επόμενά χρόνια...
αλλα τι να πεις σε μία χώρα που πληρώσαμε τέλη κινητής τηλεφωνίας πάνω από το ΦΠΑ
Αυτό θα κάνω.
**Δε θα πληρώσω. δε θα δηλώσω εισοδήματα του χρόνου...Τι πιθανότητες έχω να με πιάσουν?**
Άμα καταθέσω πινακίδες, και βγάλω νέες το 2011 σε πια ρύθμιση θα ανήκω;;;
Γιατί το 600ρι μου κάθεται βαρύ.
Αλλιώς θα πληρώσω 193χ2=386€...Έχετε τις κυβερνήσεις που αξίζετε.
Το βλέπεις ανάποδα. Είναι η αντίδραση σε μια κυβέρνηση που εξέλεξε άλλος (όχι οι συγκεκριμένοι χρήστες) και τους γαμάει όλους.
Γιατί ασχολείσαι μαζί μου....?
Εχω άδικο. Να βγάλω ξένες πινακίδς? Να πάρω την BMW του ΟΝΟΥΡ?
Είμαι ή δεν είμα μ@λ@κ@ς? που θα πληρώνει ο διπλανός μου 200 ευρω με το ίδιο αμάξι κι εγω 600?
Απάντησε σε αυτό και μετά πες μου γιατί πρέπει να εκνδευριστώ ή όχιΠροφανως και δε θα κάνω 50 κομπίνες για να γλυτώσω 600 ευρω... αλλά φορολογικά αισθάνομαι ότι με κλέβει... και είναι προφανές. Περισυ έλεγε ότι ο Παπαθανασίου ειναι γελείος (που μίλησε για κάτι έκτακτο) και φέτος μας το ξαναφόρεσε το +150 στα 2000 κυβικα.
Θα το χαρίσω σε κάποιον φίλο μου στη Γερμανία και θα μου χαρίσει το δικό του.... χα χα
Δεν ασχολούμαι μαζί σου, ασχολούμαι με αυτά που διαβάζω.
Εσύ το αγόρασες πριν 2-3 χρόνια το αυτοκίνητο και ΕΣΥ αποφάσισες οτι θα πληρώνεις τέλη με βάση τα κυβικά του αυτοκινήτου. Τώρα επειδή δεν σε βολεύει η δική σου επιλογή ψάχνεις να κάνεις κομπίνες για να γλιτώσεις χρήματα.
Σκέψου οτι κάποιοι βγαίνουν μάγκες απο την όλη ιστορία. Αυτός που αγοράζει σήμερα RX8 πληρωνει 220 ευρώ, ενώ αν το αγοράσει το νέο χρόνο θα πληρώνει κοντά 800. -
Αν εξαιρέσουμε τους γνωστούς ηλίθιους που υπάρχουν σε κάθε φόρουμ και κάνουν ποστ με ύφος 'καλά να πάθετε' εναντίον όσων έχουν αυτοκίνητο μεγαλύτερο από το δικό τους επειδή στην ουσία ζηλεύουν ή επειδή νομίζουν ότι η αδικία που γίνεται στον διπλανό τους δε θα γίνει ποτέ σε αυτούς, η ουσία παραμένει ότι μόνο τέλη 'κυκλοφορίας' δεν είναι αυτά. Είναι καθαρή φορολογία και μάλιστα εντελώς άδικη και ληστρική.
Το σύστημα φαίνεται να πετυχαίνει: αυξάνουμε τα τέλη ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ το 2010 για τα περισσότερα αυτοκίνητα, το 2011 τα μειώνουμε λίγο, και βγαίνουμε σε όλες τις εφημερίδες θριαμβολογώντας ότι μειώσαμε τα τέλη! Και υπάρχουν άνθρωποι που μας χειροκροτάνε!
Για τις αδικίες είναι προφανές ότι τις γράφουν εκεί που θα έπρεπε να είναι κρεμασμένα τα γεννητικά τους όργανα (αν είχαν). Θέλω να δω τα δικαστήρια τι άποψη θα έχουν για τη 'δικαιοσύνη' αυτή
-
Καλα ρε εσείς που κλαίγεστε για τα δίλιτρα κλπ τη περιμένατε??
Απο καιρό φαινόταν οτι μάλλον θα είστε το εύκολο θύμα!
Ακομα και η προηγούμενη κυβέρνηση τα +2.0 ειχε βάλει στο ματι με τον φόρο πολυτελείας (η πως τον έλεγε)!
Οχι οτι σύμφωνο με το χαράτσι που έβαλαν στα +2.0l αλλά οσο κ μπουρδέλο και αν είμαστε σαν χώρα αυτο φαινόταν απο καιρό!
-
Οχι θυμα φιλε αυτρος που εχει λεφτα για να παρει ακριβο αυτοκινητο,μην τρελαθουμε.
-
Καλα δεν σημαινει απαραίτητα οτι αν εχεις διλητρο έχεις και λεφτά με τη σέσουλα!
Αλλος μπορει να αγορασε μεταχειρισμένο 206 2.0 γιατι εχει τρελα με τα αυτοκίνητα δεν σημαίνει οτι το φυσάει! Απλά με το ελλ. μπακαλίστικο τρόπο λενε 2.0= λεφτά και τέλος!
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Ποιες είναι οι κυρώσεις αν δεν πληρώσω τέλη κυκλοφορίας;
Για κυρώσεις δεν ξέρω, αλλά σίγουρα δεν μπορείς να το μεταβιβάσεις αν δεν έχει πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας των 5 τελευταίων ετών.
Είσαι σίγουρος γι' αυτό? Πέρυσι πούλησα το παλιό μου αμάξι, και παρουσίασα την απόδειξη τελών μόνο για το 2009.
Άλλωστε, αν κάποιος είχε σε ακινησία (και άρα χωρίς πληρωμένα τέλη) το αυτοκίνητο μέσα στην τελευταία πενταετία, δεν μπορεί να το πουλήσει/μεταβιβάσει? -
Μονο αν παρει πισω τις πινακιδες απ'οσο ξερω, οποτε κ πρεπει να πληρωσει τελη, να περασει κτεο κλπ...
Επισης αφου το πουλησες περσι δεν ησουν εκπροθεσμος, τα του 2010 δηλαδη πληρωθηκαν απο τον επομενο κανονικα
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
+100αντιλαϊκά; ο λαός παίρνει το Μετρό και το αμάξι το λειτουργεί μόνο κυριακές.
Δεν ζούνε όλοι στο κέντρο της Αθήνας κυρίε μου. Αντιλαϊκότατα είναι τα μέτρα που προτείνετε! Υπάρχει κόσμος που κάνει 80 και 100 χιλιόμετρα τη μέρα για να πάει στη δουλίτσα του με το αυτοκινητάκι 10ετίας που έχει και κανένα άλλο μέσο δεν βολεύει.
-
**edit mod **
-
Εγώ πάντως να σας πω την αλήθεια το περίμενα ότι θα την ακούγανε οι 2λτ και πάνω.
Το θέμα είναι ότι όλοι θα γκρινιάζουμε και όλοι θα έχουμε πρόβλημα ο,τι κι αν γίνει. Αν έμπαινε φόρος στη βενζίνη αυτοί που έχουν μικρά, πόλης και κάνουν χιλιόμετρα θα φώναζαν (και με το δίκιο τους) και αυτοί που έχουν μεγάλα θα τα κλείδωναν.
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω 600 ευρώ...ναι, ΟΚ, άλλα υπολόγιζα και άλλα ήρθαν, αλλά αν είσαι οριακά στα τέλη και στη συντήρηση θεωρώ πως είναι λάθος εξ’αρχής η αγορά του οποιουδήποτε 2λτ και πάνω. Θυμάμαι ότι ήταν 350 ευρώ...ανέβηκαν 250 ευρώ, δηλαδή 21 ευρώ το μήνα.
Τώρα να έχεις πάρει αυτοκίνητο 30.000 ευρώ και πάνω και να σου λείπουν 20 ευρώ το μήνα...κάτι δε πάει καλά.
Δε λέω ότι είναι σωστό ή λάθος...απλά δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι του χρόνου πάλι θα τ’αλλάξουν.
Προσωπικά όταν το παίρνω βόλτα ξεχνάω και τα τέλη και τα 20 ευρώ
-
ύμνος στον ωχαδερφισμό.
-
Θα μας τρελάνεις τώρα, δηλαδή εκτός λεκανοπεδίου, Κηφισιά, Λαγονήσι, Εκάλη, Βούλα κλπ. μένουν λαικά στρώματα που πέρνουν καθημερινά το 1000αράκι τους και δουλεύουν στην Ομόνοια....
Έλα Κυψέλη, Αμπελόκηπους, Παγκράτι, Καισαριανή, Περιστέρι να δεις που μένει ο λαός. Ο οποίος δεν έχει λεφτά ούτε για χιλιάρι ούτε για βενζίνη.
Και στο κάτω-κάτω άμα ρυπαίνεις φτωχός ή πλούσιος τη σημασία έχει;
-
Ο χρήστης Pakos M έγραψε:
Θα μας τρελάνεις τώρα, δηλαδή εκτός λεκανοπεδίου, Κηφισιά, Λαγονήσι, Εκάλη, Βούλα κλπ. μένουν λαικά στρώματα που πέρνουν καθημερινά το 1000αράκι τους και δουλεύουν στην Ομόνοια....Έλα Κυψέλη, Αμπελόκηπους, Παγκράτι, Καισαριανή, Περιστέρι να δεις που μένει ο λαός. Ο οποίος δεν έχει λεφτά ούτε για χιλιάρι ούτε για βενζίνη.
Και στο κάτω-κάτω άμα ρυπαίνεις φτωχός ή πλούσιος τη σημασία έχει;
Ασε την Αθηνα. Στην επαρχεια ο αλλος πως θα μετακινηθει??? Ειμαι ηλεκτρολογος και απο το χωριο Χ θελω να παω στο Αγρινιο γι ακαποιες δουλειες που ειναι 55 χλμ συνολο πηγαινε ελα 110χλμ., μετα θα παω να κανω καποια δουλεια σε αλλο χωριο αλλα 10 χλμ το λιγοτερο συν την επιστροφη 20 το συνολο. Πες μου βγαζεις τις βενζινες?? Στην Αθηνα εχουμε τα ΜΜΜ στα ποδια μας. Στην επαρχεια τι εχουν? Το ΚΤΕΛ με δρομολογια 2 φορες την εβδομαδα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Άντε και του χρόνου θα τα ξαναλλάξουν αναλόγως με τον στόχο εσόδων......οικολογία και πράσινα άλογα....εγώ χρεωκοπία το λέω αυτό.......
Αυτό είναι το κακό.
κρεμασμένος αρα σου λεει ο 2000λιτρος έχει +300 να μου δωσει. Αν όμως αποφασίσει ότι δεν έχει... (δεν πουλιέται το αμάξι του)Αρα τα 30Κ που έδωσε για το αμάξι απαξιώνονται.
Το πουλάω τώρα με 17000 κμ πόσα δίνει κάποιος? τα 25Κ που έλεγαν στις αγγελίες δε νομίζω ότι υπάρχουν πλεόν.με κλιματισμο που δε δουλευει και τρυπιο ψυγειο και υψηλα ΤΚ?
γυρω στα 9.000€ ειναι μια λογικη τιμη
έτσι όπως τα λες...
εσύ πήρες αμάξι?
-
Ρε σεις έχετε πάθει παράκρουση εδώ μέσα?
Χαίρεστε με τη χασούρα του άλλου και του τη λέτε και από πάνω.
Δηλαδή αυτός που πήρε ένα μτχ 2λιτρο το 2007 με 20000 ευρώ και τα τέλη είχαν 378 είναι μαλάκας ή πλούσιος που δε σκέφτηκε ότι σε 3 χρόνια θα διπλασιαστούν σχεδόν, ή μήπως αγόρασε το αμάξι για την πλάκα του για κανα δυο χρόνια και τώρα θα το πουλήσει και θα αράξει στα κυβικά του?Και δεν κατάλαβα ποια λογική θέλετε να περάσετε με τα πράσινα τέλη, αυτός που έχει δυνατότητα να πληρώνει μπορεί να ρυπαίνει?
Ούτε δέκα ΔΝΤ δε σώζουν αυτή τη χώρα....από τη νοοτροπία των κατοίκων της.
Τέλη κυκλοφορίας