-
αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι μας βάζουν να μαλώνουμε μεταξύ μας οι διάφοροι επαγγελματικοί κλάδοι, για να μένουν τα δικά τους (υπουργοί-αξιωματούχοι) στην αφάνεια....
πετάνε ένα 'αναλαμβάνω το πολιτικό κόστος' και καθαρίσανε....
αύριο - μεθαύριο αν δεν τσουλίσει το μνημόνιο και στο βάθος του τούνελ αντί για φως δούμε μια καυλωμένη πυγολαμπίδα τι έχουν να πάθουν οι κυβερνώντες από το να πάνε διακοπές μέχρι να καταλάβουν πόστα 'υπό νέα διεύθυνση' !!!
γράφτηκε για την ανάγκη συνεργασίας 5, 10, 50 ανθρώπων που θα εμποδίσουν την κάθοδο των βαρβάρων και τον βιασμό της ζωής μας και των παιδιών μας...πως μπορεί να γίνει αν δεν αντιμετωπίζουμε πρώτα εμείς με κατανόηση τα προβλήματα των διπλανών μας ώστε να γίνει κάποια αρχή....
όσο για τους κωλόπουστους τους εγγλέζους που αιματοκύλησαν δεκάδες λαούς (ανάμεσά τους και τον δικό μας και των κυπρίων) πέτυχαν εφαρμόζοντας δύο πράγματα...η ισχύς εν τη ενώσει...και διαίρει και βασίλευε.
τώρα γιατί εμείς οι έξυπνοι δεν μπορούμε να τα εφαρμόσουμε ίσως φταίει το DNA ίσως γιατί η πουτάνα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ τσατσά...
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
γράφτηκε για την ανάγκη συνεργασίας 5, 10, 50 ανθρώπων που θα εμποδίσουν την κάθοδο των βαρβάρων και τον βιασμό της ζωής μας και των παιδιών μας...πως μπορεί να γίνει αν δεν αντιμετωπίζουμε πρώτα εμείς με κατανόηση τα προβλήματα των διπλανών μας ώστε να γίνει κάποια αρχή....
επειδη εγω το εγραψα, δε καταλαβα τι εννοεις?
- οτι δε μπορουν να το κανουν?
- δε πρεπει να το κανουν?
- εχουν κατι καλυτερο να κανουν?
εμεις να δειξουμε απεριοριστη κατανοηση, αυτοι που εχουν το προβλημα, να μην κανουν τιποτα? Να τραφουν απο τη δικη μας συμπαθεια και να περιμενουν απο μας να τους βρουμε τις λυσεις?
η κατανοηση που εμεις δειχνουμε, χωρις να ερωτηθουμε μαλιστα, ειναι οτι αυτη η 'απελευθερωση' θα κοστισει 750εκ στον προυπολογισμο του κρατους , οταν απο την μειωση των συνταξεων εξοικονομηθηκε 1δις...
εννοειται οτι οι κυβερνωντες επιθυμουν την ενταση μεταξυ των κοινωνικων ομαδων. Ειδαμε και θα δουμε και αλλες απεργιες, πορειες κτλ κτλ απο διαφορους που θιγονται ή 'θιγονται'. Γιατι δε μαζευονται ολοι μαζι οι θιγμενοι να κανουν μια πορεια την ΙΔΙΑ μερα και να καψουν τη Βουλη? Τους εμποδιζει κανενας? Θα τους δειρουν οι αστυνομικοι των 700 πλεον €?
το εχω ξαναγραψει, η χωρα ειναι στη κατασταση που ειναι, και δεν βρισκονται ουτε ΔΕΚΑ*** (10) πολιτες να κανουν μια ειρηνικη διαμαρτυρια εξω απο το σπιτι του πρωθυπουργου και να ζητησουν 1-5-10 συγκεκριμενα πραγματα. Αυτο για μενα δειχνει οτι:
- δεν υπαρχει ελπιδα πλεον
- ο Ελλην κοιταζει μονο τον πωπο του. Οταν αυτος απειληθει, τοτε θα γκρινιαξει. all time classic.
*** βαζω και τον εαυτο μου μεσα σε αυτους που ΔΕΝ πανε.
-
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι μας βάζουν να μαλώνουμε μεταξύ μας οι διάφοροι επαγγελματικοί κλάδοι, για να μένουν τα δικά τους (υπουργοί-αξιωματούχοι) στην αφάνεια....500 παρα κατι σελιδες για να καταλαβουμε το αυτονοητο...
Θελω να δω (και γιαυτο επιμενω) ποτε θα κατανοησουν καποιοι οτι παροτι βραζουμε ολοι ΔΥ και ΙΥ στο ιδιο καζανι με τα σκατα, τσακωνομαστε μεταξυ μας, αφηνοντας ανενοχλητους αυτους που συντηρουν τη φωτια και φροντιζουν να συμπληρωνουν σκατα το καζανι...
-Aρνεισαι να καταλαβεις οτι αν το επαγγελμα του μεταφορεα ηταν κλειστο, με τους ορους και τις προϋποθεσεις του Ν/Σ (ιδρυση ΑΕ -Υποχρεωτικη υπαρξη αποθηκης logistics) γινεται πλεον περικλειστο.
-Μην ακους τις μαλακιες περι υπαρξης αδειων 'αξιας' 300.000.Μεχρι προτινος μια αδεια ΔΧ εκτιμωταν στις 40-60.000 ευρω.
-Οσο για τα βυτιοφορα που εκει πραγματι υπαρχουν τιμες 150.000 / αδεια δεν ειναι επειδη ειναι λιγα τα βυτιοφορα αλλα το γεγονος αυτο οφειλεται εν πολλοις στην αρνηση των ΙΔΙΩΝ των εταιρειων να ενταξουν στο δυναμικο τους νεους συνεργατες.
-Οταν πουλιοταν αδεια ΔΧ ενταγμενου σε εταιρεια απαραιτητη προϋποθεση για να την αγορασει ο νεος ιδιοκτητης ηταν να συμφωνησει η εταιρεια οτι θα εξακολουθουσε να εχει δουλεια το αυτοκινητο.-Σκεψου κατι απλο:Υποστηριζεις οτι η απελευθερωση θα στοιχισει ενα Α ποσον.Δε θα ηταν σαφως φτηνοτερη λυση να δοθει η δυνατοτητα στους πρατηριουχους λ.χ. να εχουν τα δικα τους βυτια??
Γιατι δε το κανουν?? -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
τώρα γιατί εμείς οι έξυπνοι δεν μπορούμε να τα εφαρμόσουμε ίσως φταίει το DNA ίσως γιατί η πουτάνα δεν πρόκειται να γίνει ποτέ τσατσά...bzzzt!!! Λάθος απάντηση. Οι άραβες από καρακαλτάκες (1870-1960) έγιναν και οι πρώτες τσατσάδες και ... μάντεψε ποια θα είναι η νέα εκδιδόμενή τους: Το όνομά της αρχίζει από Ελλ και τελειώνει σε άδα. Οι Ινδοί από πρόβατα σε σφαγή έγιναν παγκόσμια ανεξάρτητη δύναμη.
Μήπως να αρχίσετε να ζητάτε ευθύνες από κάποιους; Εννοώ κάπως πιο εντατικά από εκείνο το υποτονικό 'να ψηφίσουμε μικρά κόμματα...'
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
αυτό που αντιλαμβάνομαι είναι ότι μας βάζουν να μαλώνουμε μεταξύ μας οι διάφοροι επαγγελματικοί κλάδοι, για να μένουν τα δικά τους (υπουργοί-αξιωματούχοι) στην αφάνεια....
500 παρα κατι σελιδες για να καταλαβουμε το αυτονοητο...
Θελω να δω (και γιαυτο επιμενω) ποτε θα κατανοησουν καποιοι οτι παροτι βραζουμε ολοι ΔΥ και ΙΥ στο ιδιο καζανι με τα σκατα, τσακωνομαστε μεταξυ μας, αφηνοντας ανενοχλητους αυτους που συντηρουν τη φωτια και φροντιζουν να συμπληρωνουν σκατα το καζανι...
Αυτο ειναι δεδομενο! μου εκανε τρομερη εντυπωση ποσο χαιρονταν ατομα στην προηγουμενη μου δουλεια οταν ανακοινωθηκαν το ψαλιδισμα των επιδοματων των ΔΥ και η καταργηση των δωρων τους απο τους ΙΥ!
Βεβαια αυτο ειναι προεκταση τηε γενικοτερης αντιληψης που εχουμε ως λαος 'δεν με νοιαζει τι κανει η κατσικα μου, αλλα ας ψοφισει του γειτονα'Μερικοι ΙΥ και καταστηματαρχες τωρα σιγασιγα καταλαβαινουν οτι οι μειωσεις αυτες εχουν φερει μεγαλη αναστατωση στην αγορα και εχουν ψαλιδισει τους τζιρους τους και αρχιζουν και τους συμπονουν αφου η αγοραστικη δυναμη των ΔΥ ηταν και ειναι παραπανω απο υλογισιμη δυναμη...
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Εκτος του οτι αποφευγεις σκοπιμοτατα να απαντας σε αυτα που σε ρωτανε ή εστω να υποστηριζεις με επιχειρηματα αυτα που σου λενε να γραψεις,σου εχω ενα πολυ δυσαρεστο νεο.O μύθος της απαίτησης ανοίγματος των οδικών μεταφορών
...
http://olympia.gr/2010/09/25/o-μ%c ... %bf%ce%b4/Τρικυμία εν κρανίω.
Ο συγγραφέας του άρθρου έχει προφανώς διαβάσει επιπόλαια την οδηγία περί υπηρεσιών στην εσωτερική αγορά (οδηγία Bolkenstein) ή ακόμα χειρότερα δεν μπορεί να κατανοήσει τι προβλέπει αυτή.
Η οδηγία Bolkenstein (2006/123/EC) αφορά την διευκόλυνση παροχής υπηρεσιών εταιριών σε τρίτες χώρες-μέλη της ένωσης και όχι το νομικό καθεστώς περί των εν λογώ υπηρεσιών που επικρατεί σε κάθε χώρα.
Το κείμενο που παραθέτει ο συγγραφέας στο (κακογραμμένο) άρθρο του αφορά μία από τις εξαιρέσεις που προβλέπονται από την οδηγία και μεταξύ άλλων αφορούν υπηρεσίες εκπομπής (ραδιόφωνο, τηλεόραση), μεταφορών, δημόσιας υγείας και νομικές.Η οδηγία 96/26/ΕΚ (από το 1996!) αφορά την απελευθέρωση των οδικών μεταφορών και το πλήρες κείμενο μπορεί να βρεθεί εδώ. [eur-lex.europa.eu - αρχείο *.pdf]
Και τέλος, για να αντιληφθούμε πλήρως ποιες εταιρείες ή και βιομηχανίες θα έχουν την μεγαλύτερη ωφέλεια από το άνοιγμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα, η εμπειρία (ακαδημαϊκή και επιχειρηματική) δείχνει ότι εταιρείες που προσπαθούν να καθετοποιήσουν την αγορά έχουν συμφέρον να αποκτήσουν σημαντικό ρόλο στην τελική διανομή των προϊόντων τους. Ενδεικτικά αναφέρονται βιομηχανίες στους κλάδους:
• Πετρελαιοειδών
• Γάλακτος
• Εφημερίδες
• Courier και ταχυδρομεία
Οι εταιρείες στους παραπάνω κλάδους θα μπορούσαν να αποκομίσουν την μεγαλύτερη δυνατή ωφέλεια (κέρδος) αν διαθέτουν ιδιοκτησία σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα και μπορούν να επιβάλουν τιμές μονοπωλιακής η ολιγοπωλιακής αγοράς.Η παραπάνω παράγραφος στερείται νοήματος.
Το ΙΟΒΕ είχε δημοσιεύσει πριν από λίγα χρόνια μια μελέτη (δυστυχώς δεν τη βρήκα σε μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα) σχετικά με το αναμενόμενο ώφελος για την οικονομία από την απελευθέρωση των μεταφορών, έχοντας σαν βάση τα δεδομένα από Η.Π.Α. και Γαλλία. Περίληψη βρίσκεται εδώ. [4troxoi.gr]
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Για παράδειγμα: Από τους 89 που εξελέγησαν για πρώτη φορά ή επέστρεψαν στη Βουλή το 2009, μόνον οι 10 θα ήταν υποχρεωμένοι να καταβάλουν έκτακτη εισφορά για τα εισοδήματα του 2008 στον κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, δήλωσαν, δηλαδή, ατομικό εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ. Αλλοι τόσοι, όμως, θα δικαιούνταν επίδομα... κοινωνικής αλληλεγγύης, αν ο υπουργός Οικονομικών θα ήταν σε θέση να το καταβάλλει.
ονοματα δεν εχουν αυτοι?
-
delete
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Ο καθένας που αγόρασε άδεια και έσκασε 200000 το έκανε γιατί ήταν κλειστο και γιατι θα μπορούσε να την μεταβιβάσει με ανάλογο αντίτιμο.
Αυτή ήταν η αρχική συμφωνία για κάποιον που επένδυσε σε άδεια φορτηγού φαντάζομαι.Το αντίστοιχο παράδειγμα με ακίνητα θα ήταν να έβγαινε ένα φιρμάνι όπου ο καθε ιδιοκτήτης θα μπορεί μεν να εξακολουθήσει να νοικιάζει, δεν θα μπορεί όμως να μεταβιβάζει η να πουλάει το σπίτι που εκμεταλλέύεται.
Τάσο σου απάντησαν οι άλλοι. Ούτε σπίτια είναι, ούτε φαινόταν πουθενά η τιμή....
Οπότε, όποιος έκανε τον έξυπνο και έβγαλε, κάνει τουμπεκί, όποιος πιάστηκε μαμάκας, κακό του κεφαλιού του.Ακόμα και το παραδειγμά σου είναι λάθος, γιατί ο 'ιδιοκτήτης' είναι το κράτος και ο φορτηγατζής είναι ο ενοικιαστής. Εκτός εάν είναι νοικιασέ μου εσύ ένα σπίτι, με μία αρχική τιμή για πάντα και στην συνέχεια το πουλάω εγώ στην θεία μου και σε βγάζω από την μέση
Είναι σαν να μου λές ότι ο Δήμος θα μου 'νοικιάσει' έναντι ενός ποσού π.χ. 50.000 ευρώ την παραλία του Αστέρα επ αόριστον, και όταν εγώ βαρεθώ ή κουραστώ να την εκμεταλεύομαι μετά από 40 χρόνια, να την παραχωρήσω σε έναν τρίτο αντί 400.000 ευρώ...
Καλή μπίζνα δεν λέω, αλλά τους πήρανε χαμπάρι....
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Απορία:
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από που καθαρίζει 25 χιλιάρικα τον μήνα σ΄αυτή την ηλικία ?
Γνωρίζει κανείς ?Eχει ....κληρονομικό χάρισμα.....
-
delete
-
Oικογενειοκρατία....
-
Βαρβιτσιώτης και Μύκονος
Στην υπόθεση της Μυκόνου εμπλέκονται ο βουλευτής της ΝΔ Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης και ο πρώην ειδικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Ευγένιος Παπαδόπουλος. Η υπόθεση αφορά την αγορά εκτάσεων στην Μύκονο και τη μεταπώλησή τους αργότερα, με τη βοήθεια μιας off shore εταιρίας που έχουν ιδρύσει τα ίδια άτομα, στο εξαπλάσιο της αρχικής τιμής. Οι μεταβιβάσεις γίνονταν με προεκτίμηση της εφορίας.
http://www.arxaiaithomi.gr/?p=2584
το είχε κάνει κ θέμα ο Ζούγκλας.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Απορία:
Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης από που καθαρίζει 25 χιλιάρικα τον μήνα σ΄αυτή την ηλικία ?
Γνωρίζει κανείς ?Eχει ....κληρονομικό χάρισμα.....
Πάντως, εργασία δεν βλέπω να έχει πέραν των κομματικών οφίτσιων (με ένα πρόχειρο Googl-ισμα που έκανα) !
Τελικά συμβαίνει αυτό που έλεγαν και για τον 'καταλληλότερο' της Ραφήνας, ορισμένοι γεννήθηκαν για να μας κυβερνήσουν...για ποιον λογο να δουλεψει ο ανθρωπος, αφου με το που εγινε 25 ειχε ετοιμη τη θεση του βουλευτη.
βεβαια δε τη πηρε μονος του, καποιοι τον ψηφισαν.πως βγαζει τοσα λεφτα? Μπορει να εχει μπλεξει με τιποτα κληρονομικα σα τον φουκαρα τον Παγκαλο.
τον 'καταλληλοτερο' ή αλλιως Λουλδοβικο των Ραφηνών, τον μαζεψαν απο τις καφετεριες της Θεσ/νικης που επινε φραπεδες και γλενταγε τη ζωη, και τον εκαναν πρωθυπουργο με το ζορι, λογω ονοματος. Δε το απολαμβανε ο ανθρωπος
-
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
Το ΙΟΒΕ είχε δημοσιεύσει πριν από λίγα χρόνια μια μελέτη (δυστυχώς δεν τη βρήκα σε μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα) σχετικά με το αναμενόμενο ώφελος για την οικονομία από την απελευθέρωση των μεταφορών, έχοντας σαν βάση τα δεδομένα από Η.Π.Α. και Γαλλία. Περίληψη βρίσκεται εδώ. [4troxoi.gr]
Eπειδή πολύς κόσμος μπορεί να ακούει Ι.Ο.Β.Ε και να φαντάζεται κάτι που να φέρνει στο Μωυσή με τις πλάκες και στον Αριστείδη τον δίκαιο, καλό είναι να δούμε λίγο τους ανθρώπους που έχει στο ΔΣ του αυτός ο ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός , κοινωφελής , ερευνητικός οργανισμός.
Από τη σελίδα του, αντιγράφω τα κάτωθι τα οποία -εκφράζοντας προσωπική γνώμη- θεωρώ ωδή στο με επιστημονικό περιτύλιγμα ψέμμα. Με κόκκινα, λίγα σχόλια δικά μου.
'*Η δραστηριότητα του ΙΟΒΕ μέσα στην ελληνική κοινωνία χαρακτηρίζεται από μια μοναδικότητα, αφού είναι ο μόνος ανεξάρτητος, αδέσμευτος οργανισμός που ασχολείται με τα μείζονα ζητήματα της οικονομίας και έχει βασική επιδίωξη να παρεμβαίνει έγκαιρα, να επισημαίνει, δηλαδή, σήμερα τα κρίσιμα ζητήματα του μέλλοντος και να προτείνει λύσεις.(Το πόσο ανεξάρτητος, αδέσμευτος κλπ κλπ είναι, φαίνεται αν ρίξει μια ματιά κάποιος στην σύνθεση του τωρινού του ΔΣ. Θα την αναφέρω πιο μετά, λόγω ιδιαίτερου ενδιαφέροντος. Σχετικά με το πόσο έγκαιρα παρεμβαίνει και επισημαίνει πράγματα για τα κρίσιμα προβλήματα του μέλλοντος, απλώς απορώ για κάτι. Είτε το χάρισμα της οξυδέρκειας πέρασε και δεν ακούμπησε από τα γραφεία του Ι.Ο.Β.Ε, είτε δεν κατάφεραν να πείσουν από το 1975 που δραστηριοποιούνται κανέναν από όσους κυβέρνησαν από τότε, σχετικά με τα αποτελέσματα που έβγαζαν οι μελέτες τους. Και στην μία και στην άλλη περίπτωση, δεν ακούγεται καλό αν συνυπολογίσουμε την σημερινή οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα)
Στα πλαίσια αυτά, σύμφωνα με το Καταστατικό του, το ΙΟΒΕ επιτελεί τις ακόλουθες λειτουργίες:
• Διεξάγει εφαρμοσμένη επιστημονική έρευνα για βασικά διαρθρωτικά και τομεακά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας καθώς και για γενικότερα ζητήματα της οικονομικής πολιτικής.
• Παρακολουθεί και αναλύει τις βραχυπρόθεσμες οικονομικές τάσεις, καταγράφει το επιχειρηματικό κλίμα και διατυπώνει προβλέψεις για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας.
• Παρέχει αξιόπιστες και συνεχώς ενημερωμένες πληροφορίες για συγκεκριμένους τομείς και κλάδους της ελληνικής οικονομίας.
• Συνεργάζεται με ξένα ερευνητικά ινστιτούτα και διεθνείς οργανισμούς σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος και συμμετέχει σε διεθνείς έρευνες για οικονομικά θέματα και πολιτικές.
• Παρεμβαίνει και συμβάλλει στο δημόσιο διάλογο σε θέματα οικονομικής πολιτικής.
• Αναθέτει και χρηματοδοτεί μελέτες. (Πολύ ενδιαφέρον)Το Ίδρυμα επιτελεί την αποστολή του διατηρώντας θέση επιστημονικής και ακαδημαϊκής ουδετερότητας. (Το εκλαμβάνω ως κακόγουστο χιούμορ). Οι κρίσεις επί θεμάτων πολιτικής και προτάσεις, που περιέχονται στις εκδόσεις του, εκφράζουν τις απόψεις του ερευνητή/συγγραφέα και δεν αντανακλούν, κατ' ανάγκη, τη γνώμη των μελών του ΙΟΒΕ, της Διοίκησης ή των χορηγών του (Εδώ σ'αυτό το τελευταίο, κολλάει το γιατί εξέλαβα πιο πριν ως κακόγουστο χιούμορ τα περί επιστημονικής και ακαδημαικής ουδετερότητας)
Να παραθέσω τώρα, το ΔΣ του Ι.Ο.Β.Ε, πάλι από την ιστοσελίδα του
Πρόεδρος
* Κορτέσης Μιχαήλ, Διευθύνων Σύμβουλος, ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ και Διευθύνων Σύμβουλος, ΣΤΑΚΟΡ Α.Ε.
(Ένθερμος φαν του μνημονίου. Από τους πιο ένθερμους θα έλεγα. Μάλιστα, σε μια εκδήλωση του Ι.Ο.Β.Ε με ημερομηνία 05/07/2010, προβλέπει αμέσως- αμέσως πως οι αγορές θα δεχτούν πολύ ευνοικά την προσφυγή μας στο ΔΝΤ και θα μας δανείσουν με ευνοικότερους όρους [aka σπρεντ ομολόγων]. Η πραγματική ζωή τον επιβεβαίωσε πανηγηρικά)
Το απόσπασμα της ομιλίας εδώ:http://www.capital.gr/News.asp?id=1005310Α΄ Αντιπρόεδρος
* Τάνες Μηνάς (Αθηναική Ζυθοποιία για όσους δεν γνωρίζουν. Μαζί με την επιχειρηματική της ξαδέλφη 3Ε, πρέπει να έχoυν δεχτεί την τελευταία δεκαετία, περισσότερες καταγγελίες για χειραγώγηση τιμών και κακή εκμετάλλευση δεσπόζουσας θέσης στην ελληνική αγορά, από όσες καταγγελίες έγιναν για τους Μητροπουλαίους και την περίφημη παράγκα του ποδοσφαίρου. Και επειδή έχω θητεύσει στη μία από τις δύο ξαδέρφες, τέτοιες πρακτικές ακολουθούσαν από την δεκαετία του 90 κιόλας, απλώς στα τελευταία χρόνια αποθρασύνθηκαν ουκ ολίγες φορές. Το όνομα του εν λόγω, στα πράγματα από τότε. Κατάλληλος νομίζω να μιλήσει και να αποφανθεί για κλειστά επαγγέλματα)
Β΄ Αντιπρόεδρος
* Μωϋσής Ραφαήλ
(Τέως ΔΕΗ και ΔΕΠΑ. Εδώ θα ήθελα τη συνδρομή του 888888 σχετικά με τα πεπραγμένα του στη ΔΕΗ)
Γ΄ Αντιπρόεδρος
* Θωμόπουλος Παναγιώτης, ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
( Τράπεζα Πειραιώς.Πρώτη αν δεν κάνω λάθος στη σχετική λίστα του Συνηγόρου του Πολίτη, σχετικά με καταγγελίες συναλλασομένων για αθέμιτες πρακτικές. Δεύτερη η EFG. Τα καλά νέα συνεχίζονται)
Γραμματέας
* Γεωργόπουλος Λεωνίδας, , Sinior(sic) Partner, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ-ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΝΙΟΛΟΣ ΗΣΑΪΑΣ
(Για αυτούς βρήκα ένα σύντομο βιογραφικό, από κάποιον επαγγελματικό οδηγό επιχειρήσεων των Β. Προαστίων. Με bold και υπογράμμιση τα άξια προσοχής σημεία
Γράφουν λοιπόν:'Δέσμευση και στόχος μας είναι να παρέχουμε νομικές υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών και να τηρούμε τις εξελισσόμενες απαιτήσεις των κατά το νόμο προβλεπόμενων διαδικασιών πασχίζοντας να είναι αποτελεσματικές, αξιόπιστες και συνεπείς.
Τον Απρίλιο του 2006 δύο από τις παλαιότερες και πιο φημισμένες Ελληνικές δικηγορικές εταιρείες, η Κυριακίδης Γεωργόπουλος Δικηγορική Εταιρεία (ιδρύθηκε το 1933) και η Δανιόλος Ησαΐας και Εταίροι Δικηγορική Εταιρεία (ιδρύθηκε το 1923), αποφάσισαν να συγχωνευθούν και να σχηματίσουν τη μεγαλύτερη πολυκλαδική δικηγορική εταιρεία στην Ελλάδα, ώστε να καλύπτον τις ανάγκες των πελατών τους σε όλα τα πεδία της νομικής επιστήμης και πρακτικής.
**Η Δικηγορική Εταιρεία ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ & ΔΑΝΙΟΛΟΣ ΗΣΑΪΑΣ έχει γραφεία στην Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, από τα οποία οι δικηγόροι της προσφέρουν τις νομικές υπηρεσίες και τις εξειδικευμένες γνώσεις τους σε μεγάλης εμβέλειας πελάτες από την Ελλάδα και τον διεθνή χώρο.
**
Σκοπός μας και δέσμευσή μας είναι να παρέχουμε υψηλής ποιότητος νομικές υπηρεσίες και να ανταποκρινόμαστε στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της νομικής πρακτικής, προσπαθώντας πάντοτε να είμαστε αποτελεσματικοί, αξιόπιστοι και συνεπείς. Ο επιτυχής χειρισμός των υποθέσεων των πελατών μας αποδίδεται στον επαγγελματισμό, την αποτελεσματικότητα και τις ειδικευμένες γνώσεις των δικηγόρων μας – αρετές τις οποίες η εταιρεία μας επιδεικνύει σε συνεχή βάση.Οι δικηγόροι της εταιρείας, πέρα από την ειδίκευσή τους σε διάφορα πεδία του δικαίου, γνωρίζουν άπταιστα την Αγγλική καθώς και αρκετές άλλες γλώσσες, όπως Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά και Ρωσικά.
Η ΚΓΔΗ είναι ιδρυτικό μέλος του SEE Legal, μία περιφεριακή ένωση ηγετικών δικηγορικών εταιρειών από 11 χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Οι υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία μας φέρουν πιστοποίηση ISO 9001:2000'.)
Ταμίας
* Μπούμη Ανδρονίκη, Σύμβουλος Διοίκησης, EFG EUROBANK
(Ότι και για τον Θωμόπουλο)
Αυτά λοιπόν τα ολίγα, για να ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο σχετικά με το τι είναι το I.O.B.E και το κατά πόσο έχει σχέση με την ουδέτερη επιστημονική έρευνα και το καλό της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Το ΙΟΒΕ είχε δημοσιεύσει πριν από λίγα χρόνια μια μελέτη (δυστυχώς δεν τη βρήκα σε μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα) σχετικά με το αναμενόμενο ώφελος για την οικονομία από την απελευθέρωση των μεταφορών, έχοντας σαν βάση τα δεδομένα από Η.Π.Α. και Γαλλία. Περίληψη βρίσκεται εδώ. [4troxoi.gr]
Eπειδή πολύς κόσμος μπορεί να ακούει Ι.Ο.Β.Ε και να φαντάζεται κάτι που να φέρνει στο Μωυσή με τις πλάκες και στον Αριστείδη τον δίκαιο, καλό είναι να δούμε λίγο τους ανθρώπους που έχει στο ΔΣ του αυτός ο ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός , κοινωφελής , ερευνητικός οργανισμός.
...
Αυτά λοιπόν τα ολίγα, για να ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο σχετικά με το τι είναι το I.O.B.E και το κατά πόσο έχει σχέση με την ουδέτερη επιστημονική έρευνα και το καλό της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.Δέκτη η παρατήρησή σου (ομολόγω δεν ήξερα πάρα πολλά για το ΙΟΒΕ) και για αυτό έγραψα άλλωστε ότι θα προτιμούσα να έχω το κείμενο της μελέτης (δες υπογραμμισμένο) και όχι απλά τους αριθμούς που δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες.
Θα προσπαθήσω να τη βρω στο δίκτυο (αλήθεια, μήπως την έχει ήδη κάποιος εδώ;) ώστε να γίνει δυνατή η διασταύρωση των στοιχείων που έχουν χρησιμοποιήσει και η αξιολόγηση της μεθοδολογίας τους.Γενικά πάντως, προσπαθώ να εξετάζω τα επιχειρήματα και τα δεδομένα σε έναν ισχυρισμό και όχι την ταυτότητα του φέροντος του ισχυρισμού αυτού.
Δηλαδή, ο ΙΟΒΕ μπορεί να έχει τον Σκρουτζ για πρόεδρο, μου είναι παγερά αδιάφορο, με ενδιαφέρει μόνο αν τα δεδομένα που παρουσιάζει είναι σωστά.Σωστά το επισήμανες (έμμεσα) πάντως, τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι φαλκιδευμένα, λάθος ή ακόμα και φανταστικά. Περισσότερο για προβληματισμό τα ανέφερα, η άκριτη αποδοχή τους είναι το ίδιο λάθος με τη λόγω δόγματος απόρριψη τους.
-
Ο καθε οργανισμος προσπαθει με 'μαγειρεματα' να υποστηριξει τις αποψεις που τον συμφερουν... πολυ περισσωτερο τα κομματα κ.λ.π.
Εδω μελετητες, Π.Χ. συγκοινωνιολογους, γεολογους κλπ, να βαλεις να σου προτεινουν τη λυση που θελεις, θα το κανουν αν πληρωθουν σωστα... τα νουμερα παρουσιαζονται οπως θελεις τις περισσωτερες φορες... και οι μελετες ανατειθενται για να καλυψουν αυτον που παιρνει την αποφαση εναντι των αντιπαλων του.... η την υπηρεσια που δουλευει...
-
Ο χρήστης e_avgo έγραψε:
Το ΙΟΒΕ είχε δημοσιεύσει πριν από λίγα χρόνια μια μελέτη (δυστυχώς δεν τη βρήκα σε μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα) σχετικά με το αναμενόμενο ώφελος για την οικονομία από την απελευθέρωση των μεταφορών, έχοντας σαν βάση τα δεδομένα από Η.Π.Α. και Γαλλία. Περίληψη βρίσκεται εδώ. [4troxoi.gr]
Eπειδή πολύς κόσμος μπορεί να ακούει Ι.Ο.Β.Ε και να φαντάζεται κάτι που να φέρνει στο Μωυσή με τις πλάκες και στον Αριστείδη τον δίκαιο, καλό είναι να δούμε λίγο τους ανθρώπους που έχει στο ΔΣ του αυτός ο ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός , κοινωφελής , ερευνητικός οργανισμός.
...
Αυτά λοιπόν τα ολίγα, για να ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο σχετικά με το τι είναι το I.O.B.E και το κατά πόσο έχει σχέση με την ουδέτερη επιστημονική έρευνα και το καλό της ελληνικής οικονομίας γενικότερα.Δέκτη η παρατήρησή σου (ομολόγω δεν ήξερα πάρα πολλά για το ΙΟΒΕ) και για αυτό έγραψα άλλωστε ότι θα προτιμούσα να έχω το κείμενο της μελέτης (δες υπογραμμισμένο) και όχι απλά τους αριθμούς που δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες.
Θα προσπαθήσω να τη βρω στο δίκτυο (αλήθεια, μήπως την έχει ήδη κάποιος εδώ;) ώστε να γίνει δυνατή η διασταύρωση των στοιχείων που έχουν χρησιμοποιήσει και η αξιολόγηση της μεθοδολογίας τους.Γενικά πάντως, προσπαθώ να εξετάζω τα επιχειρήματα και τα δεδομένα σε έναν ισχυρισμό και όχι την ταυτότητα του φέροντος του ισχυρισμού αυτού.
Δηλαδή, ο ΙΟΒΕ μπορεί να έχει τον Σκρουτζ για πρόεδρο, μου είναι παγερά αδιάφορο, με ενδιαφέρει μόνο αν τα δεδομένα που παρουσιάζει είναι σωστά.Σωστά το επισήμανες (έμμεσα) πάντως, τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι φαλκιδευμένα, λάθος ή ακόμα και φανταστικά. Περισσότερο για προβληματισμό τα ανέφερα, η άκριτη αποδοχή τους είναι το ίδιο λάθος με τη λόγω δόγματος απόρριψη τους.
Kαταλαβαίνεις πως δεν έγραψα την παράθεση για να καταδείξω πως είχες λάθος επικαλούμενος μια μελέτη του ΙΟΒΕ
Σαφώς και εγώ είμαι με αυτόν που λέει την αλήθεια, ακόμα και αν αυτός έχει κέρατα και ουρά που λένεΕδώ που φτάσαμε, λέω πως μόνο με γερές δόσεις αυτοκριτικής μπορεί να γίνει κάτι. Αλλά κάθε μέρα που περνά, τίποτα προς αυτή την κατεύθυνση δεν γίνεται.
Από την άλλη, το να βλέπεις τόσους και τέτοιους ανθρώπους σε ένα ΔΣ (γνωρίζοντας μάλιστα για κάποιους από αυτούς, τις τακτικές που ακολούθησαν στο παρελθόν) και να επικαλούνται την ουδέτερη επιστημονική έρευνα για τις δραστηριότητές τους, ε... συγνώμη δεν θα πάρω.Επίσης, βλέποντας πως ολόκληρος διοικητής της ΤΤΕ, παραδέχτηκε την φαλκίδευση τόσων και τόσων στοιχείων προυπολογισμών και αναφορών προς την ΕΕ, βλέποντας τον Τσουκάτο να λέει για την κατάθεση των μαύρων χρημάτων στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ χωρίς να κουνιέται ούτε βλέφαρο εισαγγελέα, βλέποντας την μη προφυλάκιση Μαντέλη, τις παλινωδίες και τα ήξεις αφήξεις όλων (και της αριστεράς συμπεριλαμβανομένης) σχετικά με την κλήτευση του Καραμανλή στην προανακριτική για το Βατοπέδιο, θεωρώ τελείως ψευδές ότι και αν ακουστεί από τέτοιους φορείς σχετικά με την καλύτερευση του οικονομικού τοπίου, αν απελευθερωθεί το τάδε ή το δείνα επάγγελμα.
Το πρόβλημα είναι κυρίως αλλού και αποδεικνύεται, πως αν ο άνθρωπος δεν αντέχει μια φορά πολύ ποσότητα πραγματικότητας, ο έλληνας δεν αντέχει δέκα. -
- Μωϋσής Ραφαήλ
(Τέως ΔΕΗ και ΔΕΠΑ. Εδώ θα ήθελα τη συνδρομή του 888888 σχετικά με τα πεπραγμένα του στη ΔΕΗ)
Διοικητη της ΔΕΗ δεν τον προλαβα.Αλλωστε ηταν Διοικητης στα τελη της δεκαετιας του 70 μεχρι το 1981, σε εντελως διαφορετικες εποχες...
Ομως ο κ.Μωϋσης διετελεσε εκτος απο Προεδρος της ΔΕΠΑ και Διοικητης της ΔΕΗ
Μελος του ΔΣ της ΑSPIS BANK του γνωστου και μη εξαιρεταιου κ.Πανου Ψωμιαδη
Μελος του ΔΣ της S&B Bιομηχανικα Ορυκτα ιδιοκτησιας της οικογενειας Κυριακοπουλου μελος της οποιας ειναι και ο κ.Οσυσσεας Κυριακοπουλος πρωην Προεδρος του ΣΕΒ
Προεδρος του ΔΣ της αλυσιδας S/M ΑΒ Βασιλοπουλος - Μωϋσής Ραφαήλ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Το γεγονός είναι ότι το σύστημά μας είναι έτσι στημένο, ώστε να ευννοεί τη φοροδιαφυγή. Και ΟΛΟΙ ΜΑΣ επωφελούμαστε, ΕΕ, ΙΥ, ΔΥ (*). Η χρήση του δεύτερου πληθυντικού είναι πράγματι για
ο δεύτερος πληθυντικός επιλέχθηκε γιατί είμαι καθόλα εντάξει στις φορολογικές μου υποχρεώσεις. Αν σου προκαλεί γέλωτα είναι δικό σου πρόβλημα. Ξέρω τι θα σκεφτείς, τόσο politically correct πια; Οντως είναι δύσκολο να το κατανοήσει κάποιος που προφανώς φορδιαφεύγει και το θεωρεί και αναφαίρετο δικαίωμά του.
Επειδή το γύρισες σε προσωπικό και έβγαλες τόσο εύκολα και αβασάνιστα το τελείως λάθος συμπέρασμα, να σε πληροφορήσω (και αν με πιστεύεις, αν δεν με πιστεύεις frankly my dear I don't give a damn) ότι δεν έχω φοροδιαφύγει ποτέ (ούτε παλιότερα ως επιχειρηματίας ούτε τώρα ως ελεύθερος επαγγελματίας), θεωρώ τη φοροδιαφυγή ανήθικη.
Αλλά με εκνευρίζει η ευκολία με την οποία κάθε κοινωνική ομάδα προσπαθεί να βγάλει την ουρά της απ΄έξω, 'εμείς δε φταίμε', ενώ και όλοι φταίμε (προφανώς άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο) και, ασχέτως ποιοί φταίνε, όλοι είμαστε μέσα στο λάκο με τα σκατά τώρα (και ναι, αυτοί που φταίνε λιγότερο είναι πιο βαθιά στο λάκο) και δεν πρόκειται να βγούμε αν δεν προσπαθήσουμε όλοι.
Με άλλα λόγια, ναι, δεν φοροδιαφεύγει το ίδιο ο υδραυλικός με τον πελάτη του, αλλά η αλλαγή πρέπει να ξεκινήσει από τον πελάτη, αν όλοι οι πελάτες επέμεναν να ζητάνε απόδειξη, θα βλέπαμε πόσο θα φοροδιέφευγαν οι υδραυλικοί. Το λάθος δεν είναι των πελατών φυσικά αλλά μία πιθανή και ρεαλιστική λύση πρέπει και μπορεί να έρθει από αυτούς. Ομως όλοι θέλουν να γίνει η επανάσταση από τους άλλους και οι ίδιοι να τη βγάλουν ατσαλάκωτοι (δε γίνεται και να γλυτώσεις το ΦΠΑ του μερεμετιού και ο υδραυλικός να φορολογηθεί για το σύνολο των εισοδημάτων του εκτός και αν αυτό το ανίκανο και διεφθαρμένο κράτος (που ποιοί είναι και συντηρούν αυτό το κράτος, πάλι κάποιοι άλλοι ? εμείς είμαστε) ξαφνικά γίνει ικανό και καθαρό).
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!